Nastaran Hajiheydari

Associate Professor

Update: 2025-05-09

Nastaran Hajiheydari

College of Management / مديريت بازرگاني

P.H.D dissertations

  1. شناخت رفتار مصرف کننده فناوری اینترنت اشیاء در صنعت سلامت : با رویکرد نظریه استدلال رفتاری
    فاطمه صداقت کیش 2023
  2. ارائه چارچوب روابط فرااجتماعی تاثیرگذاران اینستاگرامی با محوریت قابلیت های پویای بازاریابی
    محبوبه بهمن میرزا 2023
  3. طراحی مدل مفهومی بیمه دیجیتال
    محمد آدابی 2023
  4. طراحی مدل ارزیابی عملکرد زنجیره تامین خدمات در دولت الکترونیک (مورد مطالعه: سامانه گمرک الکترونیکی در ایران)
    جلال زارع 2023
  5. ارائه مدلی برای نوآوری مدل کسب و کار پایدار درعصر دیجیتال
    محمد کارگرشورکی 2021
  6. ارائه چارچوب توسعه سواد رسانه‌های اجتماعی در روابط عمومی‌ها (مطالعه موردی: نهادهای اقتصادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره))
    صدیقه انصاری موحد 2021
  7. ارائه مدل سیستم اطلاعاتی بازاریابی هوشمند در ایران (مورد مطالعه: شرکت گلرنگ)
    سیداحمد قاسمی 2021
  8. طراحی سیستم توصیه گر در خصوص قیمت گذاری بر اساس ارزش مشتری با متد تحلیل احساسات
    سارا آقابابائی 2021
  9. ارائه الگوی اکوسیستم منطقه های استقرار موفقیت آمیز کسب و کارهای اینترنتی با تأکید بر افزایش احتمال شکل گیری
    محبوبه فلاح 2020
  10. تبیین الگوی اکوسیستم سیار در ایران و تدوین مدل کسب و کار سکو براساس روابط شبکه
    نرجس زنگنه نژاد 2020
  11. مدل قصد خريد مجدد انلاين B2C
    الهه اسداللهی دهکردی 2019
  12. طراحي الگوي رهنگاري مدل هاي آينده كسب كار صنعت نرم افزار ايران در سناريو هاي مختلف
    مریم میرزائی 2018
  13. توسعه تئوري مادر در سازمانهاي پروژ محور
    یونس جبارزاده 2018

Master Theses

  1. بررسی تاثیر شایستگی بین فردی بر نیات رفتاری در تجارت اجتماعی: با نقش میانجی ارزش ادراک شده (مطالعه موردی شبکه اجتماعی اینستاگرام)
    سیدجمال حسینی 2025
  2. بازاریابی رسانه اجتماعی برای خرده فروشان آنلاین: بررسی تاثیر گوش دادن به مشتری و توسعه روابط با مشتری در درگیرسازی با صفحات رسانه اجتماعی برند
    آرزو حسین زاده گلستان 2024
  3. رفتار گله ای در نظرات آنلاین، با توجه به نقش احساسات در حوزه سلامت
    محمدعرفان خدابخش 2023
  4. شناسایی و بررسی عوامل اثرگذار بر دستیابی به مزیت رقابتی از طریق استراتژی داده
    سیدمهدی سیدعلی خانی 2023
  5. بررسی میزان اثر قالب ارائه درجه اطمینان هوش‌مصنوعی پشتیبان تصمیم بر استفاده مطلوب تصمیم گیرنده در موقعیت سرمایه‌گذاری
    رکسانا آریان پور 2023
  6. : بررسی عوامل رضایت بیماران با استفاده از رویکرد یادگیری ماشین: تحلیل نظرات بیمارن در شبکه های اجتماعی
    سعید کرمی 2023
  7. مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر موفقیت نوآوری مدل کسب و کار
    علیرضا صادق زاده 2023
  8. بررسی عوامل اساسی ارزش مشتری در هتل‌ها با استفاده از رویکرد یادگیری ماشین
    آصف حسین نژادسلیمی 2022
  9. بررسی و اولویت بندی عوامل موفقیت استراتژی های حضور دیجیتالی: مطالعه کافی‌شاپ های زنجیره‌ای
    سیدمحمدحسین علوی خادم 2022
  10. بررسي كيفيت وب سايت و تاثير آن بر قصد رزرو آنلاين با در نظر گرفتن متغيير ميانجي اعتماد الكترونيكي (مورد مطالعه: پنج وب سايت رزرو هتل)
    سیدمهدی ابطحی نجف آبادی 2022
  11. بررسی تاثیر تفاوت‌های زمینه‌ای پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در درگیرسازی کاربران
    فاطمه میرزانورعلی 2022
  12. شناسایی عوامل تعیین کننده نگرش مصرف کنندگان در خرید های گروهی آنلاین و برداشت آنها از خطرات و اعتبارات وبسایت تخفیفان
    گلدونه بافکرمیشامندانی 2022
  13. بررسی نقش حضور دیجیتال کارمندان خدمات در وبسایت بر کیفیت خدمات و وفاداری مشتری (مورد مطالعه وبسایت های خرید آنلاین)
    کیمیا مؤمن زاده 2021
  14. تحلیل رفتار مشتریان بر مبنای کانال های متعدد الکترونیکی سفارش غذا در مجموعه رستورانی کبابچی
    محمدرضا هادی زاده رئیسی 2020
  15. اولويت بندي معيارهاي وارداتي در پسابرجام با استفاده از روش هاي تصميم گيري چندمعياره (مطالعه موردي صنعت لوازم خانگي)
    یاسمن محمدی ضیا 2020
  16. ارائه چارچوبي براي ادغام مديريت دانش و مديريت فرآيند،مورد مطالعه پتروشيمي مرواريد
    ندا شکل ابادی 2020
  17. بررسي پيشايندها و پسايندهاي پيشنهاد ارزش اطلاعاتي در سيستم هاي خدمات الكترونيك
    علی حسنی صفت 2019
  18. تاثير طراحي آيكون اپليكيشن موبايل بر روي تمايل به دانلود آن
    رامین هجری 2019
  19. بررسي تأثير نام تجاري شناخته شده پوشاك و ترويج فروش بر تمايل به خريد مورد مطالعه پوشاك در فضاي اينستاگرام
    گلنار فراهانی 2019
  20. بررسي عوامل موثربر پذيرش بيتكوين با استفاده از مدل پذيرش نوآوري (tam)
    ارمان گودرزی 2019
  21. بررسي كاربردهاي هوش مصنوعي در حوزه اينترنت اشيا در صنعت دامداري
    مهدی پورمحمدقلی وفا 2019
  22. تاثير قابليت هاي پويا بر عملكرد شركت مورد مطالعه شركت هاي كوچك و متوسط دانش بنيان در صنعت IT
    سیده عفت حیات الغیبی 2019
  23. بررسي تاثيرلت فعاليت هاي بازاريابي رسانه هاي اجتماعي بر ارزش ويژه ي برند و پاسخ مشتريان در صنعت ارتباطات (مطالعه ي موردي : ايرانسل)
    امیر رمزعلی 2019
  24. بررسي كاربرد متن كاوي در شناسايي جهت گيري هاي پژوهشي يك حوزه مطالعاتي (مورد مطالعه:حوزه قابليت هاي پويا)
    مجتبی تلافی داریانی 2019
  25. نقش تبليغات دهان به دهان الكترونيكي و قيمت مرجع داخلي در تمايل گردشگران براي پرداخت بابت محل اقامت مطالعه موردي هتل هاي شهر تهران
    پگاه نبی پور 2019
  26. تاثير گپ و گفت الكترونيكي در سامانه هاي نقد و بررسي بر قصد مشتريان
    امین فتح احدنژند 2019
  27. طراحي فرآيند نوآوري استراتژي خدمات پس از فروش در صنعت خودروهاي وارداتي كشور (مورد مطالعه برند OPEL و HAMANN )
    کیا حسین شاهی 2019
  28. انتخاب مدل كسب و كار الكترونيكي در حوزه كسب و كار اينترنتي
    بنفشه محمدی 2019
  29. بررسي تاثير جو وب سايت بر احتمال معرفي به دوستان با متغيرهاي ميانجي وضعيت احساسي و نگرش به وب سايت
    کیوان کریمی پور 2019
  30. بررسي ارزش مشتري در كسب و كارهاي نوپاي ديجيتال مبتني بر اقتصاد اشتراكي
    مصطفی محمدحسینی 2019
  31. بررسي ميزان تاثير هوشمند سازي شهر وفن آوري اينترنت اشيا بر صنعت گردشگري ( مورد مطالعه : جزيره كيش )
    مهرناز شاه حسینی 2019
  32. خوشه بندي اعضاي باشگاه مشتريان بانك ملت با استفاده از روش خوشه بندي توافقي
    محسن برزگر کشتلی 2019
  33. اثر درگيري مشتري با شبكه اجتماعي شركت بر روي چسبندگي با اثر متغير ميانجي ارزش ايجاد شده مشتري
    سیددانیال نوده فراهانی 2019
  34. بررسي عوامل موثر بر اثربخشي بازاريابي ويدئويي
    رامین قنبری 2019
  35. ارزيابي حوزه هاي هوشمندي كسب و كار (Business intelligence) وتحليل كسب و كار (Busines analytics) با رويكرد متن كاوي
    مهدی سمائی 2019
  36. بررسي رابطه بين تفكر استراتژيك و هوش سازماني در اتحاديه توليد و صادركنندگان زعفران استان خراسان
    ابراهیم ملائی 2018
  37. بررسي عوامل موثر بر پذيرش كسب و كارهاي مبتني برتجارت موبايلي توسط مشتريان با استفاده از مدل UTAUT
    معین آزادوار 2018
  38. تاثير بازاريابي ويروسي برعملكرد بازاريابي
    محی الدین مهدیان فر 2018
  39. بررسي محرك ها و چالش هاي استفاده از نوآوري باز در شركت هاي دانش بنيان كوچك و متوسط (مورد مطالعه صنعت مخابرات)
    حسن حمیدی 2018
  40. مدل ذهني ارزشگذاري كسب و كارهاي نوپا حوزه ICT از منظر سرمايه گذاران جسورانه در مراحل اوليه تامين مالي
    ساناز صالحی 2018
  41. بررسي نقش ريسك در ارزش گذاري پروژ ه هاي فناوري اطلاعات با روش اختيار واقعي
    راضیه دلاور 2018
  42. بررسي تاثير طراحي بصري تبليغات وبسايت در خريد آنلاين مشتريان
    محمد خسروجردی 2018
  43. تحليل موفقيت پروژ ه هاي سرمايه گذاري جمعي : مقايسه بين ايران و آمريكا
    اندیشه اشجری 2018
  44. بررسي عوامل موثر بر رضايت و وفاداري مشتريان در كسب اطلاعات مرتبط با محصولات يا خدمات در سامانه هاي نقد و بررسي
    میثم بهربر 2018
  45. عوامل اثرگذار بر مشاركت كاركنان خط مقدم در نوآوري در عرضه خدمات
    سیدمحمد طبیب زاده 2018
  46. انتخاب استراتژي بازاريابي مناسب بر اساس بخش بندي بازار براي صنعت ساخت ناوگان ريلي با استفاده از روش پويايي شناسي سيستم
    حسین غفوری کوهساره 2018
  47. بررسي راهكارهاي توسعه صنعت گردشگري در روستاي ابيانه با هدف افزايش درآمد منطقه و كاهش اثرات زيست‌محيطي با استفاده از رويكرد پويايي سيستم ها
    سیده سوسن مولوی عربشاهی 2018
  48. بررسي مشخصات بصري تبليغات اثرگذار در شبكه هاي اجتماعي. مورد مطالعه اينستاگرام
    علی عسگری طرقی 2018
  49. ارائه مدلي براي ارزيابي عملكرد و اثربخشي Social CRM (مديريت ارتباط با مشتري در رسانه هاي اجتماعي ) با استفاده از رويكرد تصميم گيري چند معياره، مطالعه موردي اپراتورهاي تلفن همراه
    نفیسه هاشمخانی 2018
  50. شناسايي شاخص هاي كليدي عملكرد(BSC) مورد مطالعه :شركت سايان كارت
    مصطفی عرب حلوایی 2018
  51. بررسي عوامل تاثير گذار بر وفاداري كاربران برنامه هاي كاريردي موبايل
    حمیدرضا شهروزی 2018
  52. ارزيابي بلوغ حاكميت فناوري اطلاعات در 300 شركت برتر ايراني و ارتباط آن با عملكرد فناوري اطلاعات
    زهرا خدری 2018
  53. بررسي فاكتورهاي كسب وكاري، مديريتي و تكنيكي (فني) موثر در پياده سازي بازار الكترونيكي براي صادرات فرش دستباف ايران
    حسن فرخزاده مقدم طیول 2018
  54. ارزيابي ميزان آمادگي ساز مان هاي خدماتي براي پياده سازي نظام مديريت دانش (مطالعه موردي: شعب منتخب بيمه توسعه)
    محمدحسین تیمورپور 2018
  55. مدلسازي فازي عوامل اثر گذار بر ترويج سيستمهاي مديريت دانش در سازمانهاي پروژه محور
    رامین یاوری 2018
  56. ارائه استراتژي هاي بازاريابي مناسب و بهبود مديريت ارتباط با مشتري براساس خوشه بندي مشتريان بر پايه مدل آر.اف.ام در قسمت فود شيلا
    علی رمضانی 2018
  57. بررسي تاثير تبليغ داخل يك اپليكيشن موبايل بر تصميم كاربرد در مورد اپليكيشن تبليغ شده
    محمدهادی شجاری 2018
  58. شناسايي و رتبه بندي عوامل موثر بر بكارگيري بانكداري الكترونيك در شعب بانك تجارت جمهوري اسلامي ايران
    آناهیتا محرابی 2018
  59. شناسايي عوامل تعيين كننده (يا كليدي) مديريت امنيت سيستم هاي اطلاعاتي در بانكداري الكترونيك
    قاسم نوروززاده 2018
  60. بررسي تاثيرات سيستم هوش سازماني بر كسب و كار (مطالعه موردي : مركز انفورماتيك دانشگاه تهران)
    مهرناز صفاخواه 2018
  61. شناسايي و بررسي عوامل توسعه فن آوري نانو در بخش صنايع غذايي مورد كاوي : استان خراسان رضوي
    فروغ نامجو 2018
  62. شناسايي و بررسي عوامل موثر بر پياده سازي سيستم هاي اطلاعات سلامت در ايران
    سحر یزدانی 2018
  63. بررسي عوامل موثر بر رضايت مشتريان در طراحي پورتال هاي سازماني با هدف راه اندازي تجارت الكترونيكي سيار
    سید محسن حسینی 2018
  64. شناسايي اولويت بندي عوامل پيش برنده و بازدارنده در پياده سازي
    رضا تقوایی محمدی جو 2018
  65. تدوين مدل كسب و كار براي شركت خدمات انرژي (ESCO) در محيط كسب و كار ايران
    محمدهاشم خدابخش لو 2018
  66. طراحي مدل كسب و كار براي رسانه اجتماعي (مورد كاوي نگارخانه ايراني)
    علیرضا مقاری 2018
  67. طراحي چارچوب عوامل كليدي موفقيت در بازارهاي الكترونيكي بين بنگاهي ايران : رويكرد دلفي فازي و ديتمل فازي
    فاطمه حاج اسمعیلیان 2018
  68. انتخاب مدل و ارزيابي سطح بلوغ مديريت دانش در بانك مركزي ايران
    پری ناز معماریان 2018
  69. بررسي تاثير قابليت فناوري اطلاعات در توسعه چابكي و بهبود مزيت رقابتي در سازمان مخابرات ايران
    کوثر بساق زاده 2018
  70. بررسي تاثير سيستم هاي پيشنهاد دهنده بر رفتار مصرف كننده در وب سايت هاي خريد آنلاين
    سیدجواد موسوی 2018
  71. بررسي عوامل موثر برعملكرد ارتباط با مشتريان بانكي با نقش ميانجي گري قابليت هاي مديريت اجتماعي ارتباط با مشتريان
    امیر جبلی 2018
  72. تحليل و مقايسه محتواي نظرات مشتريان در شبكه اجتماعي اينستاگرام : (مورد مطالعه: شركت آسياتك، ارائه دهنده خدمات اينترنت)
    صالح اولیا 2018
  73. سنجش رضايت مشتريان در وب سايت هاي فروش الكترونيك- مطالعه موردي بر روي فروش يك گوشي موبايل دروب سايت ديجي كالا
    احمدرضا رافتی رودسری 2018
  74. بررسي تاثير ويژگي هاي يك فروشگاه اينترنتي در افزايش قصد خريد بر خط مشتريان با استفاده از تكنيك تحليل متقارن
    مصطفی نصری 2018
  75. بررسي تاثير برنامه هاي آموزش خلاقيت دبيران بر عملكرد تحصيلي دانش آموزان مقطع متوسطه (منطقه 4 آموزش و پرورش شهر تهران)
    مسعود شجاعی باغینی 2018
  76. مدلسازي مسيرهاي انگيزشي موثر بر مشاركت افراد در اجتماعات آنلاين با استفاده از نگاشت هاي شناختي فازي
    سارا گله بختیاری 2018
  77. بررسي تاثير تبليغات دهان به دهان الكترونيكي بر قصد خريد – مطالعه شخصيت خريداران
    فرناز محمدی 2018
  78. بررسي اثرات تقويمي بر روي سهام رشدي و ارزشي بورس اوراق بهادار تهران با رويكرد داده كاوي
    محمدمسعود صدوقی 2018
  79. انتخاب مدل كسب و كارالكترونيكي مناسب براي شركتهاي صادر كننده خشكبار
    مرضیه پوراسترآبادی 2018
  80. بررسي عوامل موثربراعتماددرخريدهاي آنلاين گردشگري:بخش مهمانداري
    فریبا رهبر 2018
  81. بررسي اثر شخصيت بر رفتار خريد ناگهاني در تراكنش هاي خريد آن لاين
    نیلوفر نجاهی 2018
  82. مدلسازي اعتماد خريداران از فروشگاه هاي اينترنتي به وسيله نگاشت هاي شناختي فازي
    فرشید فراست 2018
  83. بررسي تاثير بازاريابي الكترونيكي هتل ها: مطالعه هتل هاي جزيره كيش
    میترا امدادی 2018
  84. طراحي مدل CRM براي اجرا در بانك ملت
    محمدمهدی معینی قراگوزلو 2018
  85. بررسي عوامل موثر بر پذيرش بانكداري الكترونيك از ديدگاه مشتريان
    سینا درهمی 2018
  86. ارائه چارچوب مديريت دانش در سازمان آموزش فني وحرفه اي كشور
    فریده مدانلو 2018
  87. بررسي الزامات موثر بر رضايت مشتريان در شركتهاي كارگزاري با استفاده از مدل كائو(مطالعه موردي شركتهاي كار گزاري شهر مشهد)
    سارا عزیزی یوسف آبادی 2018
  88. بررسي آمادگي جهت توسعه بانكداري همراه در ايران
    سعید عطائی گرمی 2018
  89. توسعه مفهوم و ارائه چارچوبي براي معرفي سيستمهاي توصيه دهنده در راستاي طراحي مفهومي سيستم بازاريابي
    حمیدرضا فرهادی شریف آباد 2018
  90. درگيري سازي مشتريان با برند از طريق شبكه هاي اجتماعي (مورد مطالعه: فروشگاه هاي زنجيره اي هايلند)
    مهدی لطفعلیان 2018
  91. بررسي تاثير انجمن هاي برند مبتني بر شبكه هاي اجتماعي بر اعتماد مشتريان به برند در صنعت گردشگري (مورد مطالعه: شركت خدمات مسافرتي جهانگردي ستاره الماس هالي)
    مریم فرهنگ 2018
  92. شناسايي ويژگي هاي برنامه هاي كاربردي موبايل به عنوان خدمات ارزش افزوده والويت بندي آنها ازنظرگردشگران خارجي
    مینا عمروانی 2018
  93. شناسايي و تعيين اهميت عوامل موثر بر بازاريابي ويروسي در حوزه نرم افزارهاي كاربردي موبايل
    حمیدرضا ریحانی 2018
  94. بخش بندي مشتريان بيمه عمر با رويكرد داده كاوي
    بهروز اردوبادی 2018
  95. طراحي و تبيين زنجيره ارزش فروشگاه هاي نرم افزارهاي كاربردي موبايل با استفاده از مدل كسب وكار e3value مورد مطالعه :فروشگاه Apple App Store
    رضا علی بخشی 2018
  96. شناسايي و دسته بندي عوامل حياتي موفقيت پروژه هاي هوشمندي كسب و كار : مطالعه موردي : انتشارات خيلي سبز
    حمید کلهر 2018
  97. ارائه جارچوبي مفهومي جهت پاده سازي مديريت فرآيند كسب و كار در سازمانهاي ايراني
    ویدا پورعبداله فرشچی 2018
  98. شناسايي تاثير هوش تجاري با رويكرد كارآفريني سازماني بر بهبود عملكرد بانك تجارت
    مارال غفاری 2018
  99. شناسايي و بررسي عوامل موفقيت/شكست پروژه هاي هوشمندي تجاري در سازمان هاي ايراني
    آزاده عباسی راد 2018
  100. بررسي تطبيقي كارمند يابي الكترونيكي ( بررسي وبسايت 100 شركت برتر ايران و مقايسه آن با وبسايت 100 شركت برتر تركيه اي)
    زهرا افشار 2018
  101. بررسي تاثير آمادگي فن آوري بر پذيرش سيستم اطلاعات منابع انساني در ادارات ستادي بانك ملت
    سیده مونا شاهرخ 2018
  102. ارائه روشي پايه به منظور تدوين كارت امتيازي متوازن با استفاده از پويايي شناسي سيستمها
    سیدبهنام خاکباز 2018
  103. تاثير ورود شركاي تجاري در طرح امتيازي باشگاه مشتريان بر و فاداري و رضايت مشتريان (مطالعه موردي : باشگاه مشتريان بانك ملت )
    بهنام مختاری 2018
  104. مقايسه بازدهي سرمايه گذاري ارزشي – رشدي با روشهاي ساده و تركيبي در بورس اوراق بهادار تهران
    حبیب اله نازنینی 2018
  105. قيمت گذاري نسبي محصولات جايگزين با استفاده از شبكه عصبي
    مسعود شیری 2018
  106. بررسي تاثير متغيرهاي اجتماعي و متغير هاي وابسته به تبليغ بر نگرش و رفتار كاربران شبكه هاي اجتماعي
    افسانه مهدی زاده 2018
  107. بررسي رابطه نقدينگي و تورم در ايران با رويكرد پويايي شناسي سيستم
    مهدی مقدم منش 2018
  108. بازاريابي موبايلي و اثرات آن بر تمايل به خريد آنلاين آني
    سلام محمدی سرواله 2018
  109. شناسايي عوامل موثر بر مخاطره در تصميم گيري براي برون سپاري پروژه هاي فناوري اطلاعات
    فاطمه بیگلری 2018
  110. بررسي رابطه ميان مديريت دانش مشتري و تمايل خريد به صورت الكترونيكي
    نوین هاشمی 2018
  111. بررسي رفتار تغيير كانال مصرف كنندگان با استفاده از نظريه رفتار برنامه ريزي شده
    شیرین خادم عباسی 2018
  112. بررسي تاثير جنبه هاي سامانه مديريت ارتباط الكترونيك با مشتريان بر رضايت و وفاداري الكترونيكي
    محمّدمهدی دبیران 2018
  113. تعيين ويژگي هاي اثربخش براي تبليغات دهان به دهان آنلاين : متن كاوي در تحليل داده ها
    زهره یوسفی دهکا 2018
  114. بررسي بلوغ كلان داده در صنايع مالي و بانكداري ايران
    سید محمود فهیمی 2018
  115. بررسي عوامل موثر بر نگرش در خصوص بازاريابي مبتني بر موقعيت
    سیدحامد بهبودی نژاد 2018
  116. اولويت بندي عوامل كليدي موفقيت در دوره عمر پروژه (مورد مطالعه پروژه هاي EPC)
    معصومه شوکتی 2018
  117. بررسي عوامل موثر بر رفتاركاربر در شبكه هاي اجتماعي موبايل
    علیرضا محقق 2018
  118. ارزيابي الزامات و پيش نيازهاي راه اندازي تجارت الكترونيكي در صنعت تاسيسات با رويكرد فازي ديميتل
    پوریا مصلح 2018
  119. شناسايي و الويت بندي تاثير گذار بر پذيرش سيستم اطلاعات بيمارستاني با استفاده از تكنيك MADMمطالعه موردي : بيمارستانهاي خصوصي تهران
    پوریا سندگل 2018
  120. بررسي سطح بلوغ مديريت دانش مشتريو تطبيق آن با عملكرد بازاريابي : مطالعه اي در بانكهاي ايران
    علی عموئی اوجاکی 2018
  121. كاربرد داده كاوي در پيش بيني كيفيت محصول (مورد مطالعه رادياتور 206)
    مسعود معدنچی ها 2018
  122. بررسي عوامل موثر بر وفاداري مشتريان در فضاي تجارت موبايلي
    محمدجواد سراج 2018
  123. بررسي مفهوم همراستايي فرايندهاي كسب و كار و تاثير آن برعملكرد سازمان
    ماهد مداح 2018
  124. بررسي تاثير ويژگيهاي وب سايت كاريابي بر قصد متقاضي شغل به اقدام با ميانجي گري نگرش متقاضي شغلي (مورد مطالعه: دانشكده هاي مديريت دانشگاه هاي دولتي تهران)
    وحید فرجی جبه دار 2018
  125. شناسائي عوامل پيش برنده و بازدارنده توسعه تداركات الكترونيكي در زنجيره تامين صنايع خودرو سازي ايران (مورد مطالعه: گروه حودرو سازي ايران)
    شهریار مروتی 2018