Maysam Shafiee

Associate Professor

Update: 2025-04-24

Maysam Shafiee

College of Farabi / Faculty of Administration and Accounting

P.H.D dissertations

  1. چارچوب شتابدهنده سازمانی در اکوسیستم کارآفرینی ایران
    سعید حشمتی 2025
  2. ارائه چارچوبی برای دسته بندی مفاهیم بازاریابی با استفاده از رویکرد پیکربندی
    مریم ساریخانی خرمی 2025
  3. طراحی و اعتبارسنجی الگوی بازینمایی در کسب و کارهای اقتصاد اشتراکی (کسب و کار اسنپ)
    سمیه مرادی 2024
  4. ارایه چارچوب راهبری برند شخصی برای مدرسان مدیریت
    مهدی رفتاری 2023
  5. ارائه مدل نوآوری تجاری در کسب و کار های ورزشی برمبنای اقتصاد اشتراکی
    زهرا شاکرمی 2022
  6. تحلیل علی عدم توسعه بانکداری اختصاصی در بانک های خصوصی ایران
    داود رضائی 2021
  7. طراحی مدلی برای به کارگیری اقتصاد اشتراکی در سیستم های تولیدی (مورد مطالعه صنعت قطعه سازی استان قم)
    محسن خلج 2021
  8. طراحی و تبیین مدل سلسله مراتب انگیزه های مشارکت مصرف کنندگان در فرآیند هم آفرینی ارزش در صنعت نوشیدنی
    سیده نسیم امیرالسادات هفشجانی 2021
  9. بررسی اثرات راهبردی شکل گیری فروشگاه های زنجیره ای تخفیفی بر بخش تولید با رهیافت بازاریابی کلان
    سیدسعید راد 2021
  10. توسعه مفهوم رفتار شهروندي سازماني با استناد بر جنبه هاي تاريك آن
    فاطمه ملک شاهی 2019
  11. اثرات تبليغات چاپي طراحي شده بر اساس استعاره هاي بصري بر روي مشتريان خدمات بانكي مطالعه اي با استفاده از روش هاي خودگزارش گري و بازاريابي عصب پايه
    علی عمویی اوجاکی 2019
  12. فهم و ارائه مدل آشفتگي مديران بازاريابي صنعتي با رويكرد نظريه داده بنياد
    محمد زارعیان 2019

Master Theses

  1. بررسی الزامات و زیرساخت های شهر خلاق خوراک، نمونه مطالعاتی: شهر رشت
    روح الله غفاری 2025
  2. راهبردهایی جهت یکپارچه سازی اعتبار برند با بهره گیری از شبکه های اجتماعی در امنی چنل های صنعت دارو
    سیدحسین سرجوقیان 2025
  3. تجربه نگاری و شناسایی نقاط اثر تعامل انسان - کامپیوتر(HCI) در فرایندهای بازاریابی B2B با بهره گیری از رویکرد چند مورد پژوه
    هیلما جهاندیده 2025
  4. تحلیلی بر شاخصهای برند محله و ارتقای آن در شهر تهران (مطالعه موردی ، محله آسمان)
    محمد جمال پورمطلق 2024
  5. شناسایی و اولویت بندی پتانسیل های صادراتی استان مرکزی
    سیدمصطفی سجادی 2024
  6. غذاهای خیابانی، دیدگاه ها و پیشنهادات مردمی در مسیر توسعه
    خیزران ممشلی 2024
  7. تحلیلی بر تجربیات شرکت های B2B در حوزه برندسازی مجدد با بهره گیری از رویکرد مطالعه چند مورد پژوهی
    محمدمهدی راهبریان یزدی 2024
  8. تدوین نقشه گردشگری پزشکی ایران
    معصومه محمدزاده 2024
  9. واکاوی و تحلیل اثر دیجیتالی بر ذهن مصرف کننده در کسب و کارهای آنلاین
    مانیا هادی نیا 2023
  10. ارائه الگوی نقش آفرینی گردشگری در فقرزدایی با بهره گیری از تجارب بین المللی (با رویکرد چند مورد پژوهی)
    محمد کوکب نیا 2023
  11. تحلیل نقش آفرینی برند کارفرما در حوزه جذب و نگهداشت استعدادها
    سحر گودرزی طائمه 2023
  12. عوامل مؤثر بر ذهنیت جوانان هزاره جدید در پایبندی به مفاهیم پایداری در تفریحات بیرونی و گردشگری مبتنی بر طبیعت
    غزاله شرافتی 2023
  13. شناسایی راهکارهای تبدیل شدن یزد به مقصد گردشگری هوشمند
    فاطمه کاظم پورکریم آبادی 2023
  14. تدوین نقشه گردشگری خوراک های بومی و سنتی ایران
    فریبا خیراندیش 2023
  15. ارائه ی مدلی برای آمیخته بازاریابی مستیژ در بخش خدمات
    الهه بهائی مقدم 2022
  16. تحلیل محتوایی تطبیقی نقشه ذهنی ادراکی مشتریان و مدیران برند مرداس
    سیدرضا امینی 2022
  17. بررسی تاثیرات پیام های دهان به دهان الکترونیکی بر کیفیت کاری کارکنان دورکار در ایام پاندمی کووید 19
    فاطمه حیاتی 2022
  18. تحلیلی بر انتظارات مصرف کنندگان عراقی از مصرف کاشی و سرامیک ایرانی
    سمیه جمشیدی جعفرآبادی 2022
  19. بررسی ویژگی های مقاصد جذاب گردشگری در دوران پساکرونا
    فاطمه شفیعی کوهپایه 2022
  20. ارائه مدل تعالی برند؛ از توانمندسازهای برند تا دستاوردها، با الگوبرداری از رویکرد EFQM
    زهرا قاسمی 2022
  21. تصویر نگاری برند زعفران ایرانی در فرهنگ های منتخب بین الملل
    حامد اللهی دوست 2022
  22. ارائه چارچوبی برای ارتقاء کمی و کیفی مدل درآمدی مدارس آموزشی خیریه(مورد مطالعه: مجتمع آموزشی توحید)
    علی بیگدلی 2022
  23. جایگاه برند مقاصد داخلی در نگاه گردشگران ایرانی در دوران همه گیری کرونا
    ام کلثوم شیخ 2022
  24. بررسی عوامل مؤثر بر نوآوری اجتماعی دیجیتال در گردشگری مجازی با استفاده از نوآوری باز با رویکرد نگاشت شناختی فازی
    صادق محمدی 2022
  25. بررسی اثرات باورهای مذهبی زنان مسلمان بر رفتار خرید انها در حوزه کالای مستیج
    معصومه بیگدلی 2022
  26. تحلیلی بر موانع موجود در مسیر ترویج مصرف‌گرایی اخلاقی در کشورهای جهان سوم (خاورمیانه)
    فاطمه کارند 2022
  27. تدوین نقشه جامع گردشگری سلامت ایران
    حسین ایرانی 2022
  28. طراحی الگوی بازاریابی محتوا برای کودکان بارویکرد 360 درجه
    مریم قیطانی 2021
  29. تحلیلی بر رفتار مصرف کنندگان زن در خرید مبلمان با بهره گیری از روش تجربه زیسته
    مریم ریسمان چیان 2021
  30. بررسی سطح تمایل گردشگران ایرانی جهت سفر به مقاصد داخلی در دوران بحران کووید-19
    فاطمه میمندی 2021
  31. « شناسایی زمینه‌های شکل‌گیری آسیب‌های رایج نظام ترخیص کالا در گمرک ایران »
    نوشین مقصودی 2021
  32. پیش بینی فروش محصولات تند مصرف در زنجیره تامین لبنی با استفاده از روش های داده کاوی
    میلاد محمدی 2021
  33. توسعه مدل سنجش عوامل کشش و رانش در گردشگری اسب سواری (مورد مطالعه:شهرستان گنبد)
    مجتبی چشمی 2021
  34. شناسایی مصادیق و الگوهای سبزشویی و راهکار های مقابله با آنها
    مریم خسروی 2021
  35. ارائه چارچوب برند سازی مکان گردشگری پزشکی مورد : گردشگری سلامت شهر تهران
    محمد ابومعاش 2021
  36. مقایسه نقشه ذهنی مشتریان ریسک پذیر و ریسک گریز شرکتهای کارگزاری های بورس اوراق بهادار تهران
    افروز عابدی طالمی 2021
  37. بررسی الزامات کاربرد پول دیجیتال برپایه فناوری بلاکچین در اجرای قراردادهای هوشمند
    میثم حسن زاده میرحسینلو 2020
  38. « ارائه چارچوبی برای خود معرفی در برندسازی شخصی
    سمیرا علوی 2020
  39. ارائه چار چوبی برای شناسائی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذارUGC در NSD
    سارا رضائی 2020
  40. طراحی الگوی بازاریابی محتوا در صنعت مد
    رضوان جعفرنژاد 2020
  41. شناسایی رتبه بندی عوامل موثر در ورشکستگی صنایع کوچک و متوسط در بخش بسته بندی مواد غذای مورد ( شرکتهای بسته بندی فرآورده های لبنی تهران)
    حجت شیخی 2020
  42. ارائه مدلی برای تشویق کسب و کارهای کوچک و متوسط به پرهیز از فرار مالیاتی
    محدثه سبزه علی 2020
  43. شناسائی و اولویت بندی عوامل موفقیت بازی پردازی در بازاریابی آنلاین
    بیتا عامری 2020
  44. نیازسنجی و ذائقه شناسی گردشگران عراقی با هدف توسعه شکم گردی در ایران
    محمدحسین کیان پرور 2020
  45. بررسی اقدامات مرتبط در حوزه گردشگری در دوره‌های تاریخی و اسلامی ایران (با تکیه‌بر دوره‌های هخامنشی ،اشکانی ،ساسانی و دوره‌های اسلامی صفویه و قاجار)
    دنیا حیدری 2020
  46. « شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی کششی در گردشگری غذا»
    وحید حیدرپوردعویسرائی 2020
  47. شناسائی و رتبه بندی ابعاد رفتارهای حمایتی مشتری
    مجید عروجی خوزانی 2020
  48. به کارگیری استراتژی هم آفرینی (CO-creation)برای توسعه خدمات جدید(NSD)(مورد مطالعه: محتوای تولید شده کاربر (UGC)سایت فرادرس
    الهه عظامی 2020
  49. ارائه چارچوبي براي طراحي كمپين تبليغاتي در گردشگري مجازي
    راضیه علایی 2019
  50. ارائه الگوي پذيرش نصب و استفاده از اپليكيشن هاي اپراتورهاي تلفن همراه ايران با تمركز بر فناوري هوشمند
    سمانه اذرپیوند 2019
  51. شناسايي و تاثير مولفه هاي مديريت قيمت گذاري بر قابليت پويا در كسب و كارهاي ديجيتال (مورد مطالعه :خرده فروشي هاي آنلاين)
    مجید صدری منش 2019
  52. بررسي اثرات بكارگيري پيشبرد فروش بر عملكرد خريداران در هايپر ماركت ها
    مهرداد صفری 2019
  53. شناسايي عوامل موثر بر كليشه سازي كشور مبدا(Country stereotype)و تاثير آن بر انتخاب برند توسط مصرف كننده ايراني در صنعت پوشاك
    زهرا شوشتری زاده 2019
  54. طراحي الگوي اقدامات لازم جهت حمايت از توليد ملي بر اساس ديدگاه هاي مقام معظم رهبري با بهره گيري از رويكرد تحليل گفتمان
    علی اکبر نظافت 2019
  55. شناسايي و استخراج شاخص هاي كليدي عملكرد به منظور طراحي داشبوردهاي تجاري براي دانشگاه
    میلاد مددی کلی 2019
  56. ارائه الگوي توسعه خدمت جديد در صنعت گردشگري با بهره گيري از منطق اقتصاد اشتراكي و اتاق فرار
    فرید شیرازکی 2019
  57. طراحي مدل مديريت ارتباط با مشتري براي شركتهاي فعال در بازارهاي صادراتي
    سیدرضا موسوی بفروئی 2019
  58. ارزيابي و رتبه بندي رسانه هاي تبليغاتي در صنعت مواد غذايي با بهره گيري از رويكرد تلفيقي(DEAوDEMATEL)
    هادی کمالی 2019
  59. بررسي شاخص‌هاي تأثيرگذار بر شكل‌گيري عشق به برند در برند سازي شخصي»
    حامد آزادی پیله رود 2019
  60. ارائه چارچوبي براي برندسازي مكان گردشگري كشاورزي ،مطالعه موردي جاذبه‌هاي كشاورزي منطقه كندوان ميانه
    افسانه رستمی 2019
  61. شناسايي و اولويت بندي فرصت هاي بالقوه صادرت گياهان دارويي ايران به روسيه
    طناز شیدایی اردستانی 2019
  62. طراحي الگوي رفتار خريد در هايپرماركتها با بهره گيري از شبكه عصبي
    مریم بیاضی 2019
  63. طراحي مدل بازاريابي رويداد محور در بازارهاي صنعتي
    محمد مهدیه نجف ابادی 2019
  64. طراحي مدل شايستگي مديران خدمات ديجيتال
    محمد عربی 2019
  65. آسيب‌شناسي اثرات تبليغات بازرگاني رسانه ملي بر توسعه كالاهاي ملي
    محمدعلی خیاط 2019
  66. شناسايي و ارائه سبك هاي تصميم گيري خريد بانوان افغانستاني در صنعت پوشاك
    محمدرضا احمدی 2019
  67. طراحي مدلي براي توسعه بازار سفرهاي هوايي ارزان قيمت در ايران
    محمدرضا محمودیه چم پیری 2019
  68. ارائه چارچوب توسعه منطقه ازاد چابهار با روش Bench marking
    بهزاد سراوانی 2018
  69. طراحي الگوي بازاريابي محتوا در اقتصاد اشتراكي
    حسان مهدی 2018
  70. ارائه الگويي براي ارزيابي جايگاه برند شخصي
    بهاره بهلول بندی 2018
  71. آسيب شناسي عدم گرايش پزشكان به بيمه عمر( مورد بيمارستانهاي منتخب شهر تهران)
    احسانه دبیری پور 2018
  72. ارزيابي عملكرد بسته هاي خدمات تكميلي بيمه كوثر در صندوق هاي مختلف
    شعله مهری آزاد 2018
  73. شناسايي عوامل كليدي موفقيت در پروژه هاي طراحي محصول با رويكرد جمع سپاري در بستر صنعت IT
    سیدجاوید حسینی کوهی خیلی 2018
  74. بررسي ارتباط بين ابعاد بازاريابي پايدار بامسئوليت اجتماعي و ارتباط با مشتري
    سیدابوالقاسم یوسف 2018
  75. طراحي نظام ارزيابي عملكرد پايدار با بهره گيري از رويكرد SBSC در صنعت بيمه(مورد:بيمه ايران)
    محمد ظهیری گالشی 2018
  76. ارائه چارچوبي براي توسعه كسب و كارهاي خانوادگي با بهره گيري از رويكرد قابليتهاي پويا
    مریم رفیعی 2018
  77. آسيب شناسي و علت يابي شكست محصولات جديد دارويي به هنگام ورود به بازار( مورد داروي پلاگرول- كلوپيدوگرل توليد داروسازي ايران هورمومن)
    مریم مرادی 2018
  78. طراحي ساز و كار آسيب شناسي فناوري در سازمان
    سمیه ولی محمدی 2018
  79. ارائه چارچوب براي جايگاه سازي برند شخصي
    شبنم سادات قیدی 2018
  80. پتانسيل هاي صادراتي ايران به كشورهاي CIS و تعيين الگوهاي تبليغاتي مناسب براي حضور در آن ها
    عرفان جبه دار 2018
  81. نيازسنجي گردشگران عراقي براي سفر به ايران در حوزه گردشگري درماني
    علی عبود اوداعه 2018
  82. شناسايي و ارزيابي مهارتهاي مورد نياز براي راه اندازي كسب و كارهاي آنلاين در بين دانشجويان رشته هاي مديريت دانشگاه هاي افغانستان(مورد: دانشگاه هاي منتخب كابل)
    داود محمدی 2018
  83. ارائه چارچوبي براي بررسي ميزان كارايي تبليغات با بهره‌گيري از تكنيك تحليل پوششي داده ها
    ارمین اجلال 2018
  84. بررسي اثرات هوش تجاري و هوش فرهنگي فروشندگان بيمه بر ميزان فروش آنها
    سیده فاطمه تفرشی 2018
  85. ارائه چارچوبي براي بازاريابي اينترنتي در استارت اپ ها
    سارا رفیعی رودزرد 2018
  86. گونه شناسي مشتريان سازگار با فرآيند خلق مشترك در صنعت پوشاك
    مریم شهرک ندیمی 2018
  87. ارزيابي مرحله تدوين استراتژي برند در سازمان بهران
    فریبا مالکی دیزجی 2018
  88. شناسايي مولفه ها و تدوين سازه قيمت گذاري در بخش قطعات يدكي خودرو (مورد:شركت سايپا يدك)
    سعید نجاتی جوارمی 2018
  89. بررسي ارزش ويژه برند دانشگاه تهران و پيامدهاي آن از ديدگاه دانشجويان بين الملل غير مقيم
    رضا حسینی 2018
  90. بررسي تاثير انواع سبك هاي رهبري بر برندسازي شخصي در سازمانهاي دولتي(مورد مطالعه: مديران دولتي استان قم)
    امیرحسین دایی 2018
  91. طراحي مدل و ارزيابي غرفه آرايي و چيدمان كالا در خرده فروشي هاي پوشاك شهر تهران
    مرضیه محمدی اصل 2018
  92. "طراحي نظام ارزيابي مدل كسب و كار شركت هاي خدماتي با رويكرد BSC (كارت امتياز توازن)"
    سحر پورعرفانی 2018
  93. الگو پردازي راهكارهاي بروز خلاقيت در تبليغات با رويكرد نمودار روابط خويشاوندي
    ثریا امیری ثانی 2018
  94. تحليل قياسي ميزان تحقق معادگرايي در سطح سازمانهاي عمومي از منظر سازمان و ارباب رجوع
    حمید نوری 2018
  95. طراحي مدل همراستايي استراتژيك بخش عمليات و بخش بازاريابي (مورد مطالعه- بانك رفاه)
    مسعود ایزدخواه 2018
  96. ترسيم نقشه ذهني دختران دانشجو در زمينه پوشاك( مورد مطالعه: دانشجويان دختر پرديس فارابي دانشگاه تهران)
    سمیرا صباغی 2018
  97. شناسايي و اولويت بندي عوامل كليدي موفقيت بازاريابي محتوا در صنايع لبنيات
    سحر قربانی 2018
  98. شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر توسعه صادرات مواد غذايي از ايران به افغانستان
    محمد یعقوبی 2018
  99. بررسي ساز و كار شناسايي آسيب هاي ساختاري در سازمان
    منصور دادگر 2018