Gholamali Afrouz

Professor

Update: 2025-04-25

Gholamali Afrouz

Faculty of Psychology and Education / Psychology

P.H.D dissertations

  1. طراحی و ارزیابی اثربخشی یک مداخله تربیتی حرکتی بر نشاط معنوی انگیزه پیشرفت پیشرفت تحصیلی مهارت های حسی و حرکتی و خلاقیت در نوجوانان عضو مدارس فوتبال باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا
    محمد رحیمی 2025
  2. تدوین برنامه توانمندسازی ذهنی خانواده محور و ارزیابی اثربخشی آن بر فرآیندهای شناختی، سرسختی روان شناختی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دیرآموز
    صمد عظیمی 2025
  3. انطباق نظام سنجش رفتاری (BASC-3) با نوجوانان ایرانی (11 تا 14 سال)
    امیرمحمد طاهری 2025
  4. طراحی برنامه غنی سازی مهارتهای ارتباطی خانواده محور و ارزیابی اثر بخشی آن بر رضامندی زوجیت والدین، مدیریت رفتار و تنظیم هیجانی فرزندان نوجوان با اختلالات عاطفی رفتاری
    ساجده ودودی 2025
  5. برنامه توان بخشی شنیداری کلامی: بررسی اثربخشی آن بر ادراک شنیداری و رشد گفتار در کودکان پیش دبستانی ناشنوا در اقلیم کردستان عراق
    فرهاد محمد امین 2025
  6. طراحی و تدوین برنامه کاهش استرس مبتنی بر هشیاری در لحظه ها و ارزیابی اثربخشی آن بر تسکین درد های مزمن در سالمندان.
    محمد سوختانلو 2025
  7. طراحی و ارزیابی اثربخشی برنامه اموزشی مبتنی بربهزیستی روان شناختی بربهبود مثبت اندیشی، رضامندی زوجیت و کاهش استرس ناباروری در زنان نابارور(روش آمیخته)
    مرجانه دیهیمی 2025
  8. بررسی تحلیلی یافته های پژوهشی در حوزه ی خلاقیت، ویژگی های فردی و خانوادگی نوجوانان و جوانان خلاق در کشورهای مختلف در دهه اخیر
    مریم بهارزاده 2025
  9. تدوین برنامه تنظیم هیجان خانواده محور و بررسی اثربخشی آن بر سازگاری، تاب آوری و بهزیستی روان شناختی نوجوانان تیزهوش در معرض مشکلات هیجانی و رفتاری
    سروش رنجبر 2024
  10. استاندارد سازی نظام سنجش رفتاری BASC-3 برای دانش آموزان دوره اول ابتدایی
    فاطمه فرید 2024
  11. تدوین و ارزیابی اثربخشی برنامه مداخلات روان شناختی خانواده محور بر پایه تقویت مهارت های ارتباطی و ارتقای رضایتمندی زوجین بر خودشفقتی ،دلزدگی زناشویی و دافعه های روانی، رفتاری و جنسی در زوج های متقاضی طلاق
    صدیقه شهاب زاده 2024
  12. تدوین و ارزیابی اثربخشی برنامه درمانی یکپارچه توحیدی خانواده محور بر بهزیستی روان شناختی، افزایش عزت نفس، نشاط معنوی و ترک اعتیاد در مردان معتاد به مواد
    حسین ابوذری 2024
  13. بررسی رابطه گرایش به مصرف آب و دارو های پیشگیری کننده از سنگ کلیه با خودمراقبتی، سلامت زیستی، آگاهی و تصویر بدن در افراد مبتلا و غیر مبتلا به سنگ کلیه: با توجه به خصیصه های شخصیتی، خودتوانمند سازی و خودتنظیمی هیجانی (با نگاه تدوین الگوی سلامت زیستی و پیشگیری از بروز سنگ کلیه)
    فاطمه توکلی 2024
  14. تدوین و ارزیابی اثربخشی مداخله روان شناختی خانواده محور بر پایه سبک مطلوب زندگی بر نشاط معنوی و رضامندی زوجین بانوان دچار بیماری دیابت
    مریم مکتوفی 2024
  15. توسعه نسخه تجدیدنظرشده مقیاس هماندیشی در همسرگزینی افروز: یک مطالعه به روش های پژوهش آمیخته
    مهدیه سادات نیری 2024
  16. طراحی برنامه هنردرمانی خانواده محور و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های ارتباطی، سازش یافتگی اجتماعی و خواندن محاوره ای دانش آموزان اتیسم (خودمانده)
    فاطمه ساختمانی 2024
  17. تدوین برنامه مداخلات اموزشی به هنگام خانواده محور و ارزیابی اثر بخشی آن بر ارتقای مهارتهای تحولی و مهارت-های شناختی، حرکتی و ارتباطی کودکان پیشدبستانی با تأخیر تحولی کلی
    معصومه ضابطی آرانی 2024
  18. تدوین بسته آموزشی خوداطمینانی تحصیلی و بررسی اثربخشی آن بر شایستگی اجتماعی، خودپنداره تحصیلی، اشتیاق تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان با اختلال های یادگیری خاص
    لیلا صادقی 2024
  19. تاثیر مداخلات آموزش عصب روانشناختی خانواده محور بر کاهش استرس، ناسازگاریهای زناشویی، ولع مصرف مواد مخدر و تنظیم شناختی- هیجانی مراجعین متاهل وابسته به مواد مخدر
    هانیه گلی رستمی 2024
  20. نقش ویژگی های زیستی، روان شناختی، سبک زندگی، روابط اجتماعی، موقعیت اقتصادی - اجتماعی خانواده در شدت ابتلا به کووید-19 در بزرگسالان شهر کرمان، با رویکرد پیشگیرانه
    مژگان ربانی باوجدان 2024
  21. بررسی تاثیر میزان رضامندی زوجیت والدین و محبوبیت ایشان در خانواده با احساس خود ارزشمندی،نشاط معنوی و خلاقیت فرزندان شاغل در مدارس استعداد های درخشان
    آناهیتا محمد علیزاده نمینی 2024
  22. طراحی مدل راهبردی روانشناختی خانواده محور: ارزیابی اثربخشی آن بر نشاط معنوی و بهزیستی روان شناختی دانش آموزان دوره متوسطه
    قدسی احقر 2024
  23. تدوین برنامه مداخلات روان شناختی حمایتی بر پایه معنویت درمانی و ارزیابی اثربخشی آن بر نشاط معنوی، تاب آوری، تعاملات بین فردی و انگیزه تحصیلی نوجوانان با تجربه از دست دادن پدر/ مادر به دلیل ابتلا به کرونا
    مژده خادمعلی 2024
  24. تدوین بسته آموزشی فعالیت های شکوفاسازی خلاقیت و اثربخشی آن بر حل مسئله و خلاقیت کودکان پیش از دبستان
    عسل پیش یار 2024
  25. تدوین و ارزیابی اثر بخشی برنامه آموزشی فرزند پروری با رویکرد عقلانی آیتده نگر بر رضامندی زوجیت والدین ، پیشرفت تحصیلی ، نشاط معنوی و خلاقیت فرزندان پیش دبستانی و دبستانی
    سمیه مدرسی 2024
  26. بررسی میزان آگاهی والدین نسبت به تجربه بلوغ جنسی فرزندان همراه با تدوین و ارزیابی اثربخشی برنامه دانش افزایی خانواده محور بر نحوه تعاملات شناختی و عاطفی ایشان با فرزندان بالغ
    الناز موسوی 2023
  27. بررسی و ارزیابی میزان اثربخشی درمان هیجان مدار تروما بر کارکردهای اجرائی و تنظیم هیجان در افرادی با ترومای جنسی
    هاشم قادری 2023
  28. طراحی و ارزیابی برنامه مداخلات روانشناختی خانواده محور بر نشاط معنوی، رضایت مندی زوجیت و نشانگان اختلال میگرن در افراد متاهل
    نگار شیخلی 2023
  29. طراحی برنامه مداخالت روان شناختی خانواده محور بر پایه نشاط معنوی و مولفه های رضامندی زوجیت وارزیابی اثر بخشی آن بر محبوبیت متقابل والدین و احساس خود ارزشمندی و تعامالت عاطفی فرزندان
    معصومه مروج نیا 2023
  30. طراحی و ارزیابی اثربخشی برنامه مداخلات حافظه فعال خانواده محور بر پیشرفت تحصیلی، نشاط معنوی و مهارت های ارتباطی دانش آموزان متوسطه اول با پیشرفت تحصیلی پایین
    پری صیادی 2023
  31. تدوین برنامه آموزشی توانمند سازی روان شناختی خانواده محور و ارزیابی اثربخشی آن بر ارتقای سلامت زیستی، پریشانی روان شناختی، تبعیت از درمان، نشاط معنوی و رضایت مندی زناشویی در افراد مبتلا به دیابت و فشارخون»
    بهاره میراحمدی 2023
  32. تدوین و ارزیابی اثربخشی برنامه آموزش خلاق بر نشاط معنوی، تفکر خلاق و مهارت حل مساله دانشجویان دانشگاه های مشهد
    عفت رسولی ثانی ابادی 2023
  33. طراحی و اثربخشی درمان خانواده محور مبتنی بر رویکرد فرا تشخیصی بر شاخص توده بدنی، تنظیم هیجان، کیفیت رابطه با والدین در دوران پاندمی کووید-19 در نوجوانان چاق و با اضافه وزن
    مرجان ربانی با وجدان 2023
  34. بررسی رابطه نشاط معنوی، پیشرفت تحصیلی، خلاقیت، و نگرش های اجتماعی با موفقیت های جوانان ورزشکار حرفه ای (با نگاه تدوین مدل سلامت روان و توفیقات ورزشی)
    میترا رضوانی دهاقانی 2023
  35. طراحی و ارزیابی اثربخشی برنامه آموزش مهارت های اجرایی مبتنی بر بازی درمانی خانواده محور در کودکان دبستانی با اختلال کاستی توجه
    سیده فاطمه موسوی 2023
  36. تدوین و اعتبارسنجی الگوی آموزشی مبتنی بر نظریه یادگیری سازنده گرایی و ارزیابی اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی و قدرت خلاقیت در دانش آموزان دبیرستانی
    مژگان فریدون نژاد 2023
  37. طراحی و ارزیابی اثربخشی مداخلات روانشناسی خانواده محور بر تقویت جاذبه های زوجیت در والدین ، نشاط معنوی، پیشرفت تحصیلی و نگرش فرزندان نسبت به ازدواج
    راضیه ستوده 2023
  38. طراحی وارزیابی اثربخشی برنامه مداخلات روان شناختی خانواده محور بر سبک زندگی ارتقا دهنده سلامت زنان مبتلا به سرطان
    فرح لطفی کاشانی 2023
  39. طراحی و ارزیابی اثربخشی برنامه مداخلات شناختی و حرکتی و بازی های خانواده محور بر نشاط معنوی والدین، کاهش نشانگان بالینی و بهبود مهارت های شناختی کودکان مبتلا به سرطان
    آیدا فرشام 2023
  40. طراحی مدل ساختاری رابطه تصویر بدن با ویژگی های شخصیت در افراد مبتلا به آرتریت روماتوئید:نقش واسطه ای استرس ادراک شده و تنظیم هیجان
    آتنا پاشا 2023
  41. طراحی برنامه بازی های تعاملی حسی و حرکتی خانواده محور و ارزیابی اثربخشی آن بر هماهنگی دیداری- حرکتی و کنش های ارتباطی کودکان 12 تا 24 ماهه با سابقه کم وزنی به هنگام تولد
    ثریا علوی نژاد 2023
  42. مقایسه اثربخشی روش مدیریت استرس مبتنی بر رویکرد شناختی رفتاری و آموزش خودمراقبتی و ترکیب آن دو بر تبعیت درمانی، خودمراقبتی دیابتی، وضعیت سلامتی، استرس ادراک شده، سبک و کیفیت زندگی در افراد مبتلا به دیابت نوع 2
    امینه جلالی 2023
  43. تدوین برنامه غنی سازی روابط زوجیت در والدین کودکان خودمانده (طیف اوتیسم) و ارزیابی اثربخشی آن بر تعاملات ارتباطی، مهارت های کلامی و رفتارهای اضافی فرزندان
    مریم ممقانیه 2022
  44. ارایه مدلی از عوامل اثرگذار بر کیفیت زندگی خانواده های دارای فرزند با نشانگان داون مبتنی بر یک مطالعه آمیخته
    مجید امیدی خانکهدانی 2022
  45. ارزیابی مقایسه ای اثربخشی زوج درمانی پویشی بین فردی کوتاه مدت و درمانگری هیجان مدار بر وضعیت همسران مبتلا به اختلال در تعاملات عاطفی
    مریم باقری 2022
  46. بررسی تحلیلی رابطه رضایتمندی زوجین و میزان تحصیلات والدین با سازش یافتگی گروهی، پیشرفت تحصیلی و خلاقیت فرزندان سنین دبستانی با ویژگیهای خاص دوران تولد (با نگاه تدوین مدل زیستی-عاطفی، شناختی-اجتماعی)
    بنت الهدی کیان 2022
  47. طراحى برنامه آموزشی نشاط معنوى و ارزیابى اثر بخشى آن بر احساس امنیت روانی، ترس از شکست، و موفقیت ورزشی ورزشکاران
    حمیده ابریشم کار 2022
  48. بررسی تاثیر طول دوره بارداری و وزن هنگام تولد بر وضعیت تحول مهارتهای ارتباطی، حرکتی، شناختی و هیجانی کودکان 12 تا 36 ماهه: ارائه الگو به منظور تدوین برنامه مداخله ای
    مهستی شهسواری 2022
  49. بررسی رابطه خلاقیت با سلامت روان , نشاط معنوی و محبوبیت دانش اموزان متوسطه و تدوین الگوی نشاط معنوی
    افشان نیک نفس 2022
  50. طراحی برنامه سلامت خانواده محور و مقایسه اثربخشی آن با برنامه بازتوانی قلبی بر مولفه های زیستی و روان شناختی در افراد مبتلا به عروق کرونر قلب
    نگین دری 2022
  51. طراحی برنامه‌ مداخلات گروهی روان نمایشی (سایکودراما) مبتنی بر طرح‌واره‌های ناسازگار و ارزیابی اثربخشی آن بر نشاط معنوی بزرگسالان
    محمدرضا جباری 2022
  52. بررسی تحلیلی پیامدهای زیستی، روانشناختی و پیوندهای ارتباطی در وضعیت کرونایی بر خانواده ها: طراحی یک الگوی مطلوب برای سبک زندگی
    فرشته سردارزاده 2022
  53. بررسی تحلیلی ریشه های دافعه های روانی – جنسی و احساس همسرگریزی در زوج های متقاضی طلاق با نگاه ارائه مدل کاهش فراوانی طلاق
    لیلا شمخالی 2022
  54. بررسی تحلیلی ویژگی های زیستی، شناختی، عاطفی ، تبار اجتماعی و فرآیند ازدواج، فرزندآوری و میزان رضایتمندی زوجیت در والدین کودکان خودمانده
    راضیه اسدی 2022
  55. تدوین برنامه‌ی داستان خوانی مشارکتی خانواده محور و ارزیابی اثربخشی آن بر رفتار انطباقی، حافظه‌ی کلامی و رشد زبان دانش آموزان دارای نشانگان داون دوره آمادگی
    نیره نقدی 2022
  56. ریشه های روان شناختی و اجتماعی واماندگی تحصیلی دانش آموزان متوسطه با نگاه تدوین الگوی ماندگارى در چرخه تعلیم وتربیت در استان هرمزگان
    مرتضی رئیسی حسن لنگی 2021
  57. کارکرد اجتماعی کودکان با و بدون اختلال کاستی توجه/ بیش فعالی و بی قراری: نقش کارکردهای اجرایی و اجتماعی سازی هیجانات توسط والدین
    عباس شیخ محمدی 2021
  58. تدوین و ارزیابی اثربخشی برنامه مبتنی بر معنا درمانی بر امید به زندگی، نشاط معنوی، تاب آوری ، پذیرش اختلال زیستی و کیفیت زندگی در افراد مبتلا به اختلال شایع نقص ایمنی تغییر پذیر
    شقایق کهریزی 2021
  59. تدوین الگوی مبتنی بر نشاط معنوی و رضایتمندی زوجیت والدین و ارزیابی آن بر پیشرفت تحصیلی و خلاقیت فرزندان
    حمید سیفی 2021
  60. طراحی برنامه جامع آموزشی حل خلاق مسئله ارزیابی اثربخشی آن بر تفکر واگرا، تعاملات بین‌فردی و عزت‌نفس دانش آموزان تیزهوش
    سیدسعید سجادی اناری 2021
  61. تهیه مقیاس بومی سنجش هوش‎های چندگانه برای دانش‎آموزان دوره اول ابتدایی
    مجتبی مهدوی 2021
  62. ارزیابی اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر بهبود کارکردهای اجرایی و عملکرد رفتاری ،تحصیلی،شناختی آموزشی در دانش آموزان دیرآموز
    زینب گندمی 2020
  63. تدوين برنامه توسعه حرفه اي فراگير - حمايتي و ارزيابي اثربخشي آن بر نگرش و خودكارآمدي حرفه اي معلمان در آموزش دانش آموزان با اختلاف طيف اتيسم
    عباسعلی تقی پورجوان 2020
  64. مفهوم سازی و سنجش اخلاق در نوجوانان ایرانی ارائه یک الگوی اسلامی - ایرانی
    مرضیه ساویز 2020
  65. طراحي برنامه دقيق آموزي (PT) در خواندن و ارزيابي اثر بخشي آن بر افزايش ميزان سرعت ، صحت خواندن و روان خواني دانش آموزان با مشكلات خواندن
    ابوالفضل رشیدی احمدابادی 2020
  66. طراحي برنامه آموزش مثبت نگري مبتني بر شفقت براي والدين كودكان با نشانگان داون و ارزيابي اثر بخشي آن بر بهزيستي روان شناختي والدين، پذيرش نيازهاي ويژه كودك ، رضايت مندي زوجيت و ارتباط والد - كودك
    رضا کرمی نژاد 2019
  67. تدوين برنامه توانبخشي شنيداري مجازي چندرسانه اي خانواده محور : بررسي اثربخشي آن بر رشد ادراك شنيداري ، توانايي هاي زباني و مهارت هاي اجتماعي كودكان ناشنواي كاشت حلزون شده
    زهرا عباسیان نیک 2019
  68. استانداردسازي نسخه سوم نظام سنجش رفتاري كودك پيش از دبستان در شهر تهران
    مرسده چگینی 2019
  69. تدوین برنامه معنادرمانی بر پایه ارزش های اسلامی - ایرانی و ارزیابی اثربخشی آن بر نشاط معنوی و رضامندی زوجیت در والدین کودکان استثنایی
    ندا فراهینی 2019
  70. طراحي برنامه توانبخشي شناختي مبتني بر حافظه آينده نگر و بررسي اثربخشي آن بر مشكلات رفتاري و كاركردهاي اجرايي ( توجه و حافظه فعال ) كودكان با اختلال كاستي توجه بيش فعالي
    حدیث موسی زاده مقدم 2019
  71. طراحي برنامه مداخلات عصب روانشناختي خانواده محور و ارزيابي اثربخشي آن بر كاركرد هاي اجرايي و علائم رفتاري كودكان با نشانگان بيش فعالي و بي قراري
    نگین معتمدیگانه 2019
  72. تدوين برنامه ويژه اوقات فراغت خانواده محور و ارزيابي اثربخشي آن بر حافظة فعّال، ظرفيت شناختي و مهارت‌هاي ارتباطي دانش‌آموزان آهسته‌گام
    سیده سمیه جلیل ابکنار 2019
  73. ساخت و استاندارد سازي ابزار غربالگري احتمال آسيب طلاق در متقاضيان ازدواج بر اساس نظريه كلاسيك و مقايسه آن با نظريه سوال - پاسخ
    طاهره سادات علوی 2019
  74. طراحي برنامه بازي درماني شناختي - رفتاري خانواده محور براي دانش آموزان با اختلال كاستي توجه و بيش فعالي و اثربخشي آن بر نشانه هاي اين اختلال و تعامل مادر - كودك
    سمیه حبیب پور 2019
  75. طراحي برنامه ارتقاي كيفيت زندگي مبتني بر رويكرد شناختي رفتاري گروهي و بررسي اثر بخشي آن بر سلامت روان و سازش يافتگي نوجوانان با آسيب بينايي
    علیرضا صدقی طارمی 2018
  76. طراحي و بررسي اثر بخشي مولفه هاي مدرسه تاب آور
    لیلا افضلی 2018
  77. نقش سرسختي،راهبردهاي مقابله با استرس،سبك هاي عقلاني و عملكرد قبلي در پيش بيني پيشرفت تحصيلي دانشجويان دلنشگاه افسري امام علي (ع)
    جهانبخش صادقی گندمانی 2018
  78. متناسب سازي برنامه آموزش فرزند پروري با نگاه مثبت در بستر ارزش هاي فرهنگي و ارزيابي اثر بخشي آن بر رضامندي زوجيت و سلامت روان والدين كودكان آهسته گام
    محمد عاشوری 2018
  79. بررسي نقش واسطه اي گفتار با خود در مدل مفهومي رابطه رشد زبان و دلبستگي ايمن با خود تنظيمي رفتاري كودكان ناشنوا و عادي : مطالعه مقطعي
    کورش امرایی 2018
  80. طراحي برنامه آموزش هوش هيجاني براي نوجوانان با مشكلات هيجاني _ رفتاري تك والدي و بررسي اثر بخشي آن در سازگاري اجتماعي و مشكلات رفتاري آنان
    فرزانه معتمدی شارک 2018
  81. طراحي برنامه مداخله اي پردازش شنيداري مركزي و بررسي اثر بخشي آن بر روان خواني ،درك خواندن و ادراك شنيداري در دانش آموزان نارسا خوان
    معصومه قاسمی 2018
  82. طراحي و تهيه برنامه آموزش حل مساله بين فردي با رويكرد خلاقانه و برارزيابي اثر بخشي آن برارتقاي خلاقيت و مهارتهاي اجتماعي دختران دبستاني سر آمد
    لیلا کاشانی وحید 2018
  83. طراحي برنامه آموزش كاركردهاي اجرايي و بررسي تاثير آن بر مهارت هاي اجتماعي و ارتباطي كودكان اتيستيك با عملكرد بالا
    هادی هاشمی رزینی 2018
  84. بررسي تحليلي رابطه تركيب گروه هاي خوني ، فصل انعقاد نطفه و سن زيستي والدينيا فراواني كودكان با نشانگان داون در شهر تهران
    فاطمه نصرتی 2018
  85. طراحي برنامه بهبود بخشي روابط درون خانوادگي و ارزيابي اثر بخشي آن بر رضامندي زوجيت ، مهارتهاي فرزند پروري والدين و نشانه هاي باليني اختلال رفتاري فرزندان
    سوگند قاسم زاده 2018
  86. طراحي و بررسي اثر بخشي برنامه بخشايش گري در ارتقاي رضامندي زوجيت ، سلامت رواني و تعاملات مادر كودك در مادران كودكان آهسته گام
    شهروز نعمتی 2018
  87. طراحي برنامه درسي مهارت هاي پيش حرفه اي براي دانش اموزان آهسته گام ( كم توان ذهني ) در دوره ابتدايي
    قربان همتی علمدارلو 2018
  88. اثر بخشي برنامه آموزشي مبتني بر ذهن آگاهي ( حواس جمعي ) در ارتقاي تعامل والد - كودك و رضامندي زوجيت مادران كودكان آهسته گام
    سیف اله آقاجانی 2018
  89. طراحي برنامه آموزش شناخت اجتماعي با تاكيد بر نظر(tom)و بررسي اثر بخشي آن بر كاركرد اجتماعي اتيستيك با (hf)
    سعید رضایی 2018
  90. طراحي برنامه عصبي - شناختي رايانه محور جهت تدوين و پياده سازي سامانه هوشمند حمايتگر تصميم باليني با هدف شناسايي كودكان پيش دبستاني مستعد اختلال خواندن (ديسلكسيا)
    مونا دلاوریان 2018
  91. طراحي برنامه جامع توانبخشي شنيداري زود هنگام خانواده محور و بررسي اثر بخشي آن بر رشد مهارت هاي ارتباطي و هيجاني - اجتماعي كودكان ناشنوا
    فاطمه نیک خو 2018
  92. تدوين برنامه آموزش مهارت هاي پيش كلامي و بررسي اثر بخشي آن بر مهارت هاي ارتباطي و اجتماعي كودكان خود مانده
    محمد پارسا عزیزی 2018
  93. طراحي برنامه تاب آوري مبتني بر معنويت اسلامي و بررسي اثر بخشي آن بر سلامت رواني، رضامندي زوجيت و تعاملات درون خانوادگي مادران كودكان آهسته گام
    شهرزاد بخشی زاده 2018
  94. آماده سازي انطباق گفتار نشانه اي زبان فارسي و بررسي اثر بخشي آن بر ادارك گفتار كودكان استثنايي با آسيب شناسي در شهر تهران
    گیتا موللی 2018
  95. اثر بخشي بررنامه حركت درماني بر نشانه هاي باليني ، كاركردهايي اجرايي و بهزيستي دانش اموزان با اختلال كاستي توجه و بيش فعالي و مقايسه آن با درمان نوروفيدبك
    سمیه ساداتی فیروزآبادی 2018
  96. طراحي و ارزيابي اثر بخشي برنامه بازي درماني عروسكي براي مهارتهاي ارتباطي كودكان در خود مانده
    سید محسن اصغری نکاح 2018
  97. هنجاريابي هوش آزمونهاي اوليه مقياس استانقورد - بنيه خردسالان (ESB5)براي سنين 2-7 سال
    کامبیز کامکاری 2018
  98. بررسي رابطه ويژگي هاي زيستي ، شناختي و رواني- اجتماعي و پيوندهاي خويشاوندي والدين با وزن نوزاد به هنگام تولد در استان اصفهان
    مهدی خانبانی 2018
  99. ارزيابي برنامه توانبخشي بازي درماني گروهي شر مبتني بر مدل پردازش حسي دان و اثر بخشي آن بر كاهش نشانگان در خودماندگي كودكان در خودمانده با كاركرد بالا
    محبوبه درگاهی زابلی 2018
  100. طراحي برنامه آموزش بازداري پاسخ و حافظه فعال و بررسي اثر بخشي آن بر كاهش نشانه هاي اختلال و بهبود مهارت هاي اجتماعي دانش آموزان با اختلال كاستي توجه و بيش فعالي ها
    الهام حکیمی راد 2018
  101. طراحي برنامه آموزشي خانواده محور بارو شناختي - رفتاري و بررسي اثر بخشي آن به سلامت رواني والدين كودكان داراي نارسايي توجه /فزون كنشي و مهارتهاي ارتباطي آنان با فرزندان
    اکرم پرند 2018
  102. طراحی برنامه آموزشی فرزند پروری مبتنی بر ذهن آگاهی خانواده محور برای مادران کودکان با نشانگان داون و بررسی اثر بخشی آن بر رضامندی زوجیت ،بهزیستی روانشناختی و رابطه والد- کودک
    ساجد یعقوب نژادقاین 2018
  103. طراحي برنامه رابطه درماني تحولي (فلورتايم) بر پايه هنر موسيقي و ارزيابي اثر بخسي آن در مهارتهاي ارتباطي و اجتماعي كودكان خودمانده
    یوسف شاهی 2018

Master Theses

  1. اثربخشی مداخلات روان شناختی بر پایه هشیاری در لحظه ها بر احساس امنیت روانی و تنظیم شناختی هیجان نوجوانان بی قرار و بیش فعال
    مهسا شیران 2025
  2. بررسی رابطه سبک فرزندپروری، ترتیب تولد ونوع دلبستگی به والدین باخودشیفتگی در فرزندان
    زهرا امینیان 2025
  3. رابطه اختلال بی قراری فرزندان با ویژگی های شخصیتی و میزان محبوبیت والدین ایشان با نگاه تدوین برنامه مداحلات روان شناختی اثربخش
    فاطمه کارخانه یوسفی 2025
  4. بررسی رابطه سبک زندگی مادران در دوران بارداری با وزن تولد و مهارت های تحولی فرزندان
    زهرا مازندرانی 2025
  5. بررسی رابطه پیوندهای خانوادگی و نشاط معنوی با قدرت خلاقیت در دانش آموزان تیزهوش
    نسرین نورزاده 2025
  6. بررسی رابطه مهارت خواندن در نوجوانان آهسته گام با نشانگان داون با تعاملات بین فردی و سازش یافتگی ایشان
    مریم امانی نظام آبادی 2025
  7. بررسی فراوانی بلوغ جنسی پسران در دانش آموزان پایه های چهارم، پنجم و ششم دبستانی و میزان آگاهی والدین ایشان در مدیریت رفتار فرزندان
    نیلوفر ملک محمدی 2025
  8. تدوین و ارزیابی اثر بخشی برنامه خدمات روان شناختی خانواده محور بر پایه خود درمانگری نظارتی بر کاهش افسردگی در خانم های متاهل
    نازنین شکاری ماهونکی 2024
  9. بررسی رابطه ی احساس خودارزشمندی ، نشاط معنوی و انگیزه ی تلاشمداری با خلاقیت در دانش آموزان
    غزل امامی راسخ 2024
  10. بررسی رابطه نشاط معنوی با رضامندی شغلی در کارکنان دانشگاه تهران
    سیده عاطفه معافی مدنی 2024
  11. مقایسه ویژگی های شخصیتی و پیوند های خانوادگی دانش آموزان تیزهوش با بیشترین و کمترین خلاقیت
    پردیس طباطبائی ایرانی 2024
  12. بررسی رابطه رضامندی زوجیت و تعامل والدین با کودک با فراوانی گرایش فرزندان به بازی های مجازی
    زهرا شاه محمدی 2024
  13. بررسی رابطه محبوبیت والدین با خودارزشمندی، مهارت های ارتباطی و خلاقیت در فرزندان تیزهوش
    مبینا صفری دستجرده ئی 2024
  14. مقایسه میزان اضطراب زیست محیطی ناشی پیامدهای تغییر اقلیم در نوجوانان عادی و تیزهوش
    زهرا بابائی 2024
  15. بررسی نگرش و رغبت معلمان مدارس عادی نسبت به حضور دانش آموزان استثنایی در کلاس های تلفیقی
    محمد نمازی 2024
  16. بررسی مقایسه ای نگرش معلمان عادی و استثنایی نسبت به محتوا و اثربخشی برنامه های آموزش مجازی
    شیوا ایوانی 2024
  17. تدوین و ارزیابی اثربخشی برنامه تقویت هشیاری درلحظه ها بر تنظیم و ابراز هیجانات در جوانان با نشانگان اضطرابی
    محسن توکلی 2024
  18. طراحی و ارزیابی اثربخشی برنامه عروسک درمانی والدین محور بر کنش های کلامی و مهارت های ارتباطی کودکان خود مانده (طیف اوتیسم)
    سوگند صادقی ناجی 2024
  19. رابطه ویژگی های شخصیتی والدین با کنترل خشم و میزان اضطراب در کودکان پیش دبستانی
    فاطمه رضائی 2024
  20. مقایسه ی اثربخشی روش درمانی اصلاح سوگیری شناختی (CBM) با درمان تحریک الکتریکی مغز (tDCS) بر اضطراب، افسردگی و سوگیری توجه در افراد مبتلا به کمردرد مزمن
    احمد طاهری 2024
  21. تدوین و ارزیابی برنامه عروسک های دست گردان خانواده محور برتعاملات ارتباطی والدین با فرزند خود مانده
    نفیسه سبزی 2024
  22. اثر بخشی معنا درمانی بر تحمل پریشانی و انعطاف پذیری شناختی در افراد سوگوار ناشی از کرونا در شهر کرمان
    محمد محمودی 2024
  23. بررسی رابطه رضا مندی زوجیت والدین با رشد عاطفی فرزندان پیش دبستانی در شهر کرمان
    سارا ایرانی فتح اباد 2024
  24. بررسی نگرش خانم های مجرد نسبت به اصول انتخاب همسر مطلوب و عوامل باز دارنده ازدواج ماندگار
    فاطمه فیروزی 2023
  25. تحلیل شبکه ساختار همبودی نشانه‌های تجارب آسیب زای کودکی با تاب آوری و شایستگی اجتماعی در افراد بین 15 تا 30 ساله مصرف کننده مواد در تهران
    فائزه دیرمینا 2023
  26. اثر بخشی مداخله مبتنی بر تنظیم هیجان بر احساس تنهایی، امید و مدیریت هیجانات کودکان کار در معرض آسیب اجتماعی
    سارا سلیمانپور 2023
  27. آموزش نظام ارتباطی تبادل تصاویر (PECS) به مادران: ارزیابی اثر بخشی آن بر رشد مهارت های ارتباطی کودکان آهسته گام بدون گفتار
    رضوان سادات سیدجعفری 2023
  28. بررسی خصیصه های شخصیت و نگرش های زناشویی در زوج های متقاضی طلاق در دادگاه های خانواده شهر تهران
    سیدمحسن امامی دوست 2023
  29. بررسی اثر بخشی روایت درمانی بر کاهش وزن بزرگسالان با اضافه وزن
    الناز زاهد 2022
  30. بررسی رابطه بهره گیری بهینه از ظرفیت هوشی با نشاط معنوی و میزان خلاقیت در دانشجویان
    سیده صدیقه فاضل مژدهه 2022
  31. اثربخشی توانمندسازی حسی حرکتی خانواده محور بر ظرفیت هوشی، توان خواندن و مهارت های روزمره زندگی دانش آموزان با نشانگان داون
    زهرا سلطانی 2022
  32. بررسی اثر بخشی ویژگی های شخصیتی وکلا بر سوگیری در انجام تعهد با توجه به نقش وضعیت اجتماعی - اقتصادی آنان
    زهرا باقری 2022
  33. طراحی و ارزیابی اثربخشی فضاهای دنج بر سازش یافتگی کودکان پیش دبستانی
    سپیده ابوقداره 2022
  34. بررسی کیفیت رابطه ی پدرها با همسرشان و میزان دلبستگی آنان به کودک با اختلال خودماندگی(اتیسم)
    کوثر یحیی زاده ملک خیلی 2022
  35. رابطه بین سلامت ‌روان والدین و فراوانی اختلالات عاطفی و رفتاری نوجوانان در دوران حاکمیت کرونا و ضرورت حضور بیشتر در خانه
    محسن رجبی 2022
  36. بررسی رابطه رضایتمندی زوجین با شیوه ی فرزند پروری والدین و سبک های دلبستگی والدین فرزندان دارای مشکلات رفتاری
    محدثه رجالی 2022
  37. ی رابطه خود تعیین گری با نشاط معنوی دانش آموزان مقطع متوسطه اول مدارس مفید در تهران
    امیرحسین دولو 2022
  38. مبانی روانشناختی همسرگریزی در زوج های متقاضی طلاق
    سارا علیزاده باروق 2022
  39. بررسی مقایسه‌ای سبک دلبستگی با جمع گرایی و فردگرایی در جوانان ایرانی و آلمانی
    ریحانه سلیمانیون 2022
  40. بررسی رابطه شفقت به خود و تصویر بدنی با بهزیستی روانشناختی در زنان متقاضی طلاق
    هانیه دیدگر 2022
  41. بررسی تحلیلی ویژگی های شخصیتی و رویکرد فرزندپروری والدین نوجوانان معتاد به مواد مخدر
    گلاره شاه جهانی کاشانی 2022
  42. مقایسه کیفیت زندگی و نگرش های اجتماعی زنان خانه دار و زنان شاغل ساکن شهر تهران
    امیر بهرامی فرد 2022
  43. بررسی اثربخشی بسته افزایش مهارت پیشان بر ارتقای مهارت‌های شناختی و اجتماعی کودکان دارای اختلال طیف اتیسم
    عرفان بساطی 2021
  44. بررسی تحلیلی فراوانی افسردگی در کارکنان،نهادهای آموزشی و خدماتی جزیره کیش
    پریسا پهلوانی 2021
  45. بررسی رابطه رضامندی شغلی و نشاط معنوی با عاملیت تعهد سازمانی در بین کارکنان بانک های شهر سنندج
    آنیتا عباسی فرید 2021
  46. رابطه ی همدلی با رضایت زناشویی با نقش میانجی ابراز وجود در زوج های متقاضی جدایی
    دنا آریائی 2021
  47. " رابطه سبک فرزند پروری والدین با نشاط معنوی فرزندان
    مریم نیک سیر 2021
  48. بررسی رابطه سبک فرزند پروری والدین با نشاط معنوی فرزندان
    الهه نری میسا 2021
  49. بررسی تحلیلی ویژگیهای زیستی،شناختی و روانی و اجتماعی والدین بابیش از یک فرزند استثنایی در اقلیم کردستان عراق ،سلیمانیه
    ادریس عبدالله 2021
  50. بررسی تحلیلی رابطه خصیصه های شخصیتی با نگرش به جراحی زیبایی در دختران دبیرستانی
    حورا پارسی نژاد 2020
  51. بررسی تحلیلی ویژگیهای زیستی، شناختی و روانی و اجتماعی والدین با بیش از یک فرزند استثنایی در اقلیم کردستان عراق-حلبچه
    فرهاد محمد امین 2020
  52. مقایسه تفکر انتقادی، تنظیم شناختی هیجان و ذهن آگاهی در دانش آموزان تیزهوش و عادی
    سروش رنجبر 2020
  53. پژوهشي در اثربخشي برنامه پوياي تئاتر درماني بر نوجوانان مقيم كانون اصلاح و تربيت با تاكيد بر شاخصه هاي نگرش اجتماعي و احساس خودارزشمندي
    شکیبا فدایی جونقانی 2019
  54. بررسي رابطه ويژگي هاي زيستي ، شناختي ، رواني - اجتماعي و رضامندي زوجيت والدين با وزن هنگام تولد نوازد در بيمارستان تامين اجتماعي تاكستان
    فرنوش طاهریان 2019
  55. اثربخشي غني سازي روابط درون خانوادگي بر مهارت هاي اجتماعي كودكان خودمانده و تاب آوري و ابراز هيجان خواهران و برادران آنان
    الهام شفیعی 2019
  56. بررسي مقايسه رضامندي زوجيت و نشاط معنوي در والدين دانش آموزان آهسته گام و عادي
    گیتی دبیری 2019
  57. اثربخشي بازي هاي حسي و حركتي خانواده محور با عروسك هاي دستي بر مهارت هاي كلامي و تعاملات اجتماعي كودكان خودمانده
    رعنا اگاه تهرانی 2019
  58. بررسي تحليلي و مقايسه اي ويژگي هاي زيستي ، شناختي ، رواني و اجتماعي و رضامندي زوجيت و علائم آن بر وزن نوزاد در شهر كرد
    امنه مولوی وردنجانی 2018
  59. اثربخشي آموزش مهارت هاي مثبت انديشي بر تاب آوري ،سخت رويي و بهزيستي معنوي مادران داراي كودكان آهسته گام
    سیروان راموز 2018
  60. بررسي تأثير بازي درماني (عروسك درماني) بر افزايش مهارتهاي ارتباطي كودكان در خود مانده
    حسین تیرداد 2018
  61. بررسي رابطه سن ورود به پايه اول دبستان با پيشرفت تحصيلي ، خلاقيت و نشاط معنوي در دانش آموزان تيز هوش
    محدثه تابش 2018
  62. بررسي تحليلي رفتارهاي جنسي نوجوانان آهسته گام در دوران بلوغ جنسي از ديد والدين و معلمان
    سیدمحمدعلی میری فرگی 2018
  63. نقش تعديل گر خود ارزشمندي در ارتباط بين امنيت اجتماعي و رضايت از زندگي در افراد بزرگسال با آسيب شنوايي
    سیدمحمد تولاییان 2018
  64. اثر بخشي آموزش مديريت خشم بر ميزان استفاده معلمان دانش آموزان كم توان ذهني از راهبردهاي كنترل خشم
    طه باستانفر 2018
  65. بررسي تحليلي و مقايسه اي فراواني ازدواجهاي شش گانه خويشاوندي ( پدر محور مادر محور مضاعف) و غير خويشاوند ي در والدين كودكان عادي و اشتثنايي با انواع خاص زيستي
    پرستو نایب زاده 2018
  66. بررسي تحليلي و مقايسه اي ويژگيهاي زيستي شناختي و رواني - اجتماعي والدين خويشاوند ( با پيوندهاي شش گانه پدر محور ومادر محور ) و والدين غير خويشاوند با بيش
    لیلا شیاسی ارانی 2018
  67. مطالعه ويژگيهاي زيستي شناختي و رواني - اجتماعي والدين داراي بيش از يك فرزند استثنايي در شهرستان اروميه
    مهران سلیمانی 2018
  68. تاثير زبان دوم ( انگليس) بر ميزان لكنت در زبان اول و زبان دوم
    احمد درخشان پور 2018
  69. تحليل محتواي كاركردي كتابهاي درسي رياضي مقطع ابتداييي دانش آموزان آهسته گام
    علی فراهانی 2018
  70. ارزيابي برنامه درسي رياضي دانش آموزان آهسته گام و ارائه الگو در اين زمينه
    سحر کرمی 2018
  71. بررسي اثر بخشي برنامه هاي آموزش مهارت هاي اجتماعي بر رشد مهارتهاي اجتماعي كودكان آسيب ديده شنوايي
    کورش امرایی 2018
  72. برسي رابطه كنش هاي عامل با باورهاي كليشهاي در نوجوانان بزهكار
    صغری رویتوندغیاثوند 2018
  73. اثر بخشي برنامه تقويت غير مشروط و تقويت تفكيكي رفتارهاي ديگر بر كاهش مشكلات رفتاري سه كودك خودمانده
    هایده صدری اقدم 2018
  74. اثر بخشي آموزش مهارت حل مساله برنگرش اجتماعي و سلامت روان نوجوانان بزهكار
    اعظم برهان 2018
  75. بررسي تحليلي ومقايسه اي مولفه هاي رضامندي زوجيت در زوجهاي خوشايند(با پيوندهاي شش گانه وغير خوشايند
    فاطمه شاهرخی آرا 2018
  76. رابطه خصيصه هاي شخصيت با رضامندي زوجيت در زوج هاي خويشاوند وغير خويشاوند
    فرزانه عبداله نژاد 2018
  77. تصوير خود و ويژگيهاي عاطفي نوجوانان با اختلالات حركتي ، در آزمونهاي فرافكن و عيني
    سعیده محسنی نژاد 2018
  78. اثر بخشي روش آموزش مستقيم بر يادگيري مفاهيم هندسي پايه پنجم دبستان در دانش آموزان با اختلال رياضي
    زینب علیپورباغی 2018
  79. طراحي برنامه بازي درماني عروسكي و ارزيابي اثر بخشي آن بر مهارت هاي ارتباطي دانش آموزان آهسته گام
    بهنام میرزاخانی 2018
  80. مقايسه شدت و فراواني علائم، تنظيم هيجاني و حل مساله در زنان مبتلا به استرس پس از سانحه PTSD معتاد و غير معتاد
    زینب تاجریان 2018
  81. بررسي تحليي ويژگي هاي زيستي ، شناختي و رواني -اجتماعي و رضايت مندي زوجيت با وزن كم به هنگام تولد در شهرستان تربت جام
    غلام رسول پلوی امیرابادی 2018
  82. بررسي تحليلي و مقايسه اي فراواني ازدواجهاي شش گانه خويشاوندي ( پدر محور مادر محور مضاعف) و غير خويشاوند
    سیده مائده مقیمیان شیاده 2018
  83. بررسي تاثير برنامه مداخله اي مثبت انديشي بر سلامت روان و باورهاي غير منطقي در نوجوانان بزهكار
    معصومه رعیت ابراهیم ابادی 2018
  84. بررسي تاثير برنامه كاردرماني خانواده محور بر كودكان فلج مغزي پيش دبستاني
    مرضیه زارع میرک اباد 2018
  85. اثر بخشي برنامه آموزشي تخصصي مادران در قلمرو و خلاقيت و تاثير آن بر رشد خلاقيت كودكان تيز هوش آنها
    جمیل یزدان پناه 2018
  86. بررسي پيمايشي مقايسه اي دانش ، نگرش و عملكرد معلمان مدارس عادينسبت به صرع در ايران و سودان
    هیثم عبدالرحیم 2018
  87. تدوين برنامه درمان با كمك حيوانات و بررسي اثر بخشي آن بر بهبود نشانگان اصلي اختلال هاي طيف اتيسم در كودكان
    طیبه تازیکی بالاجلینی 2018
  88. بررسي مقايسه اي سلامت روان و ميزان بازداري و انعطاف پذيري در والدين كودكان بي قرار ، بيش فعال و عادي
    فاطمه صداقت صدر 2018
  89. تاثير آموزش يكپارچه سازي شنيداري بر كاهش نشانگان خودماندگي
    مریم علیزاده جانی بگلو 2018
  90. طراحي برنامه مديريت هيجانات واثر بخشي آن بر كاهش خشونت وارتقاي سلامت بازيكنان خشن فوتبال
    محمد رحیمی 2018
  91. بررسي تحليلي ويژگي هاي زيستي،شناختي، رواني -اجتماعي و رضامندي زوجيت والدين در شهرستان كرج با وزن نوزاد به هنگام تولد
    عاطفه سرداری 2018
  92. بررسي ويژگي هاي زيستي ،شناختي و رواني - اجتماعي والدين بيش از يك فرزند استثنايي در شهر قم
    محمد مدحی 2018
  93. امكان سنجي برگزاري دوره هاي آموزش مجازي مهارت هاي زندگي براي دانش آموزان نابينا ( با تاكيد بر نيروي انساني )
    مریم هاشمی بخشی 2018
  94. بررسي رابطه رضامندي زوجيت والدين با خلايت و سلامت روان دانش آموزان مراكز سمپاد
    صدیقه تسلیمی 2018
  95. بررسي مقايسه عملكردحافظه فعال و هيجان خواهي در نوجوانان بزهكار و عادي
    پروین منصوری 2018
  96. بررسي عوامل موثربر عدالت سازماني و رابطه آن با رضايت شغلي در معلمان استثنايي ، تيز هوش و عادي
    معصومه ایمانی نوجانی 2018
  97. بررسي تحليلي ميزان آگاهي و نگرش دختران دبستاني نسبت به پديده بلوغ همراه با تدوين برنامه جامع آموزشي ويژه دختران دبستاني
    صفورا ترقی 2018
  98. بررسي اثر بخشي آموزش كفايت اجتماعي خانواده محور بر مهارتهاي اجتماعي كودكان آهسته گام و رابطه والد -كودك
    شبنم بیاتی 2018
  99. رابطه محبوبيت والدين از نظر فرزندان با نشاط معنوي و خلاقيت دانش آموزان دبيرستان هاي استعداد درخشان
    نیره نقدی 2018
  100. بررسي سلامت روان ، رضايت شغلي و كيفيت زندگي در معلمان كودكان عادي و استثنايي شهر كاشان
    علی محمد فلاح 2018
  101. بررسي تحليلي رابطه ويژگي هاي ريستي و شناختي رواني - اجتماعي و زضامندي زوجيت والدين با وزن نوزاد به هنگام تولد در شهر تهران
    نسرین سلیمی 2018
  102. بررسي تحليلي و مقايسه اي رابطه اي ويژگي هاي زيستي ، شناختي ، رواني - اجتماعي و رضامندي زوجيت والدين با وزرن نوزاد به هنگام تولد در شهرستان اسلامشهر
    اعظم عباسپور 2018
  103. مقايسه استرس والدگري ، رضامندي زوجيت و راهبردهاي مقابله اي در مادران كودكان مبتلا به طيف اتيسم ( خودمانده) و مادران كودكان سالم
    هانیه همدانی 2018
  104. مقايسه رضامندي زوجيت و حمايت اجتماعي ادارك شده بين خويشاوند و غير خويشاون در دانش آموزان استثنايي و عادي
    محمد مهاجرانی 2018
  105. تحليل محتواي كاربردي متون كتابهاي درسي دانش آموزان آهسته گام و عادي مقطع ابتدايي
    مهدی اکبری 2018
  106. بررسي و مقايسه حافظه ديداري دانش اموزان دختر شنوا و ناشنوا
    وجیهه السادات هاشمی زاده 2018
  107. اثر بخشي موسيقي درماني فعال بر دامنه توجه و يادگيري رياضي دانش آموزان آهسته گام ( كم توان ذهني )
    ئاکو دلگشاد 2018
  108. اثر بخشي روش يكژارچگي حسي بر بهبود توجه كودكان با اختلال كاستي توجه و بيش فعالي
    سمانه مختاری 2018
  109. بررسي تاثير يكپارچگي حسي خانواده محور بر مهارتهاي اداركي - حركتي كودكان سندرم داون 8-5 ساله
    نسرین ابراهیمی 2018
  110. بررسي خودكار آمدي در خواهران و برادران نوجوان كودكان ناشنوا و آهسته گام بر اساس مشاهده پذيري معلوليت
    علیرضا کریمی 2018
  111. تدوين مقايس نوين تلفيقي براي سنجش ناتواني يادگيري در دانش آموزان دبستان
    مرسده چگینی 2018
  112. بررسي تحليلي رابطه ويژگي هاي زيستي ، شناختي، رواني - اجتماعي و رضامندي زوجيت در والدين با نوزاد كم وزن و نوزاد خوش وزن
    رعنا امینی 2018
  113. بررسي تحليلي ، مقايسه اي ويژگي هاي زيستي ، شناختي ، رواني و اجتماعي مادران و زضامندي زوجيت و تاثير آن بر وزن هنگام تولد در شهرستان چالوس
    ژاله خواجوی اسب چین 2018
  114. بررسي رابطه رضامندي زوجيت والدين با ميزان محبوبيت آنها در نزد فرزندان با آسيب شنوايي و عادي
    راضیه اسدی 2018
  115. رابطه رضامندي زوجيت و سبك هاي فرزند پروري مادران داراي كودكان كاستي توجه و بيش فعالي
    بهناز وکیلیان 2018
  116. بررسي نيم رخ شناختي كودكان ناشنواي پيش زباني باتجربه كاشت حلزوني در گروههاي سني مختلف
    میترا رجب بلوکات 2018
  117. اثر بخشي بازي درماني خانوادهمحوربركاهش اختلالات رفتاري فرزندان وبهبود رابطه والدين با ايشان
    سیده فاطمه موسوی 2018
  118. ارزيابي اثربخشي شناخت درماني مبتني بر ذهن آگاهي بر نشانه هاي باليني اضطراب وتصويربدني درورزشكاران بدنساز مرد
    سید ابوالفضل موسوی 2018
  119. بررسي تحليلي و مقايسه اي فرآيند ازدواج ، بارداري ،فرزند آوري و رضامندي زوجيتدر والدين كودكان خودمانده
    صمد عظیمی گروسی 2018
  120. بررسي مهارت هاي زبان دريافتي ،واسطه اي و بياني دانش آموزان نارسا خوان و عادي
    دانیال همایون نیافیروزجاه 2018
  121. رابطه رضایت مندی زناشویی والدین با سلسله مراتب ارزش ها در دختران نوجوان آنان
    زهره عادل زاده 2018
  122. تهيه بسته آموزشي ارتقاي كيفيت زندگي براي مادران كودكان با اختلال نارسايي توجه - بيش فعالي و بررسي اثر بخشي آن بر سلامت روان آنها
    مریم ایازی 2018
  123. تاثير درمان با سير بر كاهش شلي عضلاني در كودكان با نشانگان داون
    مریم فدایی نایینی 2018
  124. بررسي ويژگيهاي زيستي شناختي و رواني - اجتماعي والدين كودكان ناشنوا با بيش از يك فرزند استثنايي
    اعظم بهادری 2018
  125. بررسي تحليلي ويژگيهاي زيست شناختي - اجتماعي وادلدين با بيش از يك فرزند استثنايي در شهرستان تهران
    محمدپارسا عزیزی 2018
  126. اثر بخشي فعاليت هاي حركتي ظريف بر توجه ژايدار دانش آموزان آهسته گام آموزش ژذير
    محسن محمودی 2018
  127. بررسي علل مقايسه اي كيفيت زندگي و سلامت روان و رضامندي زوجيت در والدين كودكان عادي و استثنايي خويشاوند و غير خويشاوند
    اسماعیل محمدنژاد 2018
  128. بررسي رابطه بين سلامت سازماني دبيرستانهاي دخترانه دولتي شهر تهران با سلامت رواني مديران آنها
    الهام رضاپورلکتویی 2018
  129. بررسيط اثر آموزش مقابله هاي معنوي بر تاب آوري و شادكامي مادران كودكان آهسته گام
    کریم نیکنام 2018
  130. مقايسه ميزان فشار رواني و رضايتمندي زناشويي و حمايت اجتماعي ادراك شده والدين كودكان آهسته گام و كودكان عادي در استان گلستان
    محمدصالح نامی 2018
  131. تاثير آموزش مهارتهاي اجتماعي بر سازگاري اجتماعي و عملكرد تحصيلي دانش آموزان ديرآموز پايه دوم
    منصور سلیمانی 2018
  132. بررسي تحليل ويژگي ها و نيازهاي خانواده هاي داوطلب استفاده كننده از خدمات مراكز روان شناسي و مشاوره خانواده انجمن اوليا و مربيان تهران
    بهزاد دهنوی 2018
  133. بررسي تحليلي و مقايسه اي آغاز تجربه بلوغ جنسي در دانش آموزان دختر شاغل به تحصيل در مدارس آهسته گام ، ناشنوا، و عادي شهر تهران
    فرزانه میرزائی تبار 2018
  134. بررسي تحليلي رابطه ويژگيهاي زيستي ،شناختي و رواني ،اجتماعي والدين با وزن تولد فرزندان در شهر تهران
    الهه نایبی 2018
  135. بررسي نگرش معلمان مدارس عادي نسبت به ويژگي ها و تواناييهاي دانش آموزان نابينا و ناشنوا در شهر كابل
    جعفر احمدی 2018
  136. اجراي برنامه آموزشي شيوه هاي فرزند پروري براي والدين كودكان آهسته گام و ارزيابي اثر بخشي آن بر كاركرد خانواده و تعامل والد -كودك
    فاطمه طاهری 2018
  137. بررسي رضامندي زوجيت والدين با ويژگي هاي شخصيتي فرزندان و گزيدگان جشنواره بين المللي خوارزمي ، المپياد هاي علمي و دانش آموزن عادي
    منیر شمس 2018
  138. بررسي رضامندي زوجيت والدين با خلاقيت و سلامت روان دانش آموزان تيز هوش
    مریم دالوند 2018
  139. بررسي تحليل ويژگيهاي زيستي ، شخصيتي و رواني - اتماعي والدين كودكان مبتلا به فلج مغزي(CP) و مقايسه آن با والدين كودكان عادي
    سعید رضایی 2018
  140. بررسي مقايسه سبكهاي دلبستگي ، شيوه هاي فرزند پدري و فرآيند ازدواج و فرزند آوري در والدين كودكان در خود مانده
    نیلوفر جعفری 2018
  141. بررسي تحليلي و مقايسه اي فراواني ازدواجهاي شش گانه خويشاوندي (پدر محور - مادر محور و مضاعف) و غير خويشاوندي در والدين كودكان عادي
    ازاده طالبی 2018
  142. رابطه رضامندي زوجيت با مشكلات رفتاري كودكان مبتلا به نشانگانداون و مقايسه آنها با كودكان عادي
    مریم رجبی سماغچه 2018
  143. بررسي اثر بخشي مداخله هاي آموزشي خانواده محور بر رشد حركتي و كلامي كودكان آهسته گام با نشانگان داون 6-4 سال
    سپیده بهمنی حیدرابادی 2018
  144. بررسي مقايسه اي حمايت اجتماعي دريافت شده ، ادراك شده ، خود كار آمدي و سلامت روان دانش آموزان تيز هوش و عادي
    حسین تقی زاده کردی 2018
  145. مطالعه رشد مهارت هاي اجتماعي و پشرفت تحصيلي در دانش آموزان با آسيب شنوايي در مدارس ويژه تلفيقي مقطع ابتدايي شهر اهواز در سال تحصيلي 92-91
    نریمان اسدی پور 2018
  146. اثر بخشي آموزش مهارت هاي حل مسئله بر سازگاري اجتماعي دانش آموزان تيز هوش
    نسرین حاجی محمدعلی 2018
  147. بررسي تحليلي و مقايسه اي ويژگي هاي زيستي ، شناختي ،رواني و اجتماعي والدين خويشاوند و غير خويشاوند با بيش از يك فرزند استثنايي در شهر كرد
    داریوش رحیمی دستنایی 2018
  148. تاثير درمان TDCSبر افزايش كاركردهاي اجرايي و كاهش نشانه هاي كودكان مبتلا به اختلال رياضي مبتني بر شواهد پتانسيل وابسته به رويداد ERP
    مونا اسبقی ابخشش 2018
  149. بررسي اثر بخشي برنامه آموزش ذهن اگاهي بر كاهش استرس والدين و افزايش رضايتمندي زوجين در مادران كودكان خودمانده
    سپیده کریمی 2018
  150. بررسي تحليلي رابطه ويژگيهاي زيستي شناختي روان و اجتماعي والدين نوزادن كم وزن با مشخصه هاي والدين نوزادان با وزن طبيعي در شهرستان شاهين شهر اصفهان
    طیبه سبزی 2018
  151. بررسي مقايسه اي ويژگي هاي زيستس ، شناختي، رواني - اجتماعي والدين خويشاوند و غير خويشاوند داراي بيش از يك فرزند استثنايي در مناطق شهري و روستايي ورامين ، پيشوا، قرچك و پاكدشت
    نسرین کریمی ناصر 2018
  152. تهيه برنامه ويژه آموزش شناخت اجتماعي بر پايه نظريه ذهن و ارزيابي آن بر رشد اجتماعي نوجوانان آهسته گام با نشانگان داون
    ساجد یعقوب نژادقاین 2018
  153. اثر بخشي آموزش برنامه غني سازي ارتباط بر رضامندي زوجيت و رابطه مهرورزانه ( رمانيك) مادران داري كودك با نشانگان داون
    عبداله جمالی 2018
  154. برررسي ومقايسه عوامل موثر در رضايت شغلي و رضايت زناشويي در ميان معلمان مدارس عادي و استثنايي و تيز هوشان
    مینا شریفی 2018
  155. بررسي ميزان تاثير توكل و اميدواري بر سلامت روان مادران كودكان تابينا و ناشنوا و آهسته گام
    کبری بهرامی راد 2018
  156. مقايسه سلامت رواني و رضامندي زوجيت در والدين كودكات فلج مغزي و والدين كودكان عادي
    هادی هاشمی رزینی 2018
  157. بررسي تحليلي و مقايسه اي ويژگيهاي زيستي، شخصي و رواني اجتماعي والدين خويشاوند ( با پيوندهاي شش گانه پدر محور و مادر محور ) و والدين غير خويشاوند
    مژگان سلیمانی 2018
  158. بررسي تحليلي و مقايسه فراواني انواع ازدواتجهاي شش گانه خويشاوندي ( پدر محور - مادر محور-مضاعف) و ازدواجهاي غيرخويشاوند در والدين كودكان استثنايي با انواع آسيبهاي خاص زيستس شناختي
    ابوالفضل رشیدی احمدابادی 2018
  159. فراواني ازدواجهاي شش گانه خويشاوندي در والدين كودكان عادي و استثنايي و رابطه آن با انواع معلوليت در مناطق شهري و روستايي شهرستان اردبيل گامي در جهت برنامه جامع ارائه خدمات
    شهروز نعمتی 2018
  160. بررسي اثر بخشي روش آموزش خودآموزي كلامي بربهبود عملكرد رياضي دانش آموزان دختر حساب نارساي پنجم ابتدايي
    فاطمه رسموند 2018
  161. بررسي تحليلي و مقايسه اي فراواني ازدواج هاي شش گانه خويشاوندي و غير خويشاوند در والدين كودكان عادي استثنايي با انواع آسيب هاي خاص زيستي ، شناختي در مناطق شهري و روستايي همدان
    علی صادقی سیاح 2018
  162. تاثير اموزش راهبردهاي فراشناختي درك مطلب دانش آموزان با مشكلات خواندن
    جعفر بخشی 2018
  163. اثر بخشي تعامل هدايت شده كودكان طيف اتيسم با والدين بركاهش نشانگان باليني اين كودكان
    مینو کرم پور 2018
  164. مقليسه نارسايي هاي هيجاني در دانش آموزان نارساخوان و عادي
    میرمحمود سجادی صومعه 2018
  165. اثربخشي ذهن آگاهي و طرحواره درماني در تنظيم هيجاني و طرحواره هاي هيجاني افراد مبتلا به افسردگي مداوم
    فرهاد پرویزیان 2018
  166. بررسي رابطه جهت گيري ديني وكاركرد خانواده با بهزيستي روانشناختي دانشجويان
    بهاره مشیری جم 2018
  167. بررسي تحليلي فراواني ازدواج هاي شش گانه خويشاوندي (پدر ،مادرمحورو مضاعف) و غير خويشاوند در والدين كودكان عادي و استثنايي با انواع آسيب هاي خاص زيستي و شناختي در مناطق شهري و روستايي تهران
    الهام حکیمی راد 2018
  168. بررسي ويژگيهاي زيستي شناختي و رواني اجتماعي والدين كودكان اوتيسم
    سهیلا رسولی 2018
  169. بررسي تحليلي و مقايسه اي فراواني ازدواجهاي شش گانه خويشاوندي (پدر محور - مادر محور و مضاعف) و غير خويشاوندي در والدين كودكان عادي و استثنايي با انواع اسيبهاي خاص زيستي
    مرضیه نجمی 2018
  170. بررسي تحليلي و مقايسه اي ويژگيهاي زيستي و رواني - اجتماعي والدين خويشاوند ( با پيوندهاي شش گانه پدر محور و مادر محور) و والدين غير خويشاوند با بيش از يك فرزنداستثنايي
    زهرا نصرآبادی 2018
  171. بررسي تحليلي ويژگيهاي زيستي شناختي رواني اجتماعي والدين خويشاوندي و غير خويشاوندي ( با پيوندهاي ششگانه ) و والدين غير خويشاوندي با بيش از يك فرزند استثنايي در مناطق شهري و روستايي ( اهواز)
    سمیه نظری 2018
  172. بررسي تحليلي و مقايسه اي ازدوهجهاي شش گانه خويشاوندي ( پدر محور مادر محور مضاعف ) و غير خويشاوندي در والدين عادي و استثنايي با انواع آسيبهاي خاص زيستي و شناختي در مناطق شهري و روستايي
    لیلا حاجی اسفندیاری 2018
  173. بررسي تحليلي و مقايسه فراواني از رواجهاي ششگانه خويشاوندي (پدرمحور- مادر محورو مضاعف) و غير خويشاوندي در والدين كودكان عادي و استثنايي با انواع آسيبهاي خاص زيستي و شناختي
    مژگان پیشه یار 2018
  174. بررسي مقايسه اي فراواني ازدواج هاي شش گانه خويشاوندي (پدر محورمادر محور مضاعف) و غير خويشاوندي در والدين استثنايي با انواع آسيب هاي خاص زيستي و شناختي در شهرستان رفسنجان
    رضوانه عرب پوررق ابادی 2018
  175. بررسي تاثير در مانگري رفتاري -حركتي در كاهش فزون كنشي كودكان بانشگانگان نقض توجه فزون كنشي
    الهام محمودی 2018
  176. بررسي تحليلي فراواني ازدواجهاي شش گانه (پدر محور -مادر محور -مضاعف) و غير خويشاوندي در والدين كودكان عادي و استثنايي با انواع اسيب هاي خا زيستي شناختي در شهرستان سبزوار
    نسرین ایزدی نیا 2018
  177. اثر بخشي مشاوره راه حل محور برخود تنظيمي و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان پسر اول دبيرستان شهر قدس
    روح اله سعادت زاده 2018
  178. كمال گرايي و حرمت خود در دانش آموزان دبيرستاني تيز هوش و عادي
    مهدی خانبانی 2018
  179. اثر بخشي آموزش مهارتهاي خود نظم بخشي بر درك مطلب درسي
    قوام ملتفت 2018
  180. تاثير آموزش اصول رفتار به والدين كودكان آهسته گام در كاهش مشكلات رفتاري فرزندان آنان
    ابوتراب آرمان نیا 2018
  181. بررسي اثر بخشي آموزش تمرين ذهني بروي پيشرفت مهارتي حركتي دانش آموزان نابينا
    عماد یوسفی 2018
  182. بررسي نيازهاي بهداشتي دانش آموزان آهسته گام از ديدگاه والدين آنها
    زهرا عباسی پیکانی 2018
  183. مقايسه تحصيلي و مهارتهاي اجتماعي دانش آموزان ناشنواي داراي والدين شنوا
    پروانه مهدی نیا 2018
  184. بررسي تحليلي ازدواجهاي شش گانه خويشاوندي پدر محور و غير خويشاوندي والدين دانش آموزان استثناي و عادي در شهر كرمان
    فاطمه نورالهی رومنی 2018
  185. طراحي و اجراي نرم افزار آموزشي جهت آموزش مواد خواندني - كاربردي براي دانش آموزان سندرم داون
    فاطمه بیک خورمیزی 2018