Aidin Salamzadeh

Associate Professor

Update: 2025-04-25

Aidin Salamzadeh

College of Management / مديريت بازرگاني

Master Theses

  1. نقش هوش مصنوعی در تصمیم سازی سرمایه گذاران برای تامین مالی استارت آپ ها
    سیدارشد حسینی 2025
  2. بررسی تاثیر استراتژی های آموزش منابع انسانی بر قصد کارآفرینانه سازمان: مطالعه موردی شرکت اسنپ
    هانا فرجی 2025
  3. بررسی تاثیر محتوای تولید شده توسط کاربر بر قصد خرید و خرید تکانشی با میانجیگری نگرش به خرید برخط در صنعت مد و پوشاک
    سارا یزدان پناه 2025
  4. شناسایی فرصت های کارآفرینی سبز در راستای کاهش و سازگاری با دگرگونی های اقلیمی با رویکرد توسعه پایدار
    امیرحسین اسدبیگی 2025
  5. بررسی موردی برندسازی رسانه ای در رستوران های زنجیره ای با مدل هویت برند (مطالعه موردی برگرلند، کیوسک برگر و ایران برگر)
    محمدمهدی ظهرابی 2025
  6. بررسی تأثیر آموزش کارافرینی دیجیتال وشهود کارآفرینی بر قصد کار آفرینی دیجیتال با تمرکز بر رسانه های اجتماعی
    مصطفی عبدالامیر 2025
  7. بررسی تاثیر شایستگی بین فردی بر نیات رفتاری در تجارت اجتماعی: با نقش میانجی ارزش ادراک شده (مطالعه موردی شبکه اجتماعی اینستاگرام)
    سیدجمال حسینی 2025
  8. سنجش تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر روی موفقیت کارآفرینان حوزه گردشگری (بوم گردی ها) با نقش تعدیل گری جنسیت
    فریده ارندیان 2025
  9. شناسایی توانمندسازهای پایداری کسب و کار موثر بر بین المللی سازی کسب و کارهای نوپا
    زهرا فردی شیرایه 2024
  10. بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر پیشبرد فروش خدمات بیمه های شرکت بیمه پاسارگاد
    حبیب احمدی ازندریانی 2024
  11. بررسی تاثیر عوامل بازاریابی در شبکه های اجتماعی بر رفتار خرید مصرف کننده: مطالعه موردی کاربران ایرانی اینستاگرام
    نگار کبیر 2024
  12. تاثیر کیفیت محتوای شبکه اجتماعی اینستاگرام و تعامل برند و جنسیت بر توسعه برند و رزرو هتل و اقامتگاه کاربران
    امیر حسن زاده 2024
  13. بررسی تاثیر روابط برند در شبکه ی اجتماعی در هم آفرینی ارزش و تمایل به پرداخت مشتریان نسل y و z با اثر متغیر میانجی عشق به برند
    آرزو شکری بوسجین 2024
  14. بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتری در راستای توسعه سهم بازار شرکت سازه پویش
    امیر فدوی 2024
  15. بررسی تاثیر طرح ناوبری بر تجربه کاربری در وب سایت تجارت الکترونیک (مورد مطالعه دیجی کالا)
    سیده یاسمن موسویان حجازی 2024
  16. شناسایی مؤلفه های اثرگذار بر قابلیت های بازاریابی فروش آنلاین در محصولات فرهنگی نظیر کتاب در شهر تهران
    عباس پاکپور حاجی آقا 2024
  17. نقش یونسکو ایران در ترویج صلح از طریق گردشگری
    تیام ناز خانی زادی 2024
  18. تأثیر برندسازی داخلی بر عملکرد مالی سازمانی و وفاداری به برند با نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی
    حمیدرضا امیری کیا 2024
  19. بررسی عوامل مؤثر بر مدیریت همه کاناله یک سازمان در زمینه کسب و کار (B2B)
    سید حمیدرضا دادرس 2024
  20. تأثیر اتوماسیون بازاریابی بر پاسخگویی بازاریابی با نقش میانجی گری استراتژی و عملیات بازاریابی
    مسیب افکاری 2024
  21. بررسی تأثیر بازارگرایی بر توسعه صادرات روغن های درمانی کشورهای حوزه خلیج فارس
    فرشاد صفاریان 2024
  22. بررسی تاثیر مدیریت منابع انسانی الکترونیک بر عملکرد کارکنان سازمان با نقش میانجی گری رضایت ارباب رجوع و نوآوری (مورد مطالعه: سازمان امور دانشجویان)
    مهسا محمدزاده 2024
  23. بررسی رابطه بین مولفه های CRM و مزیت رقابتی با تأکید بر نقش میانجی گری وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: شرکت سایپا)
    سیدمهران مصلائی 2024
  24. تبیین و شناسایی نقش اثرگذار رسانه اجتماعی بر موفقیت کارآفرینان هنری
    راضیه تقدسی 2024
  25. شناسایی انگیزه های کارآفرینان صنایع هنری در بهره گیری از رسانه های اجتماعی
    فاطمه جی افزام 2024
  26. اندازه گیری مزایای ادراک شده به کارگیری فناوری بلاک چین در صنعت بانکداری
    سینا نورمحمدی 2024
  27. تاثیر صادرات بر عملکرد کسب و کارهای بین المللی با میانجیگری مزیت رقابتی
    محمد صادق بندگی 2023
  28. رفتار گله ای در نظرات آنلاین، با توجه به نقش احساسات در حوزه سلامت
    محمدعرفان خدابخش 2023
  29. عوامل موثر بر موفقیت مدل کسب و کار پلتفرمی - مطالعه موردی اسنپ فود
    نوید نشاط 2023
  30. سنجش میزان تاثیر چالش های استارتاپ های ایرانی بر عملکرد آنها در دوران کرونا: با نقش تعدیلگری مهارتهای مدیرات بحران موسسین و مدیران
    زهرا نجف زاده 2023
  31. تبیین نقش بازاریابی دیجیتال از طریق رسانه های اجتماعی در رشد استارتاپ ها
    حامد فرج زاده 2023
  32. تحلیل انگیزه های ثبت اختراع در شرکت های دانش بنیان
    سیدسجاد غفوریان 2023
  33. شناسایی کاربردهای هوش مصنوعی در توسعه‌ی کارآفرینی آموزشی
    مهناز ذوالفقاری 2022
  34. نقش درگیرسازی مخاطب در بازاریابی تاثیرگذار سفر و گردشگری
    بهاره شاپوری 2022
  35. تاثیر رسانه های اجتماعی بر کارآفرینی سازمانی: نقش میانجی گری تبلیغات در شرکت های وابسته به شرکت مخابرات تهران
    محمدمهدی صادقی 2022
  36. شناسایی مولفه های اثربخشی تبلیغات غیرمستقیم با کمک گیمیفیکیشن در کسب و کارهای جدید و نوپا
    مهدیار قاسمی 2022
  37. بررسی الگوی رفتاری نسل های x, y, z درمواجهه با محتوای کرونا در شبکه اجتماعی توئیتر
    صادق شکری 2022
  38. طراحی مدل کسب و کار نوآورانه مبتنی بر اقتصاد اشتراکی برای اقامتگاه سالمندان
    سارا مفخمی 2022
  39. تبیین مدل اقناعی رسانه های اجتماعی جهت مدیریت افکار عمومی کاربران در طرح های بانکداری دیجیتال
    انسیه شفیعی 2022
  40. بررسی عوامل موثر بر وابستگی دنبال‌کنندگان به تاثیرگذاران و انتقال وابستگی به تاییدهای تأثیرگذاران در اینستاگرام: با تعدیلگری سن و جنسیت
    زینب شهابی فرد 2022
  41. بررسی تاثیر بکارگیری رسانه های اجتماعی بر نوآوری کسب و کارهای نوپا در دوران بحران کرونا
    زهرا حیدری 2022
  42. بررسی تمایل به خرید مشتریان و روند تصمیم گیری از طریق سایت های شبکه های اجتماعی: با رویکرد تجاری اجتماعی
    امیرحسین افشار 2022
  43. شناسایی فرصت های کارآفرینی در صنعت IPTV: مطالعه موردی تلوبیون
    محمد باریکانی 2021
  44. تبیین تاثیر افشای تبلیغات و اعتبار منبع بر قصد خرید مصرف‌کننده در اینستاگرام: مطالعه موردی اقلیم کردستان عراق
    علی صفر کامل 2021
  45. سنجش تاثیر شیوه های تبلغاتی اثربخش تاثیرگذاران در شبکه ای اجتماعی بر تصویر برند مطالعه موردی اینفلوئنسرهای اینستاگرام
    معصومه بنی صفار 2021
  46. طراحی مدلی برای ارزیابی مدیریت منابع انسانی بر اساس مدل 34000 در کسب وکارهای نوپا
    شکوفه رحیمی 2021
  47. تبیین تاثیر انگیزه های برون زا بر رفتار مصرف کننده در تجارت اجتماعی
    الهه باطانی 2021
  48. تبیین تاثیر محتوای تبلیغات رسانه های دیجیتال در پذیرش یا رد پیام
    نفیسه بیدی 2021
  49. واکاوی تاثیر اعتبار پیام بر اعتماد مصرف کننده در رسانه های اجتماعی: با رویکرد اینفلوئنسر مارکتینگ
    شهریار افشارها 2020
  50. تاثیر شخصیت برند بر ایجاد تعهد در مشتریان با بررسی نقش میانجی ارزش ویژه برند در شرکت های نوپا ( مورد مطالعه: تاکسی های آنلاین)
    سارا نظری 2020
  51. بررسی ساختار کلی پایپلاین و عوامل موثر برآن در شرکتهای فعال در صنایع خلاق (مورد مطالعه شرکتهای جلوه های بصری ، پویانمایی سه بعدی)
    محمدرضا میرزائی فرد 2020