پروفایل اساتید - دانشکده کشاورزی agri
Associate Professor
Update: 2025-05-02
Marzieh Dehghani
Faculty of Psychology and Education / روشها و برنامه ريزي آموزشي درسي
P.H.D dissertations
-
ساخت ابزاری میزان شده برای سنجش کیفیت بازخوردهای کلاسی در دانشگاه تهران
سپیده خلیلی 2025 -
طراحی برنامه درسی ریاضی پایه سوم ابتدایی مبتنی بر بازی وار سازی و بررسی اثر گذاری آن در یادگیری دانش آموزان
مرضیه عباس پور 2025 -
شناسایی ابعاد و مؤلفه های شایستگی دیجیتال معلمان و الزامات آن در بهبود کیفیت تدریس
شیوا صالحی 2024 -
طراحی و اعتباریابی بوم ایده برای بهبود مهارتهای ایده جویی دانش آموزان، متناسب با برنامه درسی دوره ابتدایی
مرجان سجودی 2024 -
ساخت ابزاری برای سنجش آمادگی معلمی در دوره ابتدایی
مهدی قربانخانی 2024 -
طراحي و اعتبار بخشي چارچوب برنامه درسي پيش از دبستان بر مبناي رويكرد شناختي
فریبرز محمدی فارسانی 2023 -
مقایسه روایتهای سه گانه ذینفعان از برنامه درسی تجربه شده دوره ابتدایی با نظر به استعاره تربیتی سفر
فاطمه السادات بیطرفان 2023 -
تدوین چارچوب فرایند یاددهی و یادگیری مطلوب دوره ابتدایی در محیط یادگیری الکترونیکی"
فرزانه تاری 2023 -
ساخت و میزان کردن ابزاری برای اندازه گیری فرهنگ کیفیت و ارزشیابی در آموزش عالی: یک پژوهش آمیخته»
مرتضی مالمیر 2023 -
مفهوم پردازی تفکر مستقل بر دانش آموزان دوره متوسطه و طراحی چارچوبی برای تدوین برنامه درسی آن
جمال معمرحور 2022 -
ارائه چارچوبی برای تدوین برنامه درسی سواد فرهنگی دانش آموزان دوره متوسطه
فاروق خاکزاد 2021 -
طراحی الگوی اجرای برنامه درسی کار و فناوری مبتنی بر تفکر طراحی در دوره متوسطه اول
زهرا ابوالحسنی 2021 -
شناسایی و اعتباریابی چارچوب صلاحیت های حرفه ای معلمان ابتدایی مناطق دوزبانه
رقیه شکراللهی گللرتقی 2020 -
طراحي و اعتبار بخشي برنامه درسي تربيت معلم بر مبناي نظريه شناخت موقعيتي
عرفانه قاسم پورخوشرودی 2019 -
طراحی مدل کاهش ضایعات برنامه درسی در آموزش فنی و حرفه ای
رضاعلی طرخان 2019 -
طراحي و اعتبار يابي الگوي مطلوب برنامه درسي توسعه حرفه اي اعضاي هيت علمي دانشكده هاي علو م پايه ، فني - مهندسي و رياضيات (STEM) در دانشگاه فردوسي مشهد
صادق زارع صفت 2018 -
طراحي و اعتبار يابي چارچوب برنامه درسي آموزش كارآفريني در قلمرو رشته هاي كارشناسي علوم اجتماعي و رفتاري بر مبناي رويكرد شايستگي محور
احمد ملکی پور 2018
Master Theses
-
مقایسه ی دیدگاه معلمان در میزان بروز ارزشیابی کاذب در مدارس ابتدایی شهر تهران
زهره خمارباقی 2025 -
واکاوی ادراک معلمان از نقش های جنسیتی یادگیرندگان مدارس مختلط ابتدایی در اجرای برنامه درسی.
الناز علی نیامقدم 2024 -
واکاوی ادراک معلمان و مدیران از چالش ها و فرصت های آموزشی و تربیتی محیط های یادگیری چندفرهنگی دوره ابتدایی و ارائه راهکارهایی بر اساس آن
وحید پوراصفهانی 2024 -
واکاوی عوامل و تبعات سوگیری در بیش برآورد عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی در استان کرمانشاه
افشین ادیب منش 2024 -
آسیب شناسی نظام سنجش کلاسی دانشجویان در دانشگاه تهران: یک پژوهش چند روشی
محمدمتین عمرائی 2024 -
مقایسه اثربخشی فن شش کلاه تفکر و آموزش فلسفه برای کودکان بر مهارت تفکر انتقادی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی
الهام رامشینی 2024 -
نقش برنامه درسی در ایجاد فشارزاهای تحصیلی، اشتیاق تحصیلی از منظر دانش آموزان و معلمان: یک مطالعه پدیدار شناختی
منصوره آقابک 2024 -
رابطه درگیری تحصیلی و عملکرد تحصیلی در بین دانشجویان دانشکده فنی دانشگاه تهران در سال تحصیلی 95-94
صبا سروی 2023 -
واکاوی تجربه مربی و والدین از نقش یادگیری مشارکتی بر رشد مهارت های اجتماعی نوآموزان دوره ی پیش دبستانی: مطالعه ای پدیدارشناسی
معصومه پورشعبان شهرستانی 2023 -
شناسایی و مقایسه ی ادراک معلمان و دانش آموزان دوره ی ابتدایی از ویژگی های معلم مطلوب، مطالعه ای به روش پدیدارشناسی
نفیسه مافی 2023 -
روایت مهاجرت علمی؛ روایت پژوهی تجارب زیسته دانشجویان دختر تغییر رشتهای از مهندسی و علوم پایه به علومتربیتی و روانشناسی»
نازنین اقایی 2023 -
ارزشیابی عملکرد معلمان ابتدایی چندپایه شهرستان بجنورد در استفاده از رویکرد سنجش به مثابه یادگیری
فاطمه رضائی 2022 -
ارزشیابی عملکرد معلمان بر اساس پرورش کُنش نقادانه در دانش آموزان دوره دوم ابتدایی
مهسا مجد 2022 -
واکاوی ادراک معلمان، والدین و دانشآموزان از اجرای ارزشیابی کیفی - توصیفی در آموزش مجازی
الهام عظیمی پورچلانسفلی 2022 -
روایتهای آموزگاران چندپایه ابتدایی مناطق روستایی استان تهران از کلاسهای درسشان
خاتون علی پور 2022 -
تجربه زیسته معلمان بازنشسته مقطع ابتدایی از بکارگیری مجدد آنها در آموزش و پرورش و بررسی پیامدهای آن
سیده رضوانه ابراهیمی 2022 -
روایت پژوهی آموزش فرهنگ ایران و جهان؛ موزه عروسک ها
نیلوفر سعیدی 2022 -
شناسایی رفتارهای معلمان محبوب و نامحبوب بر مبنای تجارب زیسته ی دانش آموزان ابتدایی شهرستان ایذه
موسی خواجوی 2022 -
رویکردی آمیخته در شناسایی آسیب های فرایند هدایت تحصیلی-شغلی دانشجویان دانشگاه تهران
سوگل یزدان خو 2021 -
تحلیل ادراک دانشجویان از مفهوم یادگیری زائد و پیامدهای آن در رشته علوم تربیتی
محمد فتاحی 2021 -
بررسی مفهوم تفکر از دیدگاه هایدگر و دلالت های تربیتی آن در آموزش بزرگسالان
رضا رئیسی 2021 -
روایت پژوهی تجارب زیسته معلمان بازنشسته شهر تهران در انتقال تجارب حرفه ای خود
سارا نصیری 2021 -
مطالعه تطبیقی آموزش تفکر نقادانه در کتابهای درسی پایه سوم ابتدایی کشورهای ژاپن و ایران
نرگس چگینی 2021 -
تاثیر بازی های گروهی بر قضاوت اخلاقی و شادکامی مدرسه ای دانش آموزان پسر پایه سوم ابتدایی
صبا صفریان علی آبادی 2021 -
رابطه بین سبک های یادگیری دانش آموزان و روش تدریس معلمان با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه
مطهره اکرمی مغستان 2021 -
روایت پژوهی تجارب زیسته معلمان سال اولی
مینا شفقی زاده 2021 -
بررسی علل و پیامدهای افت تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران
سودابه شکری 2020 -
مقایسه میزان افت تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران با سایر دانشجویان
سعیده شورابی 2020 -
میزان انطباق اجرای برنامه درسی دوره پیش دبستان با چارچوب مصوب دوره پیش دبستان ، منطقه 2 استان تهران
یلدا سلیمان زاده 2020 -
تاثير روش هاي تقويت عملكردي در بهبود املاي دانش آموزان پايه سوم
مرضیه عباس پور 2020 -
شناسایی ایدئولوژی های برنامه درسی معلمان ابتدایی شهرستان کرج و ارتباط آن با کارآمدی تدریس آنان
سکینه باقری پوستکلائی 2020 -
واکاوی ادراک دانشجویان دانشجویان دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی از دانشکده مطلوب
سیدعارف فاطمی 2020 -
مقايسه بين دانش معلمان ماده 28 و فارغ التحصيلان دانشگاه فرهنگيان بر اساس مدل TRACK
افسانه قدیمی آغبلاغ 2020 -
ارزشيابي اثر بخشي دوره هاي آموزش ضمن خدمت الكترونيكي معلمان آموزش و پرورش ناحيه 1 كرج بر اساس مدل انتقالي هالتون
ویدا خونساری 2020 -
شناسايي علل و پيامدهاي كاهش رفتار مسئوليت پذيرانه دانش آموزان دوره دوم ابتدايي ، در شهر تهران
مریم نصیری پور 2019 -
بررسي ميزان اثر بخشي قصه گويي خلاق بر بهبود خلاقيت كودكان پيش دبستاني
مریم بهمیی 2019 -
ساخت و رواسازي روبر يك براي سنجش كيفيت تكاليف درسي مطالعات اجتماعي در نظام آموزش ابتدايي
مریم نوروزی داینی 2019 -
تحليل محتواي كتاب هاي درسي سال نهم از منظر توجه به سواد اقتصادي
محسن عرفان پور 2019 -
ارزشيابي كيفيت خدمات واحد آموزش شركت خطوط لوله و مخابرات نفت بر اساس مدل سركوال
ماهنوش مهدی 2019 -
رابطه سواد اطلاعاتي و مديريت دانش با عملكرد تحصيلي دانشجويان دانشگاه لرستان
فریده مرادی 2019 -
ارزشيابي كيفيت برنامه هاي تربيت شهروندي دوره اول آموزش متوسطه
فروتن باقری 2018 -
آسيب شناسي مديريت زمان در ارتباط با نقش يادگيرنده در عملكرد تحصيلي دانشجويان دانشگاه تهران
شیوا صالحی 2018 -
تحليل محتواي كتب دوره اول متوسطه بر اساس شاخص هاي كارآفريني
الهام شهریاری سرحدی 2018 -
واكاوي مشاركت هاي والدين در مدارس متوسطه
احمد زارعی 2018 -
بررسي رابطه درگيري تحصيلي و عملكرد تحصيلي در بين دانشجويان دانشكده فني دانشگاه تهران
صبا سروی 2018 -
تحليل محتواي كتاب علوم تجربي پايه ششم ابتدايي از منظر درگيري تحصيلي
فاطمه گلرخی 2018 -
ارتباط سطوح مختلف تحصيلي با رفتار رانندگي در بين رانندگان تصادفي و غير تصادفي منطقه 6 تهران
شهربانو خسروی کامی 2018 -
بررسي ديدگاه معلمان در خصوص وضعيت صلاحيت هاي حرفه اي معلمان ابتدايي شهر تهران
زینب مقدسی 2018 -
طراحي و اعتبار بخشي برنامه درسي كارشناسي ارشد رشته آموزش و بهسازي منابع انساني در دانشگاه تهران
فریده رحمانی اذر 2018 -
بررسي ميزان تطابق محتواي كتاب هاي درسي علوم تجربي دوره ابتدايي با اهداف مصوب برنامه درسي
محمد بخشی 2018 -
بررسي نقش فن آوري اطلاعات در يادگيري دانشجويان دانشكده روانشناسي و علوم تربيتي و دانشكده فني دانشگاه تهران : برنامه درسي پنهان
فاطمه میررضایی 2018 -
بررسي ميزان رابطه تفكر انتقادي و خلاقيت معلمان دوره ابتدايي و رابطه آنها با سبك ترجيحي تدريس معلمان شهرستان نقده
جواد حاجی زاده 2018 -
ارزشيابي برنامه درسي دوره فني و حرف هاي شهرستان زاهدان در سال تحصيلي 94-93
عقیل سرگلزایی 2018 -
اثر بخشي آموزش مهارت حل مسئله برخودكار آمدي عمومي و شيوه فرزند پروري والدين
محمد نوروزنژادقادی 2018 -
رابطه هوش معنوي و خودكار آمدي با سبك تدريس در معلمان ابتدايي شهرستان رودبار در سال تحصيلي 93-92
شیما برهانی برسری 2018 -
بررسي ميزان رضايت مندي كاركنان از برنامه آموزش كاركنان دانشگاه علوم پزشكي ايران بر اساس مدل سنجش خدمات مشتري سروكوال
راحله شیرخانی 2018 -
ارزشيابي دوره هاي ضمن خدمت معلمان تربيت بدني مقطع ابتدايي شهر قزوين بر اساس الگوي سيب
عارفه نیاقیها 2018 -
امكان سنجي بين المللي شدن دانشگاه علوم پزشكي تهران از ديدگاه اعضاي هيات علمي و دانشجويان اين دانشگاه
زینب دانشگر 2018 -
بررسي رابطه باورهاي فراشناختي و خودكار آمدي معلمان دوره ابتدايي شهرستان با صلاحيت هاي حرفه اي آنان
سعید اسلام دوست 2018 -
رابطه آن با ميزان برخورداري معلمان از مهارتهاي فناوري اطلاعات و ارتباطات با كاربرد روش هاي تدريس فعال توسط آنان
عشرت پرپنجی 2018 -
ارائه برنامه آموزش درس رياضي به دانش آموزان چند پايه ابتدايي بر اساس يادگيري مشاركتي
علی نعمتی دمقی 2018 -
مقايسه روش هاي تدريس رياضي مبتني بر نتايج تيمز 2011 در بين كشورهاي با رتبه بالا و پايين تر از ميانگين بين المللي
الهام تقی ابادی 2018 -
شناسايي برنامه درسي زايد از ديدگاه دبيران و دانش آموزان دوره دوم متوسطه
زهره ایروانی 2018 -
مقايسه مهارت هاي اجتماعي و خلاقيت كودكان آموزش ديده به روش مونته سوري با كودكان آموزش ديده به روش عادي در دوره پيش دبستان
حدیثه ادهمی صیادمحله 2018 -
بررسي عوامل موثر بر انتخاب استاد راهنما در ميان دانشجويان كارشناسي ارشد دانشكده هاي حقوق و علوم سياسي و مهندسي برق و كامپيوتر دانشگاه تهران
عطیه جمشیدی 2018 -
بررسي اثر بخشي شركت در كلاس هاي آموزش بزرگسالان (يوگا) بر سلامت رواني و اميد به زندگي در رنان شاغل و خانه دار شهر كرمانشاه
سوسن قربانی 2018 -
بررسي وضعيت استفاده معلمان از وسايل و رسانه هاي آموزشي در فرايند ياددهي - يادگيري مدارس مقطع ابتدايي استان قم
مهدی قزاقی 2018 -
نقش واسطه اي سبك هاي يادگيري در رابطه اهداف پيشرفت و سودمندي ادارك شده با پيشرفت تحصيلي دانش آموزان سال سوم متوسطه ي دوم شهرستان چالدران
وحید داداش زاده 2018 -
بررسي نقش فناوري اطلاعات در يادگيري دانش آموزان دختر منطقه 8 دوره متوسطه شهر تهران :برنامه درسي پنهان
شهرزاد صفاری 2018 -
بررسي ميزان رضايت دانشجويان كارشناسي ، كارشناسي ارشد و دكتري از برنامه آموزش دانشكده روانشناسي و علوم تربيتي دانشگاه تهران بر اساس مدل سنجش خدمات مشتري سروكوال
زهره دوستاربخشایش 2018 -
بررسي ميزان تطابق محتواي كتاب هاي فرهنگ دوره متوسطه اول با محوريت اهداف پنجگانه مصوب درس هنر و نظرا ت دبيران درباره كتب فوق الذكر
زهرا جوادی 2018 -
اثر بخشي آموزش علوم به روش نقشه هاي مفهومي در مقايسه با روش سنتي در عملكرد تحصيلي پايه اول متوسطه اول شهرستان اليگودرز
حمید محمودی 2018 -
ارزشيابي از برنامه پنج ساله سواد آموزي در سال هاي 90 تا 92 بر اساس مدل ارزشيابي هاموند
مرضیه رجبی 2018 -
بررسي تبيين وضعيت موجود آموزش معلمان استان كهكلويه و بوير احمد بر اساس مدلSWOT و ارائه استراتژي هاي و برنامه هاي آينده
مصطفی باقریان فر 2018 -
بررسي تاثير آموزش درس تفكر و پژوهش با روش هاي مشاركتي ،بديعه پردازي و سنتي بر خلاقيت و سازگاري اجتماعي دانش آموزان پايه ششم ابتدايي شهرستان پيرانشهر
فاروق خاکزاد 2018 -
بررسي رابطه فلسفي و سلامت رواني با كيفيت زندگي كاري در معلمان متوسطه
صادق رضایی 2018 -
شناسايي عوامل انگيزش ادامه تحصيل فرهنگيان در مقطع كارشناسي ارشد : بررسي موردي شهرستان تربت جام
سعید پهلوان عظیمی 2018 -
تحليل محتواي كتب درسي دوره ابتدايي از نظر ميزان توجه به سواد تغذيه
زینب ترک 2018 -
مقايسه برنامه درسي قصد تفكر و سبك زندگي پايه هفتم و هشتم با برنامه درسي اجرا شده و كسب شده
منصوره اسماعیلی 2018 -
تحليل محتواي كتاب هاي درسي دوره اول متوسطه از نظر ميزان توجه به سواد تغذيه
اروند ایوب الله 2018 -
مقايسه پيشرفت تحصيلي و نگرش تحصيلي دانش آموزان پايه ششم ابتدايي معلمان آموزش ديده دوره هاي درس پژوهي با معلمان آموزش نديده
صدیقه پناهی الوند 2018 -
بازنمايي تجربه زيسته معلمان از دو شغله بودن عوامل و پيامدهاي آن
علی اکبر محمدعلی خانی 2018