آیدین سلام زاده

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1404/02/05

آیدین سلام زاده

دانشکدگان مدیریت / مدیریت بازرگانی

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. نقش هوش مصنوعی در تصمیم سازی سرمایه گذاران برای تامین مالی استارت آپ ها
    سیدارشد حسینی 1404
  2. بررسی تاثیر استراتژی های آموزش منابع انسانی بر قصد کارآفرینانه سازمان: مطالعه موردی شرکت اسنپ
    هانا فرجی 1403
  3. بررسی تاثیر محتوای تولید شده توسط کاربر بر قصد خرید و خرید تکانشی با میانجیگری نگرش به خرید برخط در صنعت مد و پوشاک
    سارا یزدان پناه 1403
  4. شناسایی فرصت های کارآفرینی سبز در راستای کاهش و سازگاری با دگرگونی های اقلیمی با رویکرد توسعه پایدار
    امیرحسین اسدبیگی 1403
  5. بررسی موردی برندسازی رسانه ای در رستوران های زنجیره ای با مدل هویت برند (مطالعه موردی برگرلند، کیوسک برگر و ایران برگر)
    محمدمهدی ظهرابی 1403
  6. بررسی تاثیر آموزش کارافرینی دیجیتال وشهود کارآفرینی بر قصد کار آفرینی دیجیتال با تمرکز بر رسانه های اجتماعی
    مصطفی عبدالامیر 1403
  7. بررسی تاثیر شایستگی بین فردی بر نیات رفتاری در تجارت اجتماعی: با نقش میانجی ارزش ادراک شده (مطالعه موردی شبکه اجتماعی اینستاگرام)
    سیدجمال حسینی 1403
  8. سنجش تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر روی موفقیت کارآفرینان حوزه گردشگری (بوم گردی ها) با نقش تعدیل گری جنسیت
    فریده ارندیان 1403
  9. شناسایی توانمندسازهای پایداری کسب و کار موثر بر بین المللی سازی کسب و کارهای نوپا
    زهرا فردی شیرایه 1403
  10. بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر پیشبرد فروش خدمات بیمه های شرکت بیمه پاسارگاد
    حبیب احمدی ازندریانی 1403
  11. بررسی تاثیر عوامل بازاریابی در شبکه های اجتماعی بر رفتار خرید مصرف کننده: مطالعه موردی کاربران ایرانی اینستاگرام
    نگار کبیر 1403
  12. تاثیر کیفیت محتوای شبکه اجتماعی اینستاگرام و تعامل برند و جنسیت بر توسعه برند و رزرو هتل و اقامتگاه کاربران
    امیر حسن زاده 1403
  13. بررسی تاثیر روابط برند در شبکه ی اجتماعی در هم آفرینی ارزش و تمایل به پرداخت مشتریان نسل y و z با اثر متغیر میانجی عشق به برند
    آرزو شکری بوسجین 1403
  14. بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتری در راستای توسعه سهم بازار شرکت سازه پویش
    امیر فدوی 1403
  15. بررسی تاثیر طرح ناوبری بر تجربه کاربری در وب سایت تجارت الکترونیک (مورد مطالعه دیجی کالا)
    سیده یاسمن موسویان حجازی 1403
  16. شناسایی مولفه های اثرگذار بر قابلیت های بازاریابی فروش آنلاین در محصولات فرهنگی نظیر کتاب در شهر تهران
    عباس پاکپور حاجی آقا 1403
  17. نقش یونسکو ایران در ترویج صلح از طریق گردشگری
    تیام ناز خانی زادی 1403
  18. تاثیر برندسازی داخلی بر عملکرد مالی سازمانی و وفاداری به برند با نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی
    حمیدرضا امیری کیا 1402
  19. بررسی عوامل موثر بر مدیریت همه کاناله یک سازمان در زمینه کسب و کار (B2B)
    سید حمیدرضا دادرس 1402
  20. تاثیر اتوماسیون بازاریابی بر پاسخگویی بازاریابی با نقش میانجی گری استراتژی و عملیات بازاریابی
    مسیب افکاری 1402
  21. بررسی تاثیر بازارگرایی بر توسعه صادرات روغن های درمانی کشورهای حوزه خلیج فارس
    فرشاد صفاریان 1402
  22. بررسی تاثیر مدیریت منابع انسانی الکترونیک بر عملکرد کارکنان سازمان با نقش میانجی گری رضایت ارباب رجوع و نوآوری (مورد مطالعه: سازمان امور دانشجویان)
    مهسا محمدزاده 1402
  23. بررسی رابطه بین مولفه های CRM و مزیت رقابتی با تاکید بر نقش میانجی گری وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: شرکت سایپا)
    سیدمهران مصلائی 1402
  24. تبیین و شناسایی نقش اثرگذار رسانه اجتماعی بر موفقیت کارآفرینان هنری
    راضیه تقدسی 1402
  25. شناسایی انگیزه های کارآفرینان صنایع هنری در بهره گیری از رسانه های اجتماعی
    فاطمه جی افزام 1402
  26. اندازه گیری مزایای ادراک شده به کارگیری فناوری بلاک چین در صنعت بانکداری
    سینا نورمحمدی 1402
  27. تاثیر صادرات بر عملکرد کسب و کارهای بین المللی با میانجیگری مزیت رقابتی
    محمد صادق بندگی 1402
  28. رفتار گله ای در نظرات آنلاین، با توجه به نقش احساسات در حوزه سلامت
    محمدعرفان خدابخش 1402
  29. عوامل موثر بر موفقیت مدل کسب و کار پلتفرمی - مطالعه موردی اسنپ فود
    نوید نشاط 1402
  30. سنجش میزان تاثیر چالش های استارتاپ های ایرانی بر عملکرد آنها در دوران کرونا: با نقش تعدیلگری مهارتهای مدیرات بحران موسسین و مدیران
    زهرا نجف زاده 1402
  31. تبیین نقش بازاریابی دیجیتال از طریق رسانه های اجتماعی در رشد استارتاپ ها
    حامد فرج زاده 1401
  32. تحلیل انگیزه های ثبت اختراع در شرکت های دانش بنیان
    سیدسجاد غفوریان 1401
  33. شناسایی کاربردهای هوش مصنوعی در توسعه‌ی کارآفرینی آموزشی
    مهناز ذوالفقاری 1401
  34. نقش درگیرسازی مخاطب در بازاریابی تاثیرگذار سفر و گردشگری
    بهاره شاپوری 1401
  35. تاثیر رسانه های اجتماعی بر کارآفرینی سازمانی: نقش میانجی گری تبلیغات در شرکت های وابسته به شرکت مخابرات تهران
    محمدمهدی صادقی 1401
  36. شناسایی مولفه های اثربخشی تبلیغات غیرمستقیم با کمک گیمیفیکیشن در کسب و کارهای جدید و نوپا
    مهدیار قاسمی 1401
  37. بررسی الگوی رفتاری نسل های x, y, z درمواجهه با محتوای کرونا در شبکه اجتماعی توئیتر
    صادق شکری 1401
  38. طراحی مدل کسب و کار نوآورانه مبتنی بر اقتصاد اشتراکی برای اقامتگاه سالمندان
    سارا مفخمی 1401
  39. تبیین مدل اقناعی رسانه های اجتماعی جهت مدیریت افکار عمومی کاربران در طرح های بانکداری دیجیتال
    انسیه شفیعی 1401
  40. بررسی عوامل موثر بر وابستگی دنبال‌کنندگان به تاثیرگذاران و انتقال وابستگی به تاییدهای تاثیرگذاران در اینستاگرام: با تعدیلگری سن و جنسیت
    زینب شهابی فرد 1401
  41. بررسی تاثیر بکارگیری رسانه های اجتماعی بر نوآوری کسب و کارهای نوپا در دوران بحران کرونا
    زهرا حیدری 1400
  42. بررسی تمایل به خرید مشتریان و روند تصمیم گیری از طریق سایت های شبکه های اجتماعی: با رویکرد تجاری اجتماعی
    امیرحسین افشار 1400
  43. شناسایی فرصت های کارآفرینی در صنعت IPTV: مطالعه موردی تلوبیون
    محمد باریکانی 1400
  44. تبیین تاثیر افشای تبلیغات و اعتبار منبع بر قصد خرید مصرف‌کننده در اینستاگرام: مطالعه موردی اقلیم کردستان عراق
    علی صفر کامل 1400
  45. سنجش تاثیر شیوه های تبلغاتی اثربخش تاثیرگذاران در شبکه ای اجتماعی بر تصویر برند مطالعه موردی اینفلوئنسرهای اینستاگرام
    معصومه بنی صفار 1400
  46. طراحی مدلی برای ارزیابی مدیریت منابع انسانی بر اساس مدل 34000 در کسب وکارهای نوپا
    شکوفه رحیمی 1399
  47. تبیین تاثیر انگیزه های برون زا بر رفتار مصرف کننده در تجارت اجتماعی
    الهه باطانی 1399
  48. تبیین تاثیر محتوای تبلیغات رسانه های دیجیتال در پذیرش یا رد پیام
    نفیسه بیدی 1399
  49. واکاوی تاثیر اعتبار پیام بر اعتماد مصرف کننده در رسانه های اجتماعی: با رویکرد اینفلوئنسر مارکتینگ
    شهریار افشارها 1399
  50. تاثیر شخصیت برند بر ایجاد تعهد در مشتریان با بررسی نقش میانجی ارزش ویژه برند در شرکت های نوپا ( مورد مطالعه: تاکسی های آنلاین)
    سارا نظری 1399
  51. بررسی ساختار کلی پایپلاین و عوامل موثر برآن در شرکتهای فعال در صنایع خلاق (مورد مطالعه شرکتهای جلوه های بصری ، پویانمایی سه بعدی)
    محمدرضا میرزائی فرد 1399