پروفایل اساتید - دانشکده کشاورزی agri
Associate Professor
Update: 2025-04-25
Aidin Salamzadeh
College of Management / مديريت بازرگاني
P.H.D dissertations
-
طراحی مدل جنون برند سبز
محمدرضا نمازی 2025 -
طراحی الگوی حکمرانی مطلوب در حوزه کسب و کارهای دانش بنیان: مطالعه موردی صنعت برق ایران
مجتبی اکبری 2025 -
چارچوب شتابدهنده سازمانی در اکوسیستم کارآفرینی ایران
سعید حشمتی 2025 -
ارائه مدل شایستگی برای آموزش کارآفرینی نوجوانان در مدارس با رویکرد توسعه پایدار
پرهام جلالی چیمه 2025 -
ارائه الگوی منتورینگ در بانک ملی
محمدرضا حسینی 2024 -
ارائه الگوی توسعه رهبری در بانک ملی
محمد رضائی 2024 -
ارائه الگوی راهبردی کسب و کار شرکت های دانش بنیان با رویکرد بازار گرائی
مصطفی ملکی صومعه لو 2023
Master Theses
-
نقش هوش مصنوعی در تصمیم سازی سرمایه گذاران برای تامین مالی استارت آپ ها
سیدارشد حسینی 2025 -
بررسی تاثیر استراتژی های آموزش منابع انسانی بر قصد کارآفرینانه سازمان: مطالعه موردی شرکت اسنپ
هانا فرجی 2025 -
بررسی تاثیر محتوای تولید شده توسط کاربر بر قصد خرید و خرید تکانشی با میانجیگری نگرش به خرید برخط در صنعت مد و پوشاک
سارا یزدان پناه 2025 -
شناسایی فرصت های کارآفرینی سبز در راستای کاهش و سازگاری با دگرگونی های اقلیمی با رویکرد توسعه پایدار
امیرحسین اسدبیگی 2025 -
بررسی موردی برندسازی رسانه ای در رستوران های زنجیره ای با مدل هویت برند (مطالعه موردی برگرلند، کیوسک برگر و ایران برگر)
محمدمهدی ظهرابی 2025 -
بررسی تأثیر آموزش کارافرینی دیجیتال وشهود کارآفرینی بر قصد کار آفرینی دیجیتال با تمرکز بر رسانه های اجتماعی
مصطفی عبدالامیر 2025 -
بررسی تاثیر شایستگی بین فردی بر نیات رفتاری در تجارت اجتماعی: با نقش میانجی ارزش ادراک شده (مطالعه موردی شبکه اجتماعی اینستاگرام)
سیدجمال حسینی 2025 -
سنجش تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر روی موفقیت کارآفرینان حوزه گردشگری (بوم گردی ها) با نقش تعدیل گری جنسیت
فریده ارندیان 2025 -
شناسایی توانمندسازهای پایداری کسب و کار موثر بر بین المللی سازی کسب و کارهای نوپا
زهرا فردی شیرایه 2024 -
بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر پیشبرد فروش خدمات بیمه های شرکت بیمه پاسارگاد
حبیب احمدی ازندریانی 2024 -
بررسی تاثیر عوامل بازاریابی در شبکه های اجتماعی بر رفتار خرید مصرف کننده: مطالعه موردی کاربران ایرانی اینستاگرام
نگار کبیر 2024 -
تاثیر کیفیت محتوای شبکه اجتماعی اینستاگرام و تعامل برند و جنسیت بر توسعه برند و رزرو هتل و اقامتگاه کاربران
امیر حسن زاده 2024 -
بررسی تاثیر روابط برند در شبکه ی اجتماعی در هم آفرینی ارزش و تمایل به پرداخت مشتریان نسل y و z با اثر متغیر میانجی عشق به برند
آرزو شکری بوسجین 2024 -
بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتری در راستای توسعه سهم بازار شرکت سازه پویش
امیر فدوی 2024 -
بررسی تاثیر طرح ناوبری بر تجربه کاربری در وب سایت تجارت الکترونیک (مورد مطالعه دیجی کالا)
سیده یاسمن موسویان حجازی 2024 -
شناسایی مؤلفه های اثرگذار بر قابلیت های بازاریابی فروش آنلاین در محصولات فرهنگی نظیر کتاب در شهر تهران
عباس پاکپور حاجی آقا 2024 -
نقش یونسکو ایران در ترویج صلح از طریق گردشگری
تیام ناز خانی زادی 2024 -
تأثیر برندسازی داخلی بر عملکرد مالی سازمانی و وفاداری به برند با نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی
حمیدرضا امیری کیا 2024 -
بررسی عوامل مؤثر بر مدیریت همه کاناله یک سازمان در زمینه کسب و کار (B2B)
سید حمیدرضا دادرس 2024 -
تأثیر اتوماسیون بازاریابی بر پاسخگویی بازاریابی با نقش میانجی گری استراتژی و عملیات بازاریابی
مسیب افکاری 2024 -
بررسی تأثیر بازارگرایی بر توسعه صادرات روغن های درمانی کشورهای حوزه خلیج فارس
فرشاد صفاریان 2024 -
بررسی تاثیر مدیریت منابع انسانی الکترونیک بر عملکرد کارکنان سازمان با نقش میانجی گری رضایت ارباب رجوع و نوآوری (مورد مطالعه: سازمان امور دانشجویان)
مهسا محمدزاده 2024 -
بررسی رابطه بین مولفه های CRM و مزیت رقابتی با تأکید بر نقش میانجی گری وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: شرکت سایپا)
سیدمهران مصلائی 2024 -
تبیین و شناسایی نقش اثرگذار رسانه اجتماعی بر موفقیت کارآفرینان هنری
راضیه تقدسی 2024 -
شناسایی انگیزه های کارآفرینان صنایع هنری در بهره گیری از رسانه های اجتماعی
فاطمه جی افزام 2024 -
اندازه گیری مزایای ادراک شده به کارگیری فناوری بلاک چین در صنعت بانکداری
سینا نورمحمدی 2024 -
تاثیر صادرات بر عملکرد کسب و کارهای بین المللی با میانجیگری مزیت رقابتی
محمد صادق بندگی 2023 -
رفتار گله ای در نظرات آنلاین، با توجه به نقش احساسات در حوزه سلامت
محمدعرفان خدابخش 2023 -
عوامل موثر بر موفقیت مدل کسب و کار پلتفرمی - مطالعه موردی اسنپ فود
نوید نشاط 2023 -
سنجش میزان تاثیر چالش های استارتاپ های ایرانی بر عملکرد آنها در دوران کرونا: با نقش تعدیلگری مهارتهای مدیرات بحران موسسین و مدیران
زهرا نجف زاده 2023 -
تبیین نقش بازاریابی دیجیتال از طریق رسانه های اجتماعی در رشد استارتاپ ها
حامد فرج زاده 2023 -
تحلیل انگیزه های ثبت اختراع در شرکت های دانش بنیان
سیدسجاد غفوریان 2023 -
شناسایی کاربردهای هوش مصنوعی در توسعهی کارآفرینی آموزشی
مهناز ذوالفقاری 2022 -
نقش درگیرسازی مخاطب در بازاریابی تاثیرگذار سفر و گردشگری
بهاره شاپوری 2022 -
تاثیر رسانه های اجتماعی بر کارآفرینی سازمانی: نقش میانجی گری تبلیغات در شرکت های وابسته به شرکت مخابرات تهران
محمدمهدی صادقی 2022 -
شناسایی مولفه های اثربخشی تبلیغات غیرمستقیم با کمک گیمیفیکیشن در کسب و کارهای جدید و نوپا
مهدیار قاسمی 2022 -
بررسی الگوی رفتاری نسل های x, y, z درمواجهه با محتوای کرونا در شبکه اجتماعی توئیتر
صادق شکری 2022 -
طراحی مدل کسب و کار نوآورانه مبتنی بر اقتصاد اشتراکی برای اقامتگاه سالمندان
سارا مفخمی 2022 -
تبیین مدل اقناعی رسانه های اجتماعی جهت مدیریت افکار عمومی کاربران در طرح های بانکداری دیجیتال
انسیه شفیعی 2022 -
بررسی عوامل موثر بر وابستگی دنبالکنندگان به تاثیرگذاران و انتقال وابستگی به تاییدهای تأثیرگذاران در اینستاگرام: با تعدیلگری سن و جنسیت
زینب شهابی فرد 2022 -
بررسی تاثیر بکارگیری رسانه های اجتماعی بر نوآوری کسب و کارهای نوپا در دوران بحران کرونا
زهرا حیدری 2022 -
بررسی تمایل به خرید مشتریان و روند تصمیم گیری از طریق سایت های شبکه های اجتماعی: با رویکرد تجاری اجتماعی
امیرحسین افشار 2022 -
شناسایی فرصت های کارآفرینی در صنعت IPTV: مطالعه موردی تلوبیون
محمد باریکانی 2021 -
تبیین تاثیر افشای تبلیغات و اعتبار منبع بر قصد خرید مصرفکننده در اینستاگرام: مطالعه موردی اقلیم کردستان عراق
علی صفر کامل 2021 -
سنجش تاثیر شیوه های تبلغاتی اثربخش تاثیرگذاران در شبکه ای اجتماعی بر تصویر برند مطالعه موردی اینفلوئنسرهای اینستاگرام
معصومه بنی صفار 2021 -
طراحی مدلی برای ارزیابی مدیریت منابع انسانی بر اساس مدل 34000 در کسب وکارهای نوپا
شکوفه رحیمی 2021 -
تبیین تاثیر انگیزه های برون زا بر رفتار مصرف کننده در تجارت اجتماعی
الهه باطانی 2021 -
تبیین تاثیر محتوای تبلیغات رسانه های دیجیتال در پذیرش یا رد پیام
نفیسه بیدی 2021 -
واکاوی تاثیر اعتبار پیام بر اعتماد مصرف کننده در رسانه های اجتماعی: با رویکرد اینفلوئنسر مارکتینگ
شهریار افشارها 2020 -
تاثیر شخصیت برند بر ایجاد تعهد در مشتریان با بررسی نقش میانجی ارزش ویژه برند در شرکت های نوپا ( مورد مطالعه: تاکسی های آنلاین)
سارا نظری 2020 -
بررسی ساختار کلی پایپلاین و عوامل موثر برآن در شرکتهای فعال در صنایع خلاق (مورد مطالعه شرکتهای جلوه های بصری ، پویانمایی سه بعدی)
محمدرضا میرزائی فرد 2020