پروفایل اساتید - دانشکده کشاورزی agri
استاد
تاریخ بهروزرسانی: 1404/03/09
سعید حسن زاده
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی / روانشناسی(غیرفعال)
رساله های دکتری
-
برنامه توان بخشی شنیداری کلامی: بررسی اثربخشی آن بر ادراک شنیداری و رشد گفتار در کودکان پیش دبستانی ناشنوا در اقلیم کردستان عراق
فرهاد محمد امین 1403 -
اثربخشی آموزش بیوفیدبک براساس تغییرپذیری ضربان قلب بر کاهش نشانه های و افزایش کارکردهای اجرایی در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی
مونا اسبقی ابخشش 1403 -
تدوین و بررسی اثر بخشی برنامه ارتقاء مهارتهای خواندن و نوشتن بر اساس کارکردهای اجرایی ویژه دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی با کاستی توجه
سمانه ملکی 1403 -
تدوین برنامه مداخلات اموزشی به هنگام خانواده محور و ارزیابی اثر بخشی آن بر ارتقای مهارتهای تحولی و مهارت-های شناختی، حرکتی و ارتباطی کودکان پیشدبستانی با تاخیر تحولی کلی
معصومه ضابطی آرانی 1403 -
متناسب سازی بسته توانبخشی شناختی مبتنی بر کارکردهای اجرایی (سپاس) و بررسی اثربخشی آن بر مهارت های شناختی و تعامل اجتماعی دانش آموزان مبتلا به طیف اتیسم
الهام شفیعی 1403 -
بررسی مقایسه ای فراوانی و شدت اختلالات رفتاری کودکان دو زبانه در استان کرمانشاه: تدوین طرحی به منظور پیشگیری از اختلالات رفتاری
فرهاد مهکی 1402 -
توانایی فضایی در دانش آموزان با اختلال ریاضی: ارزیابی، طراحی برنامه توانبخشی و بررسی اثربخشی آن بر نقایص توانایی فضایی و ریاضی
سمیرا یزدانی 1402 -
تدوین وارزیابی اثر بخشی برنامه روانشناختی آموزشی بر حل حسادت بین فرزندان، تعامل مطلوب آنان و کاهش استرس فرزندپروری والدین
ویدا معصومی شاملو 1402 -
تدوین برنامه آموزشی مهارت های ارتباطی کودکان با اختلال طیف اتیسم مبتنی بر رویکرد هانن: بررسی اثربخشی آن بر مهارت های تعاملی و اجتماعی
عادل محمدزاده 1401 -
بررسی تاثیر طول دوره بارداری و وزن هنگام تولد بر وضعیت تحول مهارتهای ارتباطی، حرکتی، شناختی و هیجانی کودکان 12 تا 36 ماهه: ارائه الگو به منظور تدوین برنامه مداخله ای
مهستی شهسواری 1401 -
ساخت و اعتباریابی آزمون تصویری رایانه ای کارکردهای اجرایی و کاربرد آن برای دانش آموزان با ناتوانی یادگیری خاص
محسن رفیع خواه پشتیری 1401 -
تدوین برنامهی داستان خوانی مشارکتی خانواده محور و ارزیابی اثربخشی آن بر رفتار انطباقی، حافظهی کلامی و رشد زبان دانش آموزان دارای نشانگان داون دوره آمادگی
نیره نقدی 1400 -
تدوین و ارزیابی اثربخشی برنامه مبتنی بر معنا درمانی بر امید به زندگی، نشاط معنوی، تاب آوری ، پذیرش اختلال زیستی و کیفیت زندگی در افراد مبتلا به اختلال شایع نقص ایمنی تغییر پذیر
شقایق کهریزی 1400 -
تدوین و طراحی برنامه فلورتایم برای اختلال تنظیمی خردسالان : اثربخشی آن در مشکلات رفتاری برون نمود، استرس فرزندپروری وتعامل مادر- کودک
فهیمه حسن نتاج جلوداری 1399 -
تدوین برنامه توسعه حرفه ای فراگیر - حمایتی و ارزیابی اثربخشی آن بر نگرش و خودکارآمدی حرفه ای معلمان در آموزش دانش آموزان با اختلاف طیف اتیسم
عباسعلی تقی پورجوان 1399 -
طراحی برنامه داستان خوانی مشارکتی برای کودکان پیش دبستانی با مشکلات زبانی و بررسی اثربخشی آن بر رشد زبان و آمادگی خواندن
نیره زمانی 1398 -
طراحی برنامه آموزش مثبت نگری مبتنی بر شفقت برای والدین کودکان با نشانگان داون و ارزیابی اثر بخشی آن بر بهزیستی روان شناختی والدین، پذیرش نیازهای ویژه کودک ، رضایت مندی زوجیت و ارتباط والد - کودک
رضا کرمی نژاد 1398 -
طراحی و ارزیابی برنامه آموزشی جافظه فعال برای بهبود توانایی خواندن دانش آموزان نارساخوان
الهام السادات ناجی 1398 -
تدوین برنامه توانبخشی شنیداری مجازی چندرسانه ای خانواده محور : بررسی اثربخشی آن بر رشد ادراک شنیداری ، توانایی های زبانی و مهارت های اجتماعی کودکان ناشنوای کاشت حلزون شده
زهرا عباسیان نیک 1398 -
طراحی و ارزیابی برنامه فرایندمحور ارتقا کارکردهای اجرایی برای دانش اموزآن دارای ناتوانی های یادگیری ریاضی: با تاکید بر انتقال اثر دور و نزدیک
سمیه نظری 1398 -
طراحی برنامه آموزش کارکردهای اجرایی و بررسی تاثیر آن بر مهارت های اجتماعی و ارتباطی کودکان اتیستیک با عملکرد بالا
هادی هاشمی رزینی 1396 -
ارزیابی برنامه توانبخشی بازی درمانی گروهی شر مبتنی بر مدل پردازش حسی دان و اثر بخشی آن بر کاهش نشانگان در خودماندگی کودکان در خودمانده با کارکرد بالا
محبوبه درگاهی زابلی 1396 -
بررسی نقش واسطه ای گفتار با خود در مدل مفهومی رابطه رشد زبان و دلبستگی ایمن با خود تنظیمی رفتاری کودکان ناشنوا و عادی : مطالعه مقطعی
کورش امرایی 1396 -
طراحی برنامه مداخله ای پردازش شنیداری مرکزی و بررسی اثر بخشی آن بر روان خوانی ،درک خواندن و ادراک شنیداری در دانش آموزان نارسا خوان
معصومه قاسمی 1396 -
بررسی رابطه ویژگی های زیستی ، شناختی و روانی- اجتماعی و پیوندهای خویشاوندی والدین با وزن نوزاد به هنگام تولد در استان اصفهان
مهدی خانبانی 1396 -
طراحی برنامه آموزش شناخت اجتماعی با تاکید بر نظر(tom)و بررسی اثر بخشی آن بر کارکرد اجتماعی اتیستیک با (hf)
سعید رضایی 1396 -
تدوین برنامه مدیریت رفتاری برای مادران ناشنوا و بررسی اثر بخشی آن بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان و تنیدگی مادران
آوازه سادات یوسفی نمینی 1396 -
تدوین برنامه آموزش مهارت های پیش کلامی و بررسی اثر بخشی آن بر مهارت های ارتباطی و اجتماعی کودکان خود مانده
محمد پارسا عزیزی 1396 -
آماده سازی انطباق گفتار نشانه ای زبان فارسی و بررسی اثر بخشی آن بر ادارک گفتار کودکان استثنایی با آسیب شناسی در شهر تهران
گیتا موللی 1396 -
طراحی برنامه جامع توانبخشی شنیداری زود هنگام خانواده محور و بررسی اثر بخشی آن بر رشد مهارت های ارتباطی و هیجانی - اجتماعی کودکان ناشنوا
فاطمه نیک خو 1396
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی چک لیست غربالگری زود نشانه های اختلال طیف اتیسم در نوباوگان زیر 3 سال
نوید احمدپور 1403 -
مقایسه کارکرد های اجرایی و پیشرفت تحصیلی دختران نوجوان با و بدون اختلال نقص توجه/بیش فعالی
رویا فرامرزی 1403 -
ویژگی های روانسنجی آزمون هوش غیرکلامی تونی 4 (TONI4) بر روی کودکان ایرانی مقطع ابتدایی با آسیب شنوایی
نگار صالحی 1403 -
اثربخشی برنامه ی مهارت های ارتباطی کاربردی با استفاده از مدل سازی ویدیویی بر ارتباط پیش کلامی، کلامی و تعامل والد-کودک با اختلال طیف اتیسم.
زهرا جوادی نرده 1403 -
بررسی اثر بخشی بازی درمانی کودک محور با رویکرد آکسلاین بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان ناشنوا با اختلال نافرمانی مقابله ای
مینا فریدی زاد 1403 -
بررسی نگرش و رغبت معلمان مدارس عادی نسبت به حضور دانش آموزان استثنایی در کلاس های تلفیقی
محمد نمازی 1403 -
طراحی الگوی مطلوب سنجش سلامت شناختی نوآموزان پیش از دبستان
فاطمه دهقان پورمحمدآبادی 1403 -
مقایسه کارکردهای اجرایی در کودکان به مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی با و بدون مشکلات خواب
سیدسعید مددی الموسوی 1403 -
ساخت برنامه ی مترونوم تعاملی و بررسی اثر بخشی آن بر کارکردهای اجرایی کودکان مبتلا به نقص توجه/بیش فعالی
محمد فتحعلی پورسالوئی 1402 -
اثر بخشی برنامه ی خانواده محور مبتنی بر رویکرد درمان فراتشخیصی یکپارچه نگر بر تنظیم رفتاری هیجان و مشکلات عاطفی نوجوانان مبتلا به صرع و شیوه های فرزند پروری مادران ایشان
اذین فرجی 1402 -
اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه ای مغز (tDCs) به همراه توانبخشی شناختی بر حافظه رویدادی در افراد مبتلا به اختلال شناختی خفیف
زهرا قاسمی 1402 -
ساخت نرم افزار آموزش بازشناسی هیجان در چهره: اثربخشی آن بر ادراک هیجان و توجهمشترک کودکان اختلال طیف اتیسم
پونه شب دینی 1402 -
مقایسه اثربخشی سیستم ارتباط مبادله ای تصویر (پکس) و آموزش گفتار بر رشد مهارت های ارتباطی و اجتماعی کودکان طیف اتیسم بدون کلام.
سینا شاویسی 1402 -
اثربخشی بسته آموزشی کارکردهای اجرایی بتا بر بهبود عملکرد شناختی و کاهش نشانه های اختلال نقص توجه بیش فعالی
سیده فاطمه بهبودی عربانی 1402 -
بررسی عوامل موثر پیش ، حین و پس از تولد بر بروز تاخیرهای تحولی کودکان پیش دبستانی
راضیه صادقی 1402 -
مقایسه تاثیر بازیهای ویدئویی بر کارکردهای اجرایی کودکان با افت شنوایی
مرضیه غفاری نقنه 1402 -
بررسی تجربه زیسته مراجعان روان درمانی از تشخیص روانی دریافت شده توسط درمانگران
سیدمحمد سادات کیائی 1402 -
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر کاهش رفتارهای پرخاشگرایانه نوجوانان با اتیسم خفیف (خودمانده) مطالعه موردی
عطیه شیخ زاده نجار 1402 -
اثربخشی یکپارچگی حسی بر ادراک شنیداری، تولید گفتار و تعامل والد- کودک کودکان کاشت حلزونی شده مادرزادی
زهرا عسگری سخا 1401 -
آموزش نظام ارتباطی تبادل تصاویر (PECS) به مادران: ارزیابی اثر بخشی آن بر رشد مهارت های ارتباطی کودکان آهسته گام بدون گفتار
رضوان سادات سیدجعفری 1401 -
بررسی اثربخشی مداخله مبتنی بر صفحه دیداری- فضایی حافظه فعال بر عملکرد هندسی دانش آموزان با مشکلات ریاضی
ریحانه نعمتی 1401 -
بررسی اثر بخشی درمان شناختی رفتاری بر روانی گفتار و اضطراب اجتماعی نوجوانان مبتلا به لکنت مزمن
سمیه نجاتی 1401 -
مقایسه مهارتهای ارتباط پیش کلامی در کودکان ناشنوا و شنوا در سال اول زندگی :مطالعه ای رشدی
فاطمه حجازی پور 1401 -
بررسی تحولی مهارتهای تکواژ شناسی و نحوی در دانش آموزان دبستانی با سندرم دوان
عاطفه رحیمی 1401 -
اثربخشی برنامه آگاهی واج شناختی ویدویی بر افزایش مهارت های واج شناختی وخواندن دانش آموزان مرزی پایه اول ابتدایی
سمیرا سعیدی 1400 -
تاثیراستفاده از اسکریپت مبتنی بر تحلیل رفتار کاربردی بر بهبود مهارت های محاوره ای کودکان مبتلا به اختلال اوتیسم
هدی شایانی 1400 -
بررسی عملکردهای شناختی، تحصیلی، گفتاری و زبانی کودکان ناشنوای پیش زبانی کاشت شده دیر هنگام : مطالعه ای مقایسه ای
اعظم میرده ارباب 1400 -
مقایسه استرس فرزندپروری و کیفیت تعامل والد کودک در مادران کودکان اتیسم با مادران کودکان دارای رشد معمول
علی ابراهیمی 1400 -
انطباق و برر سی ویژگی های روانسنجی مقیاس یکپارچگی محرکات شنیداری معنی دار ویژه کودکان خردسال با افت شنوایی
شیوا پناهی ابوذر 1400 -
بررسی مقایسه ای شیوع گرایشات جنسی بین جوانان ناشنوا و همسالان عادی آنها
محمد حسین مقصودی 1400 -
مقایسه نیمرخ های تحولی در حیطه های ارتباطی، شناختی ، اجتماعی -هیجانی و حرکتی در خردسالان ناشنوای ارثی و اکتسابی
نرگس صدری 1399 -
اثربخشی رفتار مثبت گرا در خودکارآمدگی افراد دیابتی نوع 2
زهرا امیری 1399 -
مقایسه دلبستگی و استرس فرزند پروری در مادران کودکان ناشنوا و عادی زیر دو سال
زهرا خراسانی 1399 -
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر اضطراب اجتماعی دانش آموزان با آسیب شنوایی
طاهره لطیفی علویجه 1399 -
آموزش مجازی برنامه مهارت ارتباطی و رفتاری ریف به مادران داری کودک با اختلال (ADHD) : اثر بخشی آن بر کاهش نشانه ها و افزایش تعامل والد - کودک
بهار قادری موحد 1399 -
بررسی و مقایسه برتری طرفی در دانش آموزان با اختلال کاستی توجه-بیش فعالی و همسالان عادی
نیوشا اصلانی مقدم 1398 -
ساخت نسخه فارسی تکالیف توان بخشی شناختی: اثربخشی آن بر فرآیندهای شناختی در کودکان با اختلال کارکردهای اجرایی
مریم رنجبر 1398 -
اثربخشی برنامه مداخله ای حافظه فعال بر کارکردهای اجرایی در موقعیت های روزمره زندگی دانش آموزان با اختلال کاستی توجه
نگار کثیری حبیب ابادی 1398 -
سبب شناسی ناشنوایی های حسی عصبی کودکان پیش زبانی در دو دهه اخیر جامعه ایران
سارا بهرامی 1398 -
بررسی و مقایسه نیم رخ های زبان دریافتی واسطه ای و بیانی در دانش اموزان با و بدون مشکلات خواندن
فرشته سبحانی 1398 -
بررسی کارکردهای اجرایی در کودکان ناشنوای کاشت حلزون شده ،سمعک و همسالان شنوا
لیلا کاظمیان 1398 -
اثربخشی برنامه تربیت شنوایی برافزایش مهارتهای تحلیل واجی ،تمیز شنیداری ،تولید کلمه و درک خواندن در دانش اموزان نارساخوان
طیبه رضایی 1398 -
آموزش یکپارچگی حسی به مادران کودکان ناشنوای کاشت حلزون شده مبتلا به اختلال کاستی توجه و بیش فعالی و اثربخشی آن بر کاهش نشانگان اختلال و افزایش تعامل والد - کودک
رضا عزیزان 1398 -
طراحی و تدوین برنامه آموزش تعامل مادر - کودک ( PCIT ) برای مادران دارای کودک با آسیب شنوایی و اثربخشی آن بر تنیدگی فرزند پروری و رابطه والدین با کودک
مرضیه پاغنده 1398 -
استرس فرزندپروری و تعامل والد -کودک در خانواده ی دارای فرزند با اختلال کاستی توجه /بیش فعالی :بررسی نقش نوع مداخله درمانی
سیده رها سیدعباسی 1398 -
بررسی کارآمدی ویرایش سوم پرسشنامه های سنین و مراحل (TM 3-ASQ) در تشخیص تاخیر های رشدی اختلالات طیف اتیسم
زهرا بخشی 1397 -
بررسی رابطه مسیر نوشتن حروف و اعداد و برتری جانبی مغز با آینه نویسی در کودکان پیش دبستانی
فاطمه ساختمانی 1397 -
بررسی تحلیلی و مقایسه ای ویژگی های زیستی ، شناختی ، روانی و اجتماعی و رضامندی زوجیت و علائم آن بر وزن نوزاد در شهر کرد
امنه مولوی وردنجانی 1397 -
مطالعه نیمرخ ها شناختی در کودکان ناشنوای عمیق پیش زبانی با همسالان شنوا
زهرا حاجی نژاد 1397 -
نقش تعدیل گر خود ارزشمندی در ارتباط بین امنیت اجتماعی و رضایت از زندگی در افراد بزرگسال با آسیب شنوایی
سیدمحمد تولاییان 1396 -
ساخت برنامه آموزشی آگاهی واج شناختی و مطالعه تاثیر آنم بر رشد مهارت های خواندن دانش آموزان آسیب دیده شنوایی
محمدحسین محسنی 1396 -
بررسی آگاهی واج شناختی و روانی گفتار در کودکان با و بدون لکنت زبان
مهدیه کارگرقنات النوج 1396 -
بررسی تحلیلی و مقایسه ای رابطه ای ویژگی های زیستی ، شناختی ، روانی - اجتماعی و رضامندی زوجیت والدین با وزرن نوزاد به هنگام تولد در شهرستان اسلامشهر
اعظم عباسپور 1396 -
مقایسه تحصیلی و مهارتهای اجتماعی دانش آموزان ناشنوای دارای والدین شنوا
پروانه مهدی نیا 1396 -
تحلیل محتوای کارکردی کتابهای درسی ریاضی مقطع ابتداییی دانش آموزان آهسته گام
علی فراهانی 1396 -
بررسی مقایسه ای درک خواندن دانش آموزان با آسیب شنوایی شاغل به تحصیل در مدارس استثنایی با همسالان عادی
فاطمه نیک خو 1396 -
مقایسه مهارتهای زبان بیانی ، واسطه ای و دریافتیدر دانش آموزان آهسته گام آموزش پذیر و عادی
رباب السادات حسینی بروجنی 1396 -
اثر بخشیآموزش مهارتهای ارتباطی کارکردی بر کاهش پرخاشگری دانش اموزان کم توان هوشی دارای رفتارهای پرخاشگرانه
سیدمحمدصبور ابراهیمی 1396 -
تدوین برنامه تربیت حافظه کوتاه مدت و بررسی اثر بخشی ان برروی کودکان ناشنوان کاشت حلزون شده
زهرا عباسیان نیک 1396 -
بررسی خطاهای به یاد آوری حافظه کوتاه مدت در کودکان با آسیب شنوایی
منصوره مجتهدزاده 1396 -
بررسی مقایسه ای ادارک بینایی کودکان نارسانویس و کودکان حساب نارسا در مقطع ابتدایی
علی عطاردی 1396 -
بررسی رابطه حافظه فعال دیداری - فضایی و مهارت های حرکتی دانش آموزان آهسته گام
پریسا غلامی 1396 -
بررسی رابطه دلبستگی به خدا دلبستگی به والدین و سلامت روان در کودکان تیز هوش و عادی
زهرا محمدنیا 1396 -
بررسی تاثیر جایگاه آموزشی بر مهارتهای اجتماعی و عزت نفس دانش آموزان آسیب دیده شنوایی و استرس والدینی آن ها
محمد رحمانی شکیب 1396 -
بررسی اثر بخشی آموزش مدیریت والدین (PMT)بر کاهش نشانه های برونی شده
منوره دریجانی 1396 -
بررسی رابطه بین نظریه ذهن و همدلی با توجه به نقش زبان کلامی در دانش آموزان با آسیب شنوایی و عادی
علی رضائی میرحصاری 1396 -
بررسی توانایی تولید کلمه ، تحلیلی واجی و تمیز کلمه در دان اموزان نارساخوان و عادی
مهدی امامقلی زاده 1396 -
بررسی رابطه مهارتهای پیش کلامی با ادراک شنوایی و وضوح کلامی در کودکان ناشنوای کاشت حلزون شده
سارا عزیزی 1396 -
بررسی و مقایسه نیمرخ های رشد زبان در کودکان آهسته گام با و بدون نشانگان داون
مهسا ابوالحسن پور 1396 -
توانایی جهت یابی صدا در دانش آموزان نابینای گلبالیست ،نابینایی غیر گلبالیست همسالای بینایی آنها
صاحب یوسفی 1396 -
بررسی اثر بخشی برنامه یکپارچه سازی حسی بر تولید گفتار ، ادارک شنوایی ، دامنه توجه ، رابطه والد - کودک و رابطه درمانگر - کودک در کودکان ناشنوا
حمزه خادم 1396 -
رابطه هوش با فرسودگی شغلی در معلمان دانش آموزان کم توان ذهنی
رضا تنورساز 1396 -
مقایسه مهارت های زبان شفاهی دانش آموزان آسیب دیده شنوایی در دو نظام فراگیر و استثنایی
آذین تیرگری 1396 -
اثر بخشی برنامه مبتنی بر نظریه هوش های چند گانه بر خود کار آمدی در تصمیم گیری شغلی دانش آموزان با آسیب شنوایی
سعید رحیمی پردنجانی 1396 -
اثر بخشی برنامه آموزشی مبتنی بر کفایت اجتماعی بر بهبود مهارت های اجتماعی و افزایش سازگاری اجتماعی دانش آموزان یادگیری
عباس شیخ محمدی 1396 -
بررسی میزان اثر بخشی درمان مبتنی حافظه پویا و فعال بر سلامت روان درمان دارای کودکان نشانگان دوان
فاطمه عباسی نسب 1396 -
مقایسه نیمرخ های زبان دریافتی ، واسطه ای و بیانی در کودکان مبتلا به اختلال کاستی توجه/بیش فعالی و همسالان عادی آنها
مریم طبیب 1396 -
تدوین برنامه آموزش مصاحبه دو جانبه و بررسی اثر بخشی آن بر رشد مهارت های ارتباطی و تعامل اجتماعی کودکان خودمانده عملکرد بالا
منیره گرجی 1396 -
تاثیر آموزش یکپارچه سازی شنیداری بر کاهش نشانگان خودماندگی
مریم علیزاده جانی بگلو 1396 -
استاندارد سازی و هنجار یابی مقیاس استرس والدین بری (والدین دارای کودک ناشنوا )
فاطمه طهرانیان 1396 -
بررسی تحلیلی و مقایسه ای فراوانی ازدواجهای شش گانه خویشاوندی ( پدر محور مادر محور مضاعف) و غیر خویشاوند
سیده مائده مقیمیان شیاده 1396 -
بررسی رابطه کار کردهای اجرائی با مهارتهای زبان در کودکان کم توان ذهنی
فاطمه براتی 1396 -
بررسی اثربخشی یکپارچگی حسی بر ادراک شنیداری، تولید گفتار و تعامل والد و کودک در کودکان ناشنوای کاشت حلزون شده
زهرا عسکری سخا 1396 -
مطالعه رشد مهارت های اجتماعی و پشرفت تحصیلی در دانش آموزان با آسیب شنوایی در مدارس ویژه تلفیقی مقطع ابتدایی شهر اهواز در سال تحصیلی 92-91
نریمان اسدی پور 1396 -
بررسی مهارت های زبان دریافتی ،واسطه ای و بیانی دانش آموزان نارسا خوان و عادی
دانیال همایون نیافیروزجاه 1396 -
بررسی علل مقایسه ای کیفیت زندگی و سلامت روان و رضامندی زوجیت در والدین کودکان عادی و استثنایی خویشاوند و غیر خویشاوند
اسماعیل محمدنژاد 1396 -
اثر بخشی بازی درمانی خانوادهمحوربرکاهش اختلالات رفتاری فرزندان وبهبود رابطه والدین با ایشان
سیده فاطمه موسوی 1396 -
تاثیر آموزش مهارت های ارتباطی به مادران دارای فرزند با اختلال کاستی توجه و بیش فعالی بر تعامل والد - کودک ، خودکار آمدی و استرس فرزند پروری و نشانگان این اختلال
حامد مغربی سینکی 1396 -
اثر بخشی برنامه جرات آموزی گروهی بر میزان جرات ورزی و عزت نفس دانش آموزان ناشنوا
مهدی مختاری 1396 -
بررسی اثر بخشی آموزش مهارت های مقابله با تندیگی والدینی بر مادران کودکان ناشنوا
زهرا نورابادی 1396 -
تدوین برنامه درمان با کمک حیوانات و بررسی اثر بخشی آن بر بهبود نشانگان اصلی اختلال های طیف اتیسم در کودکان
طیبه تازیکی بالاجلینی 1396 -
بررسی نیازهای آموزشی مربیان دانش آموزان با آسیب شنوایی در سراسر کشور
محمد ولی زاده راویزی 1396 -
بررسی اثر بخشی بازی حرکتی گروهی بر مهارت های اجتماعی کودکان کاشت حلزون شده 3 تا 7 سال
صبا صمدزاده 1396 -
بررسی مقایسه ای سبک های فرزند پروری و تنیدگی والدینی مادران و پدران دارای کودک شنوا و ناشنوا
بهمن سهامی محمدراد 1396 -
بررسی مقایسه ای وتحلیلی حافظه فعال کلامی وغیر کلامی وکارکرد های اجرائی در دانش اموزان
سعید حفصی کردستانی 1396 -
روایی تشخیص نسخه سوم تست توانایی های شناختی وودکاک جانسون دردانش آموزان مبتلا به یادگیری شهر همدان
رویا کاوه 1396 -
برررسی اثر بخشی ارتباطی مبادله تصویر بر رشد مهارت های ارتباطی و تعامل مادر - کودک اتیستیک
زهره اذری 1396 -
بررسی اثر بخشی تکالیف آگاهی واج شناختی بر ادارک شنوایی و وضوح کلامی کودکان ناشنوا
سلماز فردافشاری 1396 -
بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس نمره گذاری اوتیسم گیلیام 3 مبتنی برDSM-5
صدف کیهانی 1396 -
تاثیر برنامه مثبت نگری بر افزایش نشاط و کاهش باورهای غیر منطقی دانش آموزان نابینا
صباح وطنی 1396 -
بررسی دیدگاه گیری مفهومی ، اخلاقی و هیجانی در نوجوانان با ناتوانی هوشی
عرفانه خراطی 1396 -
بررسی و مقایسه حافظه دیداری دانش اموزان دختر شنوا و ناشنوا
وجیهه السادات هاشمی زاده 1396 -
مقایسه تنیدگی والدینی، والدین کودکان آسیب شنوایی، آسیب بینایی، آهسته گام و کودکان عادی
افسانه رحیمی پردنجانی 1396 -
تاثیر اموزش راهبردهای فراشناختی درک مطلب دانش آموزان با مشکلات خواندن
جعفر بخشی 1396 -
بررسی رابطهه عملکرد حافظه کوتاه مدت و میزان آگاهی واج شناختی با مهارت خواندن در دانش اموزان با آسیب شنوایی
نسا ترابیان 1396 -
اثر بخشی روش ارتباطی مبادله تصویر(پکس ) بر تعامل والد –کودک و نشانگان کودکان اوتیستیک
فهیمه اکبری 1396 -
تاثیر روش آموزش ژاسخ محوری (PRT) مبتنی بر معلمان بر افزایش تعامل اجتماعی کودکان در خود مانده
طیبه ملیحی 1396 -
اثربخشی تمرین رایانه ای شناختی همراه با آموزش آگاهی واج شناختی بر عملکرد خواندن کودکان با مشکلات خواندن : شواهدی از پتانسیل های وابسته به رویداد
نگین معتمدیگانه 1396 -
ارزیابی برنامه درسی ریاضیات پایه ششم کودکان کم توان ذهنی
گلایول شریفی نیستانک 1396 -
اثر بخشی روش درمانی پاسخ محور برکاهش نشانگان اتیسم کودک و استرس والدینی آنها
فرشته جوادی 1396 -
بررسی اثر بخشی آموزش مستقیم درک مطلب بر پیشرفت خواندن دانش آموزان با مشکلات خواندن
مصطفی خضری 1396 -
اثر بخشی برنامه جامع تربیت شنوایی بر مهارت خواندن دانش آموزان نارسا خوان
فاطمه حسین پور 1396 -
اثر بخشی بازی درمانی با رویکرد فیلیال تراپی بر مهارت های اجتماعی ، تعامل والد کودک و استرس والدینی مادران دارای کودک دیابتی
مریم السادات میرطلایی 1396 -
بررسی اثر بخشی تکالیف دیدگاه گیری بر توانایی نظریه سازی ذهنی وتعامل والد - کودک در خودمانده با عملکرد بالا
معصومه اسداللهی 1396 -
تاثیر تمرینات یکژارچگی بر کاهش رفتار خود آسیب رسان کودکان در خودمانده
یدالله ارمان فر 1396 -
اثر بخشی برنامه امید بخشی بر ارتقای سلامت روانی دانش آموزان تیزهوش در معرض فرسودگی تحصیلی
مجتبی مهدوی 1396 -
تهیه برنامه ویژه آموزش شناخت اجتماعی بر پایه نظریه ذهن و ارزیابی آن بر رشد اجتماعی نوجوانان آهسته گام با نشانگان داون
ساجد یعقوب نژادقاین 1396 -
بررسی رشد نیمرخ های زبانی در دانش آموزان نابینای پیش دبستانی و دبستانی یک مطالعه مقطعی
سعدی زارعی 1396 -
بررسی نیم رخ شناختی کودکان ناشنوای پیش زبانی باتجربه کاشت حلزونی در گروههای سنی مختلف
میترا رجب بلوکات 1396 -
تاثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر افزایش درک خواندن دانش آموزان ناشنوا
میترا مجذوبی 1396 -
بررسی اثر بخشی برنامه های آموزش مهارت های اجتماعی بر رشد مهارتهای اجتماعی کودکان آسیب دیده شنوایی
کورش امرایی 1396 -
بررسی رابطظه بین مهارت های زبان دریافتی ،واسطه ای و بیانی با نظریه ذهن در کودکان در خود مانده
کیانا تقی خان 1396 -
بررسی نشانه های رفتاری اختلال طیف اتیسم از بدو تولد تا 3 سالگی یک مطالعه مقدماتی برای ساخت ابزار شناسایی زود هنگام اختلال طیف اتیسم
مسعود شکاررو 1396 -
بررسی مهارت بینایی- حرکتی در دانش آموزان سن دبستانی دارای افت شنوایی عمیق و عادی
رویا شجاعی 1396 -
بررسی رابطه حافظه فعال و حافظه کوتاه مدت در ادارک شنیداری و وضوح کلامی کودکان کاشت حلزون شده سنین دبستانی
سهیلا طالبی 1396 -
اثر بخشی آموزش رویکرد رفتار کلامی بر نشانگان درخودماندگی و تعامل والد- کودک
دینا دشتی تازه کندرضااباد 1396 -
سبک مقابله ای والدین وحمایت اجتماعی ادراک شده با رشد مهارتهای اجتماعی در کودکان سندرم داون
گوهر یسنا انزانی 1396 -
بررسی خودکار آمدی در خواهران و برادران نوجوان کودکان ناشنوا و آهسته گام بر اساس مشاهده پذیری معلولیت
علیرضا کریمی 1396