Amin Dehghan Ghahfarokhi

Associate Professor

Update: 2025-05-09

Amin Dehghan Ghahfarokhi

Faculty of Sport Sciences and Health / Sports Management

P.H.D dissertations

  1. طراحی الگوی کاربردهای فناوری بلاکچین در صنعت ورزش
    اکبر بختیاری باباپیری 2025
  2. طراحی مدل اثر تناسب فرد-سازمان، رهبری تحولگرا و اشتراک دانش بر رفتار نوآورانه در سازمانهای ورزشی ایران
    محسن محرابی دره یادگاری 2024
  3. طراحی مدل ایجاد و توسعه مدارس دوست دار فعالیت بدنی در ایران
    عصمت طاهرخانی 2024
  4. طراحی مدل مدیریت مهاجرت نخبگان ورزشی ایران
    مجید صدری چراغتپه 2024
  5. تبیین الگوی تحول دیجیتال در سازمانهای ورزشی
    ستاره اسکندری 2024
  6. تدوین الگوی ارتقاء رشته مدیریت ورزشی دانشگاه های ایران
    عزیز نجفی لنبر 2024
  7. آسیب شناسی پرونده های حقوقی ورزش ایران در مراجع بین المللی
    امیر صدیقی 2023
  8. تجارب مسیر شغلی مدیران موفق ورزش به روش تحلیل روایت
    سیدمحمدمهدی شهپری 2023
  9. 0طراحی الگوی فنون مذاکره مدیران ورزشی بر جذب حامیان مالی در صنعت ورزش
    محمدرضا موکل 2023
  10. طراحی مدل مسئولیت اجتماعی فدراسیون ورزش دانش آموزی
    زهرا رضائی 2023
  11. مطالعه نظام مند مزایای اقتصادی توسعه ورزش
    مینا خدائی 2023
  12. مرور سیستماتیک مطالعات ورزش‌های الکترونیکی
    حدیثه بهرامی 2022
  13. شناسائی و الویت بندی ابعاد مسئولیت های اجتماعی ورزشکاران مشهور
    مرتضی کابلی 2022
  14. بررسی و طراحی مدل مدیریت آشوب گونه در دانشکده های تربیت بدنی دانشگاه های دولتی شهر تهران
    سیدسعید حسینی 2022
  15. طراحی مدل کارآمدسازی سیستم بازاریابی در فدراسیون های ورزشی عراق و امکان سنجی آن برای فدراسیون دو و میدانی
    حسین حاکم عبدالواحد السعدون 2021
  16. مدل ارتباطی سرمایه های اجتماعی و فرهنگی با مشارکت اجتماعی سلبریتی های ورزشی با میانجیگری مسئولیت پذیری اجتماعی
    مرضیه خلیفه سلطانی 2021
  17. تحلیل جایگاه زنان در ورزش ایران و ارائه مدل
    گلرخ عیوضی کلش 2021
  18. طراحی الگوی سازگاری با بازنشستگی ورزشی در بین قهرمانان تیم ملی
    معصومه دلکش 2021
  19. طراحی الگوی مدیریت استعداد داوطلبان ورزش دانشگاهی
    حمیدرضا یارقلی 2021
  20. تدوین برنامه راهبردی کمیته داوران فدراسیون فوتبال جهوری اسلامی ایرانبا رویکرد BSC
    موعود بنیادی فرد 2020

Master Theses

  1. بررسی تجارب خلاقانه باشگاه های ورزشی تندرستی مدرن در حوزه تبلیغات
    سمانه قاسمی 2025
  2. شناسایی ویژگی های مسکات المپیاد ورزش قهرمانی دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
    بیتاالسادات میرجلالی 2025
  3. بررسی فناوری های تصویری بکار رفته در ورزش حرفه ای در دنیا
    محمدرضا سطوتی 2024
  4. تحلیل نقش استارتاپ ها در توسعه کسب و کارهای نوین صنعت ورزش ایران
    سجاد منوریان فرد 2024
  5. عوامل مؤثر در پذیرش و کاربرد فناوری‌های نوین کاهنده انرژی در مجموعه‌های ورزشی ایران
    زهرا پارسائی 2024
  6. مطالعه نقش والیبال در برند شهری ارومیه
    علی خلیلی خضرآباد 2024
  7. تاثیر بکارگیری اصول مدیریت کیفیت جامع در عملکرد کارکنان مدارس فوتبال
    مصطفی محمدی پاقلعه 2024
  8. تدوین الگوی مراحل ایجاد امواج سبز پایداری محیطی در ورزش
    زهرا نوری علویجه 2023
  9. تأثیر عوامل اقتصادی و اجتماعی بر عملکرد تیم های ملی تکواندوی کشورها در مسابقات قهرمانی جهان
    امیرحسین پرستار 2023
  10. شناسایی چالش های کسب و کارهای الکترونیکی فعال در حوزه ورزش کشور
    علی صادقی میانرودی 2023
  11. بررسی نگرش کارآفرینانه دانشجویان علوم ورزشی
    محمدرضا دودهکی 2023
  12. تاثیر مهارت های ارتباطی و هوش مالی مدیران بر ارزش چرخه عمر مشتری در اماکن تفریحی_ ورزشی
    علی عادلی 2023
  13. بررسی نگرش کار آفرینانه و قصد کارآفرینی دانشجویان علوم ورزشی بر اساس وضعیت تحصیلی، اقتصادی و اجتماعی
    مجتبی شیروانی فارسانی 2023
  14. ارتباط بین منابع قدرت مربیان با میزان انگیزش پیشرفت در بازیکنان فوتبال شهرستان سرایان
    محمد دهقان 2023
  15. شناسایی عناصرسازنده حافظه جمعی فوتبال ایرانی
    فائزه حق زاده 2023
  16. بررسی وضعیت مدیریت استعداد ورزشکاران دو و میدانی استان زنجان
    مهدی فضلی 2023
  17. نقش گیمیفیکیشن در استفاده کاربران از اپلیکیشنهای سلامتی و تناسب اندام
    علیرضا موحد 2022
  18. تربیت آنالیزور والیبال با رویکرد مدیریت دانش در ایران
    امیرمحمد خسروی فارسانی 2022
  19. شناسایی شاخص های شهر فعال با رویکرد ترویج ورزش شهروندی
    سحر قاسمی 2022
  20. شناساايي و اولويت بندي مشكلات ورزشكاران تيم هاي ملي نابينايان و كم بينايان
    محمدرضا اکبری کندلجی 2022
  21. شناسایی عوامل موثر در بروز استعدادهای خاموش ورزشی در ایران
    علی غائبی دستجردی 2022
  22. بررسی رابطه رسانه های جمعی و بازیهای المپیک دردودهه اول قرن بیست و یکم
    علی فوی 2022
  23. تحلیل عوامل موثر بر تمایل کاربران به استفاده از اپلیکیشن های سلامتی و تناسب اندام در گوشی های هوشمند
    لیلا محمدی 2022
  24. بررسی ارتباط استرس شغلی با کیفیت زندگی در داوران فوتبال بانوان
    مینو سپهری 2022
  25. مروری بر مطالعات اقتصاد رفتاری در صنعت ورزش
    عطیه فراهانی 2022
  26. ارزیابی کارآمدی رسانه های ورزشی اقلیم کردستان عراق در دوره کووید19
    ساجد کمال اسماعیل 2022
  27. تحلیل وضعیت بازار نقل و انتقالات فوتبال در عراق با تاکید بر نقش ایجنت ها
    ئالان حمه شریف حمه کریم 2022
  28. شناسایی و اولویت بندی کاربرد شاخص های رویکرد شهر هوشمند در جهت توسعه پایدار در حوزه ورزش
    نیکو حبیبی رضائی 2022
  29. بررسی رابطه بازاریابی سبز و رضایتمندی مشتریان در اماکن ورزشی
    درسا رهبر 2022
  30. راهکارهای طراحی، ساخت و نگهداری اماکن اماکن ورزشی با رویکرد توسعه پایدار
    مهدی بهادرفرادنبه 2022
  31. بررسی مقایسه ای ارزش ویژه برند تیم های ذوب آهن و سپاهان با میزان رضایت هواداران با میانجی گری اعتماد ادراک شده
    علی فضیله 2022
  32. مقایسه وضعیت فناوری اطلاعات در مدیریت و برگزاری رویدادهای فدراسیون کاراته کشور و فدراسیون جهانی کاراته
    امیررضا احسانی مهر 2022
  33. بررسی میزان آگاهی های اختصاصی و عمومی از حقوق ورزشی در دبیران تربیت بدنی در استان خراسان رضوی
    امید احمدزاده 2022
  34. شناسایی و اولویت بندی موانع، اجرای طرح مدرسه پویا درمدارس ابتدایی استان قم
    ابوالفضل قنبری 2021
  35. شناسایی عوامل موثر بر موفقیت (توسعه)استارت آپ های ورزشی
    محسن حقانی 2021
  36. مدل سازی ابعاد بازاریابی اجتماعی در گرایش دانش آموزان به فعالیت ورزشی و کنترل وزن
    مینا گندمی 2021
  37. عوامل موثر بر اثربخشی تبلیغات باشگاه های ورزشی از طریق شبکه های اجتماعی(اینستاگرام)
    بیتا حسین زاده 2021
  38. تحلیل عوامل توسعه ی آکادمی باشگاه های فوتبال با رویکرد مدیریت استعداد
    محمد قاسمی 2021
  39. عوامل مؤثر بر توسعه ورزش همگانی در خوابگاه های پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران
    رضا برزگرراحتلو 2021
  40. شناسایی موانع توسعه ورزش استان قزوین بر اساس مدل سه شاخگی
    حسین انصاری 2021
  41. تحلیل عملکرد تیم ملی والیبال بزرگسالان مردان ایران در رویداد های بین المللی 2010 تا 2020(با تاکید بر نقش مربیان )
    محمدصادق خطیبیون 2021
  42. ارائه مدل ارتباطی بین هوش هیجانی و هوش معنوی با فرسودگی شغلی دبیران تربیت بدنی شهرکرد
    حسین یزدان پور 2021
  43. رابطه ویژگی های شخصیتی صحه گذار و طبقات محصولات ، با موفقیت صحه گذاری در ورزش ایران
    رضا رجبی 2021
  44. طراحی الگوی توسعه ورزش مدارس شبانه روزی
    حمید دادگر 2021
  45. نیازسنجی آموزشی معلمان تربیت بدنی دوره ابتدایی استان کرمان
    زهره پورعلیرضااناری 2021
  46. تاثیر بازاریابی الکترونیک باشگاه انقلاب بر اعتماد و وفاداری مشتریان (از دیدگاه مشتری)
    فاطمه رضائی 2021
  47. بررسی وضعیت ایمنی وبهداشت اماکن ورزشی(چندمنظوره)
    محمدامین بگشیری سرابی 2021
  48. بررسی چالش های سرپرستان کاروان های اعزامی ایران در رویدادهای ورزشی بین المللی
    مریم بیات 2021
  49. بررسی عوامل مؤثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب باشگاه های بدنسازی شهر یاسوج
    رحمت اله اصلی خواه 2021
  50. تعیین معیارهای انتخاب مربیان بدنسازی و پرورش اندام
    مهدی شریفی 2021
  51. بررسی مسئولیت اجتماعی در ورزش قهرمانی ایران
    فاطمه بلانیان 2020
  52. شناسایی راهکارهای جذب تماشاگر به مسابقات لیگ برتر دو و میدانی
    حسن تفتیان 2020
  53. مدلسازی عوامل موثر برتوسعه ورزش تفریحی سالمندان
    بهاره دهقان خبوشان 2020
  54. مقایسه نقش سازمان ورزش شهرداری تهران و هیئت ورزش های همگانی استان تهران در توسعه ورزش همگانی
    فاطمه دولتی 2020
  55. طراحی الگوی مطلوب مدیریت استعداد در تنیس روی میز
    افشین نوروزی 2020
  56. طراحی ساختار مدیریت دانش در مرکز ملی نوآوری های ورزشی ایران
    خلیل هلالی 2020
  57. شناسایی وضعیت آمایش سرزمین در رشته های ورزشی مدال آور در ایران
    محمد آمره 2020
  58. آسیب شناسی مدیریت داوطلبی رویدادهای ورزش دانشگاهی جمهوری اسلامی ایران
    مبین حاجی حسنی 2020
  59. ارتباط مسئولیت اجتماعی با تصویر ،شخصیت و وفاداری هواداران به تیم در باشگاه های منتخب لیگ برتر فوتبال ایران
    مجتبی احمدی نسب 2020
  60. طراحی الگوی شایستگی های آنالیزور فوتبال در ایران
    قاسم رجبی 2020
  61. بررسی ارتباط کیفیت خدمات ( براساس مدلSSQRS ) با رضایتمندی و تمایل به حضور مجدد دانشجویان در فعالیتهای فوق برنامه ورزشی دانشگاه تهران
    اشکان بوربور 2020
  62. تدوین و اولویت بندی راهبردهای گردشگری ورزشی با رویکرد توسعه پایدار در شهر تهران
    محمدامین پورعلی 2019
  63. بررسي اثر بخشي دوره‌هاي آموزش ضمن خدمت معلمان تربيت بدني شهر تهران
    معصومه عموزاده 2019
  64. شناسايي واولويت بندي فرصت‌هاي كارآفريني درحوزه اوقات فراغت استان زنجان با رويكرد ورزش
    بهزاد بیات 2019
  65. موانع واگذاري اماكن ورزشي با تاكيد بر بند ج اصل 44 قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران
    حدیثه بهرامی 2019
  66. بررسي رابطه بازار گرايي با رضايت مشتريان در باشگاههاي بدنسازي شهر كرمان
    میلاد اسکندری دامنه 2019
  67. وضعيت مشتري مداري در مراكز ماساژ ورزشي شهر تهران
    علیرضا عبداللهی 2019
  68. بررسي نقش آميخته بازاريابي كار آفرينانه بر رفتار مصرف كنندگان باشگاههاي ورزشي لوكس شهر تهران
    فاطمه پورمحمدیان هاوسین 2019
  69. بررسي ميزان مناسب سازي كليه اماكن ورزشي براي استفاده معلولان در دانشگاه تهران
    پژمان نعمتی 2019
  70. شناسايي واولويت بندي گونه هاي فساد ادراك شده در فوتبال ايران
    محمد عواطفی آزاد 2019
  71. شناسايي واولويت بندي عوامل موثر بر انتخاب وانتصاب زنان به سطوح مديريتي دانشكده هاي تربيت بدني سراسري شهر تهران
    ساره جعفری 2019
  72. بررسي رابطه ي بين جهت گيري استراتژيك وعملكرد صادراتي شركت هاي توليدي ورزشي
    الهه اقاجانی اشکهرانی 2019
  73. طراحي واولويت بندي شاخص هاي ارزيابي كيفيت رويداد ورزشي (المپياد ورزشي)
    سمیرا امرایی 2019
  74. مقایسه مسئولیت پذیری و سلامت عمومی دانشجویان ورزشکار و غیر ورزشکار پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران
    منیژه عیسایی 2019
  75. شناسايي واولويت بندي راهكارهاي جهاني سازي برند توليدات ورزشي داخلي با رويكردآميخته بازاريابي
    مونا فارسی 2019
  76. اولويت بندي موانع دستيابي زنان به پست هاي مديريتي در سازمان هاي ورزشي استان ايلام
    الهام اله نوری 2019
  77. تدوين سياستهاي طراحي شهر سالم با رويكرد فعاليت بدني و ورزشي
    فهیمه نژاداسد 2019
  78. شناسايي واولويت بندي شاخص هاي توسعه پايدار در اماكن ورزشي
    کبری حسین پور 2019
  79. اولويت بندي موانع افزايش تماشاگران در ليگ برتر بسكتبال از ديدگاه كارشناسان
    محمد سیستانی بدویی 2018
  80. بررسي تاثير تبليغات در بازي هاي ويدئويي ورزشي بر رفتار مصرف كننده
    علی مرادیان 2018
  81. طراحي مدل برون سپاري اماكن ورزشي دانشگاه تهران
    علی ابراهیم زاده یامچی 2018
  82. سنجش كارامدي نظام ارزيابي عملكرد معلمان تربيت بدني
    مهری سادات میرجوادی 2018
  83. شناسايي واولويت بندي مشكلات ناشي از ليدرهاي تماشاگران در ليگ برتر فوتبال
    علی وظیفه دوست 2018
  84. تدوين مدل توسعه ورزش همگاني استان تهران
    ایلدار ساعدی 2018
  85. شناسايي و الويت بندي موانع نقل و انتقال ورزشكاران حرفه اي بسكتبال ايران به باشگاههاي خارجي
    علیرضا هنردوست 2018
  86. شناسايي و مقايسه راهكارهاي درآمد زايي از طريق بازاريابي آنلاين در باشگاههاي ليگ برتر فوتبال ايران و باشگاههاي فوتبال اروپا
    امیر پورفرهاد 2018
  87. ارزيابي كيفيت سيستم مديريت استعداد هاي ورزشي در فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    منوچهر نیازی 2018
  88. شناسايي موانع برون سپاري اماكن ورزشي دانشگاههاي دولتي
    ارمان جبراییلی 2018
  89. شناسايي عوامل موثر بر برندسازي داخلي دانشكده هاي دولتي تربيت بدني وعلوم ورزشي ايران
    سعید فرضعلی 2018
  90. طراحی الگوی مطلوب مدیریت استعداد در بسکتبال
    حسین صادق نژاد 2018
  91. بررسي رابطه آميخته بازاريابي با قدرت برند پوشاك ورزشي
    رضا حیدری 2018
  92. مدل سازي رابطه بين فرهنگ كارآفريني خلاقيت ونوآورز در بين دانشجويان تربيت بدني وعلوم ورزشي دانشگاه هاي تهران
    حمید شجاع 2018
  93. ارائه مدل پياده سازي اثر بخشي سيستم اطلاعات مديريت در وزارت ورزش وجوانان
    لیلا پوررحمانی 2018
  94. اولويت بندي عوامل موثر بر ترجيح مشتريان در انتخاب يك استخر ورزشي با رويكرد آميخته بازاريابي خدمات (7p )
    سیدرضا رجایی 2018
  95. بررسي رابطه بين مهارت هاي ارتباطي مديران وچرخه عمر مشتري در اماكن ورزشي خصوصي ودولتي
    افشار نوری روش 2018
  96. مقايسه استعداد كارآفريني در دانشجويان كارشناسي -كارشناسي ارشد ودكتري تربيت بدني دانشگاه تهران
    میرابراهیم حسینی آقجه دربندی 2018
  97. مطالعه نقش آميخته بازاريابي اجتماعي در توسعه ورزش همگاني استان لرستان
    محمد یوسفوند 2018
  98. بررسي وضعيت مديريت نگهداشت تجهيزات ورزشي دانشگاه تهران
    زهرا پروینی 2018
  99. بررسي عوامل مرتبط با ارزش ويژه برند تيم فوتبال نساجي مازندران
    سیدمجتبی موسوی میکلا 2018
  100. تدوين برنامه استراتژيك توسعه كمي و كيفي فضاهاي ورزشي شهرداري كرج بر اساس مدل SWOT
    احمد رجبی ذوغالی 2018
  101. بررسي وضعيت ايمني وامنيت با شگا ههاي بدنسازي شهر تهران
    محدثه مومنی 2018
  102. اولويت بندي فناوري هاي نوين قابل استفاده در اماكن ورزشي با تاكيد بر كاهش مصرف انرژي
    بهاره پورشریف سورکوهی 2018
  103. ارزيابي مهارتهاي حرفه اي دبيران ورزش مقطع متوسطه شهر كرج
    ابوالفضل کوه خیل 2018
  104. بررسي اثرات عناصر آميخته بازاريابي بر ارزش برند در صنعت كفش ورزشي
    نجمه عبداللهی 2018
  105. بررسي وضعيت مديريت انرژي در اماكن ورزشي سرپوشيده ي دانشگاه هاي دولتي شهر تهران بر اساس مقررات ملي ساختمان
    ثنا همدانی 2018