پروفایل اساتید - دانشکده کشاورزی agri
دانشیار
تاریخ بهروزرسانی: 1404/02/04
میثم شفیعی رودپشتی
دانشکدگان فارابی / دانشکده مدیریت و حسابداری
رساله های دکتری
-
چارچوب شتابدهنده سازمانی در اکوسیستم کارآفرینی ایران
سعید حشمتی 1404 -
ارائه چارچوبی برای دسته بندی مفاهیم بازاریابی با استفاده از رویکرد پیکربندی
مریم ساریخانی خرمی 1403 -
طراحی و اعتبارسنجی الگوی بازینمایی در کسب و کارهای اقتصاد اشتراکی (کسب و کار اسنپ)
سمیه مرادی 1402 -
ارایه چارچوب راهبری برند شخصی برای مدرسان مدیریت
مهدی رفتاری 1402 -
ارائه مدل نوآوری تجاری در کسب و کار های ورزشی برمبنای اقتصاد اشتراکی
زهرا شاکرمی 1401 -
تحلیل علی عدم توسعه بانکداری اختصاصی در بانک های خصوصی ایران
داود رضائی 1400 -
طراحی مدلی برای به کارگیری اقتصاد اشتراکی در سیستم های تولیدی (مورد مطالعه صنعت قطعه سازی استان قم)
محسن خلج 1400 -
طراحی و تبیین مدل سلسله مراتب انگیزه های مشارکت مصرف کنندگان در فرآیند هم آفرینی ارزش در صنعت نوشیدنی
سیده نسیم امیرالسادات هفشجانی 1399 -
بررسی اثرات راهبردی شکل گیری فروشگاه های زنجیره ای تخفیفی بر بخش تولید با رهیافت بازاریابی کلان
سیدسعید راد 1399 -
توسعه مفهوم رفتار شهروندی سازمانی با استناد بر جنبه های تاریک آن
فاطمه ملک شاهی 1398 -
اثرات تبلیغات چاپی طراحی شده بر اساس استعاره های بصری بر روی مشتریان خدمات بانکی مطالعه ای با استفاده از روش های خودگزارش گری و بازاریابی عصب پایه
علی عمویی اوجاکی 1398 -
فهم و ارائه مدل آشفتگی مدیران بازاریابی صنعتی با رویکرد نظریه داده بنیاد
محمد زارعیان 1398
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
بررسی الزامات و زیرساخت های شهر خلاق خوراک، نمونه مطالعاتی: شهر رشت
روح الله غفاری 1404 -
راهبردهایی جهت یکپارچه سازی اعتبار برند با بهره گیری از شبکه های اجتماعی در امنی چنل های صنعت دارو
سیدحسین سرجوقیان 1404 -
تجربه نگاری و شناسایی نقاط اثر تعامل انسان - کامپیوتر(HCI) در فرایندهای بازاریابی B2B با بهره گیری از رویکرد چند مورد پژوه
هیلما جهاندیده 1403 -
تحلیلی بر شاخصهای برند محله و ارتقای آن در شهر تهران (مطالعه موردی ، محله آسمان)
محمد جمال پورمطلق 1403 -
شناسایی و اولویت بندی پتانسیل های صادراتی استان مرکزی
سیدمصطفی سجادی 1403 -
غذاهای خیابانی، دیدگاه ها و پیشنهادات مردمی در مسیر توسعه
خیزران ممشلی 1403 -
تحلیلی بر تجربیات شرکت های B2B در حوزه برندسازی مجدد با بهره گیری از رویکرد مطالعه چند مورد پژوهی
محمدمهدی راهبریان یزدی 1402 -
تدوین نقشه گردشگری پزشکی ایران
معصومه محمدزاده 1402 -
واکاوی و تحلیل اثر دیجیتالی بر ذهن مصرف کننده در کسب و کارهای آنلاین
مانیا هادی نیا 1402 -
ارائه الگوی نقش آفرینی گردشگری در فقرزدایی با بهره گیری از تجارب بین المللی (با رویکرد چند مورد پژوهی)
محمد کوکب نیا 1402 -
تحلیل نقش آفرینی برند کارفرما در حوزه جذب و نگهداشت استعدادها
سحر گودرزی طائمه 1402 -
عوامل موثر بر ذهنیت جوانان هزاره جدید در پایبندی به مفاهیم پایداری در تفریحات بیرونی و گردشگری مبتنی بر طبیعت
غزاله شرافتی 1402 -
شناسایی راهکارهای تبدیل شدن یزد به مقصد گردشگری هوشمند
فاطمه کاظم پورکریم آبادی 1402 -
تدوین نقشه گردشگری خوراک های بومی و سنتی ایران
فریبا خیراندیش 1401 -
ارائه ی مدلی برای آمیخته بازاریابی مستیژ در بخش خدمات
الهه بهائی مقدم 1401 -
تحلیل محتوایی تطبیقی نقشه ذهنی ادراکی مشتریان و مدیران برند مرداس
سیدرضا امینی 1401 -
بررسی تاثیرات پیام های دهان به دهان الکترونیکی بر کیفیت کاری کارکنان دورکار در ایام پاندمی کووید 19
فاطمه حیاتی 1401 -
تحلیلی بر انتظارات مصرف کنندگان عراقی از مصرف کاشی و سرامیک ایرانی
سمیه جمشیدی جعفرآبادی 1401 -
بررسی ویژگی های مقاصد جذاب گردشگری در دوران پساکرونا
فاطمه شفیعی کوهپایه 1401 -
ارائه مدل تعالی برند؛ از توانمندسازهای برند تا دستاوردها، با الگوبرداری از رویکرد EFQM
زهرا قاسمی 1401 -
تصویر نگاری برند زعفران ایرانی در فرهنگ های منتخب بین الملل
حامد اللهی دوست 1401 -
ارائه چارچوبی برای ارتقاء کمی و کیفی مدل درآمدی مدارس آموزشی خیریه(مورد مطالعه: مجتمع آموزشی توحید)
علی بیگدلی 1401 -
جایگاه برند مقاصد داخلی در نگاه گردشگران ایرانی در دوران همه گیری کرونا
ام کلثوم شیخ 1401 -
بررسی عوامل موثر بر نوآوری اجتماعی دیجیتال در گردشگری مجازی با استفاده از نوآوری باز با رویکرد نگاشت شناختی فازی
صادق محمدی 1401 -
بررسی اثرات باورهای مذهبی زنان مسلمان بر رفتار خرید انها در حوزه کالای مستیج
معصومه بیگدلی 1401 -
تحلیلی بر موانع موجود در مسیر ترویج مصرفگرایی اخلاقی در کشورهای جهان سوم (خاورمیانه)
فاطمه کارند 1401 -
تدوین نقشه جامع گردشگری سلامت ایران
حسین ایرانی 1401 -
طراحی الگوی بازاریابی محتوا برای کودکان بارویکرد 360 درجه
مریم قیطانی 1400 -
تحلیلی بر رفتار مصرف کنندگان زن در خرید مبلمان با بهره گیری از روش تجربه زیسته
مریم ریسمان چیان 1400 -
بررسی سطح تمایل گردشگران ایرانی جهت سفر به مقاصد داخلی در دوران بحران کووید-19
فاطمه میمندی 1400 -
« شناسایی زمینههای شکلگیری آسیبهای رایج نظام ترخیص کالا در گمرک ایران »
نوشین مقصودی 1400 -
پیش بینی فروش محصولات تند مصرف در زنجیره تامین لبنی با استفاده از روش های داده کاوی
میلاد محمدی 1400 -
توسعه مدل سنجش عوامل کشش و رانش در گردشگری اسب سواری (مورد مطالعه:شهرستان گنبد)
مجتبی چشمی 1400 -
شناسایی مصادیق و الگوهای سبزشویی و راهکار های مقابله با آنها
مریم خسروی 1400 -
ارائه چارچوب برند سازی مکان گردشگری پزشکی مورد : گردشگری سلامت شهر تهران
محمد ابومعاش 1400 -
مقایسه نقشه ذهنی مشتریان ریسک پذیر و ریسک گریز شرکتهای کارگزاری های بورس اوراق بهادار تهران
افروز عابدی طالمی 1399 -
بررسی الزامات کاربرد پول دیجیتال برپایه فناوری بلاکچین در اجرای قراردادهای هوشمند
میثم حسن زاده میرحسینلو 1399 -
« ارائه چارچوبی برای خود معرفی در برندسازی شخصی
سمیرا علوی 1399 -
ارائه چار چوبی برای شناسائی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذارUGC در NSD
سارا رضائی 1399 -
طراحی الگوی بازاریابی محتوا در صنعت مد
رضوان جعفرنژاد 1399 -
شناسایی رتبه بندی عوامل موثر در ورشکستگی صنایع کوچک و متوسط در بخش بسته بندی مواد غذای مورد ( شرکتهای بسته بندی فرآورده های لبنی تهران)
حجت شیخی 1399 -
ارائه مدلی برای تشویق کسب و کارهای کوچک و متوسط به پرهیز از فرار مالیاتی
محدثه سبزه علی 1399 -
شناسائی و اولویت بندی عوامل موفقیت بازی پردازی در بازاریابی آنلاین
بیتا عامری 1399 -
نیازسنجی و ذائقه شناسی گردشگران عراقی با هدف توسعه شکم گردی در ایران
محمدحسین کیان پرور 1399 -
بررسی اقدامات مرتبط در حوزه گردشگری در دورههای تاریخی و اسلامی ایران (با تکیهبر دورههای هخامنشی ،اشکانی ،ساسانی و دورههای اسلامی صفویه و قاجار)
دنیا حیدری 1399 -
« شناسایی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی کششی در گردشگری غذا»
وحید حیدرپوردعویسرائی 1399 -
شناسائی و رتبه بندی ابعاد رفتارهای حمایتی مشتری
مجید عروجی خوزانی 1399 -
به کارگیری استراتژی هم آفرینی (CO-creation)برای توسعه خدمات جدید(NSD)(مورد مطالعه: محتوای تولید شده کاربر (UGC)سایت فرادرس
الهه عظامی 1399 -
ارائه چارچوبی برای طراحی کمپین تبلیغاتی در گردشگری مجازی
راضیه علایی 1398 -
ارائه الگوی پذیرش نصب و استفاده از اپلیکیشن های اپراتورهای تلفن همراه ایران با تمرکز بر فناوری هوشمند
سمانه اذرپیوند 1398 -
شناسایی و تاثیر مولفه های مدیریت قیمت گذاری بر قابلیت پویا در کسب و کارهای دیجیتال (مورد مطالعه :خرده فروشی های آنلاین)
مجید صدری منش 1398 -
بررسی اثرات بکارگیری پیشبرد فروش بر عملکرد خریداران در هایپر مارکت ها
مهرداد صفری 1398 -
شناسایی عوامل موثر بر کلیشه سازی کشور مبدا(Country stereotype)و تاثیر آن بر انتخاب برند توسط مصرف کننده ایرانی در صنعت پوشاک
زهرا شوشتری زاده 1398 -
طراحی الگوی اقدامات لازم جهت حمایت از تولید ملی بر اساس دیدگاه های مقام معظم رهبری با بهره گیری از رویکرد تحلیل گفتمان
علی اکبر نظافت 1398 -
شناسایی و استخراج شاخص های کلیدی عملکرد به منظور طراحی داشبوردهای تجاری برای دانشگاه
میلاد مددی کلی 1398 -
ارائه الگوی توسعه خدمت جدید در صنعت گردشگری با بهره گیری از منطق اقتصاد اشتراکی و اتاق فرار
فرید شیرازکی 1398 -
طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری برای شرکتهای فعال در بازارهای صادراتی
سیدرضا موسوی بفروئی 1398 -
ارزیابی و رتبه بندی رسانه های تبلیغاتی در صنعت مواد غذایی با بهره گیری از رویکرد تلفیقی(DEAوDEMATEL)
هادی کمالی 1398 -
بررسی شاخصهای تاثیرگذار بر شکلگیری عشق به برند در برند سازی شخصی»
حامد آزادی پیله رود 1398 -
ارائه چارچوبی برای برندسازی مکان گردشگری کشاورزی ،مطالعه موردی جاذبههای کشاورزی منطقه کندوان میانه
افسانه رستمی 1398 -
شناسایی و اولویت بندی فرصت های بالقوه صادرت گیاهان دارویی ایران به روسیه
طناز شیدایی اردستانی 1398 -
طراحی الگوی رفتار خرید در هایپرمارکتها با بهره گیری از شبکه عصبی
مریم بیاضی 1398 -
طراحی مدل بازاریابی رویداد محور در بازارهای صنعتی
محمد مهدیه نجف ابادی 1398 -
طراحی مدل شایستگی مدیران خدمات دیجیتال
محمد عربی 1397 -
آسیبشناسی اثرات تبلیغات بازرگانی رسانه ملی بر توسعه کالاهای ملی
محمدعلی خیاط 1397 -
شناسایی و ارائه سبک های تصمیم گیری خرید بانوان افغانستانی در صنعت پوشاک
محمدرضا احمدی 1397 -
طراحی مدلی برای توسعه بازار سفرهای هوایی ارزان قیمت در ایران
محمدرضا محمودیه چم پیری 1397 -
ارائه چارچوب توسعه منطقه ازاد چابهار با روش Bench marking
بهزاد سراوانی 1397 -
طراحی الگوی بازاریابی محتوا در اقتصاد اشتراکی
حسان مهدی 1397 -
ارائه الگویی برای ارزیابی جایگاه برند شخصی
بهاره بهلول بندی 1397 -
آسیب شناسی عدم گرایش پزشکان به بیمه عمر( مورد بیمارستانهای منتخب شهر تهران)
احسانه دبیری پور 1397 -
ارزیابی عملکرد بسته های خدمات تکمیلی بیمه کوثر در صندوق های مختلف
شعله مهری آزاد 1397 -
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در پروژه های طراحی محصول با رویکرد جمع سپاری در بستر صنعت IT
سیدجاوید حسینی کوهی خیلی 1397 -
بررسی ارتباط بین ابعاد بازاریابی پایدار بامسئولیت اجتماعی و ارتباط با مشتری
سیدابوالقاسم یوسف 1397 -
طراحی نظام ارزیابی عملکرد پایدار با بهره گیری از رویکرد SBSC در صنعت بیمه(مورد:بیمه ایران)
محمد ظهیری گالشی 1397 -
ارائه چارچوبی برای توسعه کسب و کارهای خانوادگی با بهره گیری از رویکرد قابلیتهای پویا
مریم رفیعی 1397 -
آسیب شناسی و علت یابی شکست محصولات جدید دارویی به هنگام ورود به بازار( مورد داروی پلاگرول- کلوپیدوگرل تولید داروسازی ایران هورمومن)
مریم مرادی 1397 -
طراحی ساز و کار آسیب شناسی فناوری در سازمان
سمیه ولی محمدی 1397 -
ارائه چارچوب برای جایگاه سازی برند شخصی
شبنم سادات قیدی 1397 -
پتانسیل های صادراتی ایران به کشورهای CIS و تعیین الگوهای تبلیغاتی مناسب برای حضور در آن ها
عرفان جبه دار 1397 -
نیازسنجی گردشگران عراقی برای سفر به ایران در حوزه گردشگری درمانی
علی عبود اوداعه 1397 -
شناسایی و ارزیابی مهارتهای مورد نیاز برای راه اندازی کسب و کارهای آنلاین در بین دانشجویان رشته های مدیریت دانشگاه های افغانستان(مورد: دانشگاه های منتخب کابل)
داود محمدی 1396 -
ارائه چارچوبی برای بررسی میزان کارایی تبلیغات با بهرهگیری از تکنیک تحلیل پوششی داده ها
ارمین اجلال 1396 -
بررسی اثرات هوش تجاری و هوش فرهنگی فروشندگان بیمه بر میزان فروش آنها
سیده فاطمه تفرشی 1396 -
ارائه چارچوبی برای بازاریابی اینترنتی در استارت اپ ها
سارا رفیعی رودزرد 1396 -
گونه شناسی مشتریان سازگار با فرآیند خلق مشترک در صنعت پوشاک
مریم شهرک ندیمی 1396 -
ارزیابی مرحله تدوین استراتژی برند در سازمان بهران
فریبا مالکی دیزجی 1396 -
شناسایی مولفه ها و تدوین سازه قیمت گذاری در بخش قطعات یدکی خودرو (مورد:شرکت سایپا یدک)
سعید نجاتی جوارمی 1396 -
بررسی ارزش ویژه برند دانشگاه تهران و پیامدهای آن از دیدگاه دانشجویان بین الملل غیر مقیم
رضا حسینی 1396 -
بررسی تاثیر انواع سبک های رهبری بر برندسازی شخصی در سازمانهای دولتی(مورد مطالعه: مدیران دولتی استان قم)
امیرحسین دایی 1396 -
طراحی مدل و ارزیابی غرفه آرایی و چیدمان کالا در خرده فروشی های پوشاک شهر تهران
مرضیه محمدی اصل 1396 -
"طراحی نظام ارزیابی مدل کسب و کار شرکت های خدماتی با رویکرد BSC (کارت امتیاز توازن)"
سحر پورعرفانی 1396 -
الگو پردازی راهکارهای بروز خلاقیت در تبلیغات با رویکرد نمودار روابط خویشاوندی
ثریا امیری ثانی 1396 -
تحلیل قیاسی میزان تحقق معادگرایی در سطح سازمانهای عمومی از منظر سازمان و ارباب رجوع
حمید نوری 1396 -
طراحی مدل همراستایی استراتژیک بخش عملیات و بخش بازاریابی (مورد مطالعه- بانک رفاه)
مسعود ایزدخواه 1396 -
ترسیم نقشه ذهنی دختران دانشجو در زمینه پوشاک( مورد مطالعه: دانشجویان دختر پردیس فارابی دانشگاه تهران)
سمیرا صباغی 1396 -
شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت بازاریابی محتوا در صنایع لبنیات
سحر قربانی 1396 -
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه صادرات مواد غذایی از ایران به افغانستان
محمد یعقوبی 1396 -
بررسی ساز و کار شناسایی آسیب های ساختاری در سازمان
منصور دادگر 1396