پروفایل اساتید - دانشکده کشاورزی agri
استاد
تاریخ بهروزرسانی: 1404/02/12
علی اکبر ارجمندنیا
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی / روانشناسی(غیرفعال)
رساله های دکتری
-
تدوین برنامه توانمندسازی ذهنی خانواده محور و ارزیابی اثربخشی آن بر فرآیندهای شناختی، سرسختی روان شناختی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دیرآموز
صمد عظیمی 1404 -
طراحی برنامه تنظیم هیجان مبتنی بر رویکرد فراتشخیصی و بررسی اثربخشی آن بر عملکرد شناختی، عاطفی و اجتماعی نوجوانان دارای اختلال عاطفی با سابقه مصرف مواد مخدر
صباح وطنی 1403 -
اثربخشی آموزش بیوفیدبک براساس تغییرپذیری ضربان قلب بر کاهش نشانه های و افزایش کارکردهای اجرایی در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی
مونا اسبقی ابخشش 1403 -
طراحی و تدوین برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی با استفاده از واقعیت افزوده برای کودکان با اختلال طیف اتیسم با عملکرد بالا: اثربخشی بر حافظه فعال دیداری-فضایی مهارتهای اجتماعی و ارتباطی
شیرین مجاور 1403 -
طراحی برنامه هنردرمانی خانواده محور و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های ارتباطی، سازش یافتگی اجتماعی و خواندن محاوره ای دانش آموزان اتیسم (خودمانده)
فاطمه ساختمانی 1403 -
متناسب سازی بسته توانبخشی شناختی مبتنی بر کارکردهای اجرایی (سپاس) و بررسی اثربخشی آن بر مهارت های شناختی و تعامل اجتماعی دانش آموزان مبتلا به طیف اتیسم
الهام شفیعی 1403 -
بررسی مقایسه ای فراوانی و شدت اختلالات رفتاری کودکان دو زبانه در استان کرمانشاه: تدوین طرحی به منظور پیشگیری از اختلالات رفتاری
فرهاد مهکی 1402 -
بررسی و ارزیابی میزان اثربخشی درمان هیجان مدار تروما بر کارکردهای اجرائی و تنظیم هیجان در افرادی با ترومای جنسی
هاشم قادری 1402 -
تدوین وارزیابی اثر بخشی برنامه روانشناختی آموزشی بر حل حسادت بین فرزندان، تعامل مطلوب آنان و کاهش استرس فرزندپروری والدین
ویدا معصومی شاملو 1402 -
طراحی و ارزیابی اثربخشی برنامه مداخلات حافظه فعال خانواده محور بر پیشرفت تحصیلی، نشاط معنوی و مهارت های ارتباطی دانش آموزان متوسطه اول با پیشرفت تحصیلی پایین
پری صیادی 1402 -
استانداردسازی مقیاس تشخیصی-تجویزی ارزیابی ناتوانی یادگیری (LDES-4) برای دانش آموزان با مشکلات یادگیری
سارا پازکی 1402 -
طراحی و ارزیابی اثربخشی برنامه آموزش مهارت های اجرایی مبتنی بر بازی درمانی خانواده محور در کودکان دبستانی با اختلال کاستی توجه
سیده فاطمه موسوی 1401 -
طراحی برنامه بازی های تعاملی حسی و حرکتی خانواده محور و ارزیابی اثربخشی آن بر هماهنگی دیداری- حرکتی و کنش های ارتباطی کودکان 12 تا 24 ماهه با سابقه کم وزنی به هنگام تولد
ثریا علوی نژاد 1401 -
بررسی تحلیلی ویژگی های زیستی، شناختی، عاطفی ، تبار اجتماعی و فرآیند ازدواج، فرزندآوری و میزان رضایتمندی زوجیت در والدین کودکان خودمانده
راضیه اسدی 1401 -
ساخت و اعتباریابی آزمون تصویری رایانه ای کارکردهای اجرایی و کاربرد آن برای دانش آموزان با ناتوانی یادگیری خاص
محسن رفیع خواه پشتیری 1401 -
کارکرد اجتماعی کودکان با و بدون اختلال کاستی توجه/ بیش فعالی و بی قراری: نقش کارکردهای اجرایی و اجتماعی سازی هیجانات توسط والدین
عباس شیخ محمدی 1400 -
ارزیابی اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر بهبود کارکردهای اجرایی و عملکرد رفتاری ،تحصیلی،شناختی آموزشی در دانش آموزان دیرآموز
زینب گندمی 1399 -
توانایی فضایی در دانش آموزان با اختلال ریاضی: ارزیابی، طراحی برنامه توانبخشی و بررسی اثربخشی آن بر نقایص توانایی فضایی و ریاضی
سمیرا یزدانی 1399 -
تدوین و طراحی برنامه فلورتایم برای اختلال تنظیمی خردسالان : اثربخشی آن در مشکلات رفتاری برون نمود، استرس فرزندپروری وتعامل مادر- کودک
فهیمه حسن نتاج جلوداری 1399 -
طراحی برنامه دقیق آموزی (PT) در خواندن و ارزیابی اثر بخشی آن بر افزایش میزان سرعت ، صحت خواندن و روان خوانی دانش آموزان با مشکلات خواندن
ابوالفضل رشیدی احمدابادی 1398 -
تبیین روابط بین حسابداری اجتماعی و رفتارهای غیر اخلاقی حسابداران
سارا اعتمادی عیدگاهی 1398 -
استانداردسازی نسخه سوم نظام سنجش رفتاری کودک پیش از دبستان در شهر تهران
مرسده چگینی 1398 -
تدوین برنامه معنادرمانی بر پایه ارزش های اسلامی - ایرانی و ارزیابی اثربخشی آن بر نشاط معنوی و رضامندی زوجیت در والدین کودکان استثنایی
ندا فراهینی 1398 -
طراحی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی بر حافظه آینده نگر و بررسی اثربخشی آن بر مشکلات رفتاری و کارکردهای اجرایی ( توجه و حافظه فعال ) کودکان با اختلال کاستی توجه بیش فعالی
حدیث موسی زاده مقدم 1398 -
طراحی برنامه بازی درمانی شناختی - رفتاری خانواده محور برای دانش آموزان با اختلال کاستی توجه و بیش فعالی و اثربخشی آن بر نشانه های این اختلال و تعامل مادر- کودک
عباس متولی پورابرقوئی 1398 -
طراحی برنامه مداخلات عصب روانشناختی خانواده محور و ارزیابی اثربخشی آن بر کارکرد های اجرایی و علائم رفتاری کودکان با نشانگان بیش فعالی و بی قراری
نگین معتمدیگانه 1398 -
تدوین برنامه ویژه اوقات فراغت خانواده محور و ارزیابی اثربخشی آن بر حافظه فعّال، ظرفیت شناختی و مهارتهای ارتباطی دانشآموزان آهستهگام
سیده سمیه جلیل ابکنار 1397 -
طراحی و ارزیابی برنامه های آموزش کارکردهای اجرایی و مهارت های پیش ریاضی برای کودکان پیش دبستانی در معرض آسیب مشکلات ریاضی
احمد احمدی 1397 -
متناسب سازی برنامه آموزش فرزند پروری با نگاه مثبت در بستر ارزش های فرهنگی و ارزیابی اثر بخشی آن بر رضامندی زوجیت و سلامت روان والدین کودکان آهسته گام
محمد عاشوری 1396 -
تدوین برنامه آموزش مهارت های پیش کلامی و بررسی اثر بخشی آن بر مهارت های ارتباطی و اجتماعی کودکان خود مانده
محمد پارسا عزیزی 1396 -
طراحی برنامه عصبی - شناختی رایانه محور جهت تدوین و پیاده سازی سامانه هوشمند حمایتگر تصمیم بالینی با هدف شناسایی کودکان پیش دبستانی مستعد اختلال خواندن (دیسلکسیا)
مونا دلاوریان 1396 -
طراحی برنامه آموزش بازداری پاسخ و حافظه فعال و بررسی اثر بخشی آن بر کاهش نشانه های اختلال و بهبود مهارت های اجتماعی دانش آموزان با اختلال کاستی توجه و بیش فعالی ها
الهام حکیمی راد 1396 -
طراحی برنامه آموزش کارکردهای اجرایی و بررسی تاثیر آن بر مهارت های اجتماعی و ارتباطی کودکان اتیستیک با عملکرد بالا
هادی هاشمی رزینی 1396 -
طراحی برنامه رابطه درمانی تحولی (فلورتایم) بر پایه هنر موسیقی و ارزیابی اثر بخسی آن در مهارتهای ارتباطی و اجتماعی کودکان خودمانده
یوسف شاهی 1396 -
طراحی برنامه آموزشی فرزند پروری مبتنی بر ذهن آگاهی خانواده محور برای مادران کودکان با نشانگان داون و بررسی اثر بخشی آن بر رضامندی زوجیت ،بهزیستی روانشناختی و رابطه والد- کودک
ساجد یعقوب نژادقاین 1396
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
مقایسه شیوه های فرزندپروری والدین کودکان اتیسم با والدین کودکان عادی
زهره علی کاهی باعدل 1403 -
مقایسه کارکرد های اجرایی و پیشرفت تحصیلی دختران نوجوان با و بدون اختلال نقص توجه/بیش فعالی
رویا فرامرزی 1403 -
بررسی رابطه کارکردهای اجرایی با مهارت های ارتباطی در بازی کودکان با مشکلات رفتاری برونی سازی شده
پریسا جنابی 1403 -
اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر نرم افزار Rehacom، بر حافظه فعال و توجه پایدار کودکان دارای اختلال طیف اتیسم با عملکرد بالا
زهرا کریمی 1403 -
طراحی الگوی مطلوب سنجش سلامت شناختی نوآموزان پیش از دبستان
فاطمه دهقان پورمحمدابادی 1403 -
بررسی تاثیر مداخله حافظه فعال دیداری- فضایی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان کم توان ذهنی
معصومه روستایی 1403 -
اثربخشی برنامه آموزشی راه حل محور بر مهارت های حل مسئله، تاب آوری و ارتباط با همسالان در کودکان آسیب دیده اجتماعی در مناطق محروم با مشکلات عاطفی رفتاری
فاطمه شریف 1403 -
اثر بخشی درمان راه حل محور ر مهارت حل مساله، تاب آوری و تعامل والد کودک در کودکان پیش از دبستان دارای مشکلات عاطفی رفتاری
مریم کریمی 1403 -
اثربخشی برنامه ی آموزش تنظیم هیجان خانواده محور در مدرسه بر ارتباط والد کودک، معلم شاگرد و نشانه های بالینی دانش آموزان دبستانی با مشکلات عاطفی و رفتاری
زینب پرورده 1402 -
مقایسه کارکردهای اجرایی میان کودکان مبتلا به اختلال اضطراب جدایی و امتحان
طوبی عموزاده سماکوش 1402 -
اثربخشی بسته آموزشی کارکردهای اجرایی بتا بر بهبود عملکرد شناختی و کاهش نشانه های اختلال نقص توجه بیش فعالی
سیده فاطمه بهبودی عربانی 1402 -
مقایسه اثربخشی سیستم ارتباط مبادله ای تصویر (پکس) و آموزش گفتار بر رشد مهارت های ارتباطی و اجتماعی کودکان طیف اتیسم بدون کلام.
سینا شاویسی 1402 -
مقایسه تاثیر بازیهای ویدئویی بر کارکردهای اجرایی کودکان با افت شنوایی
مرضیه غفاری نقنه 1402 -
نقص کارکرد های شناختی در اسکیزوفرنیا و ژن EGR3 به عنوان فعال ساز احتمالی: مطالعه مروری نظام مند
دانیال کاردررستمکلائی 1402 -
ارزیابی برنامه درسی ریاضیات پایه ششم ابتدایی دانش آموزان کم توان ذهنی
گلایول شریفی 1401 -
پیش بینی شیوه فرزندپروری بر اساس سلامت روان والدین، کیفیت زندگی و سن فرزندان آهسته گام (کم توان ذهنی)
مینا جعفری 1401 -
بررسی اثربخشی مداخله مبتنی بر صفحه دیداری- فضایی حافظه فعال بر عملکرد هندسی دانش آموزان با مشکلات ریاضی
ریحانه نعمتی 1401 -
بررسی رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده وسرمایه روانشناختی با تحمل درد افراد مبتلا به دردهای مزمن ناشناخته التهاب عضلانی
زهرا ابراهیمی 1401 -
بررسی اثر بخشی درمان شناختی رفتاری بر روانی گفتار و اضطراب اجتماعی نوجوانان مبتلا به لکنت مزمن
سمیه نجاتی 1401 -
طراحی برنامه توانبخشی شناختی رایانه محور و بررسی اثربخشی آن بر عملکرد های شناختی و آموزشی دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری(نارساخوان) : به همراه بررسی تکالیف خانگی
فائزه شعبانعلی فمی 1401 -
بررسی کیفیت رابطه ی پدرها با همسرشان و میزان دلبستگی آنان به کودک با اختلال خودماندگی(اتیسم)
کوثر یحیی زاده ملک خیلی 1401 -
اثر بخشی برنامه فرزندپروری مبتنی بر طرحواره بر تنظیم هیجان و تاب آوری نوجوانان با مشکلات رفتاری و مهارتهای فرزندپروری والد ایشان
حسین کریمی مقدم 1401 -
بررسی رابطه رضایتمندی زوجین با شیوه ی فرزند پروری والدین و سبک های دلبستگی والدین فرزندان دارای مشکلات رفتاری
محدثه رجالی 1401 -
سبک فرزندپروری اقتدارگرا و تاثیر آن بر بزهکاری اطفال و نوجوانان
فرزانه شایسته 1401 -
تحلیل خطاهای ریاضیاتی و فهم عدد برحسب نیمرخ حافظه فعال دردانش آموزان با مشکل ریاضی
مرضیه رمضانی 1401 -
تاثیر بازی های کنترل خشم بر عملکرد حافظه فعال هیجانی و خودکنترلی کودکان با اختلالات برون نمود
مریم همایونی 1401 -
رابطه فرزندپروری مبتنی بر محیط خانه با کارکردهایاجرایی کودکان پیشدبستانی
زینب بهشتیان 1401 -
اثربخشی برنامه یکپارچه درمان فراتشخیصی بر نظم جویی شناختی هیجان دانش آموزان دختر مضطرب و شیوه های فرزند پروری مادران آنها
آیناز هلاکوئی 1400 -
بررسی عملکردهای شناختی، تحصیلی، گفتاری و زبانی کودکان ناشنوای پیش زبانی کاشت شده دیر هنگام : مطالعه ای مقایسه ای
اعظم میرده ارباب 1400 -
اثربخشی برنامه والدگری مثبت(Triple p) بر تنظیم شناختی هیجان و خودکارآمدی مادران دارای کودک با ناتوانی یادگیری و ابراز هیجان در این کودکان
علی عموزاده لیچائی 1400 -
بررسی تاثیر حافظه فعال آینده نگر بر حافظه فعال هیجانی دانش آموزان دارای اختلال کاستی توجه و بیش فعالی
شیدا خدابخش 1399 -
بررسی تحلیلی ویژگیهای زیستی،شناختی و روانی و اجتماعی والدین بابیش از یک فرزند استثنایی در اقلیم کردستان عراق ،سلیمانیه
ادریس عبدالله 1399 -
اثربخشی درمان مبتنی بر رویکرد مولفه های پنج گانه مایلر بر مشکلات رفتاری کودکان با اختلال طیف اتیسم: مطالعه موردی
ملیکا حمیدی 1399 -
بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس شیوه های فرزندپروری ارجمندنیا (شفا) درنمونه ای از والدین کودکان باآسیب بینایی
عاطفه محمدی فیض آبادی 1399 -
اثربخشی قصه درمانی خانواده محور بر تنظیم هیجانی و اضطراب اجتماعی کودکان با آسیب بینایی
نعیمه مصطفائی پایدار 1399 -
بررسی تاثیر آموزش کارکرد اجرایی خود تنظیمی بر اضطراب و حافظه فعال دانش آموزان مضطرب
الهام پیرحاجی 1399 -
بررسی تحلیلی ویژگیهای زیستی، شناختی و روانی و اجتماعی والدین با بیش از یک فرزند استثنایی در اقلیم کردستان عراق-حلبچه
فرهاد محمد امین 1399 -
تاثیر بازی درمانی شناختی-رفتاری بر تنظیم هیجانات و سازگاری اجتماعی کودکان دارای مشکلات هیجانی-رفتاری
شیدا شاهراه نجیب 1398 -
اثربخشی مداخله حافظه فعال در اضطراب امتحان دانش آموزان دوره ابتدایی
ازاده بهرامی 1398 -
اثربخشی برنامه مداخله ای حافظه فعال بر کارکردهای اجرایی در موقعیت های روزمره زندگی دانش آموزان با اختلال کاستی توجه
نگار کثیری حبیب ابادی 1398 -
بررسی اثربخشی توان بخشی عصب روان شناختی بر توجه، عملکرد حافظه فعال و بازداری پاسخ دانش آموزان با ناتوانی یادگیری نوشتن
فاطمه جعفری 1398 -
ساخت نسخه فارسی تکالیف توان بخشی شناختی: اثربخشی آن بر فرآیندهای شناختی در کودکان با اختلال کارکردهای اجرایی
مریم رنجبر 1398 -
اثربخشی برنامه آموزش شیوه های فرزندپروری مثبت ویژه والدین دانش آموزان با مشکلات یادگیری برکارکرد خانواده و تعاملات والد- کودک
نسترن اخوان خرازیان 1398 -
اثربخشی برنامه مداخله ای شناختی و حرکتی بر مهارت نوشتن و حافظه فعال دانش اموزان با نشانگان داون
کمال موسی لو 1398 -
بررسی رابطه ویژگی های زیستی ، شناختی ، روانی - اجتماعی و رضامندی زوجیت والدین با وزن هنگام تولد نوازد در بیمارستان تامین اجتماعی تاکستان
فرنوش طاهریان 1398 -
بررسی کارکردهای اجرایی در کودکان ناشنوای کاشت حلزون شده ،سمعک و همسالان شنوا
لیلا کاظمیان 1398 -
بررسی رابطه مسیر نوشتن حروف و اعداد و برتری جانبی مغز با آینه نویسی در کودکان پیش دبستانی
فاطمه ساختمانی 1397 -
تاثیر مداخله ترکیبی حافظه فعال دیداری ، فضایی و کارکردهای اجرایی بر کاهش مشکلات هیجانی - رفتاری دانش آموزان با اضطراب ریاضی
مینو مطبوع ریاحی 1396 -
طراحی محیطی فضای بازی ویژه کودکان دارای نقص بینایی نمونه موردی مدرسه پسرانه نابینایان شهید محبی تهران
ریحانه اشتیانی 1396 -
امکان سنجی برگزاری دوره های آموزش مجازی مهارت های زندگی برای دانش آموزان نابینا ( با تاکید بر نیروی انسانی )
مریم هاشمی بخشی 1396 -
بررسی تمایلات جمع گرایانه روان شناختی و سبک های دلبستگی در نوجوانان بزهکار و همسالان غیر بزهکار
نعیمه عظیمی 1396 -
بررسی خطاهای به یاد آوری حافظه کوتاه مدت در کودکان با آسیب شنوایی
منصوره مجتهدزاده 1396 -
بررسی رابطه حافظه فعال دیداری - فضایی و مهارت های حرکتی دانش آموزان آهسته گام
پریسا غلامی 1396 -
بررسی رابطه عملکرد حافظه فعال دیداری - فضایی با انواع مشکلات ریاضی
مبینا غفوری 1396 -
بررسی اثر بخشی روش بارش مغزی در مهارتهای بیان نوشتاری دانش آموزان آهسته گام دوره پیش حرفه ای
محمد قاسمخانی 1396 -
رابطه رضامندی زوجیت و سبک های فرزند پروری مادران دارای کودکان کاستی توجه و بیش فعالی
بهناز وکیلیان 1396 -
بررسی اثر بخشی آموزش مدیریت والدین (PMT)بر کاهش نشانه های برونی شده
منوره دریجانی 1396 -
اثر بخشی برنامه آموزشی مبتنی بر کفایت اجتماعی بر بهبود مهارت های اجتماعی و افزایش سازگاری اجتماعی دانش آموزان یادگیری
عباس شیخ محمدی 1396 -
بررسی توانایی تولید کلمه ، تحلیلی واجی و تمیز کلمه در دان اموزان نارساخوان و عادی
مهدی امامقلی زاده 1396 -
تاثیر تمرین بازداری شناختی بر عملکرد حافظه فعال دیداری فضایی و برنامه ریزی دانش آموزان با مشکلات خواندن و مشکلات ریاضی
محسن رفیع خواه پشتیری 1396 -
مقایسه کارکردهای اجرایی و خلاقیت در دانش آموزان دختر با پیشرفت تحصیلی بالا و پایین
افروز امیر اسدی 1396 -
بررسی رابطه پنج عامل شخصیت و خودشیفتگی با استفاده از فیس بوک در دانشجویان دوره کارشناسی
نیکین نقوی 1396 -
طراحی نرم افزار تقویت حافظه فعال و بررسی ویژگی های روان سنجی آن
مهرنوش فهیمی 1396 -
بررسی رابطه حافظه فعال کلامی با انواع مشکلات خواندن در دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی شهر تهران در سال تحصیلی 93-1392
مهسا راد 1396 -
بررسی مقایسه ای وتحلیلی حافظه فعال کلامی وغیر کلامی وکارکرد های اجرائی در دانش اموزان
سعید حفصی کردستانی 1396 -
بررسی تحلیلی رابطه ویژگیهای زیستی ،شناختی و روانی ،اجتماعی والدین با وزن تولد فرزندان در شهر تهران
الهه نایبی 1396 -
ارزیابی برنامه درسی ریاضیات پایه ششم کودکان کم توان ذهنی
گلایول شریفی نیستانک 1396 -
بررسی اثر بخشی نرافزار تقویت حافظه فعال برکاهش مشکلات دانش اموزان به مشکلات ریاضی وخواندن
ابوالفضل فیروزمنش 1396 -
اثر بخشی تعامل هدایت شده کودکان طیف اتیسم با والدین برکاهش نشانگان بالینی این کودکان
مینو کرم پور 1396 -
سبک مقابله ای والدین وحمایت اجتماعی ادراک شده با رشد مهارتهای اجتماعی در کودکان سندرم داون
گوهر یسنا انزانی 1396 -
بررسی رابطه کار کردهای اجرائی با مهارتهای زبان در کودکان کم توان ذهنی
فاطمه براتی 1396 -
تاثیر برنامه آموزشی ریاضی خانواده محور بر عملکرد حافظه فعال و مفاهیم پایه ریاضی کودکان در معرض خطر ناتوانی های یادگیری
اطهر محمدی ملک ابادی 1396 -
بررسی رابطه بین سبک های دلبستگی وخود کارآمدی با شادکامی ورضایت زناشویی(زوجین دانشجوی دانشگاه تهران)
مرجان محمدی 1396 -
اثر بخشی مداخله شناختی ریاضی محور بر عملکرد حافظه ی فعال و مهارت هایژایه ریاضی کودکان در معرض خطر ناتوانی یادگیری
مریم نوذری 1396 -
مقایسه تاب آوری و کیفیت زندگی مادران کودکان ADHD و کودکان عادی
سعدی عبدالملکی 1396 -
استاندارد سازی و هنجار یابی مقیاس استرس والدین بری (والدین دارای کودک ناشنوا )
فاطمه طهرانیان 1396 -
بررسی رابطه کیفیت دلبستگی ،سبک های اسنادی با رضایت از زندگی در بین دانش اموزان تیز هوش و عادی
فاطمه فیروزی طالخونچه 1396 -
اثر بخشی آموزش مهارت حل مساله برنگرش اجتماعی و سلامت روان نوجوانان بزهکار
اعظم برهان 1396 -
تحلیل محتوای کتاب های پیش حرفه ای دانش آموزان آهسته گام از منظر توجه به آمادگی
حمیدرضا شریفی جندانی 1396 -
بررسی رابطه ی عملکرد خانواده با اختلالات رفتاری درونی شده فرزندان
سهیلا سعید 1396 -
بررسی نقش میانجی گرانه خشم در بروز رفتارهای پرخطروخودآسیب رسان دردانشجویان
منا زهرئی 1396 -
بررسی تاثیر خودکار آمدی بر کاهش تعارضات زناشویی زوج های جوان شهرتهران
عباس جلیلی کلهری 1396 -
بررسی و مقایسه نیمرخ های رشد زبان در کودکان آهسته گام با و بدون نشانگان داون
مهسا ابوالحسن پور 1396 -
اجرای برنامه آموزشی شیوه های فرزند پروری برای والدین کودکان آهسته گام و ارزیابی اثر بخشی آن بر کارکرد خانواده و تعامل والد -کودک
فاطمه طاهری 1396 -
تهیه و تدوین برنامه آموزش انعطاف پذیری شناختی و بررسی اثر بخشی آن بر بهبود مهارت های اجتماعی اجتماعی و کاهش مشکلات رفتاری نوجوانان آهسته گام
فرهاد مهکی 1396 -
بررسی تاثیر ماتریکس درمانی بر خود کارامدی و تنظیم هیجانی سوئ مصرفکنندگان شیشه
الهام کی نژاد 1396 -
بررسی رابطه کیفیت دلبستگی معنوی و مقابله های معنوی با تاب آوری در مادران کودکان آهسته گام و ناشنوا
پریسا رزمی 1396 -
رابطه خود آگاهی و خود تنظیمی با اختلال های روانی در دانش آموزان
مهدخت عطاءالهی 1396 -
بررسی تاثیرخلاقیت درمانی بر کاهش علایم وسواس فکری -عملی درمراجعان به کلنیک های شهرتهران
یاسمن حمیدی 1396 -
تاثیر آموزش خود تنظیمی هیجانی بر خلاقیت و کاهش مشکلات رفتاری تیز هوشان با موفقیت تحصیلی پایین
سمیه ولی زاده 1396 -
اثر بخشی باز آموزی اسنادی بر عزت نفس و مهارته ای اجتماعی کودکان با اختلال یاد گیری
طاهر احمدی 1396 -
تاثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر افزایش درک خواندن دانش آموزان ناشنوا
میترا مجذوبی 1396 -
تاثیر آموزش برنامه حل مساله بر سازگاری اجتماعی و کاهش مشکلات رفتاری دانش آموزان آهسته گام
فریده غلامی 1396 -
تاثیر بهوشیاری و گروه درمانی خانواده محور بر کاهش ولع و تنظیم هیجان سوء مصرف کنندگان آمفتامین
صالح شریف نسب 1396 -
تاثیر برنامه انعطاف پذیری شناختی بر کاهش نشانه های اتیسم و استرس والدینی در کودکان خود مانده با کارکرد بالا
لیلا طهان 1396 -
اثر بخشی موسیقی درمانی و فعالیت موزون بر روی توجه و حافظه فعال کودکام طیف اتیسم
فرشته عباسی 1396 -
بررسی اثر بخشی برنانه ویژه آموزش و درمان کودکان خودمانده (اتیسم) بر کارکردهای اجرایی آنان
هاجر رضایی 1396 -
مقایسه عوامل موثر در استفاده از انواع روش های مدیریت رفتار توسط معلمان دانش آموزان کم توان ذهنی و عادی
زهرا قاسمی 1396 -
اثر بخشی برنامه آموزش کفایت اجتماعی برخودکارآمدی و سازگاری اجتماعی دختران آهسته گام آموزش پذیر مقطع پیش حرفه ای شهرستان بهبهان
نسیم نیرومند 1396 -
مقلیسه نارسایی های هیجانی در دانش آموزان نارساخوان و عادی
میرمحمود سجادی صومعه 1396 -
تاثیر به کارگری راهروهای فراشناختی با پیش ختام (SQP4R) و خود نظارتی دردرک مطلب کودکان آهسته گام
نرگس درخورده 1396 -
بررسی تاثیر برنامه کاردرمانی خانواده محور بر کودکان فلج مغزی پیش دبستانی
مرضیه زارع میرک اباد 1396 -
مقایسه رضامندی زوجیت و حمایت اجتماعی ادارک شده بین خویشاوند و غیر خویشاون در دانش آموزان استثنایی و عادی
محمد مهاجرانی 1396 -
اثر بخشی روش درمانی پاسخ محور برکاهش نشانگان اتیسم کودک و استرس والدینی آنها
فرشته جوادی 1396 -
بررسی اثر بخشی برنامه آموزش مهارتهای زندگی بر مفهوم خود و قابلیت اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری
فرزانه محمودابادی 1396 -
بررسی تاثیر مداخله بازی های زبان شناختی بر عملکرد حافظه فعال و خواندن دانش آموزان با اختلال خواندن
سمانه ملکی 1396 -
بررسی تحلیلی و مقایسه ای فراوانی ازدواج های شش گانه خویشاوندی و غیر خویشاوند در والدین کودکان عادی استثنایی با انواع آسیب های خاص زیستی ، شناختی در مناطق شهری و روستایی همدان
علی صادقی سیاح 1396 -
مقایسه مهارت های زبان شفاهی دانش آموزان آسیب دیده شنوایی در دو نظام فراگیر و استثنایی
آذین تیرگری 1396 -
بررسی تاثیر هنر درمانی شناختی رفتاری بر پرخاشگری ،عزت نفس و شادکامی نوجوانان
نسیم صانعی قالی باف 1396 -
برسی اثر بخشی گروه درمانی شناختی و رژیم درمانی برخود کار آمدی وکاهش وزن زنان قبل وبعد به چاقی
کامدین آرمانی 1396 -
بررسی تحلیلی و مقایسه ای فراوانی ازدواجهای شش گانه خویشاوندی (پدر محور - مادر محور و مضاعف) و غیر خویشاوندی در والدین کودکان عادی
ازاده طالبی 1396 -
اثر بخشی فعالیت های حرکتی ظریف بر توجه ژایدار دانش آموزان آهسته گام آموزش ژذیر
محسن محمودی 1396 -
ارزیابی میزان دسترسی پذیری برنامه آموزشی بریا دانش آموزان دبیرستانی با آسیب بینایی تلفیقی
عفت محب ازغندی 1396 -
طراحی و بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس حافظه فعال
کرم بساطیان 1396 -
بررسی اثر بخشی برنامه یکپارچه سازی حسی بر تولید گفتار ، ادارک شنوایی ، دامنه توجه ، رابطه والد - کودک و رابطه درمانگر - کودک در کودکان ناشنوا
حمزه خادم 1396 -
بررسی تحلیلی و مقایسه ای ویژگی های زیستی ، شناختی ،روانی و اجتماعی والدین خویشاوند و غیر خویشاوند با بیش از یک فرزند استثنایی در شهر کرد
داریوش رحیمی دستنایی 1396 -
بررسی مقایسه ای ویژگی های زیستس ، شناختی، روانی - اجتماعی والدین خویشاوند و غیر خویشاوند دارای بیش از یک فرزند استثنایی در مناطق شهری و روستایی ورامین ، پیشوا، قرچک و پاکدشت
نسرین کریمی ناصر 1396 -
بررسی رضامندی زوجیت والدین با ویژگی های شخصیتی فرزندان و گزیدگان جشنواره بین المللی خوارزمی ، المپیاد های علمی و دانش آموزن عادی
منیر شمس 1396 -
اثر بخشی تمرین یارانه ای شناختی بر عملکرد حافظه فعال دیداری - فضایی دانش آموزان با مشکلات ریاضی
علی شریفی 1396 -
تاثیر اموزش کارکردهای اجرایی در حافظه فعال، نقص توجه وبازداری پاسخ کودکان مبتلا به نقص توجه وبیش فعالی
اخگر مویدی 1396 -
تاثیر درمان TDCSبر افزایش کارکردهای اجرایی و کاهش نشانه های کودکان مبتلا به اختلال ریاضی مبتنی بر شواهد پتانسیل وابسته به رویداد ERP
مونا اسبقی ابخشش 1396 -
بررسی اثر بخشی تکالیف دیدگاه گیری بر توانایی نظریه سازی ذهنی وتعامل والد - کودک در خودمانده با عملکرد بالا
معصومه اسداللهی 1396 -
تاثیر برنامه مثبت نگری بر افزایش نشاط و کاهش باورهای غیر منطقی دانش آموزان نابینا
صباح وطنی 1396 -
بررسی تاثیر بازی های شناختی بر کارکردهای اجرایی کودکان دارای اختلال ریاضی
مریم حسن وند 1396 -
بررسی اثر بخشی درمان شناختی - رفتاری بر کاهشرخاشگری دانش آموزان دبیرستانی
داراب فرجی 1396 -
رابطه رضامندی زوجیت با مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به نشانگانداون و مقایسه آنها با کودکان عادی
مریم رجبی سماغچه 1396 -
اثر بخشی برنامه تمرین رایانه ای شناختی بر عملکرد حافظه فعاغل دیداری - فضایی دانش آموزان با مشکلات خواندن
صلاح الدین لطفی 1396 -
بررسی مقایسه ای حمایت اجتماعی دریافت شده ، ادراک شده ، خود کار آمدی و سلامت روان دانش آموزان تیز هوش و عادی
حسین تقی زاده کردی 1396 -
نقش جهت گیری مذهبی و ویژگی شخصیتی در تجربه درد در بیماران مبتلا به درد مزمن
نعیمه سادات سیدصفی زاده 1396 -
بررسی تحلیلی و مقایسه ای فراوانی ازدواجهای شش گانه خویشاوندی ( پدر محور مادر محور مضاعف) و غیر خویشاوند
سیده مائده مقیمیان شیاده 1396 -
مقایسه اثر بخشی هیپنوتراپی و درمان شناختی -رفتاری بر کاهش وزن زنان چاق
شبنم محمدرضا 1396 -
طراحی برنامه مدیریت هیجانات واثر بخشی آن بر کاهش خشونت وارتقای سلامت بازیکنان خشن فوتبال
محمد رحیمی 1396 -
بررسی تحلیلی ومقایسه ای مولفه های رضامندی زوجیت در زوجهای خوشایند(با پیوندهای شش گانه وغیر خوشایند
فاطمه شاهرخی آرا 1396 -
بررسی رابطه مهارتهای پیش کلامی با ادراک شنوایی و وضوح کلامی در کودکان ناشنوای کاشت حلزون شده
سارا عزیزی 1396 -
اثر بخشی برنامه تقویت غیر مشروط و تقویت تفکیکی رفتارهای دیگر بر کاهش مشکلات رفتاری سه کودک خودمانده
هایده صدری اقدم 1396 -
مقایسه حافظه فعال و کوتاه مدت در دانش اموزان آهسته گام با و بدون نشانگاه داون
لیلا کوهپایه 1396 -
بررسی رابطه حافظه فعال و حافظه کوتاه مدت در ادارک شنیداری و وضوح کلامی کودکان کاشت حلزون شده سنین دبستانی
سهیلا طالبی 1396 -
بررسی اثر بخشی مداخله های آموزشی خانواده محور بر رشد حرکتی و کلامی کودکان آهسته گام با نشانگان داون 6-4 سال
سپیده بهمنی حیدرابادی 1396 -
مقایسه اثر بخشی درمان تعامل والد کودک و بازی درمانی مبتی بر رابطه والد کودک در بهبود دامنه توجه دانش آموزان
راضیه ایزدی فرد 1396 -
اثر بخشی بازی درمانی گروهی بر مهارت های پیش حرفه ای دانش آموزان کم توان ذهنی ( آهسته گام )
حسن کریمی 1396 -
اثر بخشی آموزش تنظیم هیجان بر بهزیستی روان شناختی مادران دانش آموزان آهسته گام
حامد مرادی کیا 1396 -
بررسی نقش روش های فرزند پروری و حافظه فعال والدین بر عملکرد حافظه فعال فرزندان دارای اختلال یادگیری
الهه افشاروالا 1396 -
بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس شیوه های فزند پروری نوین در نمونه ای از والدین کودکان آهسته گام
اسماعیل صفایی 1396 -
بررسی تحلیلی و مقایسه ای فرآیند ازدواج ، بارداری ،فرزند آوری و رضامندی زوجیتدر والدین کودکان خودمانده
صمد عظیمی گروسی 1396 -
مداخله حافظه فعال دیداری فضایی بر عملکرد آینه نویسی کودکان پیش دبستانی در معرض خطر مشکلات یادگیری
فرزانه بیات شهبازی 1396 -
بررسی تحلیلی فراوانی ازدواجهای شش گانه (پدر محور -مادر محور -مضاعف) و غیر خویشاوندی در والدین کودکان عادی و استثنایی با انواع اسیب های خا زیستی شناختی در شهرستان سبزوار
نسرین ایزدی نیا 1396 -
بررسی مقایسه ای فراوانی ازدواج های شش گانه خویشاوندی (پدر محورمادر محور مضاعف) و غیر خویشاوندی در والدین استثنایی با انواع آسیب های خاص زیستی و شناختی در شهرستان رفسنجان
رضوانه عرب پوررق ابادی 1396 -
بررسی تاثیر در مانگری رفتاری -حرکتی در کاهش فزون کنشی کودکان بانشگانگان نقض توجه فزون کنشی
الهام محمودی 1396 -
امکان سنجی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان برای ایجاد و توسعه آموزش های الکترونیکی برای دانش آموزان معلول جسمی و حرکتی در مقاطع راهنمایی و دبیرستان
اشرف نصیریان 1396 -
تحلیل محتوای کاربردی متون کتابهای درسی دانش آموزان آهسته گام و عادی مقطع ابتدایی
مهدی اکبری 1396 -
ارزیابی اثر بخشی آموزش آگاهی واج شناختی بر عملکرد حلقه واج شناختی حافظه فعال دانش اموزان با مشکلات خواند و نوشتن
سیده نرگس اقامحمدی 1396 -
تاثیر آموزش مهارت های ارتباطی به مادران دارای فرزند با اختلال کاستی توجه و بیش فعالی بر تعامل والد - کودک ، خودکار آمدی و استرس فرزند پروری و نشانگان این اختلال
حامد مغربی سینکی 1396 -
اثر بخشی برنامه آموزشی پویش بر عزت نفس و مهارتهای اجتماعی کودکان با مشکلات یادگیری
نفیسه قرائی 1396 -
بررسی تحلیلی ویژگی های زیستی،شناختی، روانی -اجتماعی و رضامندی زوجیت والدین در شهرستان کرج با وزن نوزاد به هنگام تولد
عاطفه سرداری 1396 -
بررسی تحلیلی ، مقایسه ای ویژگی های زیستی ، شناختی ، روانی و اجتماعی مادران و زضامندی زوجیت و تاثیر آن بر وزن هنگام تولد در شهرستان چالوس
ژاله خواجوی اسب چین 1396 -
بررسی سلامت روان ، رضایت شغلی و کیفیت زندگی در معلمان کودکان عادی و استثنایی شهر کاشان
علی محمد فلاح 1396 -
بررسی تاثیر برنامه مداخله ای مثبت اندیشی بر سلامت روان و باورهای غیر منطقی در نوجوانان بزهکار
معصومه رعیت ابراهیم ابادی 1396 -
بررسی نگرش معلمان مدارس عادی نسبت به ویژگی ها و تواناییهای دانش آموزان نابینا و ناشنوا در شهر کابل
جعفر احمدی 1396 -
بررسی اثر بخشی روش دقیق آموزی بر روان خوانی و درک مطلب دانش اموزان با مشکلات خواندن
فهیمه بهاری 1396 -
تحلیل محتوای کارکردی کتابهای درسی ریاضی مقطع ابتداییی دانش آموزان آهسته گام
علی فراهانی 1396 -
تحلیل محتوای کتابهای مهارت های اجتماعی - اقتصادی دوره راهنمایی تحصیلی پیش حرفه ای دانش آموزان کم توان ذهنی از دیدگاه دبیران
اسماعیل عبدالهی شلمانی 1396 -
ارزیابی برنامه درسی ریاضی دانش آموزان آهسته گام و ارائه الگو در این زمینه
سحر کرمی 1396 -
رابطه عوامل مرتبط در دوران بارداری با تولد کودک با اختلال کاستی توجه و پیش فعالی
شیدا امیرافشاری 1396 -
بررسی ویژگی های زیستی ،شناختی و روانی - اجتماعی والدین بیش از یک فرزند استثنایی در شهر قم
محمد مدحی 1396 -
مقایسه مهارتهای زبان بیانی ، واسطه ای و دریافتیدر دانش آموزان آهسته گام آموزش پذیر و عادی
رباب السادات حسینی بروجنی 1396 -
برسی رابطه کنش های عامل با باورهای کلیشهای در نوجوانان بزهکار
صغری رویتوندغیاثوند 1396 -
اثر رهنمود های تصویری در عملکرد شغلی افراد دادای ناتوانیهای هوشی
محمد جمالی 1396 -
بررسی رابطهه عملکرد حافظه کوتاه مدت و میزان آگاهی واج شناختی با مهارت خواندن در دانش اموزان با آسیب شنوایی
نسا ترابیان 1396 -
بررسی مقایسه عملکردحافظه فعال و هیجان خواهی در نوجوانان بزهکار و عادی
پروین منصوری 1396 -
بررسیط اثر آموزش مقابله های معنوی بر تاب آوری و شادکامی مادران کودکان آهسته گام
کریم نیکنام 1396 -
مقایسه میزان فشار روانی و رضایتمندی زناشویی و حمایت اجتماعی ادراک شده والدین کودکان آهسته گام و کودکان عادی در استان گلستان
محمدصالح نامی 1396 -
بررسی عوامل موثربر عدالت سازمانی و رابطه آن با رضایت شغلی در معلمان استثنایی ، تیز هوش و عادی
معصومه ایمانی نوجانی 1396