Soodeh Eghtesad

Assistant Professor

Update: 2025-05-16

Soodeh Eghtesad

Faculty of Foreign Languages and Literatures / French Language and Literature

Master Theses

  1. تاثیر کارگاه نوشتار خلاق بر بهبود مهارت بیان نوشتاری فراگیران زبان فرانسه در ایران
    نازنین عزیزی زاده 2025
  2. تاثیر ChatGPT بر تولید نوشتاری زبان آموزان ایرانی زبان فرانسه سطح B1: کاربست آموزش یکپارچه خطا
    زهرا حقگو 2024
  3. نقشه ذهنی دیجیتال، ابزاری برای بهبود تولید نوشتاری زبان آموزان زبان فرانسه: مورد مطالعه کلاس مجازی نگارش پیشرفته در دانشگاه تهران
    صبری مبینا 2024
  4. بررسی سواد دیجیتالی دانشجویان زبان فرانسه در بافت دانشگاهی ایران
    یلدا پارسائی 2024
  5. بررسی موانع بازدارنده بیان شفاهی زبان آموزان ایرانی در کلاس های زبان فرانسه مجازی و حضوری: مورد مطالعه موسسات زبان تهران
    سوزان احمدزاده 2024
  6. عنوان پایان نامه : تالار گفتگو، ابزاری برای پرورش تولید نوشتاری زبان آموزان ایرانی: مورد مطالعه موسسات زبان تهران
    مهدیه عیسی فر 2023
  7. بررسی تمایل به برقراری ارتباط زبان آموزان ایرانی زبان فرانسه در کلاس های مجازی : مورد موسسات زبان
    فاطمه کریمی 2023
  8. آموزش متمایز در کلاس های زبان فرانسه:مطالعه مقایسه ای کلاس های حضوری و مجازی در موسسات زبان تهران
    مریم سویزی 2023
  9. بررسی رویکرد ارزیابی مدرسان در کلاس های مجازی زبان فرانسه در دوران همه گیری کووید 19: مورد مطالعه موسسات زبان تهران
    فاطمه السادات میرعنایت 2023
  10. چالش ها و مزایای یاددهی و یادگیری زبان فرانسه در کلاس های برخط در دوران همه گیری کووید 19: مورد مطالعه آموزشگاه های زبان تهران
    پرستو جلالی ثابت 2023
  11. تحلیل مقایسه ای سایت های فارسی، انگلیسی و فرانسوی آموزش زبان فرانسه: مورد مطالعه آموزش واژگان و دستور
    هاله ملکی 2023
  12. مطالعه توانش های حرفه ای مدرسان زبان فرانسه در ایران
    رویا دانش فر 2022
  13. مطالعه و بررسی رویکردهای یاددهی سازگار با مغز در موسسه های زبان های خارجی در تهران
    محمداسماعیل نادری نسب 2022
  14. بررسی کاربرد فعالیت های تعاملی - اجتماعی فناورانه در کلاس های زبان فرانسه : مورد آموزشگاه های زبان فرانسه در تهران
    معصومه خواجوندسریوی 2022
  15. تاثیر غلط یاب ها در درست نویسی زبان آموزان زبان فرانسه:مطالعه موردی زبان آموزان دوره ی کارشناسی زبان فرانسه دانشگاه تهران
    کوثر علی بیکی منشادی 2022
  16. بررسی تاثیر راهبردهای یاددهی بر بیان شفاهی زبان فرانسوی دانش آموزان دوره ی ابتدایی(مورد : مدارس ابتدایی شهرتهران )
    مهدیس حبیبی 2022
  17. بازنمود های اجتماعی استفاده از خود ارزیابی و دگر ارزیابی درکلاس زبان فرانسه و تاثیر ارزیابی ها بر بهبود مهارت های زبانی : مورد مطالعه کلاس نگارش پیشرفته در دانشگاه تهران
    سمیرا بالازاده 2022
  18. تاثیر آموزش وارونه بر یادگیری زبان آموزان فرانسه در بافت مدرسه ای شیراز: مورد مطالعه ی مهارت تولیدی گفتاری و نوشتاری در کلاس مجازی
    فاطمه حیدری 2022
  19. تحلیل وضعیت فعلی استانداردهای کیفیت آموزشگاه های زبان درایران و ارائه نظام ارزیابی کیفیت در این موسسات: مورد مطالعه زبان فرانسه
    سیده آتوسا حسینی 2022
  20. بررسی روش های اصلاح آوایی نزد مدرسان زبان فرانسه در ایران
    سارا رضائی زیارانی 2021
  21. تاثیر استفاده از داستان مصور بر تقویت بیان شفاهی زبان آموزان فرانسه در ایران
    تارا قاضی نژاد 2021
  22. بهره برداری از متون ادبی در کلاس وارونه و تاثیر آن بر بیان نوشتاری زبان آموزان فرانسه در ایران.
    فاطمه ملاامین 2021
  23. تحلیل یاددهی و یادگیری زبان فرانسه از طریق برنامک های پیام رسان در ایران
    اسماء میاحی 2020
  24. بررسی نحوه ارائه بازخورد شفاهی از سوی مدرسان در کلاس های زبان فرانسه در ایران
    محمدرضا اعتضادی 2020
  25. جايگاه منابع ديجيتال در آموزش زبان فرانسوي به كودكان در ايران
    لیلا سلگی 2019
  26. بررسي رشد دانش آموختن از طريق هم كنش ميان مدرس و زبان آموزان: مورد كلاس هاي مجازي زبان فرانسه در موسسه قطب راوندي
    مریم ماجدی بزرگی 2019
  27. بررسي مشكلات تبديل معلومات دستوري اخباري به روندي در توليد گفتاري و نوشتاري: مورد دانشجويان ليسانس دانشگاه تهران
    محمد محمدی 2019
  28. تحليل مشكلات املاي زبان آموزان مبتدي ايراني( مطالعه موردي دانشگاه هاي تهران)
    سوگند راسخ 2019
  29. بررسي تاثير زبان مادري و زبان خارجي اول بر توليدات زباني به فرانسه نزد كودكان ايراني
    نوشین دانشورحکیمی میبدی 2019
  30. بررسي شيوه هاي آموزش زبان فرانسه حقوقي در دانشگاه تهران
    نجمه عزیزیان 2018
  31. مشكلات بيان شفاهي در زبان فرانسه و راهبردهاي حل آن ها: مطالعه موردي نزد زبان آموزان كارشناسي ارشد در دانشگاه تهران
    معصومه رستمی چشمه ماهی 2018
  32. بررسي راهبردهاي يادداشت برداري دانشجويان زبان فرانسه در ايران: مورد دانشجويان كارشناسي و كارشناسي ارشد زبان فرانسه در دانشگاه تهران
    فرزانه مصباحی 2018
  33. بررسي توليد گفتاري زبان آموزان ايراني با زبان هاي مادري متفاوت
    حجت درساره 2018
  34. بررسي مقايسه اي راهكارهاي تفكر نقادانه بر توانايي مهارت نگارش زبان آموزان ايراني : مورد زبان آموزان موسسات
    اکرم اینانلوخاجلو 2018
  35. بررسي ارتباط ميان استفاده از فعاليتهاي كنشي و انگيزه زبان آموزان زبان فرانسه:مطالعه موردي دانشگاه تهران
    سارا زیانی 2018
  36. مطالعه ي كتب درسي بومي زبان فرانسه براي نوجوانان، مورد ايران،فرانسه و آمريكا
    ستاره سادات محدث فروشانی 2018
  37. ادغام تكنولوژي هاي آموزشي در كلاس زبان:بررسي استفاده از تلفن هاي همراه هوشمند در كلاس هاي زبان فرانسه در دانشگاه تهران
    لطیفه نجاتی یزدی زاده 2018
  38. اهميت تعاملات شفاهي در يادگيري زبان فرانسه به عنوان يك زبان خارجي در ايران و نقش آموزگار در اين تعاملات
    عاطفه میرزائی 2018
  39. استفاده از راهبردهاي عاطفي-اجتماعي براي بهبود بيان شفاهي در كلاس هاي زبان فرانسه در ايران
    حسین فتحایی نوین 2018
  40. تحليل خطاهاي صرف افعال نزد زبان آموزان فرانسه در بافت دانشگاهي در ايران
    مریم جامی زاده 2018
  41. نقش اينترنت در كسب مهارت هاي فرازباني در كلاس هاي فرانسه پايه دانشگاه تهران
    راضیه منصوری 2018
  42. ارتباط بين انتخاب راهبردهاي يادگيري(شناختي،فراشناختي و عاطفي- اجتماعي)و شرايط يادگيري زبان آموزان فرانسه در موسسات تهران
    سیدمحمد حسینی 2018
  43. آموزش دانش فرهنگي/اجتماعي-فرهنگي بر اساس CECR در كلاس هاي فرانسه مقدماتي در ايران:مورد بررسي در برخي دانشگاههاي تهران
    ایمان عظیمی 2018
  44. ارزشيابي تكويني و ارزشيابي پاياني در آموزش فرانسه در ايران:مورد دانشگاههاي تهران و تبريز
    فرانک تقی زاده 2018
  45. تحليل خطاهاي نوشتاري دانشجويان زبان فرانسه در بكارگيري حروف اضافه ي متناسب با فعل:مطالعه موردي دانشگاه تهران
    دنیا غیاثوند 2018
  46. آموزش به شيوه هاي متفاوت،راه حلي براي مديريت ناهمگني زبان آموزان در كلاس فرانسه در ايران
    مهرنوش باطبی 2018
  47. نقش تغيير رمزگان در پيشرفت كلامي گوينده:كلاس هاي ترم اول و دوم ليسانس زبان فرانسه دانشگاه تهران
    رضا دهقان زاد 2018
  48. شناخت سبك هاي يادگيري و رابطه ي آن با استعدادهاي چندگانه نزد دانشجويان زن و مرد زبان فرانسه در دانشگاههاي شهر تهران
    آناهیتا پورسعید 2018
  49. نقش هيجانات احساسي در يادگيري زبان:مورد استفاده از فعاليتهاي جنبي آموزشي در كلاس زبان فرانسه در ايران
    سارا صنوبری 2018
  50. تاثير توانش خواندن بر روي مهارت نوشتن در زبان فرانسه نزد دانشجويان ايراني:مورد يادگيري و بكارگيري واژگان
    سوزان مهدیان 2018
  51. بازنمودهاي اجتماعي آموزش دستور زبان فرانسه توسط مدرسان زبان فرانسه در ايران
    بیتا هاشمیان نژاد 2018