پروفایل اساتید - دانشکده کشاورزی agri
دانشیار
تاریخ بهروزرسانی: 1404/02/12
مرضیه دهقانی
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی / روشها و برنامه ریزی آموزشی درسی
رساله های دکتری
-
ساخت ابزاری میزان شده برای سنجش کیفیت بازخوردهای کلاسی در دانشگاه تهران
سپیده خلیلی 1404 -
طراحی برنامه درسی ریاضی پایه سوم ابتدایی مبتنی بر بازی وار سازی و بررسی اثر گذاری آن در یادگیری دانش آموزان
مرضیه عباس پور 1403 -
شناسایی ابعاد و مولفه های شایستگی دیجیتال معلمان و الزامات آن در بهبود کیفیت تدریس
شیوا صالحی 1403 -
طراحی و اعتباریابی بوم ایده برای بهبود مهارتهای ایده جویی دانش آموزان، متناسب با برنامه درسی دوره ابتدایی
مرجان سجودی 1402 -
ساخت ابزاری برای سنجش آمادگی معلمی در دوره ابتدایی
مهدی قربانخانی 1402 -
طراحی و اعتبار بخشی چارچوب برنامه درسی پیش از دبستان بر مبنای رویکرد شناختی
فریبرز محمدی فارسانی 1402 -
مقایسه روایتهای سه گانه ذینفعان از برنامه درسی تجربه شده دوره ابتدایی با نظر به استعاره تربیتی سفر
فاطمه السادات بیطرفان 1402 -
تدوین چارچوب فرایند یاددهی و یادگیری مطلوب دوره ابتدایی در محیط یادگیری الکترونیکی"
فرزانه تاری 1402 -
ساخت و میزان کردن ابزاری برای اندازه گیری فرهنگ کیفیت و ارزشیابی در آموزش عالی: یک پژوهش آمیخته»
مرتضی مالمیر 1402 -
مفهوم پردازی تفکر مستقل بر دانش آموزان دوره متوسطه و طراحی چارچوبی برای تدوین برنامه درسی آن
جمال معمرحور 1401 -
ارائه چارچوبی برای تدوین برنامه درسی سواد فرهنگی دانش آموزان دوره متوسطه
فاروق خاکزاد 1400 -
طراحی الگوی اجرای برنامه درسی کار و فناوری مبتنی بر تفکر طراحی در دوره متوسطه اول
زهرا ابوالحسنی 1400 -
شناسایی و اعتباریابی چارچوب صلاحیت های حرفه ای معلمان ابتدایی مناطق دوزبانه
رقیه شکراللهی گللرتقی 1399 -
طراحی و اعتبار بخشی برنامه درسی تربیت معلم بر مبنای نظریه شناخت موقعیتی
عرفانه قاسم پورخوشرودی 1398 -
طراحی مدل کاهش ضایعات برنامه درسی در آموزش فنی و حرفه ای
رضاعلی طرخان 1398 -
طراحی و اعتبار یابی الگوی مطلوب برنامه درسی توسعه حرفه ای اعضای هیت علمی دانشکده های علو م پایه ، فنی - مهندسی و ریاضیات (STEM) در دانشگاه فردوسی مشهد
صادق زارع صفت 1397 -
طراحی و اعتبار یابی چارچوب برنامه درسی آموزش کارآفرینی در قلمرو رشته های کارشناسی علوم اجتماعی و رفتاری بر مبنای رویکرد شایستگی محور
احمد ملکی پور 1397
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
مقایسه ی دیدگاه معلمان در میزان بروز ارزشیابی کاذب در مدارس ابتدایی شهر تهران
زهره خمارباقی 1404 -
واکاوی ادراک معلمان از نقش های جنسیتی یادگیرندگان مدارس مختلط ابتدایی در اجرای برنامه درسی.
الناز علی نیامقدم 1403 -
واکاوی ادراک معلمان و مدیران از چالش ها و فرصت های آموزشی و تربیتی محیط های یادگیری چندفرهنگی دوره ابتدایی و ارائه راهکارهایی بر اساس آن
وحید پوراصفهانی 1403 -
واکاوی عوامل و تبعات سوگیری در بیش برآورد عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی در استان کرمانشاه
افشین ادیب منش 1403 -
آسیب شناسی نظام سنجش کلاسی دانشجویان در دانشگاه تهران: یک پژوهش چند روشی
محمدمتین عمرائی 1403 -
مقایسه اثربخشی فن شش کلاه تفکر و آموزش فلسفه برای کودکان بر مهارت تفکر انتقادی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی
الهام رامشینی 1402 -
نقش برنامه درسی در ایجاد فشارزاهای تحصیلی، اشتیاق تحصیلی از منظر دانش آموزان و معلمان: یک مطالعه پدیدار شناختی
منصوره آقابک 1402 -
رابطه درگیری تحصیلی و عملکرد تحصیلی در بین دانشجویان دانشکده فنی دانشگاه تهران در سال تحصیلی 95-94
صبا سروی 1402 -
واکاوی تجربه مربی و والدین از نقش یادگیری مشارکتی بر رشد مهارت های اجتماعی نوآموزان دوره ی پیش دبستانی: مطالعه ای پدیدارشناسی
معصومه پورشعبان شهرستانی 1402 -
شناسایی و مقایسه ی ادراک معلمان و دانش آموزان دوره ی ابتدایی از ویژگی های معلم مطلوب، مطالعه ای به روش پدیدارشناسی
نفیسه مافی 1402 -
روایت مهاجرت علمی؛ روایت پژوهی تجارب زیسته دانشجویان دختر تغییر رشتهای از مهندسی و علوم پایه به علومتربیتی و روانشناسی»
نازنین اقایی 1402 -
ارزشیابی عملکرد معلمان ابتدایی چندپایه شهرستان بجنورد در استفاده از رویکرد سنجش به مثابه یادگیری
فاطمه رضائی 1401 -
ارزشیابی عملکرد معلمان بر اساس پرورش کُنش نقادانه در دانش آموزان دوره دوم ابتدایی
مهسا مجد 1401 -
واکاوی ادراک معلمان، والدین و دانشآموزان از اجرای ارزشیابی کیفی - توصیفی در آموزش مجازی
الهام عظیمی پورچلانسفلی 1401 -
روایتهای آموزگاران چندپایه ابتدایی مناطق روستایی استان تهران از کلاسهای درسشان
خاتون علی پور 1401 -
تجربه زیسته معلمان بازنشسته مقطع ابتدایی از بکارگیری مجدد آنها در آموزش و پرورش و بررسی پیامدهای آن
سیده رضوانه ابراهیمی 1401 -
روایت پژوهی آموزش فرهنگ ایران و جهان؛ موزه عروسک ها
نیلوفر سعیدی 1401 -
شناسایی رفتارهای معلمان محبوب و نامحبوب بر مبنای تجارب زیسته ی دانش آموزان ابتدایی شهرستان ایذه
موسی خواجوی 1401 -
رویکردی آمیخته در شناسایی آسیب های فرایند هدایت تحصیلی-شغلی دانشجویان دانشگاه تهران
سوگل یزدان خو 1400 -
تحلیل ادراک دانشجویان از مفهوم یادگیری زائد و پیامدهای آن در رشته علوم تربیتی
محمد فتاحی 1400 -
بررسی مفهوم تفکر از دیدگاه هایدگر و دلالت های تربیتی آن در آموزش بزرگسالان
رضا رئیسی 1400 -
روایت پژوهی تجارب زیسته معلمان بازنشسته شهر تهران در انتقال تجارب حرفه ای خود
سارا نصیری 1400 -
مطالعه تطبیقی آموزش تفکر نقادانه در کتابهای درسی پایه سوم ابتدایی کشورهای ژاپن و ایران
نرگس چگینی 1400 -
تاثیر بازی های گروهی بر قضاوت اخلاقی و شادکامی مدرسه ای دانش آموزان پسر پایه سوم ابتدایی
صبا صفریان علی آبادی 1400 -
رابطه بین سبک های یادگیری دانش آموزان و روش تدریس معلمان با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه
مطهره اکرمی مغستان 1400 -
روایت پژوهی تجارب زیسته معلمان سال اولی
مینا شفقی زاده 1399 -
بررسی علل و پیامدهای افت تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران
سودابه شکری 1399 -
مقایسه میزان افت تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران با سایر دانشجویان
سعیده شورابی 1399 -
میزان انطباق اجرای برنامه درسی دوره پیش دبستان با چارچوب مصوب دوره پیش دبستان ، منطقه 2 استان تهران
یلدا سلیمان زاده 1399 -
تاثیر روش های تقویت عملکردی در بهبود املای دانش آموزان پایه سوم
مرضیه عباس پور 1398 -
شناسایی ایدئولوژی های برنامه درسی معلمان ابتدایی شهرستان کرج و ارتباط آن با کارآمدی تدریس آنان
سکینه باقری پوستکلائی 1398 -
واکاوی ادراک دانشجویان دانشجویان دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی از دانشکده مطلوب
سیدعارف فاطمی 1398 -
مقایسه بین دانش معلمان ماده 28 و فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان بر اساس مدل TRACK
افسانه قدیمی آغبلاغ 1398 -
ارزشیابی اثر بخشی دوره های آموزش ضمن خدمت الکترونیکی معلمان آموزش و پرورش ناحیه 1 کرج بر اساس مدل انتقالی هالتون
ویدا خونساری 1398 -
شناسایی علل و پیامدهای کاهش رفتار مسئولیت پذیرانه دانش آموزان دوره دوم ابتدایی ، در شهر تهران
مریم نصیری پور 1398 -
بررسی میزان اثر بخشی قصه گویی خلاق بر بهبود خلاقیت کودکان پیش دبستانی
مریم بهمیی 1398 -
ساخت و رواسازی روبر یک برای سنجش کیفیت تکالیف درسی مطالعات اجتماعی در نظام آموزش ابتدایی
مریم نوروزی داینی 1398 -
تحلیل محتوای کتاب های درسی سال نهم از منظر توجه به سواد اقتصادی
محسن عرفان پور 1398 -
ارزشیابی کیفیت خدمات واحد آموزش شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت بر اساس مدل سرکوال
ماهنوش مهدی 1398 -
رابطه سواد اطلاعاتی و مدیریت دانش با عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه لرستان
فریده مرادی 1397 -
ارزشیابی کیفیت برنامه های تربیت شهروندی دوره اول آموزش متوسطه
فروتن باقری 1397 -
آسیب شناسی مدیریت زمان در ارتباط با نقش یادگیرنده در عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه تهران
شیوا صالحی 1397 -
تحلیل محتوای کتب دوره اول متوسطه بر اساس شاخص های کارآفرینی
الهام شهریاری سرحدی 1397 -
واکاوی مشارکت های والدین در مدارس متوسطه
احمد زارعی 1396 -
بررسی رابطه درگیری تحصیلی و عملکرد تحصیلی در بین دانشجویان دانشکده فنی دانشگاه تهران
صبا سروی 1396 -
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه ششم ابتدایی از منظر درگیری تحصیلی
فاطمه گلرخی 1396 -
ارتباط سطوح مختلف تحصیلی با رفتار رانندگی در بین رانندگان تصادفی و غیر تصادفی منطقه 6 تهران
شهربانو خسروی کامی 1396 -
بررسی دیدگاه معلمان در خصوص وضعیت صلاحیت های حرفه ای معلمان ابتدایی شهر تهران
زینب مقدسی 1396 -
طراحی و اعتبار بخشی برنامه درسی کارشناسی ارشد رشته آموزش و بهسازی منابع انسانی در دانشگاه تهران
فریده رحمانی اذر 1396 -
بررسی میزان تطابق محتوای کتاب های درسی علوم تجربی دوره ابتدایی با اهداف مصوب برنامه درسی
محمد بخشی 1396 -
بررسی نقش فن آوری اطلاعات در یادگیری دانشجویان دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی و دانشکده فنی دانشگاه تهران : برنامه درسی پنهان
فاطمه میررضایی 1396 -
بررسی میزان رابطه تفکر انتقادی و خلاقیت معلمان دوره ابتدایی و رابطه آنها با سبک ترجیحی تدریس معلمان شهرستان نقده
جواد حاجی زاده 1396 -
ارزشیابی برنامه درسی دوره فنی و حرف های شهرستان زاهدان در سال تحصیلی 94-93
عقیل سرگلزایی 1396 -
اثر بخشی آموزش مهارت حل مسئله برخودکار آمدی عمومی و شیوه فرزند پروری والدین
محمد نوروزنژادقادی 1396 -
رابطه هوش معنوی و خودکار آمدی با سبک تدریس در معلمان ابتدایی شهرستان رودبار در سال تحصیلی 93-92
شیما برهانی برسری 1396 -
بررسی میزان رضایت مندی کارکنان از برنامه آموزش کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ایران بر اساس مدل سنجش خدمات مشتری سروکوال
راحله شیرخانی 1396 -
ارزشیابی دوره های ضمن خدمت معلمان تربیت بدنی مقطع ابتدایی شهر قزوین بر اساس الگوی سیب
عارفه نیاقیها 1396 -
امکان سنجی بین المللی شدن دانشگاه علوم پزشکی تهران از دیدگاه اعضای هیات علمی و دانشجویان این دانشگاه
زینب دانشگر 1396 -
بررسی رابطه باورهای فراشناختی و خودکار آمدی معلمان دوره ابتدایی شهرستان با صلاحیت های حرفه ای آنان
سعید اسلام دوست 1396 -
رابطه آن با میزان برخورداری معلمان از مهارتهای فناوری اطلاعات و ارتباطات با کاربرد روش های تدریس فعال توسط آنان
عشرت پرپنجی 1396 -
ارائه برنامه آموزش درس ریاضی به دانش آموزان چند پایه ابتدایی بر اساس یادگیری مشارکتی
علی نعمتی دمقی 1396 -
مقایسه روش های تدریس ریاضی مبتنی بر نتایج تیمز 2011 در بین کشورهای با رتبه بالا و پایین تر از میانگین بین المللی
الهام تقی ابادی 1396 -
شناسایی برنامه درسی زاید از دیدگاه دبیران و دانش آموزان دوره دوم متوسطه
زهره ایروانی 1396 -
مقایسه مهارت های اجتماعی و خلاقیت کودکان آموزش دیده به روش مونته سوری با کودکان آموزش دیده به روش عادی در دوره پیش دبستان
حدیثه ادهمی صیادمحله 1396 -
بررسی عوامل موثر بر انتخاب استاد راهنما در میان دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده های حقوق و علوم سیاسی و مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران
عطیه جمشیدی 1396 -
بررسی اثر بخشی شرکت در کلاس های آموزش بزرگسالان (یوگا) بر سلامت روانی و امید به زندگی در رنان شاغل و خانه دار شهر کرمانشاه
سوسن قربانی 1396 -
بررسی وضعیت استفاده معلمان از وسایل و رسانه های آموزشی در فرایند یاددهی - یادگیری مدارس مقطع ابتدایی استان قم
مهدی قزاقی 1396 -
نقش واسطه ای سبک های یادگیری در رابطه اهداف پیشرفت و سودمندی ادارک شده با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سال سوم متوسطه ی دوم شهرستان چالدران
وحید داداش زاده 1396 -
بررسی نقش فناوری اطلاعات در یادگیری دانش آموزان دختر منطقه 8 دوره متوسطه شهر تهران :برنامه درسی پنهان
شهرزاد صفاری 1396 -
بررسی میزان رضایت دانشجویان کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری از برنامه آموزش دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران بر اساس مدل سنجش خدمات مشتری سروکوال
زهره دوستاربخشایش 1396 -
بررسی میزان تطابق محتوای کتاب های فرهنگ دوره متوسطه اول با محوریت اهداف پنجگانه مصوب درس هنر و نظرا ت دبیران درباره کتب فوق الذکر
زهرا جوادی 1396 -
اثر بخشی آموزش علوم به روش نقشه های مفهومی در مقایسه با روش سنتی در عملکرد تحصیلی پایه اول متوسطه اول شهرستان الیگودرز
حمید محمودی 1396 -
ارزشیابی از برنامه پنج ساله سواد آموزی در سال های 90 تا 92 بر اساس مدل ارزشیابی هاموند
مرضیه رجبی 1396 -
بررسی تبیین وضعیت موجود آموزش معلمان استان کهکلویه و بویر احمد بر اساس مدلSWOT و ارائه استراتژی های و برنامه های آینده
مصطفی باقریان فر 1396 -
بررسی تاثیر آموزش درس تفکر و پژوهش با روش های مشارکتی ،بدیعه پردازی و سنتی بر خلاقیت و سازگاری اجتماعی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان پیرانشهر
فاروق خاکزاد 1396 -
بررسی رابطه فلسفی و سلامت روانی با کیفیت زندگی کاری در معلمان متوسطه
صادق رضایی 1396 -
شناسایی عوامل انگیزش ادامه تحصیل فرهنگیان در مقطع کارشناسی ارشد : بررسی موردی شهرستان تربت جام
سعید پهلوان عظیمی 1396 -
تحلیل محتوای کتب درسی دوره ابتدایی از نظر میزان توجه به سواد تغذیه
زینب ترک 1396 -
مقایسه برنامه درسی قصد تفکر و سبک زندگی پایه هفتم و هشتم با برنامه درسی اجرا شده و کسب شده
منصوره اسماعیلی 1396 -
تحلیل محتوای کتاب های درسی دوره اول متوسطه از نظر میزان توجه به سواد تغذیه
اروند ایوب الله 1396 -
مقایسه پیشرفت تحصیلی و نگرش تحصیلی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی معلمان آموزش دیده دوره های درس پژوهی با معلمان آموزش ندیده
صدیقه پناهی الوند 1396 -
بازنمایی تجربه زیسته معلمان از دو شغله بودن عوامل و پیامدهای آن
علی اکبر محمدعلی خانی 1396