پروفایل اساتید - دانشکده کشاورزی agri
Associate Professor
Update: 2025-04-24
Maysam Shafiee
College of Farabi / Faculty of Administration and Accounting
P.H.D dissertations
-
چارچوب شتابدهنده سازمانی در اکوسیستم کارآفرینی ایران
سعید حشمتی 2025 -
ارائه چارچوبی برای دسته بندی مفاهیم بازاریابی با استفاده از رویکرد پیکربندی
مریم ساریخانی خرمی 2025 -
طراحی و اعتبارسنجی الگوی بازینمایی در کسب و کارهای اقتصاد اشتراکی (کسب و کار اسنپ)
سمیه مرادی 2024 -
ارایه چارچوب راهبری برند شخصی برای مدرسان مدیریت
مهدی رفتاری 2023 -
ارائه مدل نوآوری تجاری در کسب و کار های ورزشی برمبنای اقتصاد اشتراکی
زهرا شاکرمی 2022 -
تحلیل علی عدم توسعه بانکداری اختصاصی در بانک های خصوصی ایران
داود رضائی 2021 -
طراحی مدلی برای به کارگیری اقتصاد اشتراکی در سیستم های تولیدی (مورد مطالعه صنعت قطعه سازی استان قم)
محسن خلج 2021 -
طراحی و تبیین مدل سلسله مراتب انگیزه های مشارکت مصرف کنندگان در فرآیند هم آفرینی ارزش در صنعت نوشیدنی
سیده نسیم امیرالسادات هفشجانی 2021 -
بررسی اثرات راهبردی شکل گیری فروشگاه های زنجیره ای تخفیفی بر بخش تولید با رهیافت بازاریابی کلان
سیدسعید راد 2021 -
توسعه مفهوم رفتار شهروندي سازماني با استناد بر جنبه هاي تاريك آن
فاطمه ملک شاهی 2019 -
اثرات تبليغات چاپي طراحي شده بر اساس استعاره هاي بصري بر روي مشتريان خدمات بانكي مطالعه اي با استفاده از روش هاي خودگزارش گري و بازاريابي عصب پايه
علی عمویی اوجاکی 2019 -
فهم و ارائه مدل آشفتگي مديران بازاريابي صنعتي با رويكرد نظريه داده بنياد
محمد زارعیان 2019
Master Theses
-
بررسی الزامات و زیرساخت های شهر خلاق خوراک، نمونه مطالعاتی: شهر رشت
روح الله غفاری 2025 -
راهبردهایی جهت یکپارچه سازی اعتبار برند با بهره گیری از شبکه های اجتماعی در امنی چنل های صنعت دارو
سیدحسین سرجوقیان 2025 -
تجربه نگاری و شناسایی نقاط اثر تعامل انسان - کامپیوتر(HCI) در فرایندهای بازاریابی B2B با بهره گیری از رویکرد چند مورد پژوه
هیلما جهاندیده 2025 -
تحلیلی بر شاخصهای برند محله و ارتقای آن در شهر تهران (مطالعه موردی ، محله آسمان)
محمد جمال پورمطلق 2024 -
شناسایی و اولویت بندی پتانسیل های صادراتی استان مرکزی
سیدمصطفی سجادی 2024 -
غذاهای خیابانی، دیدگاه ها و پیشنهادات مردمی در مسیر توسعه
خیزران ممشلی 2024 -
تحلیلی بر تجربیات شرکت های B2B در حوزه برندسازی مجدد با بهره گیری از رویکرد مطالعه چند مورد پژوهی
محمدمهدی راهبریان یزدی 2024 -
تدوین نقشه گردشگری پزشکی ایران
معصومه محمدزاده 2024 -
واکاوی و تحلیل اثر دیجیتالی بر ذهن مصرف کننده در کسب و کارهای آنلاین
مانیا هادی نیا 2023 -
ارائه الگوی نقش آفرینی گردشگری در فقرزدایی با بهره گیری از تجارب بین المللی (با رویکرد چند مورد پژوهی)
محمد کوکب نیا 2023 -
تحلیل نقش آفرینی برند کارفرما در حوزه جذب و نگهداشت استعدادها
سحر گودرزی طائمه 2023 -
عوامل مؤثر بر ذهنیت جوانان هزاره جدید در پایبندی به مفاهیم پایداری در تفریحات بیرونی و گردشگری مبتنی بر طبیعت
غزاله شرافتی 2023 -
شناسایی راهکارهای تبدیل شدن یزد به مقصد گردشگری هوشمند
فاطمه کاظم پورکریم آبادی 2023 -
تدوین نقشه گردشگری خوراک های بومی و سنتی ایران
فریبا خیراندیش 2023 -
ارائه ی مدلی برای آمیخته بازاریابی مستیژ در بخش خدمات
الهه بهائی مقدم 2022 -
تحلیل محتوایی تطبیقی نقشه ذهنی ادراکی مشتریان و مدیران برند مرداس
سیدرضا امینی 2022 -
بررسی تاثیرات پیام های دهان به دهان الکترونیکی بر کیفیت کاری کارکنان دورکار در ایام پاندمی کووید 19
فاطمه حیاتی 2022 -
تحلیلی بر انتظارات مصرف کنندگان عراقی از مصرف کاشی و سرامیک ایرانی
سمیه جمشیدی جعفرآبادی 2022 -
بررسی ویژگی های مقاصد جذاب گردشگری در دوران پساکرونا
فاطمه شفیعی کوهپایه 2022 -
ارائه مدل تعالی برند؛ از توانمندسازهای برند تا دستاوردها، با الگوبرداری از رویکرد EFQM
زهرا قاسمی 2022 -
تصویر نگاری برند زعفران ایرانی در فرهنگ های منتخب بین الملل
حامد اللهی دوست 2022 -
ارائه چارچوبی برای ارتقاء کمی و کیفی مدل درآمدی مدارس آموزشی خیریه(مورد مطالعه: مجتمع آموزشی توحید)
علی بیگدلی 2022 -
جایگاه برند مقاصد داخلی در نگاه گردشگران ایرانی در دوران همه گیری کرونا
ام کلثوم شیخ 2022 -
بررسی عوامل مؤثر بر نوآوری اجتماعی دیجیتال در گردشگری مجازی با استفاده از نوآوری باز با رویکرد نگاشت شناختی فازی
صادق محمدی 2022 -
بررسی اثرات باورهای مذهبی زنان مسلمان بر رفتار خرید انها در حوزه کالای مستیج
معصومه بیگدلی 2022 -
تحلیلی بر موانع موجود در مسیر ترویج مصرفگرایی اخلاقی در کشورهای جهان سوم (خاورمیانه)
فاطمه کارند 2022 -
تدوین نقشه جامع گردشگری سلامت ایران
حسین ایرانی 2022 -
طراحی الگوی بازاریابی محتوا برای کودکان بارویکرد 360 درجه
مریم قیطانی 2021 -
تحلیلی بر رفتار مصرف کنندگان زن در خرید مبلمان با بهره گیری از روش تجربه زیسته
مریم ریسمان چیان 2021 -
بررسی سطح تمایل گردشگران ایرانی جهت سفر به مقاصد داخلی در دوران بحران کووید-19
فاطمه میمندی 2021 -
« شناسایی زمینههای شکلگیری آسیبهای رایج نظام ترخیص کالا در گمرک ایران »
نوشین مقصودی 2021 -
پیش بینی فروش محصولات تند مصرف در زنجیره تامین لبنی با استفاده از روش های داده کاوی
میلاد محمدی 2021 -
توسعه مدل سنجش عوامل کشش و رانش در گردشگری اسب سواری (مورد مطالعه:شهرستان گنبد)
مجتبی چشمی 2021 -
شناسایی مصادیق و الگوهای سبزشویی و راهکار های مقابله با آنها
مریم خسروی 2021 -
ارائه چارچوب برند سازی مکان گردشگری پزشکی مورد : گردشگری سلامت شهر تهران
محمد ابومعاش 2021 -
مقایسه نقشه ذهنی مشتریان ریسک پذیر و ریسک گریز شرکتهای کارگزاری های بورس اوراق بهادار تهران
افروز عابدی طالمی 2021 -
بررسی الزامات کاربرد پول دیجیتال برپایه فناوری بلاکچین در اجرای قراردادهای هوشمند
میثم حسن زاده میرحسینلو 2020 -
« ارائه چارچوبی برای خود معرفی در برندسازی شخصی
سمیرا علوی 2020 -
ارائه چار چوبی برای شناسائی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذارUGC در NSD
سارا رضائی 2020 -
طراحی الگوی بازاریابی محتوا در صنعت مد
رضوان جعفرنژاد 2020 -
شناسایی رتبه بندی عوامل موثر در ورشکستگی صنایع کوچک و متوسط در بخش بسته بندی مواد غذای مورد ( شرکتهای بسته بندی فرآورده های لبنی تهران)
حجت شیخی 2020 -
ارائه مدلی برای تشویق کسب و کارهای کوچک و متوسط به پرهیز از فرار مالیاتی
محدثه سبزه علی 2020 -
شناسائی و اولویت بندی عوامل موفقیت بازی پردازی در بازاریابی آنلاین
بیتا عامری 2020 -
نیازسنجی و ذائقه شناسی گردشگران عراقی با هدف توسعه شکم گردی در ایران
محمدحسین کیان پرور 2020 -
بررسی اقدامات مرتبط در حوزه گردشگری در دورههای تاریخی و اسلامی ایران (با تکیهبر دورههای هخامنشی ،اشکانی ،ساسانی و دورههای اسلامی صفویه و قاجار)
دنیا حیدری 2020 -
« شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی کششی در گردشگری غذا»
وحید حیدرپوردعویسرائی 2020 -
شناسائی و رتبه بندی ابعاد رفتارهای حمایتی مشتری
مجید عروجی خوزانی 2020 -
به کارگیری استراتژی هم آفرینی (CO-creation)برای توسعه خدمات جدید(NSD)(مورد مطالعه: محتوای تولید شده کاربر (UGC)سایت فرادرس
الهه عظامی 2020 -
ارائه چارچوبي براي طراحي كمپين تبليغاتي در گردشگري مجازي
راضیه علایی 2019 -
ارائه الگوي پذيرش نصب و استفاده از اپليكيشن هاي اپراتورهاي تلفن همراه ايران با تمركز بر فناوري هوشمند
سمانه اذرپیوند 2019 -
شناسايي و تاثير مولفه هاي مديريت قيمت گذاري بر قابليت پويا در كسب و كارهاي ديجيتال (مورد مطالعه :خرده فروشي هاي آنلاين)
مجید صدری منش 2019 -
بررسي اثرات بكارگيري پيشبرد فروش بر عملكرد خريداران در هايپر ماركت ها
مهرداد صفری 2019 -
شناسايي عوامل موثر بر كليشه سازي كشور مبدا(Country stereotype)و تاثير آن بر انتخاب برند توسط مصرف كننده ايراني در صنعت پوشاك
زهرا شوشتری زاده 2019 -
طراحي الگوي اقدامات لازم جهت حمايت از توليد ملي بر اساس ديدگاه هاي مقام معظم رهبري با بهره گيري از رويكرد تحليل گفتمان
علی اکبر نظافت 2019 -
شناسايي و استخراج شاخص هاي كليدي عملكرد به منظور طراحي داشبوردهاي تجاري براي دانشگاه
میلاد مددی کلی 2019 -
ارائه الگوي توسعه خدمت جديد در صنعت گردشگري با بهره گيري از منطق اقتصاد اشتراكي و اتاق فرار
فرید شیرازکی 2019 -
طراحي مدل مديريت ارتباط با مشتري براي شركتهاي فعال در بازارهاي صادراتي
سیدرضا موسوی بفروئی 2019 -
ارزيابي و رتبه بندي رسانه هاي تبليغاتي در صنعت مواد غذايي با بهره گيري از رويكرد تلفيقي(DEAوDEMATEL)
هادی کمالی 2019 -
بررسي شاخصهاي تأثيرگذار بر شكلگيري عشق به برند در برند سازي شخصي»
حامد آزادی پیله رود 2019 -
ارائه چارچوبي براي برندسازي مكان گردشگري كشاورزي ،مطالعه موردي جاذبههاي كشاورزي منطقه كندوان ميانه
افسانه رستمی 2019 -
شناسايي و اولويت بندي فرصت هاي بالقوه صادرت گياهان دارويي ايران به روسيه
طناز شیدایی اردستانی 2019 -
طراحي الگوي رفتار خريد در هايپرماركتها با بهره گيري از شبكه عصبي
مریم بیاضی 2019 -
طراحي مدل بازاريابي رويداد محور در بازارهاي صنعتي
محمد مهدیه نجف ابادی 2019 -
طراحي مدل شايستگي مديران خدمات ديجيتال
محمد عربی 2019 -
آسيبشناسي اثرات تبليغات بازرگاني رسانه ملي بر توسعه كالاهاي ملي
محمدعلی خیاط 2019 -
شناسايي و ارائه سبك هاي تصميم گيري خريد بانوان افغانستاني در صنعت پوشاك
محمدرضا احمدی 2019 -
طراحي مدلي براي توسعه بازار سفرهاي هوايي ارزان قيمت در ايران
محمدرضا محمودیه چم پیری 2019 -
ارائه چارچوب توسعه منطقه ازاد چابهار با روش Bench marking
بهزاد سراوانی 2018 -
طراحي الگوي بازاريابي محتوا در اقتصاد اشتراكي
حسان مهدی 2018 -
ارائه الگويي براي ارزيابي جايگاه برند شخصي
بهاره بهلول بندی 2018 -
آسيب شناسي عدم گرايش پزشكان به بيمه عمر( مورد بيمارستانهاي منتخب شهر تهران)
احسانه دبیری پور 2018 -
ارزيابي عملكرد بسته هاي خدمات تكميلي بيمه كوثر در صندوق هاي مختلف
شعله مهری آزاد 2018 -
شناسايي عوامل كليدي موفقيت در پروژه هاي طراحي محصول با رويكرد جمع سپاري در بستر صنعت IT
سیدجاوید حسینی کوهی خیلی 2018 -
بررسي ارتباط بين ابعاد بازاريابي پايدار بامسئوليت اجتماعي و ارتباط با مشتري
سیدابوالقاسم یوسف 2018 -
طراحي نظام ارزيابي عملكرد پايدار با بهره گيري از رويكرد SBSC در صنعت بيمه(مورد:بيمه ايران)
محمد ظهیری گالشی 2018 -
ارائه چارچوبي براي توسعه كسب و كارهاي خانوادگي با بهره گيري از رويكرد قابليتهاي پويا
مریم رفیعی 2018 -
آسيب شناسي و علت يابي شكست محصولات جديد دارويي به هنگام ورود به بازار( مورد داروي پلاگرول- كلوپيدوگرل توليد داروسازي ايران هورمومن)
مریم مرادی 2018 -
طراحي ساز و كار آسيب شناسي فناوري در سازمان
سمیه ولی محمدی 2018 -
ارائه چارچوب براي جايگاه سازي برند شخصي
شبنم سادات قیدی 2018 -
پتانسيل هاي صادراتي ايران به كشورهاي CIS و تعيين الگوهاي تبليغاتي مناسب براي حضور در آن ها
عرفان جبه دار 2018 -
نيازسنجي گردشگران عراقي براي سفر به ايران در حوزه گردشگري درماني
علی عبود اوداعه 2018 -
شناسايي و ارزيابي مهارتهاي مورد نياز براي راه اندازي كسب و كارهاي آنلاين در بين دانشجويان رشته هاي مديريت دانشگاه هاي افغانستان(مورد: دانشگاه هاي منتخب كابل)
داود محمدی 2018 -
ارائه چارچوبي براي بررسي ميزان كارايي تبليغات با بهرهگيري از تكنيك تحليل پوششي داده ها
ارمین اجلال 2018 -
بررسي اثرات هوش تجاري و هوش فرهنگي فروشندگان بيمه بر ميزان فروش آنها
سیده فاطمه تفرشی 2018 -
ارائه چارچوبي براي بازاريابي اينترنتي در استارت اپ ها
سارا رفیعی رودزرد 2018 -
گونه شناسي مشتريان سازگار با فرآيند خلق مشترك در صنعت پوشاك
مریم شهرک ندیمی 2018 -
ارزيابي مرحله تدوين استراتژي برند در سازمان بهران
فریبا مالکی دیزجی 2018 -
شناسايي مولفه ها و تدوين سازه قيمت گذاري در بخش قطعات يدكي خودرو (مورد:شركت سايپا يدك)
سعید نجاتی جوارمی 2018 -
بررسي ارزش ويژه برند دانشگاه تهران و پيامدهاي آن از ديدگاه دانشجويان بين الملل غير مقيم
رضا حسینی 2018 -
بررسي تاثير انواع سبك هاي رهبري بر برندسازي شخصي در سازمانهاي دولتي(مورد مطالعه: مديران دولتي استان قم)
امیرحسین دایی 2018 -
طراحي مدل و ارزيابي غرفه آرايي و چيدمان كالا در خرده فروشي هاي پوشاك شهر تهران
مرضیه محمدی اصل 2018 -
"طراحي نظام ارزيابي مدل كسب و كار شركت هاي خدماتي با رويكرد BSC (كارت امتياز توازن)"
سحر پورعرفانی 2018 -
الگو پردازي راهكارهاي بروز خلاقيت در تبليغات با رويكرد نمودار روابط خويشاوندي
ثریا امیری ثانی 2018 -
تحليل قياسي ميزان تحقق معادگرايي در سطح سازمانهاي عمومي از منظر سازمان و ارباب رجوع
حمید نوری 2018 -
طراحي مدل همراستايي استراتژيك بخش عمليات و بخش بازاريابي (مورد مطالعه- بانك رفاه)
مسعود ایزدخواه 2018 -
ترسيم نقشه ذهني دختران دانشجو در زمينه پوشاك( مورد مطالعه: دانشجويان دختر پرديس فارابي دانشگاه تهران)
سمیرا صباغی 2018 -
شناسايي و اولويت بندي عوامل كليدي موفقيت بازاريابي محتوا در صنايع لبنيات
سحر قربانی 2018 -
شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر توسعه صادرات مواد غذايي از ايران به افغانستان
محمد یعقوبی 2018 -
بررسي ساز و كار شناسايي آسيب هاي ساختاري در سازمان
منصور دادگر 2018