نسترن حاجی حیدری

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1404/02/19

نسترن حاجی حیدری

دانشکدگان مدیریت / مدیریت بازرگانی

رساله های دکتری

  1. شناخت رفتار مصرف کننده فناوری اینترنت اشیاء در صنعت سلامت : با رویکرد نظریه استدلال رفتاری
    فاطمه صداقت کیش 1402
  2. ارائه چارچوب روابط فرااجتماعی تاثیرگذاران اینستاگرامی با محوریت قابلیت های پویای بازاریابی
    محبوبه بهمن میرزا 1402
  3. طراحی مدل مفهومی بیمه دیجیتال
    محمد آدابی 1402
  4. طراحی مدل ارزیابی عملکرد زنجیره تامین خدمات در دولت الکترونیک (مورد مطالعه: سامانه گمرک الکترونیکی در ایران)
    جلال زارع 1402
  5. ارائه مدلی برای نوآوری مدل کسب و کار پایدار درعصر دیجیتال
    محمد کارگرشورکی 1400
  6. ارائه چارچوب توسعه سواد رسانه‌های اجتماعی در روابط عمومی‌ها (مطالعه موردی: نهادهای اقتصادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره))
    صدیقه انصاری موحد 1400
  7. ارائه مدل سیستم اطلاعاتی بازاریابی هوشمند در ایران (مورد مطالعه: شرکت گلرنگ)
    سیداحمد قاسمی 1400
  8. طراحی سیستم توصیه گر در خصوص قیمت گذاری بر اساس ارزش مشتری با متد تحلیل احساسات
    سارا آقابابائی 1399
  9. ارائه الگوی اکوسیستم منطقه های استقرار موفقیت آمیز کسب و کارهای اینترنتی با تاکید بر افزایش احتمال شکل گیری
    محبوبه فلاح 1399
  10. تبیین الگوی اکوسیستم سیار در ایران و تدوین مدل کسب و کار سکو براساس روابط شبکه
    نرجس زنگنه نژاد 1398
  11. مدل قصد خرید مجدد انلاین B2C
    الهه اسداللهی دهکردی 1398
  12. طراحی الگوی رهنگاری مدل های آینده کسب کار صنعت نرم افزار ایران در سناریو های مختلف
    مریم میرزائی 1396
  13. توسعه تئوری مادر در سازمانهای پروژ محور
    یونس جبارزاده 1396

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. بررسی تاثیر شایستگی بین فردی بر نیات رفتاری در تجارت اجتماعی: با نقش میانجی ارزش ادراک شده (مطالعه موردی شبکه اجتماعی اینستاگرام)
    سیدجمال حسینی 1403
  2. بازاریابی رسانه اجتماعی برای خرده فروشان آنلاین: بررسی تاثیر گوش دادن به مشتری و توسعه روابط با مشتری در درگیرسازی با صفحات رسانه اجتماعی برند
    آرزو حسین زاده گلستان 1402
  3. رفتار گله ای در نظرات آنلاین، با توجه به نقش احساسات در حوزه سلامت
    محمدعرفان خدابخش 1402
  4. شناسایی و بررسی عوامل اثرگذار بر دستیابی به مزیت رقابتی از طریق استراتژی داده
    سیدمهدی سیدعلی خانی 1402
  5. بررسی میزان اثر قالب ارائه درجه اطمینان هوش‌مصنوعی پشتیبان تصمیم بر استفاده مطلوب تصمیم گیرنده در موقعیت سرمایه‌گذاری
    رکسانا آریان پور 1402
  6. : بررسی عوامل رضایت بیماران با استفاده از رویکرد یادگیری ماشین: تحلیل نظرات بیمارن در شبکه های اجتماعی
    سعید کرمی 1402
  7. مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر موفقیت نوآوری مدل کسب و کار
    علیرضا صادق زاده 1402
  8. بررسی عوامل اساسی ارزش مشتری در هتل‌ها با استفاده از رویکرد یادگیری ماشین
    آصف حسین نژادسلیمی 1401
  9. بررسی و اولویت بندی عوامل موفقیت استراتژی های حضور دیجیتالی: مطالعه کافی‌شاپ های زنجیره‌ای
    سیدمحمدحسین علوی خادم 1401
  10. بررسی کیفیت وب سایت و تاثیر آن بر قصد رزرو آنلاین با در نظر گرفتن متغییر میانجی اعتماد الکترونیکی (مورد مطالعه: پنج وب سایت رزرو هتل)
    سیدمهدی ابطحی نجف آبادی 1401
  11. بررسی تاثیر تفاوت‌های زمینه‌ای پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در درگیرسازی کاربران
    فاطمه میرزانورعلی 1401
  12. شناسایی عوامل تعیین کننده نگرش مصرف کنندگان در خرید های گروهی آنلاین و برداشت آنها از خطرات و اعتبارات وبسایت تخفیفان
    گلدونه بافکرمیشامندانی 1401
  13. بررسی نقش حضور دیجیتال کارمندان خدمات در وبسایت بر کیفیت خدمات و وفاداری مشتری (مورد مطالعه وبسایت های خرید آنلاین)
    کیمیا مومن زاده 1400
  14. تحلیل رفتار مشتریان بر مبنای کانال های متعدد الکترونیکی سفارش غذا در مجموعه رستورانی کبابچی
    محمدرضا هادی زاده رئیسی 1399
  15. اولویت بندی معیارهای وارداتی در پسابرجام با استفاده از روش های تصمیم گیری چندمعیاره (مطالعه موردی صنعت لوازم خانگی)
    یاسمن محمدی ضیا 1398
  16. ارائه چارچوبی برای ادغام مدیریت دانش و مدیریت فرآیند،مورد مطالعه پتروشیمی مروارید
    ندا شکل ابادی 1398
  17. بررسی پیشایندها و پسایندهای پیشنهاد ارزش اطلاعاتی در سیستم های خدمات الکترونیک
    علی حسنی صفت 1398
  18. تاثیر طراحی آیکون اپلیکیشن موبایل بر روی تمایل به دانلود آن
    رامین هجری 1398
  19. بررسی تاثیر نام تجاری شناخته شده پوشاک و ترویج فروش بر تمایل به خرید مورد مطالعه پوشاک در فضای اینستاگرام
    گلنار فراهانی 1398
  20. بررسی عوامل موثربر پذیرش بیتکوین با استفاده از مدل پذیرش نوآوری (tam)
    ارمان گودرزی 1398
  21. بررسی کاربردهای هوش مصنوعی در حوزه اینترنت اشیا در صنعت دامداری
    مهدی پورمحمدقلی وفا 1398
  22. تاثیر قابلیت های پویا بر عملکرد شرکت مورد مطالعه شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان در صنعت IT
    سیده عفت حیات الغیبی 1398
  23. بررسی تاثیرلت فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه ی برند و پاسخ مشتریان در صنعت ارتباطات (مطالعه ی موردی : ایرانسل)
    امیر رمزعلی 1398
  24. بررسی کاربرد متن کاوی در شناسایی جهت گیری های پژوهشی یک حوزه مطالعاتی (مورد مطالعه:حوزه قابلیت های پویا)
    مجتبی تلافی داریانی 1398
  25. نقش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی و قیمت مرجع داخلی در تمایل گردشگران برای پرداخت بابت محل اقامت مطالعه موردی هتل های شهر تهران
    پگاه نبی پور 1398
  26. تاثیر گپ و گفت الکترونیکی در سامانه های نقد و بررسی بر قصد مشتریان
    امین فتح احدنژند 1398
  27. طراحی فرآیند نوآوری استراتژی خدمات پس از فروش در صنعت خودروهای وارداتی کشور (مورد مطالعه برند OPEL و HAMANN )
    کیا حسین شاهی 1398
  28. انتخاب مدل کسب و کار الکترونیکی در حوزه کسب و کار اینترنتی
    بنفشه محمدی 1398
  29. بررسی تاثیر جو وب سایت بر احتمال معرفی به دوستان با متغیرهای میانجی وضعیت احساسی و نگرش به وب سایت
    کیوان کریمی پور 1398
  30. بررسی ارزش مشتری در کسب و کارهای نوپای دیجیتال مبتنی بر اقتصاد اشتراکی
    مصطفی محمدحسینی 1397
  31. بررسی میزان تاثیر هوشمند سازی شهر وفن آوری اینترنت اشیا بر صنعت گردشگری ( مورد مطالعه : جزیره کیش )
    مهرناز شاه حسینی 1397
  32. خوشه بندی اعضای باشگاه مشتریان بانک ملت با استفاده از روش خوشه بندی توافقی
    محسن برزگر کشتلی 1397
  33. اثر درگیری مشتری با شبکه اجتماعی شرکت بر روی چسبندگی با اثر متغیر میانجی ارزش ایجاد شده مشتری
    سیددانیال نوده فراهانی 1397
  34. بررسی عوامل موثر بر اثربخشی بازاریابی ویدئویی
    رامین قنبری 1397
  35. ارزیابی حوزه های هوشمندی کسب و کار (Business intelligence) وتحلیل کسب و کار (Busines analytics) با رویکرد متن کاوی
    مهدی سمائی 1397
  36. بررسی رابطه بین تفکر استراتژیک و هوش سازمانی در اتحادیه تولید و صادرکنندگان زعفران استان خراسان
    ابراهیم ملائی 1397
  37. بررسی عوامل موثر بر پذیرش کسب و کارهای مبتنی برتجارت موبایلی توسط مشتریان با استفاده از مدل UTAUT
    معین آزادوار 1397
  38. تاثیر بازاریابی ویروسی برعملکرد بازاریابی
    محی الدین مهدیان فر 1397
  39. بررسی محرک ها و چالش های استفاده از نوآوری باز در شرکت های دانش بنیان کوچک و متوسط (مورد مطالعه صنعت مخابرات)
    حسن حمیدی 1397
  40. مدل ذهنی ارزشگذاری کسب و کارهای نوپا حوزه ICT از منظر سرمایه گذاران جسورانه در مراحل اولیه تامین مالی
    ساناز صالحی 1397
  41. بررسی نقش ریسک در ارزش گذاری پروژ ه های فناوری اطلاعات با روش اختیار واقعی
    راضیه دلاور 1397
  42. بررسی تاثیر طراحی بصری تبلیغات وبسایت در خرید آنلاین مشتریان
    محمد خسروجردی 1397
  43. تحلیل موفقیت پروژ ه های سرمایه گذاری جمعی : مقایسه بین ایران و آمریکا
    اندیشه اشجری 1397
  44. بررسی عوامل موثر بر رضایت و وفاداری مشتریان در کسب اطلاعات مرتبط با محصولات یا خدمات در سامانه های نقد و بررسی
    میثم بهربر 1397
  45. عوامل اثرگذار بر مشارکت کارکنان خط مقدم در نوآوری در عرضه خدمات
    سیدمحمد طبیب زاده 1396
  46. انتخاب استراتژی بازاریابی مناسب بر اساس بخش بندی بازار برای صنعت ساخت ناوگان ریلی با استفاده از روش پویایی شناسی سیستم
    حسین غفوری کوهساره 1396
  47. بررسی راهکارهای توسعه صنعت گردشگری در روستای ابیانه با هدف افزایش درآمد منطقه و کاهش اثرات زیست‌محیطی با استفاده از رویکرد پویایی سیستم ها
    سیده سوسن مولوی عربشاهی 1396
  48. بررسی مشخصات بصری تبلیغات اثرگذار در شبکه های اجتماعی. مورد مطالعه اینستاگرام
    علی عسگری طرقی 1396
  49. ارائه مدلی برای ارزیابی عملکرد و اثربخشی Social CRM (مدیریت ارتباط با مشتری در رسانه های اجتماعی ) با استفاده از رویکرد تصمیم گیری چند معیاره، مطالعه موردی اپراتورهای تلفن همراه
    نفیسه هاشمخانی 1396
  50. شناسایی شاخص های کلیدی عملکرد(BSC) مورد مطالعه :شرکت سایان کارت
    مصطفی عرب حلوایی 1396
  51. بررسی عوامل تاثیر گذار بر وفاداری کاربران برنامه های کاریردی موبایل
    حمیدرضا شهروزی 1396
  52. ارزیابی بلوغ حاکمیت فناوری اطلاعات در 300 شرکت برتر ایرانی و ارتباط آن با عملکرد فناوری اطلاعات
    زهرا خدری 1396
  53. بررسی فاکتورهای کسب وکاری، مدیریتی و تکنیکی (فنی) موثر در پیاده سازی بازار الکترونیکی برای صادرات فرش دستباف ایران
    حسن فرخزاده مقدم طیول 1396
  54. ارزیابی میزان آمادگی ساز مان های خدماتی برای پیاده سازی نظام مدیریت دانش (مطالعه موردی: شعب منتخب بیمه توسعه)
    محمدحسین تیمورپور 1396
  55. مدلسازی فازی عوامل اثر گذار بر ترویج سیستمهای مدیریت دانش در سازمانهای پروژه محور
    رامین یاوری 1396
  56. ارائه استراتژی های بازاریابی مناسب و بهبود مدیریت ارتباط با مشتری براساس خوشه بندی مشتریان بر پایه مدل آر.اف.ام در قسمت فود شیلا
    علی رمضانی 1396
  57. بررسی تاثیر تبلیغ داخل یک اپلیکیشن موبایل بر تصمیم کاربرد در مورد اپلیکیشن تبلیغ شده
    محمدهادی شجاری 1396
  58. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بکارگیری بانکداری الکترونیک در شعب بانک تجارت جمهوری اسلامی ایران
    آناهیتا محرابی 1396
  59. شناسایی عوامل تعیین کننده (یا کلیدی) مدیریت امنیت سیستم های اطلاعاتی در بانکداری الکترونیک
    قاسم نوروززاده 1396
  60. بررسی تاثیرات سیستم هوش سازمانی بر کسب و کار (مطالعه موردی : مرکز انفورماتیک دانشگاه تهران)
    مهرناز صفاخواه 1396
  61. شناسایی و بررسی عوامل توسعه فن آوری نانو در بخش صنایع غذایی مورد کاوی : استان خراسان رضوی
    فروغ نامجو 1396
  62. شناسایی و بررسی عوامل موثر بر پیاده سازی سیستم های اطلاعات سلامت در ایران
    سحر یزدانی 1396
  63. بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان در طراحی پورتال های سازمانی با هدف راه اندازی تجارت الکترونیکی سیار
    سید محسن حسینی 1396
  64. شناسایی اولویت بندی عوامل پیش برنده و بازدارنده در پیاده سازی
    رضا تقوایی محمدی جو 1396
  65. تدوین مدل کسب و کار برای شرکت خدمات انرژی (ESCO) در محیط کسب و کار ایران
    محمدهاشم خدابخش لو 1396
  66. طراحی مدل کسب و کار برای رسانه اجتماعی (مورد کاوی نگارخانه ایرانی)
    علیرضا مقاری 1396
  67. طراحی چارچوب عوامل کلیدی موفقیت در بازارهای الکترونیکی بین بنگاهی ایران : رویکرد دلفی فازی و دیتمل فازی
    فاطمه حاج اسمعیلیان 1396
  68. انتخاب مدل و ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش در بانک مرکزی ایران
    پری ناز معماریان 1396
  69. بررسی تاثیر قابلیت فناوری اطلاعات در توسعه چابکی و بهبود مزیت رقابتی در سازمان مخابرات ایران
    کوثر بساق زاده 1396
  70. بررسی تاثیر سیستم های پیشنهاد دهنده بر رفتار مصرف کننده در وب سایت های خرید آنلاین
    سیدجواد موسوی 1396
  71. بررسی عوامل موثر برعملکرد ارتباط با مشتریان بانکی با نقش میانجی گری قابلیت های مدیریت اجتماعی ارتباط با مشتریان
    امیر جبلی 1396
  72. تحلیل و مقایسه محتوای نظرات مشتریان در شبکه اجتماعی اینستاگرام : (مورد مطالعه: شرکت آسیاتک، ارائه دهنده خدمات اینترنت)
    صالح اولیا 1396
  73. سنجش رضایت مشتریان در وب سایت های فروش الکترونیک- مطالعه موردی بر روی فروش یک گوشی موبایل دروب سایت دیجی کالا
    احمدرضا رافتی رودسری 1396
  74. بررسی تاثیر ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی در افزایش قصد خرید بر خط مشتریان با استفاده از تکنیک تحلیل متقارن
    مصطفی نصری 1396
  75. بررسی تاثیر برنامه های آموزش خلاقیت دبیران بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه (منطقه 4 آموزش و پرورش شهر تهران)
    مسعود شجاعی باغینی 1396
  76. مدلسازی مسیرهای انگیزشی موثر بر مشارکت افراد در اجتماعات آنلاین با استفاده از نگاشت های شناختی فازی
    سارا گله بختیاری 1396
  77. بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر قصد خرید – مطالعه شخصیت خریداران
    فرناز محمدی 1396
  78. بررسی اثرات تقویمی بر روی سهام رشدی و ارزشی بورس اوراق بهادار تهران با رویکرد داده کاوی
    محمدمسعود صدوقی 1396
  79. انتخاب مدل کسب و کارالکترونیکی مناسب برای شرکتهای صادر کننده خشکبار
    مرضیه پوراسترآبادی 1396
  80. بررسی عوامل موثربراعتماددرخریدهای آنلاین گردشگری:بخش مهمانداری
    فریبا رهبر 1396
  81. بررسی اثر شخصیت بر رفتار خرید ناگهانی در تراکنش های خرید آن لاین
    نیلوفر نجاهی 1396
  82. مدلسازی اعتماد خریداران از فروشگاه های اینترنتی به وسیله نگاشت های شناختی فازی
    فرشید فراست 1396
  83. بررسی تاثیر بازاریابی الکترونیکی هتل ها: مطالعه هتل های جزیره کیش
    میترا امدادی 1396
  84. طراحی مدل CRM برای اجرا در بانک ملت
    محمدمهدی معینی قراگوزلو 1396
  85. بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک از دیدگاه مشتریان
    سینا درهمی 1396
  86. ارائه چارچوب مدیریت دانش در سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور
    فریده مدانلو 1396
  87. بررسی الزامات موثر بر رضایت مشتریان در شرکتهای کارگزاری با استفاده از مدل کائو(مطالعه موردی شرکتهای کار گزاری شهر مشهد)
    سارا عزیزی یوسف آبادی 1396
  88. بررسی آمادگی جهت توسعه بانکداری همراه در ایران
    سعید عطائی گرمی 1396
  89. توسعه مفهوم و ارائه چارچوبی برای معرفی سیستمهای توصیه دهنده در راستای طراحی مفهومی سیستم بازاریابی
    حمیدرضا فرهادی شریف آباد 1396
  90. درگیری سازی مشتریان با برند از طریق شبکه های اجتماعی (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای هایلند)
    مهدی لطفعلیان 1396
  91. بررسی تاثیر انجمن های برند مبتنی بر شبکه های اجتماعی بر اعتماد مشتریان به برند در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: شرکت خدمات مسافرتی جهانگردی ستاره الماس هالی)
    مریم فرهنگ 1396
  92. شناسایی ویژگی های برنامه های کاربردی موبایل به عنوان خدمات ارزش افزوده والویت بندی آنها ازنظرگردشگران خارجی
    مینا عمروانی 1396
  93. شناسایی و تعیین اهمیت عوامل موثر بر بازاریابی ویروسی در حوزه نرم افزارهای کاربردی موبایل
    حمیدرضا ریحانی 1396
  94. بخش بندی مشتریان بیمه عمر با رویکرد داده کاوی
    بهروز اردوبادی 1396
  95. طراحی و تبیین زنجیره ارزش فروشگاه های نرم افزارهای کاربردی موبایل با استفاده از مدل کسب وکار e3value مورد مطالعه :فروشگاه Apple App Store
    رضا علی بخشی 1396
  96. شناسایی و دسته بندی عوامل حیاتی موفقیت پروژه های هوشمندی کسب و کار : مطالعه موردی : انتشارات خیلی سبز
    حمید کلهر 1396
  97. ارائه جارچوبی مفهومی جهت پاده سازی مدیریت فرآیند کسب و کار در سازمانهای ایرانی
    ویدا پورعبداله فرشچی 1396
  98. شناسایی تاثیر هوش تجاری با رویکرد کارآفرینی سازمانی بر بهبود عملکرد بانک تجارت
    مارال غفاری 1396
  99. شناسایی و بررسی عوامل موفقیت/شکست پروژه های هوشمندی تجاری در سازمان های ایرانی
    آزاده عباسی راد 1396
  100. بررسی تطبیقی کارمند یابی الکترونیکی ( بررسی وبسایت 100 شرکت برتر ایران و مقایسه آن با وبسایت 100 شرکت برتر ترکیه ای)
    زهرا افشار 1396
  101. بررسی تاثیر آمادگی فن آوری بر پذیرش سیستم اطلاعات منابع انسانی در ادارات ستادی بانک ملت
    سیده مونا شاهرخ 1396
  102. ارائه روشی پایه به منظور تدوین کارت امتیازی متوازن با استفاده از پویایی شناسی سیستمها
    سیدبهنام خاکباز 1396
  103. تاثیر ورود شرکای تجاری در طرح امتیازی باشگاه مشتریان بر و فاداری و رضایت مشتریان (مطالعه موردی : باشگاه مشتریان بانک ملت )
    بهنام مختاری 1396
  104. مقایسه بازدهی سرمایه گذاری ارزشی – رشدی با روشهای ساده و ترکیبی در بورس اوراق بهادار تهران
    حبیب اله نازنینی 1396
  105. قیمت گذاری نسبی محصولات جایگزین با استفاده از شبکه عصبی
    مسعود شیری 1396
  106. بررسی تاثیر متغیرهای اجتماعی و متغیر های وابسته به تبلیغ بر نگرش و رفتار کاربران شبکه های اجتماعی
    افسانه مهدی زاده 1396
  107. بررسی رابطه نقدینگی و تورم در ایران با رویکرد پویایی شناسی سیستم
    مهدی مقدم منش 1396
  108. بازاریابی موبایلی و اثرات آن بر تمایل به خرید آنلاین آنی
    سلام محمدی سرواله 1396
  109. شناسایی عوامل موثر بر مخاطره در تصمیم گیری برای برون سپاری پروژه های فناوری اطلاعات
    فاطمه بیگلری 1396
  110. بررسی رابطه میان مدیریت دانش مشتری و تمایل خرید به صورت الکترونیکی
    نوین هاشمی 1396
  111. بررسی رفتار تغییر کانال مصرف کنندگان با استفاده از نظریه رفتار برنامه ریزی شده
    شیرین خادم عباسی 1396
  112. بررسی تاثیر جنبه های سامانه مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتریان بر رضایت و وفاداری الکترونیکی
    محمّدمهدی دبیران 1396
  113. تعیین ویژگی های اثربخش برای تبلیغات دهان به دهان آنلاین : متن کاوی در تحلیل داده ها
    زهره یوسفی دهکا 1396
  114. بررسی بلوغ کلان داده در صنایع مالی و بانکداری ایران
    سید محمود فهیمی 1396
  115. بررسی عوامل موثر بر نگرش در خصوص بازاریابی مبتنی بر موقعیت
    سیدحامد بهبودی نژاد 1396
  116. اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت در دوره عمر پروژه (مورد مطالعه پروژه های EPC)
    معصومه شوکتی 1396
  117. بررسی عوامل موثر بر رفتارکاربر در شبکه های اجتماعی موبایل
    علیرضا محقق 1396
  118. ارزیابی الزامات و پیش نیازهای راه اندازی تجارت الکترونیکی در صنعت تاسیسات با رویکرد فازی دیمیتل
    پوریا مصلح 1396
  119. شناسایی و الویت بندی تاثیر گذار بر پذیرش سیستم اطلاعات بیمارستانی با استفاده از تکنیک MADMمطالعه موردی : بیمارستانهای خصوصی تهران
    پوریا سندگل 1396
  120. بررسی سطح بلوغ مدیریت دانش مشتریو تطبیق آن با عملکرد بازاریابی : مطالعه ای در بانکهای ایران
    علی عموئی اوجاکی 1396
  121. کاربرد داده کاوی در پیش بینی کیفیت محصول (مورد مطالعه رادیاتور 206)
    مسعود معدنچی ها 1396
  122. بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در فضای تجارت موبایلی
    محمدجواد سراج 1396
  123. بررسی مفهوم همراستایی فرایندهای کسب و کار و تاثیر آن برعملکرد سازمان
    ماهد مداح 1396
  124. بررسی تاثیر ویژگیهای وب سایت کاریابی بر قصد متقاضی شغل به اقدام با میانجی گری نگرش متقاضی شغلی (مورد مطالعه: دانشکده های مدیریت دانشگاه های دولتی تهران)
    وحید فرجی جبه دار 1396
  125. شناسائی عوامل پیش برنده و بازدارنده توسعه تدارکات الکترونیکی در زنجیره تامین صنایع خودرو سازی ایران (مورد مطالعه: گروه حودرو سازی ایران)
    شهریار مروتی 1396