پروفایل اساتید - دانشکده کشاورزی agri
دانشیار
تاریخ بهروزرسانی: 1404/02/19
نسترن حاجی حیدری
دانشکدگان مدیریت / مدیریت بازرگانی
رساله های دکتری
-
شناخت رفتار مصرف کننده فناوری اینترنت اشیاء در صنعت سلامت : با رویکرد نظریه استدلال رفتاری
فاطمه صداقت کیش 1402 -
ارائه چارچوب روابط فرااجتماعی تاثیرگذاران اینستاگرامی با محوریت قابلیت های پویای بازاریابی
محبوبه بهمن میرزا 1402 -
طراحی مدل مفهومی بیمه دیجیتال
محمد آدابی 1402 -
طراحی مدل ارزیابی عملکرد زنجیره تامین خدمات در دولت الکترونیک (مورد مطالعه: سامانه گمرک الکترونیکی در ایران)
جلال زارع 1402 -
ارائه مدلی برای نوآوری مدل کسب و کار پایدار درعصر دیجیتال
محمد کارگرشورکی 1400 -
ارائه چارچوب توسعه سواد رسانههای اجتماعی در روابط عمومیها (مطالعه موردی: نهادهای اقتصادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره))
صدیقه انصاری موحد 1400 -
ارائه مدل سیستم اطلاعاتی بازاریابی هوشمند در ایران (مورد مطالعه: شرکت گلرنگ)
سیداحمد قاسمی 1400 -
طراحی سیستم توصیه گر در خصوص قیمت گذاری بر اساس ارزش مشتری با متد تحلیل احساسات
سارا آقابابائی 1399 -
ارائه الگوی اکوسیستم منطقه های استقرار موفقیت آمیز کسب و کارهای اینترنتی با تاکید بر افزایش احتمال شکل گیری
محبوبه فلاح 1399 -
تبیین الگوی اکوسیستم سیار در ایران و تدوین مدل کسب و کار سکو براساس روابط شبکه
نرجس زنگنه نژاد 1398 -
مدل قصد خرید مجدد انلاین B2C
الهه اسداللهی دهکردی 1398 -
طراحی الگوی رهنگاری مدل های آینده کسب کار صنعت نرم افزار ایران در سناریو های مختلف
مریم میرزائی 1396 -
توسعه تئوری مادر در سازمانهای پروژ محور
یونس جبارزاده 1396
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
بررسی تاثیر شایستگی بین فردی بر نیات رفتاری در تجارت اجتماعی: با نقش میانجی ارزش ادراک شده (مطالعه موردی شبکه اجتماعی اینستاگرام)
سیدجمال حسینی 1403 -
بازاریابی رسانه اجتماعی برای خرده فروشان آنلاین: بررسی تاثیر گوش دادن به مشتری و توسعه روابط با مشتری در درگیرسازی با صفحات رسانه اجتماعی برند
آرزو حسین زاده گلستان 1402 -
رفتار گله ای در نظرات آنلاین، با توجه به نقش احساسات در حوزه سلامت
محمدعرفان خدابخش 1402 -
شناسایی و بررسی عوامل اثرگذار بر دستیابی به مزیت رقابتی از طریق استراتژی داده
سیدمهدی سیدعلی خانی 1402 -
بررسی میزان اثر قالب ارائه درجه اطمینان هوشمصنوعی پشتیبان تصمیم بر استفاده مطلوب تصمیم گیرنده در موقعیت سرمایهگذاری
رکسانا آریان پور 1402 -
: بررسی عوامل رضایت بیماران با استفاده از رویکرد یادگیری ماشین: تحلیل نظرات بیمارن در شبکه های اجتماعی
سعید کرمی 1402 -
مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر موفقیت نوآوری مدل کسب و کار
علیرضا صادق زاده 1402 -
بررسی عوامل اساسی ارزش مشتری در هتلها با استفاده از رویکرد یادگیری ماشین
آصف حسین نژادسلیمی 1401 -
بررسی و اولویت بندی عوامل موفقیت استراتژی های حضور دیجیتالی: مطالعه کافیشاپ های زنجیرهای
سیدمحمدحسین علوی خادم 1401 -
بررسی کیفیت وب سایت و تاثیر آن بر قصد رزرو آنلاین با در نظر گرفتن متغییر میانجی اعتماد الکترونیکی (مورد مطالعه: پنج وب سایت رزرو هتل)
سیدمهدی ابطحی نجف آبادی 1401 -
بررسی تاثیر تفاوتهای زمینهای پلتفرمهای رسانههای اجتماعی در درگیرسازی کاربران
فاطمه میرزانورعلی 1401 -
شناسایی عوامل تعیین کننده نگرش مصرف کنندگان در خرید های گروهی آنلاین و برداشت آنها از خطرات و اعتبارات وبسایت تخفیفان
گلدونه بافکرمیشامندانی 1401 -
بررسی نقش حضور دیجیتال کارمندان خدمات در وبسایت بر کیفیت خدمات و وفاداری مشتری (مورد مطالعه وبسایت های خرید آنلاین)
کیمیا مومن زاده 1400 -
تحلیل رفتار مشتریان بر مبنای کانال های متعدد الکترونیکی سفارش غذا در مجموعه رستورانی کبابچی
محمدرضا هادی زاده رئیسی 1399 -
اولویت بندی معیارهای وارداتی در پسابرجام با استفاده از روش های تصمیم گیری چندمعیاره (مطالعه موردی صنعت لوازم خانگی)
یاسمن محمدی ضیا 1398 -
ارائه چارچوبی برای ادغام مدیریت دانش و مدیریت فرآیند،مورد مطالعه پتروشیمی مروارید
ندا شکل ابادی 1398 -
بررسی پیشایندها و پسایندهای پیشنهاد ارزش اطلاعاتی در سیستم های خدمات الکترونیک
علی حسنی صفت 1398 -
تاثیر طراحی آیکون اپلیکیشن موبایل بر روی تمایل به دانلود آن
رامین هجری 1398 -
بررسی تاثیر نام تجاری شناخته شده پوشاک و ترویج فروش بر تمایل به خرید مورد مطالعه پوشاک در فضای اینستاگرام
گلنار فراهانی 1398 -
بررسی عوامل موثربر پذیرش بیتکوین با استفاده از مدل پذیرش نوآوری (tam)
ارمان گودرزی 1398 -
بررسی کاربردهای هوش مصنوعی در حوزه اینترنت اشیا در صنعت دامداری
مهدی پورمحمدقلی وفا 1398 -
تاثیر قابلیت های پویا بر عملکرد شرکت مورد مطالعه شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان در صنعت IT
سیده عفت حیات الغیبی 1398 -
بررسی تاثیرلت فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه ی برند و پاسخ مشتریان در صنعت ارتباطات (مطالعه ی موردی : ایرانسل)
امیر رمزعلی 1398 -
بررسی کاربرد متن کاوی در شناسایی جهت گیری های پژوهشی یک حوزه مطالعاتی (مورد مطالعه:حوزه قابلیت های پویا)
مجتبی تلافی داریانی 1398 -
نقش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی و قیمت مرجع داخلی در تمایل گردشگران برای پرداخت بابت محل اقامت مطالعه موردی هتل های شهر تهران
پگاه نبی پور 1398 -
تاثیر گپ و گفت الکترونیکی در سامانه های نقد و بررسی بر قصد مشتریان
امین فتح احدنژند 1398 -
طراحی فرآیند نوآوری استراتژی خدمات پس از فروش در صنعت خودروهای وارداتی کشور (مورد مطالعه برند OPEL و HAMANN )
کیا حسین شاهی 1398 -
انتخاب مدل کسب و کار الکترونیکی در حوزه کسب و کار اینترنتی
بنفشه محمدی 1398 -
بررسی تاثیر جو وب سایت بر احتمال معرفی به دوستان با متغیرهای میانجی وضعیت احساسی و نگرش به وب سایت
کیوان کریمی پور 1398 -
بررسی ارزش مشتری در کسب و کارهای نوپای دیجیتال مبتنی بر اقتصاد اشتراکی
مصطفی محمدحسینی 1397 -
بررسی میزان تاثیر هوشمند سازی شهر وفن آوری اینترنت اشیا بر صنعت گردشگری ( مورد مطالعه : جزیره کیش )
مهرناز شاه حسینی 1397 -
خوشه بندی اعضای باشگاه مشتریان بانک ملت با استفاده از روش خوشه بندی توافقی
محسن برزگر کشتلی 1397 -
اثر درگیری مشتری با شبکه اجتماعی شرکت بر روی چسبندگی با اثر متغیر میانجی ارزش ایجاد شده مشتری
سیددانیال نوده فراهانی 1397 -
بررسی عوامل موثر بر اثربخشی بازاریابی ویدئویی
رامین قنبری 1397 -
ارزیابی حوزه های هوشمندی کسب و کار (Business intelligence) وتحلیل کسب و کار (Busines analytics) با رویکرد متن کاوی
مهدی سمائی 1397 -
بررسی رابطه بین تفکر استراتژیک و هوش سازمانی در اتحادیه تولید و صادرکنندگان زعفران استان خراسان
ابراهیم ملائی 1397 -
بررسی عوامل موثر بر پذیرش کسب و کارهای مبتنی برتجارت موبایلی توسط مشتریان با استفاده از مدل UTAUT
معین آزادوار 1397 -
تاثیر بازاریابی ویروسی برعملکرد بازاریابی
محی الدین مهدیان فر 1397 -
بررسی محرک ها و چالش های استفاده از نوآوری باز در شرکت های دانش بنیان کوچک و متوسط (مورد مطالعه صنعت مخابرات)
حسن حمیدی 1397 -
مدل ذهنی ارزشگذاری کسب و کارهای نوپا حوزه ICT از منظر سرمایه گذاران جسورانه در مراحل اولیه تامین مالی
ساناز صالحی 1397 -
بررسی نقش ریسک در ارزش گذاری پروژ ه های فناوری اطلاعات با روش اختیار واقعی
راضیه دلاور 1397 -
بررسی تاثیر طراحی بصری تبلیغات وبسایت در خرید آنلاین مشتریان
محمد خسروجردی 1397 -
تحلیل موفقیت پروژ ه های سرمایه گذاری جمعی : مقایسه بین ایران و آمریکا
اندیشه اشجری 1397 -
بررسی عوامل موثر بر رضایت و وفاداری مشتریان در کسب اطلاعات مرتبط با محصولات یا خدمات در سامانه های نقد و بررسی
میثم بهربر 1397 -
عوامل اثرگذار بر مشارکت کارکنان خط مقدم در نوآوری در عرضه خدمات
سیدمحمد طبیب زاده 1396 -
انتخاب استراتژی بازاریابی مناسب بر اساس بخش بندی بازار برای صنعت ساخت ناوگان ریلی با استفاده از روش پویایی شناسی سیستم
حسین غفوری کوهساره 1396 -
بررسی راهکارهای توسعه صنعت گردشگری در روستای ابیانه با هدف افزایش درآمد منطقه و کاهش اثرات زیستمحیطی با استفاده از رویکرد پویایی سیستم ها
سیده سوسن مولوی عربشاهی 1396 -
بررسی مشخصات بصری تبلیغات اثرگذار در شبکه های اجتماعی. مورد مطالعه اینستاگرام
علی عسگری طرقی 1396 -
ارائه مدلی برای ارزیابی عملکرد و اثربخشی Social CRM (مدیریت ارتباط با مشتری در رسانه های اجتماعی ) با استفاده از رویکرد تصمیم گیری چند معیاره، مطالعه موردی اپراتورهای تلفن همراه
نفیسه هاشمخانی 1396 -
شناسایی شاخص های کلیدی عملکرد(BSC) مورد مطالعه :شرکت سایان کارت
مصطفی عرب حلوایی 1396 -
بررسی عوامل تاثیر گذار بر وفاداری کاربران برنامه های کاریردی موبایل
حمیدرضا شهروزی 1396 -
ارزیابی بلوغ حاکمیت فناوری اطلاعات در 300 شرکت برتر ایرانی و ارتباط آن با عملکرد فناوری اطلاعات
زهرا خدری 1396 -
بررسی فاکتورهای کسب وکاری، مدیریتی و تکنیکی (فنی) موثر در پیاده سازی بازار الکترونیکی برای صادرات فرش دستباف ایران
حسن فرخزاده مقدم طیول 1396 -
ارزیابی میزان آمادگی ساز مان های خدماتی برای پیاده سازی نظام مدیریت دانش (مطالعه موردی: شعب منتخب بیمه توسعه)
محمدحسین تیمورپور 1396 -
مدلسازی فازی عوامل اثر گذار بر ترویج سیستمهای مدیریت دانش در سازمانهای پروژه محور
رامین یاوری 1396 -
ارائه استراتژی های بازاریابی مناسب و بهبود مدیریت ارتباط با مشتری براساس خوشه بندی مشتریان بر پایه مدل آر.اف.ام در قسمت فود شیلا
علی رمضانی 1396 -
بررسی تاثیر تبلیغ داخل یک اپلیکیشن موبایل بر تصمیم کاربرد در مورد اپلیکیشن تبلیغ شده
محمدهادی شجاری 1396 -
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بکارگیری بانکداری الکترونیک در شعب بانک تجارت جمهوری اسلامی ایران
آناهیتا محرابی 1396 -
شناسایی عوامل تعیین کننده (یا کلیدی) مدیریت امنیت سیستم های اطلاعاتی در بانکداری الکترونیک
قاسم نوروززاده 1396 -
بررسی تاثیرات سیستم هوش سازمانی بر کسب و کار (مطالعه موردی : مرکز انفورماتیک دانشگاه تهران)
مهرناز صفاخواه 1396 -
شناسایی و بررسی عوامل توسعه فن آوری نانو در بخش صنایع غذایی مورد کاوی : استان خراسان رضوی
فروغ نامجو 1396 -
شناسایی و بررسی عوامل موثر بر پیاده سازی سیستم های اطلاعات سلامت در ایران
سحر یزدانی 1396 -
بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان در طراحی پورتال های سازمانی با هدف راه اندازی تجارت الکترونیکی سیار
سید محسن حسینی 1396 -
شناسایی اولویت بندی عوامل پیش برنده و بازدارنده در پیاده سازی
رضا تقوایی محمدی جو 1396 -
تدوین مدل کسب و کار برای شرکت خدمات انرژی (ESCO) در محیط کسب و کار ایران
محمدهاشم خدابخش لو 1396 -
طراحی مدل کسب و کار برای رسانه اجتماعی (مورد کاوی نگارخانه ایرانی)
علیرضا مقاری 1396 -
طراحی چارچوب عوامل کلیدی موفقیت در بازارهای الکترونیکی بین بنگاهی ایران : رویکرد دلفی فازی و دیتمل فازی
فاطمه حاج اسمعیلیان 1396 -
انتخاب مدل و ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش در بانک مرکزی ایران
پری ناز معماریان 1396 -
بررسی تاثیر قابلیت فناوری اطلاعات در توسعه چابکی و بهبود مزیت رقابتی در سازمان مخابرات ایران
کوثر بساق زاده 1396 -
بررسی تاثیر سیستم های پیشنهاد دهنده بر رفتار مصرف کننده در وب سایت های خرید آنلاین
سیدجواد موسوی 1396 -
بررسی عوامل موثر برعملکرد ارتباط با مشتریان بانکی با نقش میانجی گری قابلیت های مدیریت اجتماعی ارتباط با مشتریان
امیر جبلی 1396 -
تحلیل و مقایسه محتوای نظرات مشتریان در شبکه اجتماعی اینستاگرام : (مورد مطالعه: شرکت آسیاتک، ارائه دهنده خدمات اینترنت)
صالح اولیا 1396 -
سنجش رضایت مشتریان در وب سایت های فروش الکترونیک- مطالعه موردی بر روی فروش یک گوشی موبایل دروب سایت دیجی کالا
احمدرضا رافتی رودسری 1396 -
بررسی تاثیر ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی در افزایش قصد خرید بر خط مشتریان با استفاده از تکنیک تحلیل متقارن
مصطفی نصری 1396 -
بررسی تاثیر برنامه های آموزش خلاقیت دبیران بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه (منطقه 4 آموزش و پرورش شهر تهران)
مسعود شجاعی باغینی 1396 -
مدلسازی مسیرهای انگیزشی موثر بر مشارکت افراد در اجتماعات آنلاین با استفاده از نگاشت های شناختی فازی
سارا گله بختیاری 1396 -
بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر قصد خرید – مطالعه شخصیت خریداران
فرناز محمدی 1396 -
بررسی اثرات تقویمی بر روی سهام رشدی و ارزشی بورس اوراق بهادار تهران با رویکرد داده کاوی
محمدمسعود صدوقی 1396 -
انتخاب مدل کسب و کارالکترونیکی مناسب برای شرکتهای صادر کننده خشکبار
مرضیه پوراسترآبادی 1396 -
بررسی عوامل موثربراعتماددرخریدهای آنلاین گردشگری:بخش مهمانداری
فریبا رهبر 1396 -
بررسی اثر شخصیت بر رفتار خرید ناگهانی در تراکنش های خرید آن لاین
نیلوفر نجاهی 1396 -
مدلسازی اعتماد خریداران از فروشگاه های اینترنتی به وسیله نگاشت های شناختی فازی
فرشید فراست 1396 -
بررسی تاثیر بازاریابی الکترونیکی هتل ها: مطالعه هتل های جزیره کیش
میترا امدادی 1396 -
طراحی مدل CRM برای اجرا در بانک ملت
محمدمهدی معینی قراگوزلو 1396 -
بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک از دیدگاه مشتریان
سینا درهمی 1396 -
ارائه چارچوب مدیریت دانش در سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور
فریده مدانلو 1396 -
بررسی الزامات موثر بر رضایت مشتریان در شرکتهای کارگزاری با استفاده از مدل کائو(مطالعه موردی شرکتهای کار گزاری شهر مشهد)
سارا عزیزی یوسف آبادی 1396 -
بررسی آمادگی جهت توسعه بانکداری همراه در ایران
سعید عطائی گرمی 1396 -
توسعه مفهوم و ارائه چارچوبی برای معرفی سیستمهای توصیه دهنده در راستای طراحی مفهومی سیستم بازاریابی
حمیدرضا فرهادی شریف آباد 1396 -
درگیری سازی مشتریان با برند از طریق شبکه های اجتماعی (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای هایلند)
مهدی لطفعلیان 1396 -
بررسی تاثیر انجمن های برند مبتنی بر شبکه های اجتماعی بر اعتماد مشتریان به برند در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: شرکت خدمات مسافرتی جهانگردی ستاره الماس هالی)
مریم فرهنگ 1396 -
شناسایی ویژگی های برنامه های کاربردی موبایل به عنوان خدمات ارزش افزوده والویت بندی آنها ازنظرگردشگران خارجی
مینا عمروانی 1396 -
شناسایی و تعیین اهمیت عوامل موثر بر بازاریابی ویروسی در حوزه نرم افزارهای کاربردی موبایل
حمیدرضا ریحانی 1396 -
بخش بندی مشتریان بیمه عمر با رویکرد داده کاوی
بهروز اردوبادی 1396 -
طراحی و تبیین زنجیره ارزش فروشگاه های نرم افزارهای کاربردی موبایل با استفاده از مدل کسب وکار e3value مورد مطالعه :فروشگاه Apple App Store
رضا علی بخشی 1396 -
شناسایی و دسته بندی عوامل حیاتی موفقیت پروژه های هوشمندی کسب و کار : مطالعه موردی : انتشارات خیلی سبز
حمید کلهر 1396 -
ارائه جارچوبی مفهومی جهت پاده سازی مدیریت فرآیند کسب و کار در سازمانهای ایرانی
ویدا پورعبداله فرشچی 1396 -
شناسایی تاثیر هوش تجاری با رویکرد کارآفرینی سازمانی بر بهبود عملکرد بانک تجارت
مارال غفاری 1396 -
شناسایی و بررسی عوامل موفقیت/شکست پروژه های هوشمندی تجاری در سازمان های ایرانی
آزاده عباسی راد 1396 -
بررسی تطبیقی کارمند یابی الکترونیکی ( بررسی وبسایت 100 شرکت برتر ایران و مقایسه آن با وبسایت 100 شرکت برتر ترکیه ای)
زهرا افشار 1396 -
بررسی تاثیر آمادگی فن آوری بر پذیرش سیستم اطلاعات منابع انسانی در ادارات ستادی بانک ملت
سیده مونا شاهرخ 1396 -
ارائه روشی پایه به منظور تدوین کارت امتیازی متوازن با استفاده از پویایی شناسی سیستمها
سیدبهنام خاکباز 1396 -
تاثیر ورود شرکای تجاری در طرح امتیازی باشگاه مشتریان بر و فاداری و رضایت مشتریان (مطالعه موردی : باشگاه مشتریان بانک ملت )
بهنام مختاری 1396 -
مقایسه بازدهی سرمایه گذاری ارزشی – رشدی با روشهای ساده و ترکیبی در بورس اوراق بهادار تهران
حبیب اله نازنینی 1396 -
قیمت گذاری نسبی محصولات جایگزین با استفاده از شبکه عصبی
مسعود شیری 1396 -
بررسی تاثیر متغیرهای اجتماعی و متغیر های وابسته به تبلیغ بر نگرش و رفتار کاربران شبکه های اجتماعی
افسانه مهدی زاده 1396 -
بررسی رابطه نقدینگی و تورم در ایران با رویکرد پویایی شناسی سیستم
مهدی مقدم منش 1396 -
بازاریابی موبایلی و اثرات آن بر تمایل به خرید آنلاین آنی
سلام محمدی سرواله 1396 -
شناسایی عوامل موثر بر مخاطره در تصمیم گیری برای برون سپاری پروژه های فناوری اطلاعات
فاطمه بیگلری 1396 -
بررسی رابطه میان مدیریت دانش مشتری و تمایل خرید به صورت الکترونیکی
نوین هاشمی 1396 -
بررسی رفتار تغییر کانال مصرف کنندگان با استفاده از نظریه رفتار برنامه ریزی شده
شیرین خادم عباسی 1396 -
بررسی تاثیر جنبه های سامانه مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتریان بر رضایت و وفاداری الکترونیکی
محمّدمهدی دبیران 1396 -
تعیین ویژگی های اثربخش برای تبلیغات دهان به دهان آنلاین : متن کاوی در تحلیل داده ها
زهره یوسفی دهکا 1396 -
بررسی بلوغ کلان داده در صنایع مالی و بانکداری ایران
سید محمود فهیمی 1396 -
بررسی عوامل موثر بر نگرش در خصوص بازاریابی مبتنی بر موقعیت
سیدحامد بهبودی نژاد 1396 -
اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت در دوره عمر پروژه (مورد مطالعه پروژه های EPC)
معصومه شوکتی 1396 -
بررسی عوامل موثر بر رفتارکاربر در شبکه های اجتماعی موبایل
علیرضا محقق 1396 -
ارزیابی الزامات و پیش نیازهای راه اندازی تجارت الکترونیکی در صنعت تاسیسات با رویکرد فازی دیمیتل
پوریا مصلح 1396 -
شناسایی و الویت بندی تاثیر گذار بر پذیرش سیستم اطلاعات بیمارستانی با استفاده از تکنیک MADMمطالعه موردی : بیمارستانهای خصوصی تهران
پوریا سندگل 1396 -
بررسی سطح بلوغ مدیریت دانش مشتریو تطبیق آن با عملکرد بازاریابی : مطالعه ای در بانکهای ایران
علی عموئی اوجاکی 1396 -
کاربرد داده کاوی در پیش بینی کیفیت محصول (مورد مطالعه رادیاتور 206)
مسعود معدنچی ها 1396 -
بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در فضای تجارت موبایلی
محمدجواد سراج 1396 -
بررسی مفهوم همراستایی فرایندهای کسب و کار و تاثیر آن برعملکرد سازمان
ماهد مداح 1396 -
بررسی تاثیر ویژگیهای وب سایت کاریابی بر قصد متقاضی شغل به اقدام با میانجی گری نگرش متقاضی شغلی (مورد مطالعه: دانشکده های مدیریت دانشگاه های دولتی تهران)
وحید فرجی جبه دار 1396 -
شناسائی عوامل پیش برنده و بازدارنده توسعه تدارکات الکترونیکی در زنجیره تامین صنایع خودرو سازی ایران (مورد مطالعه: گروه حودرو سازی ایران)
شهریار مروتی 1396