پروفایل اساتید - دانشکده کشاورزی agri
Professor
Update: 2025-05-30
Saeid Hassanzadeh
Faculty of Psychology and Education / Psychology
P.H.D dissertations
-
برنامه توان بخشی شنیداری کلامی: بررسی اثربخشی آن بر ادراک شنیداری و رشد گفتار در کودکان پیش دبستانی ناشنوا در اقلیم کردستان عراق
فرهاد محمد امین 2025 -
اثربخشی آموزش بیوفیدبک براساس تغییرپذیری ضربان قلب بر کاهش نشانه های و افزایش کارکردهای اجرایی در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی
مونا اسبقی ابخشش 2025 -
تدوین و بررسی اثر بخشی برنامه ارتقاء مهارتهای خواندن و نوشتن بر اساس کارکردهای اجرایی ویژه دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی با کاستی توجه
سمانه ملکی 2024 -
تدوین برنامه مداخلات اموزشی به هنگام خانواده محور و ارزیابی اثر بخشی آن بر ارتقای مهارتهای تحولی و مهارت-های شناختی، حرکتی و ارتباطی کودکان پیشدبستانی با تأخیر تحولی کلی
معصومه ضابطی آرانی 2024 -
متناسب سازی بسته توانبخشی شناختی مبتنی بر کارکردهای اجرایی (سپاس) و بررسی اثربخشی آن بر مهارت های شناختی و تعامل اجتماعی دانش آموزان مبتلا به طیف اتیسم
الهام شفیعی 2024 -
بررسی مقایسه ای فراوانی و شدت اختلالات رفتاری کودکان دو زبانه در استان کرمانشاه: تدوین طرحی به منظور پیشگیری از اختلالات رفتاری
فرهاد مهکی 2024 -
توانایی فضایی در دانش آموزان با اختلال ریاضی: ارزیابی، طراحی برنامه توانبخشی و بررسی اثربخشی آن بر نقایص توانایی فضایی و ریاضی
سمیرا یزدانی 2023 -
تدوین وارزیابی اثر بخشی برنامه روانشناختی آموزشی بر حل حسادت بین فرزندان، تعامل مطلوب آنان و کاهش استرس فرزندپروری والدین
ویدا معصومی شاملو 2023 -
تدوين برنامه آموزشي مهارت هاي ارتباطي كودكان با اختلال طيف اتيسم مبتني بر رويكرد هانن: بررسي اثربخشي آن بر مهارت هاي تعاملي و اجتماعي
عادل محمدزاده 2023 -
بررسی تاثیر طول دوره بارداری و وزن هنگام تولد بر وضعیت تحول مهارتهای ارتباطی، حرکتی، شناختی و هیجانی کودکان 12 تا 36 ماهه: ارائه الگو به منظور تدوین برنامه مداخله ای
مهستی شهسواری 2022 -
ساخت و اعتباریابی آزمون تصویری رایانه ای کارکردهای اجرایی و کاربرد آن برای دانش آموزان با ناتوانی یادگیری خاص
محسن رفیع خواه پشتیری 2022 -
تدوین برنامهی داستان خوانی مشارکتی خانواده محور و ارزیابی اثربخشی آن بر رفتار انطباقی، حافظهی کلامی و رشد زبان دانش آموزان دارای نشانگان داون دوره آمادگی
نیره نقدی 2022 -
تدوین و ارزیابی اثربخشی برنامه مبتنی بر معنا درمانی بر امید به زندگی، نشاط معنوی، تاب آوری ، پذیرش اختلال زیستی و کیفیت زندگی در افراد مبتلا به اختلال شایع نقص ایمنی تغییر پذیر
شقایق کهریزی 2021 -
تدوين و طراحي برنامه فلورتايم براي اختلال تنظيمي خردسالان : اثربخشي آن در مشكلات رفتاري برون نمود، استرس فرزندپروري وتعامل مادر- كودك
فهیمه حسن نتاج جلوداری 2020 -
تدوين برنامه توسعه حرفه اي فراگير - حمايتي و ارزيابي اثربخشي آن بر نگرش و خودكارآمدي حرفه اي معلمان در آموزش دانش آموزان با اختلاف طيف اتيسم
عباسعلی تقی پورجوان 2020 -
طراحي برنامه داستان خواني مشاركتي براي كودكان پيش دبستاني با مشكلات زباني و بررسي اثربخشي آن بر رشد زبان و آمادگي خواندن
نیره زمانی 2020 -
طراحي برنامه آموزش مثبت نگري مبتني بر شفقت براي والدين كودكان با نشانگان داون و ارزيابي اثر بخشي آن بر بهزيستي روان شناختي والدين، پذيرش نيازهاي ويژه كودك ، رضايت مندي زوجيت و ارتباط والد - كودك
رضا کرمی نژاد 2019 -
طراحي و ارزيابي برنامه آموزشي جافظه فعال براي بهبود توانايي خواندن دانش آموزان نارساخوان
الهام السادات ناجی 2019 -
تدوين برنامه توانبخشي شنيداري مجازي چندرسانه اي خانواده محور : بررسي اثربخشي آن بر رشد ادراك شنيداري ، توانايي هاي زباني و مهارت هاي اجتماعي كودكان ناشنواي كاشت حلزون شده
زهرا عباسیان نیک 2019 -
طراحي و ارزيابي برنامه فرايندمحور ارتقا كاركردهاي اجرايي براي دانش اموزآن داراي ناتواني هاي يادگيري رياضي: با تأكيد بر انتقال اثر دور و نزديك
سمیه نظری 2019 -
طراحي برنامه آموزش كاركردهاي اجرايي و بررسي تاثير آن بر مهارت هاي اجتماعي و ارتباطي كودكان اتيستيك با عملكرد بالا
هادی هاشمی رزینی 2018 -
ارزيابي برنامه توانبخشي بازي درماني گروهي شر مبتني بر مدل پردازش حسي دان و اثر بخشي آن بر كاهش نشانگان در خودماندگي كودكان در خودمانده با كاركرد بالا
محبوبه درگاهی زابلی 2018 -
بررسي نقش واسطه اي گفتار با خود در مدل مفهومي رابطه رشد زبان و دلبستگي ايمن با خود تنظيمي رفتاري كودكان ناشنوا و عادي : مطالعه مقطعي
کورش امرایی 2018 -
طراحي برنامه مداخله اي پردازش شنيداري مركزي و بررسي اثر بخشي آن بر روان خواني ،درك خواندن و ادراك شنيداري در دانش آموزان نارسا خوان
معصومه قاسمی 2018 -
بررسي رابطه ويژگي هاي زيستي ، شناختي و رواني- اجتماعي و پيوندهاي خويشاوندي والدين با وزن نوزاد به هنگام تولد در استان اصفهان
مهدی خانبانی 2018 -
طراحي برنامه آموزش شناخت اجتماعي با تاكيد بر نظر(tom)و بررسي اثر بخشي آن بر كاركرد اجتماعي اتيستيك با (hf)
سعید رضایی 2018 -
تدوين برنامه مديريت رفتاري براي مادران ناشنوا و بررسي اثر بخشي آن بر كاهش مشكلات رفتاري كودكان و تنيدگي مادران
آوازه سادات یوسفی نمینی 2018 -
تدوين برنامه آموزش مهارت هاي پيش كلامي و بررسي اثر بخشي آن بر مهارت هاي ارتباطي و اجتماعي كودكان خود مانده
محمد پارسا عزیزی 2018 -
آماده سازي انطباق گفتار نشانه اي زبان فارسي و بررسي اثر بخشي آن بر ادارك گفتار كودكان استثنايي با آسيب شناسي در شهر تهران
گیتا موللی 2018 -
طراحي برنامه جامع توانبخشي شنيداري زود هنگام خانواده محور و بررسي اثر بخشي آن بر رشد مهارت هاي ارتباطي و هيجاني - اجتماعي كودكان ناشنوا
فاطمه نیک خو 2018
Master Theses
-
ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی چک لیست غربالگری زود نشانه های اختلال طیف اتیسم در نوباوگان زیر 3 سال
نوید احمدپور 2024 -
مقایسه کارکرد های اجرایی و پیشرفت تحصیلی دختران نوجوان با و بدون اختلال نقص توجه/بیش فعالی
رؤیا فرامرزی 2024 -
ویژگی های روانسنجی آزمون هوش غیرکلامی تونی 4 (TONI4) بر روی کودکان ایرانی مقطع ابتدایی با آسیب شنوایی
نگار صالحی 2024 -
اثربخشی برنامه ی مهارت های ارتباطی کاربردی با استفاده از مدل سازی ویدیویی بر ارتباط پیش کلامی، کلامی و تعامل والد-کودک با اختلال طیف اتیسم.
زهرا جوادی نرده 2024 -
بررسی اثر بخشی بازی درمانی کودک محور با رویکرد آکسلاین بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان ناشنوا با اختلال نافرمانی مقابله ای
مینا فریدی زاد 2024 -
بررسی نگرش و رغبت معلمان مدارس عادی نسبت به حضور دانش آموزان استثنایی در کلاس های تلفیقی
محمد نمازی 2024 -
طراحی الگوی مطلوب سنجش سلامت شناختی نوآموزان پیش از دبستان
فاطمه دهقان پورمحمدآبادی 2024 -
مقایسه کارکردهای اجرایی در کودکان به مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی با و بدون مشکلات خواب
سیدسعید مددی الموسوی 2024 -
ساخت برنامه ی مترونوم تعاملی و بررسی اثر بخشی آن بر کارکردهای اجرایی کودکان مبتلا به نقص توجه/بیش فعالی
محمد فتحعلی پورسالوئی 2024 -
اثر بخشی برنامه ی خانواده محور مبتنی بر رویکرد درمان فراتشخیصی یکپارچه نگر بر تنظیم رفتاری هیجان و مشکلات عاطفی نوجوانان مبتلا به صرع و شیوه های فرزند پروری مادران ایشان
اذین فرجی 2024 -
اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه ای مغز (tDCs) به همراه توانبخشی شناختی بر حافظه رویدادی در افراد مبتلا به اختلال شناختی خفیف
زهرا قاسمی 2024 -
ساخت نرم افزار آموزش بازشناسی هیجان در چهره: اثربخشی آن بر ادراک هیجان و توجهمشترک کودکان اختلال طیف اتیسم
پونه شب دینی 2024 -
مقایسه اثربخشی سیستم ارتباط مبادله ای تصویر (پکس) و آموزش گفتار بر رشد مهارت های ارتباطی و اجتماعی کودکان طیف اتیسم بدون کلام.
سینا شاویسی 2023 -
اثربخشی بسته آموزشی کارکردهای اجرایی بتا بر بهبود عملکرد شناختی و کاهش نشانه های اختلال نقص توجه بیش فعالی
سیده فاطمه بهبودی عربانی 2023 -
بررسی عوامل موثر پیش ، حین و پس از تولد بر بروز تاخیرهای تحولی کودکان پیش دبستانی
راضیه صادقی 2023 -
مقایسه تأثیر بازیهای ویدئویی بر کارکردهای اجرایی کودکان با افت شنوایی
مرضیه غفاری نقنه 2023 -
بررسی تجربه زیسته مراجعان روان درمانی از تشخیص روانی دریافت شده توسط درمانگران
سیدمحمد سادات کیائی 2023 -
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر کاهش رفتارهای پرخاشگرایانه نوجوانان با اتیسم خفیف (خودمانده) مطالعه موردی
عطیه شیخ زاده نجار 2023 -
اثربخشی یکپارچگی حسی بر ادراک شنیداری، تولید گفتار و تعامل والد- کودک کودکان کاشت حلزونی شده مادرزادی
زهرا عسگری سخا 2023 -
آموزش نظام ارتباطی تبادل تصاویر (PECS) به مادران: ارزیابی اثر بخشی آن بر رشد مهارت های ارتباطی کودکان آهسته گام بدون گفتار
رضوان سادات سیدجعفری 2023 -
بررسی اثربخشی مداخله مبتنی بر صفحه دیداری- فضایی حافظه فعال بر عملکرد هندسی دانش آموزان با مشکلات ریاضی
ریحانه نعمتی 2022 -
بررسی اثر بخشی درمان شناختی رفتاری بر روانی گفتار و اضطراب اجتماعی نوجوانان مبتلا به لکنت مزمن
سمیه نجاتی 2022 -
مقایسه مهارتهای ارتباط پیش کلامی در کودکان ناشنوا و شنوا در سال اول زندگی :مطالعه ای رشدی
فاطمه حجازی پور 2022 -
بررسی تحولی مهارتهای تکواژ شناسی و نحوی در دانش آموزان دبستانی با سندرم دوان
عاطفه رحیمی 2022 -
اثربخشی برنامه آگاهی واج شناختی ویدویی بر افزایش مهارت های واج شناختی وخواندن دانش آموزان مرزی پایه اول ابتدایی
سمیرا سعیدی 2022 -
تاثیراستفاده از اسکریپت مبتنی بر تحلیل رفتار کاربردی بر بهبود مهارت های محاوره ای کودکان مبتلا به اختلال اوتیسم
هدی شایانی 2021 -
بررسی عملکردهای شناختی، تحصیلی، گفتاری و زبانی کودکان ناشنوای پیش زبانی کاشت شده دیر هنگام : مطالعه ای مقایسه ای
اعظم میرده ارباب 2021 -
مقایسه استرس فرزندپروری و کیفیت تعامل والد کودک در مادران کودکان اتیسم با مادران کودکان دارای رشد معمول
علی ابراهیمی 2021 -
انطباق و برر سی ویژگی های روانسنجی مقیاس یکپارچگی محرکات شنیداری معنی دار ویژه کودکان خردسال با افت شنوایی
شیوا پناهی ابوذر 2021 -
بررسی مقایسه ای شیوع گرایشات جنسی بین جوانان ناشنوا و همسالان عادی آنها
محمد حسین مقصودی 2021 -
مقایسه نیمرخ های تحولی در حیطه های ارتباطی، شناختی ، اجتماعی -هیجانی و حرکتی در خردسالان ناشنوای ارثی و اکتسابی
نرگس صدری 2021 -
اثربخشی رفتار مثبت گرا در خودکارآمدگی افراد دیابتی نوع 2
زهرا امیری 2021 -
مقایسه دلبستگی و استرس فرزند پروری در مادران کودکان ناشنوا و عادی زیر دو سال
زهرا خراسانی 2021 -
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر اضطراب اجتماعی دانش آموزان با آسیب شنوایی
طاهره لطیفی علویجه 2020 -
آموزش مجازی برنامه مهارت ارتباطی و رفتاری ریف به مادران داری کودک با اختلال (ADHD) : اثر بخشی آن بر کاهش نشانه ها و افزایش تعامل والد - کودک
بهار قادری موحد 2020 -
بررسي و مقايسه برتري طرفي در دانش آموزان با اختلال كاستي توجه-بيش فعالي و همسالان عادي
نیوشا اصلانی مقدم 2019 -
ساخت نسخه فارسي تكاليف توان بخشي شناختي: اثربخشي آن بر فرآيندهاي شناختي در كودكان با اختلال كاركردهاي اجرايي
مریم رنجبر 2019 -
اثربخشي برنامه مداخله اي حافظه فعال بر كاركردهاي اجرايي در موقعيت هاي روزمره زندگي دانش آموزان با اختلال كاستي توجه
نگار کثیری حبیب ابادی 2019 -
سبب شناسي ناشنوايي هاي حسي عصبي كودكان پيش زباني در دو دهه اخير جامعه ايران
سارا بهرامی 2019 -
بررسي و مقايسه نيم رخ هاي زبان دريافتي واسطه اي و بياني در دانش اموزان با و بدون مشكلات خواندن
فرشته سبحانی 2019 -
بررسي كاركردهاي اجرايي در كودكان ناشنواي كاشت حلزون شده ،سمعك و همسالان شنوا
لیلا کاظمیان 2019 -
اثربخشي برنامه تربيت شنوايي برافزايش مهارتهاي تحليل واجي ،تميز شنيداري ،توليد كلمه و درك خواندن در دانش اموزان نارساخوان
طیبه رضایی 2019 -
آموزش يكپارچگي حسي به مادران كودكان ناشنواي كاشت حلزون شده مبتلا به اختلال كاستي توجه و بيش فعالي و اثربخشي آن بر كاهش نشانگان اختلال و افزايش تعامل والد - كودك
رضا عزیزان 2019 -
طراحي و تدوين برنامه آموزش تعامل مادر - كودك ( PCIT ) براي مادران داراي كودك با آسيب شنوايي و اثربخشي آن بر تنيدگي فرزند پروري و رابطه والدين با كودك
مرضیه پاغنده 2019 -
استرس فرزندپروري و تعامل والد -كودك در خانواده ي داراي فرزند با اختلال كاستي توجه /بيش فعالي :بررسي نقش نوع مداخله درماني
سیده رها سیدعباسی 2019 -
بررسي كارآمدي ويرايش سوم پرسشنامه هاي سنين و مراحل (TM 3-ASQ) در تشخيص تاخير هاي رشدي اختلالات طيف اتيسم
زهرا بخشی 2019 -
بررسي رابطه مسير نوشتن حروف و اعداد و برتري جانبي مغز با آينه نويسي در كودكان پيش دبستاني
فاطمه ساختمانی 2019 -
بررسي تحليلي و مقايسه اي ويژگي هاي زيستي ، شناختي ، رواني و اجتماعي و رضامندي زوجيت و علائم آن بر وزن نوزاد در شهر كرد
امنه مولوی وردنجانی 2018 -
مطالعه نيمرخ ها شناختي در كودكان ناشنواي عميق پيش زباني با همسالان شنوا
زهرا حاجی نژاد 2018 -
نقش تعديل گر خود ارزشمندي در ارتباط بين امنيت اجتماعي و رضايت از زندگي در افراد بزرگسال با آسيب شنوايي
سیدمحمد تولاییان 2018 -
ساخت برنامه آموزشي آگاهي واج شناختي و مطالعه تاثير آنم بر رشد مهارت هاي خواندن دانش آموزان آسيب ديده شنوايي
محمدحسین محسنی 2018 -
بررسي آگاهي واج شناختي و رواني گفتار در كودكان با و بدون لكنت زبان
مهدیه کارگرقنات النوج 2018 -
بررسي تحليلي و مقايسه اي رابطه اي ويژگي هاي زيستي ، شناختي ، رواني - اجتماعي و رضامندي زوجيت والدين با وزرن نوزاد به هنگام تولد در شهرستان اسلامشهر
اعظم عباسپور 2018 -
مقايسه تحصيلي و مهارتهاي اجتماعي دانش آموزان ناشنواي داراي والدين شنوا
پروانه مهدی نیا 2018 -
تحليل محتواي كاركردي كتابهاي درسي رياضي مقطع ابتداييي دانش آموزان آهسته گام
علی فراهانی 2018 -
بررسي مقايسه اي درك خواندن دانش آموزان با آسيب شنوايي شاغل به تحصيل در مدارس استثنايي با همسالان عادي
فاطمه نیک خو 2018 -
مقايسه مهارتهاي زبان بياني ، واسطه اي و دريافتيدر دانش آموزان آهسته گام آموزش پذير و عادي
رباب السادات حسینی بروجنی 2018 -
اثر بخشيآموزش مهارتهاي ارتباطي كاركردي بر كاهش پرخاشگري دانش اموزان كم توان هوشي داراي رفتارهاي پرخاشگرانه
سیدمحمدصبور ابراهیمی 2018 -
تدوين برنامه تربيت حافظه كوتاه مدت و بررسي اثر بخشي ان برروي كودكان ناشنوان كاشت حلزون شده
زهرا عباسیان نیک 2018 -
بررسي خطاهاي به ياد آوري حافظه كوتاه مدت در كودكان با آسيب شنوايي
منصوره مجتهدزاده 2018 -
بررسي مقايسه اي ادارك بينايي كودكان نارسانويس و كودكان حساب نارسا در مقطع ابتدايي
علی عطاردی 2018 -
بررسي رابطه حافظه فعال ديداري - فضايي و مهارت هاي حركتي دانش آموزان آهسته گام
پریسا غلامی 2018 -
بررسي رابطه دلبستگي به خدا دلبستگي به والدين و سلامت روان در كودكان تيز هوش و عادي
زهرا محمدنیا 2018 -
بررسي تاثير جايگاه آموزشي بر مهارتهاي اجتماعي و عزت نفس دانش آموزان آسيب ديده شنوايي و استرس والديني آن ها
محمد رحمانی شکیب 2018 -
بررسي اثر بخشي آموزش مديريت والدين (PMT)بر كاهش نشانه هاي بروني شده
منوره دریجانی 2018 -
بررسي رابطه بين نظريه ذهن و همدلي با توجه به نقش زبان كلامي در دانش آموزان با آسيب شنوايي و عادي
علی رضائی میرحصاری 2018 -
بررسي توانايي توليد كلمه ، تحليلي واجي و تميز كلمه در دان اموزان نارساخوان و عادي
مهدی امامقلی زاده 2018 -
بررسي رابطه مهارتهاي پيش كلامي با ادراك شنوايي و وضوح كلامي در كودكان ناشنواي كاشت حلزون شده
سارا عزیزی 2018 -
بررسی و مقایسه نیمرخ های رشد زبان در کودکان آهسته گام با و بدون نشانگان داون
مهسا ابوالحسن پور 2018 -
توانايي جهت يابي صدا در دانش آموزان نابيناي گلباليست ،نابينايي غير گلباليست همسالاي بينايي آنها
صاحب یوسفی 2018 -
بررسي اثر بخشي برنامه يكپارچه سازي حسي بر توليد گفتار ، ادارك شنوايي ، دامنه توجه ، رابطه والد - كودك و رابطه درمانگر - كودك در كودكان ناشنوا
حمزه خادم 2018 -
رابطه هوش با فرسودگي شغلي در معلمان دانش آموزان كم توان ذهني
رضا تنورساز 2018 -
مقايسه مهارت هاي زبان شفاهي دانش آموزان آسيب ديده شنوايي در دو نظام فراگير و استثنايي
آذین تیرگری 2018 -
اثر بخشي برنامه مبتني بر نظريه هوش هاي چند گانه بر خود كار آمدي در تصميم گيري شغلي دانش آموزان با آسيب شنوايي
سعید رحیمی پردنجانی 2018 -
اثر بخشي برنامه آموزشي مبتني بر كفايت اجتماعي بر بهبود مهارت هاي اجتماعي و افزايش سازگاري اجتماعي دانش آموزان يادگيري
عباس شیخ محمدی 2018 -
بررسی میزان اثر بخشی درمان مبتنی حافظه پویا و فعال بر سلامت روان درمان دارای کودکان نشانگان دوان
فاطمه عباسی نسب 2018 -
مقايسه نيمرخ هاي زبان دريافتي ، واسطه اي و بياني در كودكان مبتلا به اختلال كاستي توجه/بيش فعالي و همسالان عادي آنها
مریم طبیب 2018 -
تدوين برنامه آموزش مصاحبه دو جانبه و بررسي اثر بخشي آن بر رشد مهارت هاي ارتباطي و تعامل اجتماعي كودكان خودمانده عملكرد بالا
منیره گرجی 2018 -
تاثير آموزش يكپارچه سازي شنيداري بر كاهش نشانگان خودماندگي
مریم علیزاده جانی بگلو 2018 -
استاندارد سازي و هنجار يابي مقياس استرس والدين بري (والدين داراي كودك ناشنوا )
فاطمه طهرانیان 2018 -
بررسي تحليلي و مقايسه اي فراواني ازدواجهاي شش گانه خويشاوندي ( پدر محور مادر محور مضاعف) و غير خويشاوند
سیده مائده مقیمیان شیاده 2018 -
بررسي رابطه كار كردهاي اجرائي با مهارتهاي زبان در كودكان كم توان ذهني
فاطمه براتی 2018 -
بررسي اثربخشي يكپارچگي حسي بر ادراك شنيداري، توليد گفتار و تعامل والد و كودك در كودكان ناشنواي كاشت حلزون شده
زهرا عسکری سخا 2018 -
مطالعه رشد مهارت هاي اجتماعي و پشرفت تحصيلي در دانش آموزان با آسيب شنوايي در مدارس ويژه تلفيقي مقطع ابتدايي شهر اهواز در سال تحصيلي 92-91
نریمان اسدی پور 2018 -
بررسي مهارت هاي زبان دريافتي ،واسطه اي و بياني دانش آموزان نارسا خوان و عادي
دانیال همایون نیافیروزجاه 2018 -
بررسي علل مقايسه اي كيفيت زندگي و سلامت روان و رضامندي زوجيت در والدين كودكان عادي و استثنايي خويشاوند و غير خويشاوند
اسماعیل محمدنژاد 2018 -
اثر بخشي بازي درماني خانوادهمحوربركاهش اختلالات رفتاري فرزندان وبهبود رابطه والدين با ايشان
سیده فاطمه موسوی 2018 -
تاثير آموزش مهارت هاي ارتباطي به مادران داراي فرزند با اختلال كاستي توجه و بيش فعالي بر تعامل والد - كودك ، خودكار آمدي و استرس فرزند پروري و نشانگان اين اختلال
حامد مغربی سینکی 2018 -
اثر بخشي برنامه جرات آموزي گروهي بر ميزان جرات ورزي و عزت نفس دانش آموزان ناشنوا
مهدی مختاری 2018 -
بررسي اثر بخشي آموزش مهارت هاي مقابله با تنديگي والديني بر مادران كودكان ناشنوا
زهرا نورابادی 2018 -
تدوين برنامه درمان با كمك حيوانات و بررسي اثر بخشي آن بر بهبود نشانگان اصلي اختلال هاي طيف اتيسم در كودكان
طیبه تازیکی بالاجلینی 2018 -
بررسي نيازهاي آموزشي مربيان دانش آموزان با آسيب شنوايي در سراسر كشور
محمد ولی زاده راویزی 2018 -
بررسي اثر بخشي بازي حركتي گروهي بر مهارت هاي اجتماعي كودكان كاشت حلزون شده 3 تا 7 سال
صبا صمدزاده 2018 -
بررسي مقايسه اي سبك هاي فرزند پروري و تنيدگي والديني مادران و پدران داراي كودك شنوا و ناشنوا
بهمن سهامی محمدراد 2018 -
بررسي مقايسه اي وتحليلي حافظه فعال كلامي وغير كلامي وكاركرد هاي اجرائي در دانش اموزان
سعید حفصی کردستانی 2018 -
روايي تشخيص نسخه سوم تست توانايي هاي شناختي وودكاك جانسون دردانش آموزان مبتلا به يادگيري شهر همدان
رویا کاوه 2018 -
برررسي اثر بخشي ارتباطي مبادله تصوير بر رشد مهارت هاي ارتباطي و تعامل مادر - كودك اتيستيك
زهره اذری 2018 -
بررسي اثر بخشي تكاليف آگاهي واج شناختي بر ادارك شنوايي و وضوح كلامي كودكان ناشنوا
سلماز فردافشاری 2018 -
بررسي ويژگي هاي روانسنجي مقياس نمره گذاري اوتيسم گيليام 3 مبتني برDSM-5
صدف کیهانی 2018 -
تاثير برنامه مثبت نگري بر افزايش نشاط و كاهش باورهاي غير منطقي دانش آموزان نابينا
صباح وطنی 2018 -
بررسي ديدگاه گيري مفهومي ، اخلاقي و هيجاني در نوجوانان با ناتواني هوشي
عرفانه خراطی 2018 -
بررسي و مقايسه حافظه ديداري دانش اموزان دختر شنوا و ناشنوا
وجیهه السادات هاشمی زاده 2018 -
مقايسه تنيدگي والديني، والدين كودكان آسيب شنوايي، آسيب بينايي، آهسته گام و كودكان عادي
افسانه رحیمی پردنجانی 2018 -
تاثير اموزش راهبردهاي فراشناختي درك مطلب دانش آموزان با مشكلات خواندن
جعفر بخشی 2018 -
بررسي رابطهه عملكرد حافظه كوتاه مدت و ميزان آگاهي واج شناختي با مهارت خواندن در دانش اموزان با آسيب شنوايي
نسا ترابیان 2018 -
اثر بخشي روش ارتباطي مبادله تصوير(پكس ) بر تعامل والد –كودك و نشانگان كودكان اوتيستيك
فهیمه اکبری 2018 -
تاثير روش آموزش ژاسخ محوري (PRT) مبتني بر معلمان بر افزايش تعامل اجتماعي كودكان در خود مانده
طیبه ملیحی 2018 -
اثربخشي تمرين رايانه اي شناختي همراه با آموزش آگاهي واج شناختي بر عملكرد خواندن كودكان با مشكلات خواندن : شواهدي از پتانسيل هاي وابسته به رويداد
نگین معتمدیگانه 2018 -
ارزيابي برنامه درسي رياضيات پايه ششم كودكان كم توان ذهني
گلایول شریفی نیستانک 2018 -
اثر بخشي روش درماني پاسخ محور بركاهش نشانگان اتيسم كودك و استرس والديني آنها
فرشته جوادی 2018 -
بررسي اثر بخشي آموزش مستقيم درك مطلب بر پيشرفت خواندن دانش آموزان با مشكلات خواندن
مصطفی خضری 2018 -
اثر بخشي برنامه جامع تربيت شنوايي بر مهارت خواندن دانش آموزان نارسا خوان
فاطمه حسین پور 2018 -
اثر بخشي بازي درماني با رويكرد فيليال تراپي بر مهارت هاي اجتماعي ، تعامل والد كودك و استرس والديني مادران داراي كودك ديابتي
مریم السادات میرطلایی 2018 -
بررسي اثر بخشي تكاليف ديدگاه گيري بر توانايي نظريه سازي ذهني وتعامل والد - كودك در خودمانده با عملكرد بالا
معصومه اسداللهی 2018 -
تاثير تمرينات يكژارچگي بر كاهش رفتار خود آسيب رسان كودكان در خودمانده
یدالله ارمان فر 2018 -
اثر بخشي برنامه اميد بخشي بر ارتقاي سلامت رواني دانش آموزان تيزهوش در معرض فرسودگي تحصيلي
مجتبی مهدوی 2018 -
تهيه برنامه ويژه آموزش شناخت اجتماعي بر پايه نظريه ذهن و ارزيابي آن بر رشد اجتماعي نوجوانان آهسته گام با نشانگان داون
ساجد یعقوب نژادقاین 2018 -
بررسي رشد نيمرخ هاي زباني در دانش آموزان نابيناي پيش دبستاني و دبستاني يك مطالعه مقطعي
سعدی زارعی 2018 -
بررسي نيم رخ شناختي كودكان ناشنواي پيش زباني باتجربه كاشت حلزوني در گروههاي سني مختلف
میترا رجب بلوکات 2018 -
تاثير آموزش راهبردهاي فراشناختي بر افزايش درك خواندن دانش آموزان ناشنوا
میترا مجذوبی 2018 -
بررسي اثر بخشي برنامه هاي آموزش مهارت هاي اجتماعي بر رشد مهارتهاي اجتماعي كودكان آسيب ديده شنوايي
کورش امرایی 2018 -
بررسي رابطظه بين مهارت هاي زبان دريافتي ،واسطه اي و بياني با نظريه ذهن در كودكان در خود مانده
کیانا تقی خان 2018 -
بررسي نشانه هاي رفتاري اختلال طيف اتيسم از بدو تولد تا 3 سالگي يك مطالعه مقدماتي براي ساخت ابزار شناسايي زود هنگام اختلال طيف اتيسم
مسعود شکاررو 2018 -
بررسي مهارت بينايي- حركتي در دانش آموزان سن دبستاني داراي افت شنوايي عميق و عادي
رویا شجاعی 2018 -
بررسي رابطه حافظه فعال و حافظه كوتاه مدت در ادارك شنيداري و وضوح كلامي كودكان كاشت حلزون شده سنين دبستاني
سهیلا طالبی 2018 -
اثر بخشي آموزش رويكرد رفتار كلامي بر نشانگان درخودماندگي و تعامل والد- كودك
دینا دشتی تازه کندرضااباد 2018 -
سبك مقابله اي والدين وحمايت اجتماعي ادراك شده با رشد مهارتهاي اجتماعي در كودكان سندرم داون
گوهر یسنا انزانی 2018 -
بررسي خودكار آمدي در خواهران و برادران نوجوان كودكان ناشنوا و آهسته گام بر اساس مشاهده پذيري معلوليت
علیرضا کریمی 2018