پروفایل اساتید - دانشکده کشاورزی agri
Associate Professor
Update: 2025-05-09
Nastaran Hajiheydari
College of Management / مديريت بازرگاني
P.H.D dissertations
-
شناخت رفتار مصرف کننده فناوری اینترنت اشیاء در صنعت سلامت : با رویکرد نظریه استدلال رفتاری
فاطمه صداقت کیش 2023 -
ارائه چارچوب روابط فرااجتماعی تاثیرگذاران اینستاگرامی با محوریت قابلیت های پویای بازاریابی
محبوبه بهمن میرزا 2023 -
طراحی مدل مفهومی بیمه دیجیتال
محمد آدابی 2023 -
طراحی مدل ارزیابی عملکرد زنجیره تامین خدمات در دولت الکترونیک (مورد مطالعه: سامانه گمرک الکترونیکی در ایران)
جلال زارع 2023 -
ارائه مدلی برای نوآوری مدل کسب و کار پایدار درعصر دیجیتال
محمد کارگرشورکی 2021 -
ارائه چارچوب توسعه سواد رسانههای اجتماعی در روابط عمومیها (مطالعه موردی: نهادهای اقتصادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره))
صدیقه انصاری موحد 2021 -
ارائه مدل سیستم اطلاعاتی بازاریابی هوشمند در ایران (مورد مطالعه: شرکت گلرنگ)
سیداحمد قاسمی 2021 -
طراحی سیستم توصیه گر در خصوص قیمت گذاری بر اساس ارزش مشتری با متد تحلیل احساسات
سارا آقابابائی 2021 -
ارائه الگوی اکوسیستم منطقه های استقرار موفقیت آمیز کسب و کارهای اینترنتی با تأکید بر افزایش احتمال شکل گیری
محبوبه فلاح 2020 -
تبیین الگوی اکوسیستم سیار در ایران و تدوین مدل کسب و کار سکو براساس روابط شبکه
نرجس زنگنه نژاد 2020 -
مدل قصد خريد مجدد انلاين B2C
الهه اسداللهی دهکردی 2019 -
طراحي الگوي رهنگاري مدل هاي آينده كسب كار صنعت نرم افزار ايران در سناريو هاي مختلف
مریم میرزائی 2018 -
توسعه تئوري مادر در سازمانهاي پروژ محور
یونس جبارزاده 2018
Master Theses
-
بررسی تاثیر شایستگی بین فردی بر نیات رفتاری در تجارت اجتماعی: با نقش میانجی ارزش ادراک شده (مطالعه موردی شبکه اجتماعی اینستاگرام)
سیدجمال حسینی 2025 -
بازاریابی رسانه اجتماعی برای خرده فروشان آنلاین: بررسی تاثیر گوش دادن به مشتری و توسعه روابط با مشتری در درگیرسازی با صفحات رسانه اجتماعی برند
آرزو حسین زاده گلستان 2024 -
رفتار گله ای در نظرات آنلاین، با توجه به نقش احساسات در حوزه سلامت
محمدعرفان خدابخش 2023 -
شناسایی و بررسی عوامل اثرگذار بر دستیابی به مزیت رقابتی از طریق استراتژی داده
سیدمهدی سیدعلی خانی 2023 -
بررسی میزان اثر قالب ارائه درجه اطمینان هوشمصنوعی پشتیبان تصمیم بر استفاده مطلوب تصمیم گیرنده در موقعیت سرمایهگذاری
رکسانا آریان پور 2023 -
: بررسی عوامل رضایت بیماران با استفاده از رویکرد یادگیری ماشین: تحلیل نظرات بیمارن در شبکه های اجتماعی
سعید کرمی 2023 -
مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر موفقیت نوآوری مدل کسب و کار
علیرضا صادق زاده 2023 -
بررسی عوامل اساسی ارزش مشتری در هتلها با استفاده از رویکرد یادگیری ماشین
آصف حسین نژادسلیمی 2022 -
بررسی و اولویت بندی عوامل موفقیت استراتژی های حضور دیجیتالی: مطالعه کافیشاپ های زنجیرهای
سیدمحمدحسین علوی خادم 2022 -
بررسي كيفيت وب سايت و تاثير آن بر قصد رزرو آنلاين با در نظر گرفتن متغيير ميانجي اعتماد الكترونيكي (مورد مطالعه: پنج وب سايت رزرو هتل)
سیدمهدی ابطحی نجف آبادی 2022 -
بررسی تاثیر تفاوتهای زمینهای پلتفرمهای رسانههای اجتماعی در درگیرسازی کاربران
فاطمه میرزانورعلی 2022 -
شناسایی عوامل تعیین کننده نگرش مصرف کنندگان در خرید های گروهی آنلاین و برداشت آنها از خطرات و اعتبارات وبسایت تخفیفان
گلدونه بافکرمیشامندانی 2022 -
بررسی نقش حضور دیجیتال کارمندان خدمات در وبسایت بر کیفیت خدمات و وفاداری مشتری (مورد مطالعه وبسایت های خرید آنلاین)
کیمیا مؤمن زاده 2021 -
تحلیل رفتار مشتریان بر مبنای کانال های متعدد الکترونیکی سفارش غذا در مجموعه رستورانی کبابچی
محمدرضا هادی زاده رئیسی 2020 -
اولويت بندي معيارهاي وارداتي در پسابرجام با استفاده از روش هاي تصميم گيري چندمعياره (مطالعه موردي صنعت لوازم خانگي)
یاسمن محمدی ضیا 2020 -
ارائه چارچوبي براي ادغام مديريت دانش و مديريت فرآيند،مورد مطالعه پتروشيمي مرواريد
ندا شکل ابادی 2020 -
بررسي پيشايندها و پسايندهاي پيشنهاد ارزش اطلاعاتي در سيستم هاي خدمات الكترونيك
علی حسنی صفت 2019 -
تاثير طراحي آيكون اپليكيشن موبايل بر روي تمايل به دانلود آن
رامین هجری 2019 -
بررسي تأثير نام تجاري شناخته شده پوشاك و ترويج فروش بر تمايل به خريد مورد مطالعه پوشاك در فضاي اينستاگرام
گلنار فراهانی 2019 -
بررسي عوامل موثربر پذيرش بيتكوين با استفاده از مدل پذيرش نوآوري (tam)
ارمان گودرزی 2019 -
بررسي كاربردهاي هوش مصنوعي در حوزه اينترنت اشيا در صنعت دامداري
مهدی پورمحمدقلی وفا 2019 -
تاثير قابليت هاي پويا بر عملكرد شركت مورد مطالعه شركت هاي كوچك و متوسط دانش بنيان در صنعت IT
سیده عفت حیات الغیبی 2019 -
بررسي تاثيرلت فعاليت هاي بازاريابي رسانه هاي اجتماعي بر ارزش ويژه ي برند و پاسخ مشتريان در صنعت ارتباطات (مطالعه ي موردي : ايرانسل)
امیر رمزعلی 2019 -
بررسي كاربرد متن كاوي در شناسايي جهت گيري هاي پژوهشي يك حوزه مطالعاتي (مورد مطالعه:حوزه قابليت هاي پويا)
مجتبی تلافی داریانی 2019 -
نقش تبليغات دهان به دهان الكترونيكي و قيمت مرجع داخلي در تمايل گردشگران براي پرداخت بابت محل اقامت مطالعه موردي هتل هاي شهر تهران
پگاه نبی پور 2019 -
تاثير گپ و گفت الكترونيكي در سامانه هاي نقد و بررسي بر قصد مشتريان
امین فتح احدنژند 2019 -
طراحي فرآيند نوآوري استراتژي خدمات پس از فروش در صنعت خودروهاي وارداتي كشور (مورد مطالعه برند OPEL و HAMANN )
کیا حسین شاهی 2019 -
انتخاب مدل كسب و كار الكترونيكي در حوزه كسب و كار اينترنتي
بنفشه محمدی 2019 -
بررسي تاثير جو وب سايت بر احتمال معرفي به دوستان با متغيرهاي ميانجي وضعيت احساسي و نگرش به وب سايت
کیوان کریمی پور 2019 -
بررسي ارزش مشتري در كسب و كارهاي نوپاي ديجيتال مبتني بر اقتصاد اشتراكي
مصطفی محمدحسینی 2019 -
بررسي ميزان تاثير هوشمند سازي شهر وفن آوري اينترنت اشيا بر صنعت گردشگري ( مورد مطالعه : جزيره كيش )
مهرناز شاه حسینی 2019 -
خوشه بندي اعضاي باشگاه مشتريان بانك ملت با استفاده از روش خوشه بندي توافقي
محسن برزگر کشتلی 2019 -
اثر درگيري مشتري با شبكه اجتماعي شركت بر روي چسبندگي با اثر متغير ميانجي ارزش ايجاد شده مشتري
سیددانیال نوده فراهانی 2019 -
بررسي عوامل موثر بر اثربخشي بازاريابي ويدئويي
رامین قنبری 2019 -
ارزيابي حوزه هاي هوشمندي كسب و كار (Business intelligence) وتحليل كسب و كار (Busines analytics) با رويكرد متن كاوي
مهدی سمائی 2019 -
بررسي رابطه بين تفكر استراتژيك و هوش سازماني در اتحاديه توليد و صادركنندگان زعفران استان خراسان
ابراهیم ملائی 2018 -
بررسي عوامل موثر بر پذيرش كسب و كارهاي مبتني برتجارت موبايلي توسط مشتريان با استفاده از مدل UTAUT
معین آزادوار 2018 -
تاثير بازاريابي ويروسي برعملكرد بازاريابي
محی الدین مهدیان فر 2018 -
بررسي محرك ها و چالش هاي استفاده از نوآوري باز در شركت هاي دانش بنيان كوچك و متوسط (مورد مطالعه صنعت مخابرات)
حسن حمیدی 2018 -
مدل ذهني ارزشگذاري كسب و كارهاي نوپا حوزه ICT از منظر سرمايه گذاران جسورانه در مراحل اوليه تامين مالي
ساناز صالحی 2018 -
بررسي نقش ريسك در ارزش گذاري پروژ ه هاي فناوري اطلاعات با روش اختيار واقعي
راضیه دلاور 2018 -
بررسي تاثير طراحي بصري تبليغات وبسايت در خريد آنلاين مشتريان
محمد خسروجردی 2018 -
تحليل موفقيت پروژ ه هاي سرمايه گذاري جمعي : مقايسه بين ايران و آمريكا
اندیشه اشجری 2018 -
بررسي عوامل موثر بر رضايت و وفاداري مشتريان در كسب اطلاعات مرتبط با محصولات يا خدمات در سامانه هاي نقد و بررسي
میثم بهربر 2018 -
عوامل اثرگذار بر مشاركت كاركنان خط مقدم در نوآوري در عرضه خدمات
سیدمحمد طبیب زاده 2018 -
انتخاب استراتژي بازاريابي مناسب بر اساس بخش بندي بازار براي صنعت ساخت ناوگان ريلي با استفاده از روش پويايي شناسي سيستم
حسین غفوری کوهساره 2018 -
بررسي راهكارهاي توسعه صنعت گردشگري در روستاي ابيانه با هدف افزايش درآمد منطقه و كاهش اثرات زيستمحيطي با استفاده از رويكرد پويايي سيستم ها
سیده سوسن مولوی عربشاهی 2018 -
بررسي مشخصات بصري تبليغات اثرگذار در شبكه هاي اجتماعي. مورد مطالعه اينستاگرام
علی عسگری طرقی 2018 -
ارائه مدلي براي ارزيابي عملكرد و اثربخشي Social CRM (مديريت ارتباط با مشتري در رسانه هاي اجتماعي ) با استفاده از رويكرد تصميم گيري چند معياره، مطالعه موردي اپراتورهاي تلفن همراه
نفیسه هاشمخانی 2018 -
شناسايي شاخص هاي كليدي عملكرد(BSC) مورد مطالعه :شركت سايان كارت
مصطفی عرب حلوایی 2018 -
بررسي عوامل تاثير گذار بر وفاداري كاربران برنامه هاي كاريردي موبايل
حمیدرضا شهروزی 2018 -
ارزيابي بلوغ حاكميت فناوري اطلاعات در 300 شركت برتر ايراني و ارتباط آن با عملكرد فناوري اطلاعات
زهرا خدری 2018 -
بررسي فاكتورهاي كسب وكاري، مديريتي و تكنيكي (فني) موثر در پياده سازي بازار الكترونيكي براي صادرات فرش دستباف ايران
حسن فرخزاده مقدم طیول 2018 -
ارزيابي ميزان آمادگي ساز مان هاي خدماتي براي پياده سازي نظام مديريت دانش (مطالعه موردي: شعب منتخب بيمه توسعه)
محمدحسین تیمورپور 2018 -
مدلسازي فازي عوامل اثر گذار بر ترويج سيستمهاي مديريت دانش در سازمانهاي پروژه محور
رامین یاوری 2018 -
ارائه استراتژي هاي بازاريابي مناسب و بهبود مديريت ارتباط با مشتري براساس خوشه بندي مشتريان بر پايه مدل آر.اف.ام در قسمت فود شيلا
علی رمضانی 2018 -
بررسي تاثير تبليغ داخل يك اپليكيشن موبايل بر تصميم كاربرد در مورد اپليكيشن تبليغ شده
محمدهادی شجاری 2018 -
شناسايي و رتبه بندي عوامل موثر بر بكارگيري بانكداري الكترونيك در شعب بانك تجارت جمهوري اسلامي ايران
آناهیتا محرابی 2018 -
شناسايي عوامل تعيين كننده (يا كليدي) مديريت امنيت سيستم هاي اطلاعاتي در بانكداري الكترونيك
قاسم نوروززاده 2018 -
بررسي تاثيرات سيستم هوش سازماني بر كسب و كار (مطالعه موردي : مركز انفورماتيك دانشگاه تهران)
مهرناز صفاخواه 2018 -
شناسايي و بررسي عوامل توسعه فن آوري نانو در بخش صنايع غذايي مورد كاوي : استان خراسان رضوي
فروغ نامجو 2018 -
شناسايي و بررسي عوامل موثر بر پياده سازي سيستم هاي اطلاعات سلامت در ايران
سحر یزدانی 2018 -
بررسي عوامل موثر بر رضايت مشتريان در طراحي پورتال هاي سازماني با هدف راه اندازي تجارت الكترونيكي سيار
سید محسن حسینی 2018 -
شناسايي اولويت بندي عوامل پيش برنده و بازدارنده در پياده سازي
رضا تقوایی محمدی جو 2018 -
تدوين مدل كسب و كار براي شركت خدمات انرژي (ESCO) در محيط كسب و كار ايران
محمدهاشم خدابخش لو 2018 -
طراحي مدل كسب و كار براي رسانه اجتماعي (مورد كاوي نگارخانه ايراني)
علیرضا مقاری 2018 -
طراحي چارچوب عوامل كليدي موفقيت در بازارهاي الكترونيكي بين بنگاهي ايران : رويكرد دلفي فازي و ديتمل فازي
فاطمه حاج اسمعیلیان 2018 -
انتخاب مدل و ارزيابي سطح بلوغ مديريت دانش در بانك مركزي ايران
پری ناز معماریان 2018 -
بررسي تاثير قابليت فناوري اطلاعات در توسعه چابكي و بهبود مزيت رقابتي در سازمان مخابرات ايران
کوثر بساق زاده 2018 -
بررسي تاثير سيستم هاي پيشنهاد دهنده بر رفتار مصرف كننده در وب سايت هاي خريد آنلاين
سیدجواد موسوی 2018 -
بررسي عوامل موثر برعملكرد ارتباط با مشتريان بانكي با نقش ميانجي گري قابليت هاي مديريت اجتماعي ارتباط با مشتريان
امیر جبلی 2018 -
تحليل و مقايسه محتواي نظرات مشتريان در شبكه اجتماعي اينستاگرام : (مورد مطالعه: شركت آسياتك، ارائه دهنده خدمات اينترنت)
صالح اولیا 2018 -
سنجش رضايت مشتريان در وب سايت هاي فروش الكترونيك- مطالعه موردي بر روي فروش يك گوشي موبايل دروب سايت ديجي كالا
احمدرضا رافتی رودسری 2018 -
بررسي تاثير ويژگي هاي يك فروشگاه اينترنتي در افزايش قصد خريد بر خط مشتريان با استفاده از تكنيك تحليل متقارن
مصطفی نصری 2018 -
بررسي تاثير برنامه هاي آموزش خلاقيت دبيران بر عملكرد تحصيلي دانش آموزان مقطع متوسطه (منطقه 4 آموزش و پرورش شهر تهران)
مسعود شجاعی باغینی 2018 -
مدلسازي مسيرهاي انگيزشي موثر بر مشاركت افراد در اجتماعات آنلاين با استفاده از نگاشت هاي شناختي فازي
سارا گله بختیاری 2018 -
بررسي تاثير تبليغات دهان به دهان الكترونيكي بر قصد خريد – مطالعه شخصيت خريداران
فرناز محمدی 2018 -
بررسي اثرات تقويمي بر روي سهام رشدي و ارزشي بورس اوراق بهادار تهران با رويكرد داده كاوي
محمدمسعود صدوقی 2018 -
انتخاب مدل كسب و كارالكترونيكي مناسب براي شركتهاي صادر كننده خشكبار
مرضیه پوراسترآبادی 2018 -
بررسي عوامل موثربراعتماددرخريدهاي آنلاين گردشگري:بخش مهمانداري
فریبا رهبر 2018 -
بررسي اثر شخصيت بر رفتار خريد ناگهاني در تراكنش هاي خريد آن لاين
نیلوفر نجاهی 2018 -
مدلسازي اعتماد خريداران از فروشگاه هاي اينترنتي به وسيله نگاشت هاي شناختي فازي
فرشید فراست 2018 -
بررسي تاثير بازاريابي الكترونيكي هتل ها: مطالعه هتل هاي جزيره كيش
میترا امدادی 2018 -
طراحي مدل CRM براي اجرا در بانك ملت
محمدمهدی معینی قراگوزلو 2018 -
بررسي عوامل موثر بر پذيرش بانكداري الكترونيك از ديدگاه مشتريان
سینا درهمی 2018 -
ارائه چارچوب مديريت دانش در سازمان آموزش فني وحرفه اي كشور
فریده مدانلو 2018 -
بررسي الزامات موثر بر رضايت مشتريان در شركتهاي كارگزاري با استفاده از مدل كائو(مطالعه موردي شركتهاي كار گزاري شهر مشهد)
سارا عزیزی یوسف آبادی 2018 -
بررسي آمادگي جهت توسعه بانكداري همراه در ايران
سعید عطائی گرمی 2018 -
توسعه مفهوم و ارائه چارچوبي براي معرفي سيستمهاي توصيه دهنده در راستاي طراحي مفهومي سيستم بازاريابي
حمیدرضا فرهادی شریف آباد 2018 -
درگيري سازي مشتريان با برند از طريق شبكه هاي اجتماعي (مورد مطالعه: فروشگاه هاي زنجيره اي هايلند)
مهدی لطفعلیان 2018 -
بررسي تاثير انجمن هاي برند مبتني بر شبكه هاي اجتماعي بر اعتماد مشتريان به برند در صنعت گردشگري (مورد مطالعه: شركت خدمات مسافرتي جهانگردي ستاره الماس هالي)
مریم فرهنگ 2018 -
شناسايي ويژگي هاي برنامه هاي كاربردي موبايل به عنوان خدمات ارزش افزوده والويت بندي آنها ازنظرگردشگران خارجي
مینا عمروانی 2018 -
شناسايي و تعيين اهميت عوامل موثر بر بازاريابي ويروسي در حوزه نرم افزارهاي كاربردي موبايل
حمیدرضا ریحانی 2018 -
بخش بندي مشتريان بيمه عمر با رويكرد داده كاوي
بهروز اردوبادی 2018 -
طراحي و تبيين زنجيره ارزش فروشگاه هاي نرم افزارهاي كاربردي موبايل با استفاده از مدل كسب وكار e3value مورد مطالعه :فروشگاه Apple App Store
رضا علی بخشی 2018 -
شناسايي و دسته بندي عوامل حياتي موفقيت پروژه هاي هوشمندي كسب و كار : مطالعه موردي : انتشارات خيلي سبز
حمید کلهر 2018 -
ارائه جارچوبي مفهومي جهت پاده سازي مديريت فرآيند كسب و كار در سازمانهاي ايراني
ویدا پورعبداله فرشچی 2018 -
شناسايي تاثير هوش تجاري با رويكرد كارآفريني سازماني بر بهبود عملكرد بانك تجارت
مارال غفاری 2018 -
شناسايي و بررسي عوامل موفقيت/شكست پروژه هاي هوشمندي تجاري در سازمان هاي ايراني
آزاده عباسی راد 2018 -
بررسي تطبيقي كارمند يابي الكترونيكي ( بررسي وبسايت 100 شركت برتر ايران و مقايسه آن با وبسايت 100 شركت برتر تركيه اي)
زهرا افشار 2018 -
بررسي تاثير آمادگي فن آوري بر پذيرش سيستم اطلاعات منابع انساني در ادارات ستادي بانك ملت
سیده مونا شاهرخ 2018 -
ارائه روشي پايه به منظور تدوين كارت امتيازي متوازن با استفاده از پويايي شناسي سيستمها
سیدبهنام خاکباز 2018 -
تاثير ورود شركاي تجاري در طرح امتيازي باشگاه مشتريان بر و فاداري و رضايت مشتريان (مطالعه موردي : باشگاه مشتريان بانك ملت )
بهنام مختاری 2018 -
مقايسه بازدهي سرمايه گذاري ارزشي – رشدي با روشهاي ساده و تركيبي در بورس اوراق بهادار تهران
حبیب اله نازنینی 2018 -
قيمت گذاري نسبي محصولات جايگزين با استفاده از شبكه عصبي
مسعود شیری 2018 -
بررسي تاثير متغيرهاي اجتماعي و متغير هاي وابسته به تبليغ بر نگرش و رفتار كاربران شبكه هاي اجتماعي
افسانه مهدی زاده 2018 -
بررسي رابطه نقدينگي و تورم در ايران با رويكرد پويايي شناسي سيستم
مهدی مقدم منش 2018 -
بازاريابي موبايلي و اثرات آن بر تمايل به خريد آنلاين آني
سلام محمدی سرواله 2018 -
شناسايي عوامل موثر بر مخاطره در تصميم گيري براي برون سپاري پروژه هاي فناوري اطلاعات
فاطمه بیگلری 2018 -
بررسي رابطه ميان مديريت دانش مشتري و تمايل خريد به صورت الكترونيكي
نوین هاشمی 2018 -
بررسي رفتار تغيير كانال مصرف كنندگان با استفاده از نظريه رفتار برنامه ريزي شده
شیرین خادم عباسی 2018 -
بررسي تاثير جنبه هاي سامانه مديريت ارتباط الكترونيك با مشتريان بر رضايت و وفاداري الكترونيكي
محمّدمهدی دبیران 2018 -
تعيين ويژگي هاي اثربخش براي تبليغات دهان به دهان آنلاين : متن كاوي در تحليل داده ها
زهره یوسفی دهکا 2018 -
بررسي بلوغ كلان داده در صنايع مالي و بانكداري ايران
سید محمود فهیمی 2018 -
بررسي عوامل موثر بر نگرش در خصوص بازاريابي مبتني بر موقعيت
سیدحامد بهبودی نژاد 2018 -
اولويت بندي عوامل كليدي موفقيت در دوره عمر پروژه (مورد مطالعه پروژه هاي EPC)
معصومه شوکتی 2018 -
بررسي عوامل موثر بر رفتاركاربر در شبكه هاي اجتماعي موبايل
علیرضا محقق 2018 -
ارزيابي الزامات و پيش نيازهاي راه اندازي تجارت الكترونيكي در صنعت تاسيسات با رويكرد فازي ديميتل
پوریا مصلح 2018 -
شناسايي و الويت بندي تاثير گذار بر پذيرش سيستم اطلاعات بيمارستاني با استفاده از تكنيك MADMمطالعه موردي : بيمارستانهاي خصوصي تهران
پوریا سندگل 2018 -
بررسي سطح بلوغ مديريت دانش مشتريو تطبيق آن با عملكرد بازاريابي : مطالعه اي در بانكهاي ايران
علی عموئی اوجاکی 2018 -
كاربرد داده كاوي در پيش بيني كيفيت محصول (مورد مطالعه رادياتور 206)
مسعود معدنچی ها 2018 -
بررسي عوامل موثر بر وفاداري مشتريان در فضاي تجارت موبايلي
محمدجواد سراج 2018 -
بررسي مفهوم همراستايي فرايندهاي كسب و كار و تاثير آن برعملكرد سازمان
ماهد مداح 2018 -
بررسي تاثير ويژگيهاي وب سايت كاريابي بر قصد متقاضي شغل به اقدام با ميانجي گري نگرش متقاضي شغلي (مورد مطالعه: دانشكده هاي مديريت دانشگاه هاي دولتي تهران)
وحید فرجی جبه دار 2018 -
شناسائي عوامل پيش برنده و بازدارنده توسعه تداركات الكترونيكي در زنجيره تامين صنايع خودرو سازي ايران (مورد مطالعه: گروه حودرو سازي ايران)
شهریار مروتی 2018