غلامعلی افروز

استاد

تاریخ به‌روزرسانی: 1404/02/05

غلامعلی افروز

دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی / روانشناسی‌(غیرفعال)

رساله های دکتری

  1. طراحی و ارزیابی اثربخشی یک مداخله تربیتی حرکتی بر نشاط معنوی انگیزه پیشرفت پیشرفت تحصیلی مهارت های حسی و حرکتی و خلاقیت در نوجوانان عضو مدارس فوتبال باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا
    محمد رحیمی 1404
  2. تدوین برنامه توانمندسازی ذهنی خانواده محور و ارزیابی اثربخشی آن بر فرآیندهای شناختی، سرسختی روان شناختی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دیرآموز
    صمد عظیمی 1404
  3. انطباق نظام سنجش رفتاری (BASC-3) با نوجوانان ایرانی (11 تا 14 سال)
    امیرمحمد طاهری 1403
  4. طراحی برنامه غنی سازی مهارتهای ارتباطی خانواده محور و ارزیابی اثر بخشی آن بر رضامندی زوجیت والدین، مدیریت رفتار و تنظیم هیجانی فرزندان نوجوان با اختلالات عاطفی رفتاری
    ساجده ودودی 1403
  5. برنامه توان بخشی شنیداری کلامی: بررسی اثربخشی آن بر ادراک شنیداری و رشد گفتار در کودکان پیش دبستانی ناشنوا در اقلیم کردستان عراق
    فرهاد محمد امین 1403
  6. طراحی و تدوین برنامه کاهش استرس مبتنی بر هشیاری در لحظه ها و ارزیابی اثربخشی آن بر تسکین درد های مزمن در سالمندان.
    محمد سوختانلو 1403
  7. طراحی و ارزیابی اثربخشی برنامه اموزشی مبتنی بربهزیستی روان شناختی بربهبود مثبت اندیشی، رضامندی زوجیت و کاهش استرس ناباروری در زنان نابارور(روش آمیخته)
    مرجانه دیهیمی 1403
  8. بررسی تحلیلی یافته های پژوهشی در حوزه ی خلاقیت، ویژگی های فردی و خانوادگی نوجوانان و جوانان خلاق در کشورهای مختلف در دهه اخیر
    مریم بهارزاده 1403
  9. تدوین برنامه تنظیم هیجان خانواده محور و بررسی اثربخشی آن بر سازگاری، تاب آوری و بهزیستی روان شناختی نوجوانان تیزهوش در معرض مشکلات هیجانی و رفتاری
    سروش رنجبر 1403
  10. استاندارد سازی نظام سنجش رفتاری BASC-3 برای دانش آموزان دوره اول ابتدایی
    فاطمه فرید 1403
  11. تدوین و ارزیابی اثربخشی برنامه مداخلات روان شناختی خانواده محور بر پایه تقویت مهارت های ارتباطی و ارتقای رضایتمندی زوجین بر خودشفقتی ،دلزدگی زناشویی و دافعه های روانی، رفتاری و جنسی در زوج های متقاضی طلاق
    صدیقه شهاب زاده 1403
  12. تدوین و ارزیابی اثربخشی برنامه درمانی یکپارچه توحیدی خانواده محور بر بهزیستی روان شناختی، افزایش عزت نفس، نشاط معنوی و ترک اعتیاد در مردان معتاد به مواد
    حسین ابوذری 1403
  13. بررسی رابطه گرایش به مصرف آب و دارو های پیشگیری کننده از سنگ کلیه با خودمراقبتی، سلامت زیستی، آگاهی و تصویر بدن در افراد مبتلا و غیر مبتلا به سنگ کلیه: با توجه به خصیصه های شخصیتی، خودتوانمند سازی و خودتنظیمی هیجانی (با نگاه تدوین الگوی سلامت زیستی و پیشگیری از بروز سنگ کلیه)
    فاطمه توکلی 1403
  14. تدوین و ارزیابی اثربخشی مداخله روان شناختی خانواده محور بر پایه سبک مطلوب زندگی بر نشاط معنوی و رضامندی زوجین بانوان دچار بیماری دیابت
    مریم مکتوفی 1403
  15. توسعه نسخه تجدیدنظرشده مقیاس هماندیشی در همسرگزینی افروز: یک مطالعه به روش های پژوهش آمیخته
    مهدیه سادات نیری 1403
  16. طراحی برنامه هنردرمانی خانواده محور و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های ارتباطی، سازش یافتگی اجتماعی و خواندن محاوره ای دانش آموزان اتیسم (خودمانده)
    فاطمه ساختمانی 1403
  17. تدوین برنامه مداخلات اموزشی به هنگام خانواده محور و ارزیابی اثر بخشی آن بر ارتقای مهارتهای تحولی و مهارت-های شناختی، حرکتی و ارتباطی کودکان پیشدبستانی با تاخیر تحولی کلی
    معصومه ضابطی آرانی 1403
  18. تدوین بسته آموزشی خوداطمینانی تحصیلی و بررسی اثربخشی آن بر شایستگی اجتماعی، خودپنداره تحصیلی، اشتیاق تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان با اختلال های یادگیری خاص
    لیلا صادقی 1403
  19. تاثیر مداخلات آموزش عصب روانشناختی خانواده محور بر کاهش استرس، ناسازگاریهای زناشویی، ولع مصرف مواد مخدر و تنظیم شناختی- هیجانی مراجعین متاهل وابسته به مواد مخدر
    هانیه گلی رستمی 1403
  20. نقش ویژگی های زیستی، روان شناختی، سبک زندگی، روابط اجتماعی، موقعیت اقتصادی - اجتماعی خانواده در شدت ابتلا به کووید-19 در بزرگسالان شهر کرمان، با رویکرد پیشگیرانه
    مژگان ربانی باوجدان 1403
  21. بررسی تاثیر میزان رضامندی زوجیت والدین و محبوبیت ایشان در خانواده با احساس خود ارزشمندی،نشاط معنوی و خلاقیت فرزندان شاغل در مدارس استعداد های درخشان
    آناهیتا محمد علیزاده نمینی 1402
  22. طراحی مدل راهبردی روانشناختی خانواده محور: ارزیابی اثربخشی آن بر نشاط معنوی و بهزیستی روان شناختی دانش آموزان دوره متوسطه
    قدسی احقر 1402
  23. تدوین برنامه مداخلات روان شناختی حمایتی بر پایه معنویت درمانی و ارزیابی اثربخشی آن بر نشاط معنوی، تاب آوری، تعاملات بین فردی و انگیزه تحصیلی نوجوانان با تجربه از دست دادن پدر/ مادر به دلیل ابتلا به کرونا
    مژده خادمعلی 1402
  24. تدوین بسته آموزشی فعالیت های شکوفاسازی خلاقیت و اثربخشی آن بر حل مسئله و خلاقیت کودکان پیش از دبستان
    عسل پیش یار 1402
  25. تدوین و ارزیابی اثر بخشی برنامه آموزشی فرزند پروری با رویکرد عقلانی آیتده نگر بر رضامندی زوجیت والدین ، پیشرفت تحصیلی ، نشاط معنوی و خلاقیت فرزندان پیش دبستانی و دبستانی
    سمیه مدرسی 1402
  26. بررسی میزان آگاهی والدین نسبت به تجربه بلوغ جنسی فرزندان همراه با تدوین و ارزیابی اثربخشی برنامه دانش افزایی خانواده محور بر نحوه تعاملات شناختی و عاطفی ایشان با فرزندان بالغ
    الناز موسوی 1402
  27. بررسی و ارزیابی میزان اثربخشی درمان هیجان مدار تروما بر کارکردهای اجرائی و تنظیم هیجان در افرادی با ترومای جنسی
    هاشم قادری 1402
  28. طراحی و ارزیابی برنامه مداخلات روانشناختی خانواده محور بر نشاط معنوی، رضایت مندی زوجیت و نشانگان اختلال میگرن در افراد متاهل
    نگار شیخلی 1402
  29. طراحی برنامه مداخالت روان شناختی خانواده محور بر پایه نشاط معنوی و مولفه های رضامندی زوجیت وارزیابی اثر بخشی آن بر محبوبیت متقابل والدین و احساس خود ارزشمندی و تعامالت عاطفی فرزندان
    معصومه مروج نیا 1402
  30. طراحی و ارزیابی اثربخشی برنامه مداخلات حافظه فعال خانواده محور بر پیشرفت تحصیلی، نشاط معنوی و مهارت های ارتباطی دانش آموزان متوسطه اول با پیشرفت تحصیلی پایین
    پری صیادی 1402
  31. تدوین برنامه آموزشی توانمند سازی روان شناختی خانواده محور و ارزیابی اثربخشی آن بر ارتقای سلامت زیستی، پریشانی روان شناختی، تبعیت از درمان، نشاط معنوی و رضایت مندی زناشویی در افراد مبتلا به دیابت و فشارخون»
    بهاره میراحمدی 1402
  32. تدوین و ارزیابی اثربخشی برنامه آموزش خلاق بر نشاط معنوی، تفکر خلاق و مهارت حل مساله دانشجویان دانشگاه های مشهد
    عفت رسولی ثانی ابادی 1402
  33. طراحی و اثربخشی درمان خانواده محور مبتنی بر رویکرد فرا تشخیصی بر شاخص توده بدنی، تنظیم هیجان، کیفیت رابطه با والدین در دوران پاندمی کووید-19 در نوجوانان چاق و با اضافه وزن
    مرجان ربانی با وجدان 1402
  34. بررسی رابطه نشاط معنوی، پیشرفت تحصیلی، خلاقیت، و نگرش های اجتماعی با موفقیت های جوانان ورزشکار حرفه ای (با نگاه تدوین مدل سلامت روان و توفیقات ورزشی)
    میترا رضوانی دهاقانی 1402
  35. طراحی و ارزیابی اثربخشی برنامه آموزش مهارت های اجرایی مبتنی بر بازی درمانی خانواده محور در کودکان دبستانی با اختلال کاستی توجه
    سیده فاطمه موسوی 1401
  36. تدوین و اعتبارسنجی الگوی آموزشی مبتنی بر نظریه یادگیری سازنده گرایی و ارزیابی اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی و قدرت خلاقیت در دانش آموزان دبیرستانی
    مژگان فریدون نژاد 1401
  37. طراحی و ارزیابی اثربخشی مداخلات روانشناسی خانواده محور بر تقویت جاذبه های زوجیت در والدین ، نشاط معنوی، پیشرفت تحصیلی و نگرش فرزندان نسبت به ازدواج
    راضیه ستوده 1401
  38. طراحی وارزیابی اثربخشی برنامه مداخلات روان شناختی خانواده محور بر سبک زندگی ارتقا دهنده سلامت زنان مبتلا به سرطان
    فرح لطفی کاشانی 1401
  39. طراحی و ارزیابی اثربخشی برنامه مداخلات شناختی و حرکتی و بازی های خانواده محور بر نشاط معنوی والدین، کاهش نشانگان بالینی و بهبود مهارت های شناختی کودکان مبتلا به سرطان
    آیدا فرشام 1401
  40. طراحی مدل ساختاری رابطه تصویر بدن با ویژگی های شخصیت در افراد مبتلا به آرتریت روماتوئید:نقش واسطه ای استرس ادراک شده و تنظیم هیجان
    آتنا پاشا 1401
  41. طراحی برنامه بازی های تعاملی حسی و حرکتی خانواده محور و ارزیابی اثربخشی آن بر هماهنگی دیداری- حرکتی و کنش های ارتباطی کودکان 12 تا 24 ماهه با سابقه کم وزنی به هنگام تولد
    ثریا علوی نژاد 1401
  42. مقایسه اثربخشی روش مدیریت استرس مبتنی بر رویکرد شناختی رفتاری و آموزش خودمراقبتی و ترکیب آن دو بر تبعیت درمانی، خودمراقبتی دیابتی، وضعیت سلامتی، استرس ادراک شده، سبک و کیفیت زندگی در افراد مبتلا به دیابت نوع 2
    امینه جلالی 1401
  43. تدوین برنامه غنی سازی روابط زوجیت در والدین کودکان خودمانده (طیف اوتیسم) و ارزیابی اثربخشی آن بر تعاملات ارتباطی، مهارت های کلامی و رفتارهای اضافی فرزندان
    مریم ممقانیه 1401
  44. ارایه مدلی از عوامل اثرگذار بر کیفیت زندگی خانواده های دارای فرزند با نشانگان داون مبتنی بر یک مطالعه آمیخته
    مجید امیدی خانکهدانی 1401
  45. ارزیابی مقایسه ای اثربخشی زوج درمانی پویشی بین فردی کوتاه مدت و درمانگری هیجان مدار بر وضعیت همسران مبتلا به اختلال در تعاملات عاطفی
    مریم باقری 1401
  46. بررسی تحلیلی رابطه رضایتمندی زوجین و میزان تحصیلات والدین با سازش یافتگی گروهی، پیشرفت تحصیلی و خلاقیت فرزندان سنین دبستانی با ویژگیهای خاص دوران تولد (با نگاه تدوین مدل زیستی-عاطفی، شناختی-اجتماعی)
    بنت الهدی کیان 1401
  47. طراحى برنامه آموزشی نشاط معنوى و ارزیابى اثر بخشى آن بر احساس امنیت روانی، ترس از شکست، و موفقیت ورزشی ورزشکاران
    حمیده ابریشم کار 1401
  48. بررسی تاثیر طول دوره بارداری و وزن هنگام تولد بر وضعیت تحول مهارتهای ارتباطی، حرکتی، شناختی و هیجانی کودکان 12 تا 36 ماهه: ارائه الگو به منظور تدوین برنامه مداخله ای
    مهستی شهسواری 1401
  49. بررسی رابطه خلاقیت با سلامت روان , نشاط معنوی و محبوبیت دانش اموزان متوسطه و تدوین الگوی نشاط معنوی
    افشان نیک نفس 1401
  50. طراحی برنامه سلامت خانواده محور و مقایسه اثربخشی آن با برنامه بازتوانی قلبی بر مولفه های زیستی و روان شناختی در افراد مبتلا به عروق کرونر قلب
    نگین دری 1401
  51. طراحی برنامه‌ مداخلات گروهی روان نمایشی (سایکودراما) مبتنی بر طرح‌واره‌های ناسازگار و ارزیابی اثربخشی آن بر نشاط معنوی بزرگسالان
    محمدرضا جباری 1401
  52. بررسی تحلیلی پیامدهای زیستی، روانشناختی و پیوندهای ارتباطی در وضعیت کرونایی بر خانواده ها: طراحی یک الگوی مطلوب برای سبک زندگی
    فرشته سردارزاده 1401
  53. بررسی تحلیلی ریشه های دافعه های روانی – جنسی و احساس همسرگریزی در زوج های متقاضی طلاق با نگاه ارائه مدل کاهش فراوانی طلاق
    لیلا شمخالی 1401
  54. بررسی تحلیلی ویژگی های زیستی، شناختی، عاطفی ، تبار اجتماعی و فرآیند ازدواج، فرزندآوری و میزان رضایتمندی زوجیت در والدین کودکان خودمانده
    راضیه اسدی 1401
  55. تدوین برنامه‌ی داستان خوانی مشارکتی خانواده محور و ارزیابی اثربخشی آن بر رفتار انطباقی، حافظه‌ی کلامی و رشد زبان دانش آموزان دارای نشانگان داون دوره آمادگی
    نیره نقدی 1400
  56. ریشه های روان شناختی و اجتماعی واماندگی تحصیلی دانش آموزان متوسطه با نگاه تدوین الگوی ماندگارى در چرخه تعلیم وتربیت در استان هرمزگان
    مرتضی رئیسی حسن لنگی 1400
  57. کارکرد اجتماعی کودکان با و بدون اختلال کاستی توجه/ بیش فعالی و بی قراری: نقش کارکردهای اجرایی و اجتماعی سازی هیجانات توسط والدین
    عباس شیخ محمدی 1400
  58. تدوین و ارزیابی اثربخشی برنامه مبتنی بر معنا درمانی بر امید به زندگی، نشاط معنوی، تاب آوری ، پذیرش اختلال زیستی و کیفیت زندگی در افراد مبتلا به اختلال شایع نقص ایمنی تغییر پذیر
    شقایق کهریزی 1400
  59. تدوین الگوی مبتنی بر نشاط معنوی و رضایتمندی زوجیت والدین و ارزیابی آن بر پیشرفت تحصیلی و خلاقیت فرزندان
    حمید سیفی 1400
  60. طراحی برنامه جامع آموزشی حل خلاق مسئله ارزیابی اثربخشی آن بر تفکر واگرا، تعاملات بین‌فردی و عزت‌نفس دانش آموزان تیزهوش
    سیدسعید سجادی اناری 1400
  61. تهیه مقیاس بومی سنجش هوش‎های چندگانه برای دانش‎آموزان دوره اول ابتدایی
    مجتبی مهدوی 1399
  62. ارزیابی اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر بهبود کارکردهای اجرایی و عملکرد رفتاری ،تحصیلی،شناختی آموزشی در دانش آموزان دیرآموز
    زینب گندمی 1399
  63. تدوین برنامه توسعه حرفه ای فراگیر - حمایتی و ارزیابی اثربخشی آن بر نگرش و خودکارآمدی حرفه ای معلمان در آموزش دانش آموزان با اختلاف طیف اتیسم
    عباسعلی تقی پورجوان 1399
  64. مفهوم سازی و سنجش اخلاق در نوجوانان ایرانی ارائه یک الگوی اسلامی - ایرانی
    مرضیه ساویز 1398
  65. طراحی برنامه دقیق آموزی (PT) در خواندن و ارزیابی اثر بخشی آن بر افزایش میزان سرعت ، صحت خواندن و روان خوانی دانش آموزان با مشکلات خواندن
    ابوالفضل رشیدی احمدابادی 1398
  66. طراحی برنامه آموزش مثبت نگری مبتنی بر شفقت برای والدین کودکان با نشانگان داون و ارزیابی اثر بخشی آن بر بهزیستی روان شناختی والدین، پذیرش نیازهای ویژه کودک ، رضایت مندی زوجیت و ارتباط والد - کودک
    رضا کرمی نژاد 1398
  67. تدوین برنامه توانبخشی شنیداری مجازی چندرسانه ای خانواده محور : بررسی اثربخشی آن بر رشد ادراک شنیداری ، توانایی های زبانی و مهارت های اجتماعی کودکان ناشنوای کاشت حلزون شده
    زهرا عباسیان نیک 1398
  68. استانداردسازی نسخه سوم نظام سنجش رفتاری کودک پیش از دبستان در شهر تهران
    مرسده چگینی 1398
  69. تدوین برنامه معنادرمانی بر پایه ارزش های اسلامی - ایرانی و ارزیابی اثربخشی آن بر نشاط معنوی و رضامندی زوجیت در والدین کودکان استثنایی
    ندا فراهینی 1398
  70. طراحی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی بر حافظه آینده نگر و بررسی اثربخشی آن بر مشکلات رفتاری و کارکردهای اجرایی ( توجه و حافظه فعال ) کودکان با اختلال کاستی توجه بیش فعالی
    حدیث موسی زاده مقدم 1398
  71. طراحی برنامه مداخلات عصب روانشناختی خانواده محور و ارزیابی اثربخشی آن بر کارکرد های اجرایی و علائم رفتاری کودکان با نشانگان بیش فعالی و بی قراری
    نگین معتمدیگانه 1398
  72. تدوین برنامه ویژه اوقات فراغت خانواده محور و ارزیابی اثربخشی آن بر حافظه فعّال، ظرفیت شناختی و مهارت‌های ارتباطی دانش‌آموزان آهسته‌گام
    سیده سمیه جلیل ابکنار 1397
  73. ساخت و استاندارد سازی ابزار غربالگری احتمال آسیب طلاق در متقاضیان ازدواج بر اساس نظریه کلاسیک و مقایسه آن با نظریه سوال - پاسخ
    طاهره سادات علوی 1397
  74. طراحی برنامه بازی درمانی شناختی - رفتاری خانواده محور برای دانش آموزان با اختلال کاستی توجه و بیش فعالی و اثربخشی آن بر نشانه های این اختلال و تعامل مادر - کودک
    سمیه حبیب پور 1397
  75. طراحی برنامه ارتقای کیفیت زندگی مبتنی بر رویکرد شناختی رفتاری گروهی و بررسی اثر بخشی آن بر سلامت روان و سازش یافتگی نوجوانان با آسیب بینایی
    علیرضا صدقی طارمی 1397
  76. طراحی و بررسی اثر بخشی مولفه های مدرسه تاب آور
    لیلا افضلی 1397
  77. نقش سرسختی،راهبردهای مقابله با استرس،سبک های عقلانی و عملکرد قبلی در پیش بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان دلنشگاه افسری امام علی (ع)
    جهانبخش صادقی گندمانی 1396
  78. متناسب سازی برنامه آموزش فرزند پروری با نگاه مثبت در بستر ارزش های فرهنگی و ارزیابی اثر بخشی آن بر رضامندی زوجیت و سلامت روان والدین کودکان آهسته گام
    محمد عاشوری 1396
  79. بررسی نقش واسطه ای گفتار با خود در مدل مفهومی رابطه رشد زبان و دلبستگی ایمن با خود تنظیمی رفتاری کودکان ناشنوا و عادی : مطالعه مقطعی
    کورش امرایی 1396
  80. طراحی برنامه آموزش هوش هیجانی برای نوجوانان با مشکلات هیجانی _ رفتاری تک والدی و بررسی اثر بخشی آن در سازگاری اجتماعی و مشکلات رفتاری آنان
    فرزانه معتمدی شارک 1396
  81. طراحی برنامه مداخله ای پردازش شنیداری مرکزی و بررسی اثر بخشی آن بر روان خوانی ،درک خواندن و ادراک شنیداری در دانش آموزان نارسا خوان
    معصومه قاسمی 1396
  82. طراحی و تهیه برنامه آموزش حل مساله بین فردی با رویکرد خلاقانه و برارزیابی اثر بخشی آن برارتقای خلاقیت و مهارتهای اجتماعی دختران دبستانی سر آمد
    لیلا کاشانی وحید 1396
  83. طراحی برنامه آموزش کارکردهای اجرایی و بررسی تاثیر آن بر مهارت های اجتماعی و ارتباطی کودکان اتیستیک با عملکرد بالا
    هادی هاشمی رزینی 1396
  84. بررسی تحلیلی رابطه ترکیب گروه های خونی ، فصل انعقاد نطفه و سن زیستی والدینیا فراوانی کودکان با نشانگان داون در شهر تهران
    فاطمه نصرتی 1396
  85. طراحی برنامه بهبود بخشی روابط درون خانوادگی و ارزیابی اثر بخشی آن بر رضامندی زوجیت ، مهارتهای فرزند پروری والدین و نشانه های بالینی اختلال رفتاری فرزندان
    سوگند قاسم زاده 1396
  86. طراحی و بررسی اثر بخشی برنامه بخشایش گری در ارتقای رضامندی زوجیت ، سلامت روانی و تعاملات مادر کودک در مادران کودکان آهسته گام
    شهروز نعمتی 1396
  87. طراحی برنامه درسی مهارت های پیش حرفه ای برای دانش اموزان آهسته گام ( کم توان ذهنی ) در دوره ابتدایی
    قربان همتی علمدارلو 1396
  88. اثر بخشی برنامه آموزشی مبتنی بر ذهن آگاهی ( حواس جمعی ) در ارتقای تعامل والد - کودک و رضامندی زوجیت مادران کودکان آهسته گام
    سیف اله آقاجانی 1396
  89. طراحی برنامه آموزش شناخت اجتماعی با تاکید بر نظر(tom)و بررسی اثر بخشی آن بر کارکرد اجتماعی اتیستیک با (hf)
    سعید رضایی 1396
  90. طراحی برنامه عصبی - شناختی رایانه محور جهت تدوین و پیاده سازی سامانه هوشمند حمایتگر تصمیم بالینی با هدف شناسایی کودکان پیش دبستانی مستعد اختلال خواندن (دیسلکسیا)
    مونا دلاوریان 1396
  91. طراحی برنامه جامع توانبخشی شنیداری زود هنگام خانواده محور و بررسی اثر بخشی آن بر رشد مهارت های ارتباطی و هیجانی - اجتماعی کودکان ناشنوا
    فاطمه نیک خو 1396
  92. تدوین برنامه آموزش مهارت های پیش کلامی و بررسی اثر بخشی آن بر مهارت های ارتباطی و اجتماعی کودکان خود مانده
    محمد پارسا عزیزی 1396
  93. طراحی برنامه تاب آوری مبتنی بر معنویت اسلامی و بررسی اثر بخشی آن بر سلامت روانی، رضامندی زوجیت و تعاملات درون خانوادگی مادران کودکان آهسته گام
    شهرزاد بخشی زاده 1396
  94. آماده سازی انطباق گفتار نشانه ای زبان فارسی و بررسی اثر بخشی آن بر ادارک گفتار کودکان استثنایی با آسیب شناسی در شهر تهران
    گیتا موللی 1396
  95. اثر بخشی بررنامه حرکت درمانی بر نشانه های بالینی ، کارکردهایی اجرایی و بهزیستی دانش اموزان با اختلال کاستی توجه و بیش فعالی و مقایسه آن با درمان نوروفیدبک
    سمیه ساداتی فیروزآبادی 1396
  96. طراحی و ارزیابی اثر بخشی برنامه بازی درمانی عروسکی برای مهارتهای ارتباطی کودکان در خود مانده
    سید محسن اصغری نکاح 1396
  97. هنجاریابی هوش آزمونهای اولیه مقیاس استانقورد - بنیه خردسالان (ESB5)برای سنین 2-7 سال
    کامبیز کامکاری 1396
  98. بررسی رابطه ویژگی های زیستی ، شناختی و روانی- اجتماعی و پیوندهای خویشاوندی والدین با وزن نوزاد به هنگام تولد در استان اصفهان
    مهدی خانبانی 1396
  99. ارزیابی برنامه توانبخشی بازی درمانی گروهی شر مبتنی بر مدل پردازش حسی دان و اثر بخشی آن بر کاهش نشانگان در خودماندگی کودکان در خودمانده با کارکرد بالا
    محبوبه درگاهی زابلی 1396
  100. طراحی برنامه آموزش بازداری پاسخ و حافظه فعال و بررسی اثر بخشی آن بر کاهش نشانه های اختلال و بهبود مهارت های اجتماعی دانش آموزان با اختلال کاستی توجه و بیش فعالی ها
    الهام حکیمی راد 1396
  101. طراحی برنامه آموزشی خانواده محور بارو شناختی - رفتاری و بررسی اثر بخشی آن به سلامت روانی والدین کودکان دارای نارسایی توجه /فزون کنشی و مهارتهای ارتباطی آنان با فرزندان
    اکرم پرند 1396
  102. طراحی برنامه آموزشی فرزند پروری مبتنی بر ذهن آگاهی خانواده محور برای مادران کودکان با نشانگان داون و بررسی اثر بخشی آن بر رضامندی زوجیت ،بهزیستی روانشناختی و رابطه والد- کودک
    ساجد یعقوب نژادقاین 1396
  103. طراحی برنامه رابطه درمانی تحولی (فلورتایم) بر پایه هنر موسیقی و ارزیابی اثر بخسی آن در مهارتهای ارتباطی و اجتماعی کودکان خودمانده
    یوسف شاهی 1396

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. اثربخشی مداخلات روان شناختی بر پایه هشیاری در لحظه ها بر احساس امنیت روانی و تنظیم شناختی هیجان نوجوانان بی قرار و بیش فعال
    مهسا شیران 1404
  2. بررسی رابطه سبک فرزندپروری، ترتیب تولد ونوع دلبستگی به والدین باخودشیفتگی در فرزندان
    زهرا امینیان 1404
  3. رابطه اختلال بی قراری فرزندان با ویژگی های شخصیتی و میزان محبوبیت والدین ایشان با نگاه تدوین برنامه مداحلات روان شناختی اثربخش
    فاطمه کارخانه یوسفی 1403
  4. بررسی رابطه سبک زندگی مادران در دوران بارداری با وزن تولد و مهارت های تحولی فرزندان
    زهرا مازندرانی 1403
  5. بررسی رابطه پیوندهای خانوادگی و نشاط معنوی با قدرت خلاقیت در دانش آموزان تیزهوش
    نسرین نورزاده 1403
  6. بررسی رابطه مهارت خواندن در نوجوانان آهسته گام با نشانگان داون با تعاملات بین فردی و سازش یافتگی ایشان
    مریم امانی نظام آبادی 1403
  7. بررسی فراوانی بلوغ جنسی پسران در دانش آموزان پایه های چهارم، پنجم و ششم دبستانی و میزان آگاهی والدین ایشان در مدیریت رفتار فرزندان
    نیلوفر ملک محمدی 1403
  8. تدوین و ارزیابی اثر بخشی برنامه خدمات روان شناختی خانواده محور بر پایه خود درمانگری نظارتی بر کاهش افسردگی در خانم های متاهل
    نازنین شکاری ماهونکی 1403
  9. بررسی رابطه ی احساس خودارزشمندی ، نشاط معنوی و انگیزه ی تلاشمداری با خلاقیت در دانش آموزان
    غزل امامی راسخ 1403
  10. بررسی رابطه نشاط معنوی با رضامندی شغلی در کارکنان دانشگاه تهران
    سیده عاطفه معافی مدنی 1403
  11. مقایسه ویژگی های شخصیتی و پیوند های خانوادگی دانش آموزان تیزهوش با بیشترین و کمترین خلاقیت
    پردیس طباطبائی ایرانی 1403
  12. بررسی رابطه رضامندی زوجیت و تعامل والدین با کودک با فراوانی گرایش فرزندان به بازی های مجازی
    زهرا شاه محمدی 1403
  13. بررسی رابطه محبوبیت والدین با خودارزشمندی، مهارت های ارتباطی و خلاقیت در فرزندان تیزهوش
    مبینا صفری دستجرده ئی 1403
  14. مقایسه میزان اضطراب زیست محیطی ناشی پیامدهای تغییر اقلیم در نوجوانان عادی و تیزهوش
    زهرا بابائی 1403
  15. بررسی نگرش و رغبت معلمان مدارس عادی نسبت به حضور دانش آموزان استثنایی در کلاس های تلفیقی
    محمد نمازی 1403
  16. بررسی مقایسه ای نگرش معلمان عادی و استثنایی نسبت به محتوا و اثربخشی برنامه های آموزش مجازی
    شیوا ایوانی 1403
  17. تدوین و ارزیابی اثربخشی برنامه تقویت هشیاری درلحظه ها بر تنظیم و ابراز هیجانات در جوانان با نشانگان اضطرابی
    محسن توکلی 1403
  18. طراحی و ارزیابی اثربخشی برنامه عروسک درمانی والدین محور بر کنش های کلامی و مهارت های ارتباطی کودکان خود مانده (طیف اوتیسم)
    سوگند صادقی ناجی 1402
  19. رابطه ویژگی های شخصیتی والدین با کنترل خشم و میزان اضطراب در کودکان پیش دبستانی
    فاطمه رضائی 1402
  20. مقایسه ی اثربخشی روش درمانی اصلاح سوگیری شناختی (CBM) با درمان تحریک الکتریکی مغز (tDCS) بر اضطراب، افسردگی و سوگیری توجه در افراد مبتلا به کمردرد مزمن
    احمد طاهری 1402
  21. تدوین و ارزیابی برنامه عروسک های دست گردان خانواده محور برتعاملات ارتباطی والدین با فرزند خود مانده
    نفیسه سبزی 1402
  22. اثر بخشی معنا درمانی بر تحمل پریشانی و انعطاف پذیری شناختی در افراد سوگوار ناشی از کرونا در شهر کرمان
    محمد محمودی 1402
  23. بررسی رابطه رضا مندی زوجیت والدین با رشد عاطفی فرزندان پیش دبستانی در شهر کرمان
    سارا ایرانی فتح اباد 1402
  24. بررسی نگرش خانم های مجرد نسبت به اصول انتخاب همسر مطلوب و عوامل باز دارنده ازدواج ماندگار
    فاطمه فیروزی 1402
  25. تحلیل شبکه ساختار همبودی نشانه‌های تجارب آسیب زای کودکی با تاب آوری و شایستگی اجتماعی در افراد بین 15 تا 30 ساله مصرف کننده مواد در تهران
    فائزه دیرمینا 1402
  26. اثر بخشی مداخله مبتنی بر تنظیم هیجان بر احساس تنهایی، امید و مدیریت هیجانات کودکان کار در معرض آسیب اجتماعی
    سارا سلیمانپور 1402
  27. آموزش نظام ارتباطی تبادل تصاویر (PECS) به مادران: ارزیابی اثر بخشی آن بر رشد مهارت های ارتباطی کودکان آهسته گام بدون گفتار
    رضوان سادات سیدجعفری 1401
  28. بررسی خصیصه های شخصیت و نگرش های زناشویی در زوج های متقاضی طلاق در دادگاه های خانواده شهر تهران
    سیدمحسن امامی دوست 1401
  29. بررسی اثر بخشی روایت درمانی بر کاهش وزن بزرگسالان با اضافه وزن
    الناز زاهد 1401
  30. بررسی رابطه بهره گیری بهینه از ظرفیت هوشی با نشاط معنوی و میزان خلاقیت در دانشجویان
    سیده صدیقه فاضل مژدهه 1401
  31. اثربخشی توانمندسازی حسی حرکتی خانواده محور بر ظرفیت هوشی، توان خواندن و مهارت های روزمره زندگی دانش آموزان با نشانگان داون
    زهرا سلطانی 1401
  32. بررسی اثر بخشی ویژگی های شخصیتی وکلا بر سوگیری در انجام تعهد با توجه به نقش وضعیت اجتماعی - اقتصادی آنان
    زهرا باقری 1401
  33. طراحی و ارزیابی اثربخشی فضاهای دنج بر سازش یافتگی کودکان پیش دبستانی
    سپیده ابوقداره 1401
  34. بررسی کیفیت رابطه ی پدرها با همسرشان و میزان دلبستگی آنان به کودک با اختلال خودماندگی(اتیسم)
    کوثر یحیی زاده ملک خیلی 1401
  35. رابطه بین سلامت ‌روان والدین و فراوانی اختلالات عاطفی و رفتاری نوجوانان در دوران حاکمیت کرونا و ضرورت حضور بیشتر در خانه
    محسن رجبی 1401
  36. بررسی رابطه رضایتمندی زوجین با شیوه ی فرزند پروری والدین و سبک های دلبستگی والدین فرزندان دارای مشکلات رفتاری
    محدثه رجالی 1401
  37. ی رابطه خود تعیین گری با نشاط معنوی دانش آموزان مقطع متوسطه اول مدارس مفید در تهران
    امیرحسین دولو 1401
  38. مبانی روانشناختی همسرگریزی در زوج های متقاضی طلاق
    سارا علیزاده باروق 1401
  39. بررسی مقایسه‌ای سبک دلبستگی با جمع گرایی و فردگرایی در جوانان ایرانی و آلمانی
    ریحانه سلیمانیون 1401
  40. بررسی رابطه شفقت به خود و تصویر بدنی با بهزیستی روانشناختی در زنان متقاضی طلاق
    هانیه دیدگر 1401
  41. بررسی تحلیلی ویژگی های شخصیتی و رویکرد فرزندپروری والدین نوجوانان معتاد به مواد مخدر
    گلاره شاه جهانی کاشانی 1401
  42. مقایسه کیفیت زندگی و نگرش های اجتماعی زنان خانه دار و زنان شاغل ساکن شهر تهران
    امیر بهرامی فرد 1401
  43. بررسی اثربخشی بسته افزایش مهارت پیشان بر ارتقای مهارت‌های شناختی و اجتماعی کودکان دارای اختلال طیف اتیسم
    عرفان بساطی 1400
  44. بررسی تحلیلی فراوانی افسردگی در کارکنان،نهادهای آموزشی و خدماتی جزیره کیش
    پریسا پهلوانی 1400
  45. بررسی رابطه رضامندی شغلی و نشاط معنوی با عاملیت تعهد سازمانی در بین کارکنان بانک های شهر سنندج
    آنیتا عباسی فرید 1400
  46. رابطه ی همدلی با رضایت زناشویی با نقش میانجی ابراز وجود در زوج های متقاضی جدایی
    دنا آریائی 1400
  47. " رابطه سبک فرزند پروری والدین با نشاط معنوی فرزندان
    مریم نیک سیر 1400
  48. بررسی رابطه سبک فرزند پروری والدین با نشاط معنوی فرزندان
    الهه نری میسا 1400
  49. بررسی تحلیلی ویژگیهای زیستی،شناختی و روانی و اجتماعی والدین بابیش از یک فرزند استثنایی در اقلیم کردستان عراق ،سلیمانیه
    ادریس عبدالله 1399
  50. بررسی تحلیلی رابطه خصیصه های شخصیتی با نگرش به جراحی زیبایی در دختران دبیرستانی
    حورا پارسی نژاد 1399
  51. بررسی تحلیلی ویژگیهای زیستی، شناختی و روانی و اجتماعی والدین با بیش از یک فرزند استثنایی در اقلیم کردستان عراق-حلبچه
    فرهاد محمد امین 1399
  52. مقایسه تفکر انتقادی، تنظیم شناختی هیجان و ذهن آگاهی در دانش آموزان تیزهوش و عادی
    سروش رنجبر 1399
  53. پژوهشی در اثربخشی برنامه پویای تئاتر درمانی بر نوجوانان مقیم کانون اصلاح و تربیت با تاکید بر شاخصه های نگرش اجتماعی و احساس خودارزشمندی
    شکیبا فدایی جونقانی 1398
  54. بررسی رابطه ویژگی های زیستی ، شناختی ، روانی - اجتماعی و رضامندی زوجیت والدین با وزن هنگام تولد نوازد در بیمارستان تامین اجتماعی تاکستان
    فرنوش طاهریان 1398
  55. اثربخشی غنی سازی روابط درون خانوادگی بر مهارت های اجتماعی کودکان خودمانده و تاب آوری و ابراز هیجان خواهران و برادران آنان
    الهام شفیعی 1398
  56. بررسی مقایسه رضامندی زوجیت و نشاط معنوی در والدین دانش آموزان آهسته گام و عادی
    گیتی دبیری 1397
  57. اثربخشی بازی های حسی و حرکتی خانواده محور با عروسک های دستی بر مهارت های کلامی و تعاملات اجتماعی کودکان خودمانده
    رعنا اگاه تهرانی 1397
  58. بررسی تحلیلی و مقایسه ای ویژگی های زیستی ، شناختی ، روانی و اجتماعی و رضامندی زوجیت و علائم آن بر وزن نوزاد در شهر کرد
    امنه مولوی وردنجانی 1397
  59. اثربخشی آموزش مهارت های مثبت اندیشی بر تاب آوری ،سخت رویی و بهزیستی معنوی مادران دارای کودکان آهسته گام
    سیروان راموز 1397
  60. بررسی تاثیر بازی درمانی (عروسک درمانی) بر افزایش مهارتهای ارتباطی کودکان در خود مانده
    حسین تیرداد 1397
  61. بررسی رابطه سن ورود به پایه اول دبستان با پیشرفت تحصیلی ، خلاقیت و نشاط معنوی در دانش آموزان تیز هوش
    محدثه تابش 1396
  62. بررسی تحلیلی رفتارهای جنسی نوجوانان آهسته گام در دوران بلوغ جنسی از دید والدین و معلمان
    سیدمحمدعلی میری فرگی 1396
  63. نقش تعدیل گر خود ارزشمندی در ارتباط بین امنیت اجتماعی و رضایت از زندگی در افراد بزرگسال با آسیب شنوایی
    سیدمحمد تولاییان 1396
  64. اثر بخشی آموزش مدیریت خشم بر میزان استفاده معلمان دانش آموزان کم توان ذهنی از راهبردهای کنترل خشم
    طه باستانفر 1396
  65. بررسی تحلیلی و مقایسه ای فراوانی ازدواجهای شش گانه خویشاوندی ( پدر محور مادر محور مضاعف) و غیر خویشاوند ی در والدین کودکان عادی و اشتثنایی با انواع خاص زیستی
    پرستو نایب زاده 1396
  66. بررسی تحلیلی و مقایسه ای ویژگیهای زیستی شناختی و روانی - اجتماعی والدین خویشاوند ( با پیوندهای شش گانه پدر محور ومادر محور ) و والدین غیر خویشاوند با بیش
    لیلا شیاسی ارانی 1396
  67. مطالعه ویژگیهای زیستی شناختی و روانی - اجتماعی والدین دارای بیش از یک فرزند استثنایی در شهرستان ارومیه
    مهران سلیمانی 1396
  68. تاثیر زبان دوم ( انگلیس) بر میزان لکنت در زبان اول و زبان دوم
    احمد درخشان پور 1396
  69. تحلیل محتوای کارکردی کتابهای درسی ریاضی مقطع ابتداییی دانش آموزان آهسته گام
    علی فراهانی 1396
  70. ارزیابی برنامه درسی ریاضی دانش آموزان آهسته گام و ارائه الگو در این زمینه
    سحر کرمی 1396
  71. بررسی اثر بخشی برنامه های آموزش مهارت های اجتماعی بر رشد مهارتهای اجتماعی کودکان آسیب دیده شنوایی
    کورش امرایی 1396
  72. برسی رابطه کنش های عامل با باورهای کلیشهای در نوجوانان بزهکار
    صغری رویتوندغیاثوند 1396
  73. اثر بخشی برنامه تقویت غیر مشروط و تقویت تفکیکی رفتارهای دیگر بر کاهش مشکلات رفتاری سه کودک خودمانده
    هایده صدری اقدم 1396
  74. اثر بخشی آموزش مهارت حل مساله برنگرش اجتماعی و سلامت روان نوجوانان بزهکار
    اعظم برهان 1396
  75. بررسی تحلیلی ومقایسه ای مولفه های رضامندی زوجیت در زوجهای خوشایند(با پیوندهای شش گانه وغیر خوشایند
    فاطمه شاهرخی آرا 1396
  76. رابطه خصیصه های شخصیت با رضامندی زوجیت در زوج های خویشاوند وغیر خویشاوند
    فرزانه عبداله نژاد 1396
  77. تصویر خود و ویژگیهای عاطفی نوجوانان با اختلالات حرکتی ، در آزمونهای فرافکن و عینی
    سعیده محسنی نژاد 1396
  78. اثر بخشی روش آموزش مستقیم بر یادگیری مفاهیم هندسی پایه پنجم دبستان در دانش آموزان با اختلال ریاضی
    زینب علیپورباغی 1396
  79. طراحی برنامه بازی درمانی عروسکی و ارزیابی اثر بخشی آن بر مهارت های ارتباطی دانش آموزان آهسته گام
    بهنام میرزاخانی 1396
  80. مقایسه شدت و فراوانی علائم، تنظیم هیجانی و حل مساله در زنان مبتلا به استرس پس از سانحه PTSD معتاد و غیر معتاد
    زینب تاجریان 1396
  81. بررسی تحلیی ویژگی های زیستی ، شناختی و روانی -اجتماعی و رضایت مندی زوجیت با وزن کم به هنگام تولد در شهرستان تربت جام
    غلام رسول پلوی امیرابادی 1396
  82. بررسی تحلیلی و مقایسه ای فراوانی ازدواجهای شش گانه خویشاوندی ( پدر محور مادر محور مضاعف) و غیر خویشاوند
    سیده مائده مقیمیان شیاده 1396
  83. بررسی تاثیر برنامه مداخله ای مثبت اندیشی بر سلامت روان و باورهای غیر منطقی در نوجوانان بزهکار
    معصومه رعیت ابراهیم ابادی 1396
  84. بررسی تاثیر برنامه کاردرمانی خانواده محور بر کودکان فلج مغزی پیش دبستانی
    مرضیه زارع میرک اباد 1396
  85. اثر بخشی برنامه آموزشی تخصصی مادران در قلمرو و خلاقیت و تاثیر آن بر رشد خلاقیت کودکان تیز هوش آنها
    جمیل یزدان پناه 1396
  86. بررسی پیمایشی مقایسه ای دانش ، نگرش و عملکرد معلمان مدارس عادینسبت به صرع در ایران و سودان
    هیثم عبدالرحیم 1396
  87. تدوین برنامه درمان با کمک حیوانات و بررسی اثر بخشی آن بر بهبود نشانگان اصلی اختلال های طیف اتیسم در کودکان
    طیبه تازیکی بالاجلینی 1396
  88. بررسی مقایسه ای سلامت روان و میزان بازداری و انعطاف پذیری در والدین کودکان بی قرار ، بیش فعال و عادی
    فاطمه صداقت صدر 1396
  89. تاثیر آموزش یکپارچه سازی شنیداری بر کاهش نشانگان خودماندگی
    مریم علیزاده جانی بگلو 1396
  90. طراحی برنامه مدیریت هیجانات واثر بخشی آن بر کاهش خشونت وارتقای سلامت بازیکنان خشن فوتبال
    محمد رحیمی 1396
  91. بررسی تحلیلی ویژگی های زیستی،شناختی، روانی -اجتماعی و رضامندی زوجیت والدین در شهرستان کرج با وزن نوزاد به هنگام تولد
    عاطفه سرداری 1396
  92. بررسی ویژگی های زیستی ،شناختی و روانی - اجتماعی والدین بیش از یک فرزند استثنایی در شهر قم
    محمد مدحی 1396
  93. امکان سنجی برگزاری دوره های آموزش مجازی مهارت های زندگی برای دانش آموزان نابینا ( با تاکید بر نیروی انسانی )
    مریم هاشمی بخشی 1396
  94. بررسی رابطه رضامندی زوجیت والدین با خلایت و سلامت روان دانش آموزان مراکز سمپاد
    صدیقه تسلیمی 1396
  95. بررسی مقایسه عملکردحافظه فعال و هیجان خواهی در نوجوانان بزهکار و عادی
    پروین منصوری 1396
  96. بررسی عوامل موثربر عدالت سازمانی و رابطه آن با رضایت شغلی در معلمان استثنایی ، تیز هوش و عادی
    معصومه ایمانی نوجانی 1396
  97. بررسی تحلیلی میزان آگاهی و نگرش دختران دبستانی نسبت به پدیده بلوغ همراه با تدوین برنامه جامع آموزشی ویژه دختران دبستانی
    صفورا ترقی 1396
  98. بررسی اثر بخشی آموزش کفایت اجتماعی خانواده محور بر مهارتهای اجتماعی کودکان آهسته گام و رابطه والد -کودک
    شبنم بیاتی 1396
  99. رابطه محبوبیت والدین از نظر فرزندان با نشاط معنوی و خلاقیت دانش آموزان دبیرستان های استعداد درخشان
    نیره نقدی 1396
  100. بررسی سلامت روان ، رضایت شغلی و کیفیت زندگی در معلمان کودکان عادی و استثنایی شهر کاشان
    علی محمد فلاح 1396
  101. بررسی تحلیلی رابطه ویژگی های ریستی و شناختی روانی - اجتماعی و زضامندی زوجیت والدین با وزن نوزاد به هنگام تولد در شهر تهران
    نسرین سلیمی 1396
  102. بررسی تحلیلی و مقایسه ای رابطه ای ویژگی های زیستی ، شناختی ، روانی - اجتماعی و رضامندی زوجیت والدین با وزرن نوزاد به هنگام تولد در شهرستان اسلامشهر
    اعظم عباسپور 1396
  103. مقایسه استرس والدگری ، رضامندی زوجیت و راهبردهای مقابله ای در مادران کودکان مبتلا به طیف اتیسم ( خودمانده) و مادران کودکان سالم
    هانیه همدانی 1396
  104. مقایسه رضامندی زوجیت و حمایت اجتماعی ادارک شده بین خویشاوند و غیر خویشاون در دانش آموزان استثنایی و عادی
    محمد مهاجرانی 1396
  105. تحلیل محتوای کاربردی متون کتابهای درسی دانش آموزان آهسته گام و عادی مقطع ابتدایی
    مهدی اکبری 1396
  106. بررسی و مقایسه حافظه دیداری دانش اموزان دختر شنوا و ناشنوا
    وجیهه السادات هاشمی زاده 1396
  107. اثر بخشی موسیقی درمانی فعال بر دامنه توجه و یادگیری ریاضی دانش آموزان آهسته گام ( کم توان ذهنی )
    ئاکو دلگشاد 1396
  108. اثر بخشی روش یکژارچگی حسی بر بهبود توجه کودکان با اختلال کاستی توجه و بیش فعالی
    سمانه مختاری 1396
  109. بررسی تاثیر یکپارچگی حسی خانواده محور بر مهارتهای ادارکی - حرکتی کودکان سندرم داون 8-5 ساله
    نسرین ابراهیمی 1396
  110. بررسی خودکار آمدی در خواهران و برادران نوجوان کودکان ناشنوا و آهسته گام بر اساس مشاهده پذیری معلولیت
    علیرضا کریمی 1396
  111. تدوین مقایس نوین تلفیقی برای سنجش ناتوانی یادگیری در دانش آموزان دبستان
    مرسده چگینی 1396
  112. بررسی تحلیلی رابطه ویژگی های زیستی ، شناختی، روانی - اجتماعی و رضامندی زوجیت در والدین با نوزاد کم وزن و نوزاد خوش وزن
    رعنا امینی 1396
  113. بررسی تحلیلی ، مقایسه ای ویژگی های زیستی ، شناختی ، روانی و اجتماعی مادران و زضامندی زوجیت و تاثیر آن بر وزن هنگام تولد در شهرستان چالوس
    ژاله خواجوی اسب چین 1396
  114. بررسی رابطه رضامندی زوجیت والدین با میزان محبوبیت آنها در نزد فرزندان با آسیب شنوایی و عادی
    راضیه اسدی 1396
  115. رابطه رضامندی زوجیت و سبک های فرزند پروری مادران دارای کودکان کاستی توجه و بیش فعالی
    بهناز وکیلیان 1396
  116. بررسی نیم رخ شناختی کودکان ناشنوای پیش زبانی باتجربه کاشت حلزونی در گروههای سنی مختلف
    میترا رجب بلوکات 1396
  117. اثر بخشی بازی درمانی خانوادهمحوربرکاهش اختلالات رفتاری فرزندان وبهبود رابطه والدین با ایشان
    سیده فاطمه موسوی 1396
  118. ارزیابی اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر نشانه های بالینی اضطراب وتصویربدنی درورزشکاران بدنساز مرد
    سید ابوالفضل موسوی 1396
  119. بررسی تحلیلی و مقایسه ای فرآیند ازدواج ، بارداری ،فرزند آوری و رضامندی زوجیتدر والدین کودکان خودمانده
    صمد عظیمی گروسی 1396
  120. بررسی مهارت های زبان دریافتی ،واسطه ای و بیانی دانش آموزان نارسا خوان و عادی
    دانیال همایون نیافیروزجاه 1396
  121. رابطه رضایت مندی زناشویی والدین با سلسله مراتب ارزش ها در دختران نوجوان آنان
    زهره عادل زاده 1396
  122. تهیه بسته آموزشی ارتقای کیفیت زندگی برای مادران کودکان با اختلال نارسایی توجه - بیش فعالی و بررسی اثر بخشی آن بر سلامت روان آنها
    مریم ایازی 1396
  123. تاثیر درمان با سیر بر کاهش شلی عضلانی در کودکان با نشانگان داون
    مریم فدایی نایینی 1396
  124. بررسی ویژگیهای زیستی شناختی و روانی - اجتماعی والدین کودکان ناشنوا با بیش از یک فرزند استثنایی
    اعظم بهادری 1396
  125. بررسی تحلیلی ویژگیهای زیست شناختی - اجتماعی وادلدین با بیش از یک فرزند استثنایی در شهرستان تهران
    محمدپارسا عزیزی 1396
  126. اثر بخشی فعالیت های حرکتی ظریف بر توجه ژایدار دانش آموزان آهسته گام آموزش ژذیر
    محسن محمودی 1396
  127. بررسی علل مقایسه ای کیفیت زندگی و سلامت روان و رضامندی زوجیت در والدین کودکان عادی و استثنایی خویشاوند و غیر خویشاوند
    اسماعیل محمدنژاد 1396
  128. بررسی رابطه بین سلامت سازمانی دبیرستانهای دخترانه دولتی شهر تهران با سلامت روانی مدیران آنها
    الهام رضاپورلکتویی 1396
  129. بررسیط اثر آموزش مقابله های معنوی بر تاب آوری و شادکامی مادران کودکان آهسته گام
    کریم نیکنام 1396
  130. مقایسه میزان فشار روانی و رضایتمندی زناشویی و حمایت اجتماعی ادراک شده والدین کودکان آهسته گام و کودکان عادی در استان گلستان
    محمدصالح نامی 1396
  131. تاثیر آموزش مهارتهای اجتماعی بر سازگاری اجتماعی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دیرآموز پایه دوم
    منصور سلیمانی 1396
  132. بررسی تحلیل ویژگی ها و نیازهای خانواده های داوطلب استفاده کننده از خدمات مراکز روان شناسی و مشاوره خانواده انجمن اولیا و مربیان تهران
    بهزاد دهنوی 1396
  133. بررسی تحلیلی و مقایسه ای آغاز تجربه بلوغ جنسی در دانش آموزان دختر شاغل به تحصیل در مدارس آهسته گام ، ناشنوا، و عادی شهر تهران
    فرزانه میرزائی تبار 1396
  134. بررسی تحلیلی رابطه ویژگیهای زیستی ،شناختی و روانی ،اجتماعی والدین با وزن تولد فرزندان در شهر تهران
    الهه نایبی 1396
  135. بررسی نگرش معلمان مدارس عادی نسبت به ویژگی ها و تواناییهای دانش آموزان نابینا و ناشنوا در شهر کابل
    جعفر احمدی 1396
  136. اجرای برنامه آموزشی شیوه های فرزند پروری برای والدین کودکان آهسته گام و ارزیابی اثر بخشی آن بر کارکرد خانواده و تعامل والد -کودک
    فاطمه طاهری 1396
  137. بررسی رضامندی زوجیت والدین با ویژگی های شخصیتی فرزندان و گزیدگان جشنواره بین المللی خوارزمی ، المپیاد های علمی و دانش آموزن عادی
    منیر شمس 1396
  138. بررسی رضامندی زوجیت والدین با خلاقیت و سلامت روان دانش آموزان تیز هوش
    مریم دالوند 1396
  139. بررسی تحلیل ویژگیهای زیستی ، شخصیتی و روانی - اتماعی والدین کودکان مبتلا به فلج مغزی(CP) و مقایسه آن با والدین کودکان عادی
    سعید رضایی 1396
  140. بررسی مقایسه سبکهای دلبستگی ، شیوه های فرزند پدری و فرآیند ازدواج و فرزند آوری در والدین کودکان در خود مانده
    نیلوفر جعفری 1396
  141. بررسی تحلیلی و مقایسه ای فراوانی ازدواجهای شش گانه خویشاوندی (پدر محور - مادر محور و مضاعف) و غیر خویشاوندی در والدین کودکان عادی
    ازاده طالبی 1396
  142. رابطه رضامندی زوجیت با مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به نشانگانداون و مقایسه آنها با کودکان عادی
    مریم رجبی سماغچه 1396
  143. بررسی اثر بخشی مداخله های آموزشی خانواده محور بر رشد حرکتی و کلامی کودکان آهسته گام با نشانگان داون 6-4 سال
    سپیده بهمنی حیدرابادی 1396
  144. بررسی مقایسه ای حمایت اجتماعی دریافت شده ، ادراک شده ، خود کار آمدی و سلامت روان دانش آموزان تیز هوش و عادی
    حسین تقی زاده کردی 1396
  145. مطالعه رشد مهارت های اجتماعی و پشرفت تحصیلی در دانش آموزان با آسیب شنوایی در مدارس ویژه تلفیقی مقطع ابتدایی شهر اهواز در سال تحصیلی 92-91
    نریمان اسدی پور 1396
  146. اثر بخشی آموزش مهارت های حل مسئله بر سازگاری اجتماعی دانش آموزان تیز هوش
    نسرین حاجی محمدعلی 1396
  147. بررسی تحلیلی و مقایسه ای ویژگی های زیستی ، شناختی ،روانی و اجتماعی والدین خویشاوند و غیر خویشاوند با بیش از یک فرزند استثنایی در شهر کرد
    داریوش رحیمی دستنایی 1396
  148. تاثیر درمان TDCSبر افزایش کارکردهای اجرایی و کاهش نشانه های کودکان مبتلا به اختلال ریاضی مبتنی بر شواهد پتانسیل وابسته به رویداد ERP
    مونا اسبقی ابخشش 1396
  149. بررسی اثر بخشی برنامه آموزش ذهن اگاهی بر کاهش استرس والدین و افزایش رضایتمندی زوجین در مادران کودکان خودمانده
    سپیده کریمی 1396
  150. بررسی تحلیلی رابطه ویژگیهای زیستی شناختی روان و اجتماعی والدین نوزادن کم وزن با مشخصه های والدین نوزادان با وزن طبیعی در شهرستان شاهین شهر اصفهان
    طیبه سبزی 1396
  151. بررسی مقایسه ای ویژگی های زیستس ، شناختی، روانی - اجتماعی والدین خویشاوند و غیر خویشاوند دارای بیش از یک فرزند استثنایی در مناطق شهری و روستایی ورامین ، پیشوا، قرچک و پاکدشت
    نسرین کریمی ناصر 1396
  152. تهیه برنامه ویژه آموزش شناخت اجتماعی بر پایه نظریه ذهن و ارزیابی آن بر رشد اجتماعی نوجوانان آهسته گام با نشانگان داون
    ساجد یعقوب نژادقاین 1396
  153. اثر بخشی آموزش برنامه غنی سازی ارتباط بر رضامندی زوجیت و رابطه مهرورزانه ( رمانیک) مادران داری کودک با نشانگان داون
    عبداله جمالی 1396
  154. برررسی ومقایسه عوامل موثر در رضایت شغلی و رضایت زناشویی در میان معلمان مدارس عادی و استثنایی و تیز هوشان
    مینا شریفی 1396
  155. بررسی میزان تاثیر توکل و امیدواری بر سلامت روان مادران کودکان تابینا و ناشنوا و آهسته گام
    کبری بهرامی راد 1396
  156. مقایسه سلامت روانی و رضامندی زوجیت در والدین کودکات فلج مغزی و والدین کودکان عادی
    هادی هاشمی رزینی 1396
  157. بررسی تحلیلی و مقایسه ای ویژگیهای زیستی، شخصی و روانی اجتماعی والدین خویشاوند ( با پیوندهای شش گانه پدر محور و مادر محور ) و والدین غیر خویشاوند
    مژگان سلیمانی 1396
  158. بررسی تحلیلی و مقایسه فراوانی انواع ازدواتجهای شش گانه خویشاوندی ( پدر محور - مادر محور-مضاعف) و ازدواجهای غیرخویشاوند در والدین کودکان استثنایی با انواع آسیبهای خاص زیستس شناختی
    ابوالفضل رشیدی احمدابادی 1396
  159. فراوانی ازدواجهای شش گانه خویشاوندی در والدین کودکان عادی و استثنایی و رابطه آن با انواع معلولیت در مناطق شهری و روستایی شهرستان اردبیل گامی در جهت برنامه جامع ارائه خدمات
    شهروز نعمتی 1396
  160. بررسی اثر بخشی روش آموزش خودآموزی کلامی بربهبود عملکرد ریاضی دانش آموزان دختر حساب نارسای پنجم ابتدایی
    فاطمه رسموند 1396
  161. بررسی تحلیلی و مقایسه ای فراوانی ازدواج های شش گانه خویشاوندی و غیر خویشاوند در والدین کودکان عادی استثنایی با انواع آسیب های خاص زیستی ، شناختی در مناطق شهری و روستایی همدان
    علی صادقی سیاح 1396
  162. تاثیر اموزش راهبردهای فراشناختی درک مطلب دانش آموزان با مشکلات خواندن
    جعفر بخشی 1396
  163. اثر بخشی تعامل هدایت شده کودکان طیف اتیسم با والدین برکاهش نشانگان بالینی این کودکان
    مینو کرم پور 1396
  164. مقلیسه نارسایی های هیجانی در دانش آموزان نارساخوان و عادی
    میرمحمود سجادی صومعه 1396
  165. اثربخشی ذهن آگاهی و طرحواره درمانی در تنظیم هیجانی و طرحواره های هیجانی افراد مبتلا به افسردگی مداوم
    فرهاد پرویزیان 1396
  166. بررسی رابطه جهت گیری دینی وکارکرد خانواده با بهزیستی روانشناختی دانشجویان
    بهاره مشیری جم 1396
  167. بررسی تحلیلی فراوانی ازدواج های شش گانه خویشاوندی (پدر ،مادرمحورو مضاعف) و غیر خویشاوند در والدین کودکان عادی و استثنایی با انواع آسیب های خاص زیستی و شناختی در مناطق شهری و روستایی تهران
    الهام حکیمی راد 1396
  168. بررسی ویژگیهای زیستی شناختی و روانی اجتماعی والدین کودکان اوتیسم
    سهیلا رسولی 1396
  169. بررسی تحلیلی و مقایسه ای فراوانی ازدواجهای شش گانه خویشاوندی (پدر محور - مادر محور و مضاعف) و غیر خویشاوندی در والدین کودکان عادی و استثنایی با انواع اسیبهای خاص زیستی
    مرضیه نجمی 1396
  170. بررسی تحلیلی و مقایسه ای ویژگیهای زیستی و روانی - اجتماعی والدین خویشاوند ( با پیوندهای شش گانه پدر محور و مادر محور) و والدین غیر خویشاوند با بیش از یک فرزنداستثنایی
    زهرا نصرآبادی 1396
  171. بررسی تحلیلی ویژگیهای زیستی شناختی روانی اجتماعی والدین خویشاوندی و غیر خویشاوندی ( با پیوندهای ششگانه ) و والدین غیر خویشاوندی با بیش از یک فرزند استثنایی در مناطق شهری و روستایی ( اهواز)
    سمیه نظری 1396
  172. بررسی تحلیلی و مقایسه ای ازدوهجهای شش گانه خویشاوندی ( پدر محور مادر محور مضاعف ) و غیر خویشاوندی در والدین عادی و استثنایی با انواع آسیبهای خاص زیستی و شناختی در مناطق شهری و روستایی
    لیلا حاجی اسفندیاری 1396
  173. بررسی تحلیلی و مقایسه فراوانی از رواجهای ششگانه خویشاوندی (پدرمحور- مادر محورو مضاعف) و غیر خویشاوندی در والدین کودکان عادی و استثنایی با انواع آسیبهای خاص زیستی و شناختی
    مژگان پیشه یار 1396
  174. بررسی مقایسه ای فراوانی ازدواج های شش گانه خویشاوندی (پدر محورمادر محور مضاعف) و غیر خویشاوندی در والدین استثنایی با انواع آسیب های خاص زیستی و شناختی در شهرستان رفسنجان
    رضوانه عرب پوررق ابادی 1396
  175. بررسی تاثیر در مانگری رفتاری -حرکتی در کاهش فزون کنشی کودکان بانشگانگان نقض توجه فزون کنشی
    الهام محمودی 1396
  176. بررسی تحلیلی فراوانی ازدواجهای شش گانه (پدر محور -مادر محور -مضاعف) و غیر خویشاوندی در والدین کودکان عادی و استثنایی با انواع اسیب های خا زیستی شناختی در شهرستان سبزوار
    نسرین ایزدی نیا 1396
  177. اثر بخشی مشاوره راه حل محور برخود تنظیمی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر اول دبیرستان شهر قدس
    روح اله سعادت زاده 1396
  178. کمال گرایی و حرمت خود در دانش آموزان دبیرستانی تیز هوش و عادی
    مهدی خانبانی 1396
  179. اثر بخشی آموزش مهارتهای خود نظم بخشی بر درک مطلب درسی
    قوام ملتفت 1396
  180. تاثیر آموزش اصول رفتار به والدین کودکان آهسته گام در کاهش مشکلات رفتاری فرزندان آنان
    ابوتراب آرمان نیا 1396
  181. بررسی اثر بخشی آموزش تمرین ذهنی بروی پیشرفت مهارتی حرکتی دانش آموزان نابینا
    عماد یوسفی 1396
  182. بررسی نیازهای بهداشتی دانش آموزان آهسته گام از دیدگاه والدین آنها
    زهرا عباسی پیکانی 1396
  183. مقایسه تحصیلی و مهارتهای اجتماعی دانش آموزان ناشنوای دارای والدین شنوا
    پروانه مهدی نیا 1396
  184. بررسی تحلیلی ازدواجهای شش گانه خویشاوندی پدر محور و غیر خویشاوندی والدین دانش آموزان استثنای و عادی در شهر کرمان
    فاطمه نورالهی رومنی 1396
  185. طراحی و اجرای نرم افزار آموزشی جهت آموزش مواد خواندنی - کاربردی برای دانش آموزان سندرم داون
    فاطمه بیک خورمیزی 1396